0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Επανερχόμενος θέλω να ξαναθέσω τα παραπάνω ερωτήματα, όχι για τον δικηγόρο (που τελικά δεν άνέλαβε εφόσον δεν έγινε προσφυγή) αλλά κυρίως επειδή αφορούν μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών.
Η διαδικασια τοποθετησης σε λειτουργικα κενα όπως εχει ξαναειπωθει περιγραφεται στην 137644/ε1 δηλ προτεραιοτητα τοποθετησης εχουν οσοι δε συμπληρωνουν ωραριο (η νομοθεσια δεν οριζει αριθμητικα ορια και κατά συνεπεια οσοι δε συμπληρωνουν ωραριο από 1 ωρα εως και ολο τους το ωραριο).Επομενη κατηγορια τοποθετησεων είναι οι διαθεσιτες πυσδε και τριτη κατηγορια οι αιτουντες αποσπασης.Όμως παρατηρειται σε μεγαλες δδε να δημιουργειται και μια 4η κατηγορια τοποθετησεων -ΚΑΚΩΣ κατά τη γνωμη μου- και την οποια αποκαλουν «εκπαιδευτικοι συμπληρωσης ωραριου».Ετσι λοιπον σε αυτές τις μεγαλες δδε δημιουργουνται οι εξης κατηγοριες λειτουργικων τοποθετησεων:1η κατηγορια = λειτουργικα υπεραριθμοι δηλ οσοι εχουν διαθεσιμες στο σχολειο οργανικης από 1 εως και 11 ωρες α+β αναθεσης και β ειδικοτ και διατιθενται για το υπολοιπο ωραριο τους σε αλλα σχολεια2η κατηγ= διαθεσιτες πυσδε3η κατηγ=αιτουντες αποσπαση4η κατηγ=«εκπαιδευτικοι συμπληρωσης ωραριου» δηλ οσοι εχουν μεν διαθεσιμες στο σχολειο οργανικης τουλαχ 12 ωρες α+β αναθεσης και β ειδικοτ και διατιθενται για το υπολοιπο ωραριο τους σε αλλα σχολεια πχ ενας εκπκος μπορει να εχει διαθεσιμες στο σχολειο οργανικης 16/18 ωρες του, που σημαινει ότι θα διατεθει σε διπλανο σχολειο για τις 2 πλεοναζουσες ωρες.Ο λογος που γινεται στις μεγαλες δδε (ή και τις νησιωτικες) αυτή η κατηγοριοποιηση είναι-όπως πιστευω- ο εξης,:Επιδιωκουν να τοποθετησουν τους εκπκους με μεγαλα πλεονασματα σε σχολεια με μεγαλα ελλειμματα και τα μικρα (ελλειμματικα) κομματακια ωρων που τυχον θα απομεινουν τα δινουν στην «4η κατηγορια» τοποθετησεων. ετσι ώστε να εξασφαλισουν ότι οι εκπκοι και των 4ων κατηγοριων τοποθετησεων θα συμπληρωνουν σε οσο γινεται λιγοτερα σχολεια. Μ τον τροπο αυτόν εξασφαλιζεται -όπως εκτιμουν τα πυσδε αυτά- το ευρυθμο της λειτουργιας των σχολειων (λιγοτερες μετακινησεις =πιο σταθερα και ευελικτα ωρολογια προγραμματα, μειωση δαπανων οδοιπορικων εξοδων κ.α).ΟΜΩΣ με αυτου του ειδους την κατηγοριοποιηση παρατηρειται κυριως και πανω απο ολα καταστρατηγηση της προτεραιοτητας τοποθετησεων οπως αυτη οριζεται στην 137644, αφου οι εκπκοι που χρειαζονται πολυ λιγες ωρες για να κλεισουν ωραριο εξοβελιζονται σε μακρινα σχολεια μιας τους εχουν πιασει τις θεσεις οι 3 πρωτες κατηγοριες.Υπαρχουν βεβαια και αρκετες δδε που δεν εφευρισκουν 4η κατηγορια τοποθετησεων και την 4η την εχουν μαζι με την 1η (βλ πχ ημαθια , πρεβεζα, κ.α)Σχτεικες συζητησεις ειχαν γινει εδωhttps://www.pde.gr/index.php?topic=37331.msg1200551#msg1200551https://www.pde.gr/index.php?topic=35660.msg1200477#msg1200477
Συνάδελφοι καλησπέρα. Το σχολείο που υπηρετω με οργανική έβγαλε 1 υπεραριθμία. Το θέμα είναι ότι είμαστε 2 συνάδελφοι που επιθυμούμε να κριθούμε υπεράριθμες. Εγώ που είμαι με τη νεότερη οργανική (από το 2021) και μια άλλη συνάδελφος με παλιότερη οργανική (από το 2019). Ποιά προηγείται δηλ., ποια από τις δυο θα επιλέξει το ΠΥΣΠΕ ως υπεράριθμη;
Υπεράριθμος βγαίνει πάντα ο τελευταίος τοποθετηθείς, εκτός αν επιθυμεί να βγει με αίτησή του κάποιος αρχαιότερος στη σχολική μονάδα.
Ευχαριστώ συνάδελφε. Επομένως προηγείται η αρχαιότερη συνάδελφος αν κατάλαβα καλά, σωστά;
Σωστά.
Θεωρώ πως δεν είναι ο αρχαιότερος στη σχολική μονάδα, αλλά αν κάνουν όλοι αίτηση για υπεραριθμία, υπεράριθμος θα βγει αυτός με τις περισσότερες μονάδες μετάθεσης. Μπορεί και να μην είναι ο αρχαιότερος λοιπόν.
ΟκΌχι, αν κάνει αίτηση βγαίνει ο αρχαιότερος στη σχολική μονάδα. Αν έχουν τοποθετηθεί ταυτόχρονα παίζουν ρόλο οι μονάδες μεταθεσης