0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Planety thanks, κατ αρχάς. Όσον αφορα την προηγούμενη φορά, δεν χρειάστηκε να γράψουμε εμείς ένα πλάνο, αλλά μας ζητήθηκε να σχολιάσουμε ένα ήδη δοσμένο. Δεν ξέρω αν είδες ή έδωσες ΑΣΕΠ πέρισι. Το πλάνο ήταν πολύ κακό, με εξαίρεση μια άσκηση, αν θυμάμαι καλά. Οι ερωτήσεις στις οποίες έπρεπε να απαντήσουμε ήταν σαφέστατες και λεπτομερέστατες. Το ίδιο και η επόμενη ερώτηση που έπρεπε να κάνουμε δική μας άσκηση (a) και ένα διαθεματικό project (b). Εγώ θεώρησα δημιουργικό να κάνω διαθεματικό με τη μουσική, όπου συνδίασα τα αγγλικά με αυτό το ενδιαφέρον γνωστικό αντικείμενο, αλλά και με την πληροφορική, όπου τα παιδιά θα καλούνταν να βρουν πληροφορίες απο ιντερνετ και άλλες πηγές για να φτιάξουν ένα history of music project και να το παρουσιάσουν στην τάξη. Κάτι τέτοιο δηλαδή, γιατί δεν θυμάμαι και ακριβώς τι έγραψα .Το θέμα νομίζω είναι να είσαι ειλικρινής όταν γράφεις κάτι τέτοιο και να φαίνεται οτι θα το έκανες και στην πραγματική ζωή και όχι μόνο σε εξετάσεις. Προσωπικά κάνω Project λογοτεχνίας αυτήν τη στιγμή στο σχολείο μου και φτιάχνω δικές μου ασκήσεις καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Όσον αφορά τα παιδαγωγικά και τη γενική διδακτική, παραθέτω μια ερώτηση που σαφώς δεν χρειαζόταν να πας φροντηστήριο για να απαντήσεις:30. Οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες πρέπεια) να εξετάζονται παρουσία και άλλων μαθητών.β) να αξιολογούνται με ειδικά κριτήρια.γ) να αξιολογούνται λιγότερο συχνά.δ) να προάγονται χωρίς αξιολόγηση.Παρομοίως, δεν χρειάζεται να έχεις διαβάσει ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ για να απαντήσεις στην ερώτηση:23. Για να εντάξουμε αυθεντικό λόγο σε πραγματικό χρόνο στην ξενόγλωσση τάξη, πρέπει ναανατρέξουμεα) σε αποσπάσματα από κινηματογραφικές ταινίες.β) στα διδακτικά εγχειρίδια.γ) στη δορυφορική τηλεόραση.δ) σε αυθεντικά γραπτά κείμενα....διότι σαφώς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ χρόνο παρέχει μόνο η δορυφορική τηλεόραση και, βέβαια έχουμε υπ' όψη ότι όταν λέμε λόγο γενικά δεν έννοούμε τον γραπτό, αλλά τον προφορικό.Αυτή η ερώτηση εμένα μου φάνηκε λίγο πιο δύσκολη, γιατί δεν είχα ποτέ πάρει αντίστοιχο μάθημα. Αλλά και πάλι τα παιδιά που είχαν ασχοληθεί στη σχολή θα μπορούσαν άνετα να την απαντήσουν:18. Η σημασιολογική ικανότητα είναια) ανεξάρτητη ικανότητα των επικοινωνιακών γλωσσικών δεξιοτήτων.β) μία από τις γλωσσολογικές ικανότητες.γ) μέρος της κοινωνιογλωσσικής ικανότητας.δ) μία από τις πραγματολογικές ικανότητες.Επίσης, αυτή η ερώτηση με προβλημάτισε πολύ. Αλλά και πάλι, η σωστή απάντηση βγαίνει γιατί με κάποια σκέψη αποκλείεις τα άλλα.7. Με ποια από τις παρακάτω μαθησιακές πρακτικές θα συνδέατε έναν «ακουστικό τύπο»;α) Μιλάει πολύ κατά τη διάρκεια του μαθήματος.β) Του αρέσει να χρησιμοποιεί πολλά χρωματιστά μολύβια όταν γράφει.γ) Έχει την τάση να επαναλαμβάνει και ο ίδιος τις λέξεις και τις φράσεις του εκπαιδευτικού.δ) Προσέχει περισσότερο όταν ο εκπαιδευτικός χρησιμοποιεί κείμενα με εικόνες.Δηλαδή, εκείνη που σαν κι εμένα δεν γνώριζε ακριβώς την απάντηση μπορεί να σκεφτεί:όσον αφορά το α, δεν μπορεί να είναι γιατί αυτός που μίλάει δεν ακούει και προφανώς δεν προσέχει. Όσον αφορά το β, η πράξη αυτή δεν συνδέεται με κανέναν τρόπο με το να 'ακούει'. Το ίδιο και η δ, όπου έχει να κάνει με την όραση. Άρα τι είναι; το γ, όσο και περιέργο να φαίνεται. και πολύ μπορεί να μπερδευτούν επειδή όντος άκούγεται περίεργο, αλλά είναι το μόνο που περιλαμβάνει την ακοή και ΕΙΝΑΙ και μαθησιακή πρακτική και όχι διδακτική όπως πχ το δ.Γι' αυτό συνιστώ προσοχή, παρατηρητικότητα, εγρήγορση και ηρεμία στις απαντήσεις. Οι εξετάσεις δεν απευθύνονται σε φωστήρες, αλλά σε ανθρώπους που 'στροφάρουν' την κατάλληλη στιγμή.