*

Αποστολέας Θέμα: Λειτουργικά υπεράριθμος  (Αναγνώστηκε 27496 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος porcupinetree

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1767
  • Φύλο: Άντρας
  • Για ν αλλάξουν όλα, πρέπει να μείνουν τα ίδια...
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργικά υπεράριθμος
« Απάντηση #42 στις: Αυγούστου 11, 2023, 03:37:23 pm »
Μια ερώτηση για την κοινότητά μας. Ας απαντήσει όποιος είναι σίγουρος.
Πότε κρίνεται κάποιος υπεράριθμος; Για παράδειγμα αν κάποιος έχει 20 ώρες ωράριο, πόσες ώρες πρέπει να του λείπουν για να βγει υπεράριθμος;
Σύμφωνα με την εγκύκλιο 84582/Δ2/20-06-2013 «Οεκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ ανάθεσης (τουλάχιστον 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος». Αυτό σημαίνει να μην συμπληρώνεις ή να πλεονάζεις 12 ώρες;
Beati hispani, quibus vivere bibere est...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λειτουργικά υπεράριθμος
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:05:56 »

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1868
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργικά υπεράριθμος
« Απάντηση #43 στις: Αυγούστου 11, 2023, 04:58:18 pm »
Να μην καλύπτεις 12 ωρες

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργικά υπεράριθμος
« Απάντηση #44 στις: Αυγούστου 11, 2023, 07:49:41 pm »
Μια ερώτηση για την κοινότητά μας. Ας απαντήσει όποιος είναι σίγουρος.
Πότε κρίνεται κάποιος υπεράριθμος; Για παράδειγμα αν κάποιος έχει 20 ώρες ωράριο, πόσες ώρες πρέπει να του λείπουν για να βγει υπεράριθμος;
Σύμφωνα με την εγκύκλιο 84582/Δ2/20-06-2013 «Οεκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ ανάθεσης (τουλάχιστον 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος». Αυτό σημαίνει να μην συμπληρώνεις ή να πλεονάζεις 12 ώρες;

Ειπες να απαντησει οποιος είναι σιγουρος ,αλλα εδώ δεν είναι σίγουρα ουτε καν τα 58 πυσδε της ελλαδας (όπως θα φανει από τα παρακάτω)  για το πως προσδιοριζεται ο οργανικα και ο λειτουργικα υπεράριθμος και θα ήμασταν εμεις, οι υφιστάμενοι τους?

Από αυτά που παραθετεις προφανως αναφερεσαι στον προσδιορισμο της οργανικης υπεραριθμιας, αλλα μιας και το νημα είναι για λειτουργικες υπεραριθμιες ισως να είναι και για τα δύο το ερωτημα.
Προσωπικα ειχα την εντύπωση ότι τουλαχιστον το ζήτημα της οργανικης υπεραριθμιας από τη στιγμη της εκδοσης της 84582/δ1 (που ανεφερες και συ) θα ειχε ξεκαθαρισει.
Ποσο πιο ξεκαθαρα θα μπορουσαν να το γραψουν??

«..Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ ανάθεσης (τουλάχιστον 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται στο άρθρο 14 του Π.Δ. 50/96..»,

Δηλ κυριε εκπαιδευτικε  Χ ποσες ωρες μαθηματων Α αναθεσης υπαρχουν διαθεσιμες για σενα στο σχολειο οργανικης σου?
Εκπαιδ : «12»
Δδε: οκ ΔΕΝ εισαι υπεραριθμος
Αν η ιδια ερωτηση  γινονταν σε ένα εκπαιδ Ψ και αυτος απαντουσε «αν δεν εγκριθουν καποια ολιγομελη τμηματα στο σχολειο που υπηρετώ θα εχω μηδεν ωρες Α αναθεσης και εάν  εγκριθουν θα εχω 11 ωρες» τοτε η δδε θα του ελεγε ότι «εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ ανάθεσης τουλάχιστον 12 ώρες δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος» αρα ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ υπεραριθμος.
Δικο μου συμπερασμα: εχεις διαθεσιμες από 0-11 ωρες  Α αναθεσης για να διδαξεις φετος στο σχολειο σου? Εισαι υπεραριθμος.

ΕΑΝ όμως
εχεις διαθεσιμες τουλαχιστον12  ωρες  Α αναθεσης για να διδαξεις φετος στο σχολειο σου τοτε δεν εισαι υπεραριθμος.
ΑΡΑ οργανικά υπεράριθμος κρίνεται ο εκπαιδευτικός που δε συμπληρώνει 12 ώρες α’ ανάθεσης στο σχολείο του.

Το θεμα βεβαια δεν ειναι τι λέω γω, αλλα τι λενε τα  διαφορα πυσδε για το θεμα:

« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 12, 2023, 12:24:55 pm από g.t »

Αποσυνδεδεμένος porcupinetree

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1767
  • Φύλο: Άντρας
  • Για ν αλλάξουν όλα, πρέπει να μείνουν τα ίδια...
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργικά υπεράριθμος
« Απάντηση #45 στις: Αυγούστου 12, 2023, 12:47:16 am »
Και το ακατονοητο φαινεται στο παρακατω παραδειγμα:
Aν ο εκπκος εχει υποχρεωτ ωραριο 18 ωρες και ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ να αναλαβει στο σχολειο του 7 ωρες Α  αναθεση, τοτε 18-7=πλεόνασμα 11  και δεν κρινεται υπεραριθμος δηλ με μονο 7 ωρες μαθημα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ.

Ευχαριστώ συνάδελφε για το χρόνο που διέθεσες για να απαντήσεις. Μου έκανε και μένα μεγάλη εντύπωση. Δυστυχώς πέσαμε στην περίπτωση που αναφέρεις. Με μόλις 9 ώρες Α ανάθεσης, ΔΕΝ βγαίνει υπεραριθμία... και επιμένουν λυσσαλέα ότι έτσι είναι το σωστό...
Beati hispani, quibus vivere bibere est...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λειτουργικά υπεράριθμος
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:05:56 »

Αποσυνδεδεμένος pa.liatsos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 805
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • https://www.google.gr/search?q=%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%BF%CE%B9+%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%B1&client=firefox-b&biw=1024&bih=639&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjyh8n4zpvQAhVLWRQKHQnoDgsQ_AUICCg
Απ: Λειτουργικά υπεράριθμος
« Απάντηση #46 στις: Αυγούστου 12, 2023, 01:24:26 pm »
Ειπες να απαντησει οποιος είναι σιγουρος ,αλλα εδώ δεν είναι σίγουρα ουτε καν τα 58 πυσδε της ελλαδας (όπως θα φανει από τα παρακάτω)  για το πως προσδιοριζεται ο οργανικα και ο λειτουργικα υπεράριθμος και θα ήμασταν εμεις, οι υφιστάμενοι τους?

Από αυτά που παραθετεις προφανως αναφερεσαι στον προσδιορισμο της οργανικης υπεραριθμιας, αλλα μιας και το νημα είναι για λειτουργικες υπεραριθμιες ισως να είναι και για τα δύο το ερωτημα.
Προσωπικα ειχα την εντύπωση ότι τουλαχιστον το ζήτημα της οργανικης υπεραριθμιας από τη στιγμη της εκδοσης της 84582/δ1 (που ανεφερες και συ) θα ειχε ξεκαθαρισει.
Ποσο πιο ξεκαθαρα θα μπορουσαν να το γραψουν??


«..Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ ανάθεσης (τουλάχιστον 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται στο άρθρο 14 του Π.Δ. 50/96..»,

Δηλ κυριε εκπαιδευτικε  Χ ποσες ωρες μαθηματων Α αναθεσης υπαρχουν διαθεσιμες για σενα στο σχολειο οργανικης σου?
Εκπαιδ : «12»
Δδε: οκ ΔΕΝ εισαι υπεραριθμος
Αν η ιδια ερωτηση  γινονταν σε ένα εκπαιδ Ψ και αυτος απαντουσε «αν δεν εγκριθουν καποια ολιγομελη τμηματα στο σχολειο που υπηρετώ θα εχω μηδεν ωρες Α αναθεσης και εάν  εγκριθουν θα εχω 11 ωρες» τοτε η δδε θα του ελεγε ότι «εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ ανάθεσης τουλάχιστον 12 ώρες δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος» αρα ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ υπεραριθμος.
Δικο μου συμπερασμα: εχεις διαθεσιμες από 0-11 ωρες  Α αναθεσης για να διδαξεις φετος στο σχολειο σου? Εισαι υπεραριθμος.

ΕΑΝ όμως
εχεις διαθεσιμες τουλαχιστον12  ωρες  Α αναθεσης για να διδαξεις φετος στο σχολειο σου τοτε δεν εισαι υπεραριθμος.
ΑΡΑ οργανικά υπεράριθμος κρίνεται ο εκπαιδευτικός που δε συμπληρώνει 12 ώρες α’ ανάθεσης στο σχολείο του.

Το θεμα βεβαια δεν ειναι τι λέω γω, αλλα τι λενε τα  διαφορα πυσδε για το θεμα:

« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 12, 2023, 01:31:22 pm από pa.liatsos »
Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο από την ίση μεταχείριση των ανίσων.
Αριστοτέλης

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργικά υπεράριθμος
« Απάντηση #47 στις: Αυγούστου 12, 2023, 01:41:15 pm »
Ευχαριστώ συνάδελφε για το χρόνο που διέθεσες για να απαντήσεις. Μου έκανε και μένα μεγάλη εντύπωση. Δυστυχώς πέσαμε στην περίπτωση που αναφέρεις. Με μόλις 9 ώρες Α ανάθεσης, ΔΕΝ βγαίνει υπεραριθμία... και επιμένουν λυσσαλέα ότι έτσι είναι το σωστό...
👍

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργικά υπεράριθμος
« Απάντηση #48 στις: Αυγούστου 12, 2023, 01:41:39 pm »
Ο τροπος με τον οποιο υπολογιζουν τα οργανικα αλλα και τα λειτουργικα κενα πχ οι δδε πειραια + Δ αθηνας δηλ
«Διευκρινίζουμε ότι για να κριθεί ένας εκπαιδευτικός Υπεράριθμος, πρέπει στη σχολική μονάδα της οργανικής του θέσης να υπάρχει στον κλάδο πλεόνασμα μεγαλύτερο ή ίσο των 12 ωρών»
 δεν υπαρχει στη νομοθεσια μιας και (α) πουθενα δεν αναφερεται η εκφραση «πλεόνασμα τουλαχιστον 12 ωρων» για τον προσδιορισμο υπεραριθμιας (ειτε λειτουργικής ειτε οργανικης) και (β) για να χρησιμοποιησεις ως σημειο αναφορας το πλεονασμα του εκπαιδευτικού για τον προσδιορισμο υπεραριθμιας θα πρεπει να  αφαιρεσεις ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΩΡΑΡΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ- ΔΙΑΘΕΣΙΜΕΣ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ και αν αυτή η διαφορα είναι θετικη και ≥12 τοτε υπαρχει υπεραριθμια, αλλα η διαδικασία  αυτή προυποθετει την επικληση του ΥΠΟΧΡΕΩΤ ΩΡΑΡΙΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ που επισης δεν αναφερεται στη νομοθεσια.
Εάν υποθεσουμε ότι για τον υπολογισμο οργανικης υπεραριθμιας χρησιμοποιουνταν ο παραπανω τροπος υπολογισμου που προυποθετει πλεονασμα ≥12 ωρών (βλ πειραιας, δ αθηνας), τοτε θα ειχαμε έναν πολύ μικροτερο αριθμο οργανικα υπεραριθμων γεγονος που θα ειχε  τις εξης θετικες ή αρνητικες (όπως το δει ο καθενας) συνέπειες:
Α) καποιοι συναδελφοι που επιθυμουσαν να απεγκλωβιστουν από την (ανεπιθυμητη) οργανική τους, θα εχαναν το δικαιωμα της προτεραιοτητας για  τυχον επιθυμητα οργανικα κενα
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 12, 2023, 02:14:20 pm από g.t »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργικά υπεράριθμος
« Απάντηση #49 στις: Αυγούστου 12, 2023, 02:06:56 pm »
ο δικος μου επιλογος για το συγκεκριμενο ζητημα και δε θα κουρασω αλλο ειναι:

α. για τον υπολογισμο οργανικης υπεραριθμιας θα πρεπει να τηρηθει η 84582/δ1 που λεει οτι
 "..Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ ανάθεσης τουλάχιστον 12 ώρες δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος"
 δηλ οποιος εχει διαθεσιμες για διδασκαλια στην οργανικη του θεση απο 0 εως 11 ωρες  Α αναθεσης χαρακτηριζεται οργανικα υπεραριθμος και εαν εχει τουλαχιστον 12 ωρες ή και περισσοτερες δεν ειναι υπεραριθμος.

β. για τον υπολογισμο λειτουργικης υπεραριθμιας θα πρεπει να τηρηθει το αρθρο 14 πδ 50/96 οπως τροποποιηθηκε με το 100/97 και η 137644/ε1 που λενε οτι λειτουργικα υπεραριθμος ειναι αυτος που ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ δε συμπληρωνει ωραριο δηλ εαν εχεις διαθεσιμες για διδασκαλια στην οργανικη σου θεση πχ 17/18 ωρες του υποχρεωτικου σου ωραριου, τοτε εισαι υπεραριθμος για αυτη τη 1 και μονο ωρα και αποκτας προτεραιοτητα συμπληρωσης ωραριου και με βαση τα μορια μεταθεσης (τα παραπανω εφαρμοζονται σε καποιες δδε οπως πχ ημαθια, πρεβεζα κ.α
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 13, 2023, 11:15:08 am από g.t »

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργικά υπεράριθμος
« Απάντηση #50 στις: Αυγούστου 12, 2023, 02:27:25 pm »
Θεωρώ πως αν κάποιος θίγεται και απαιτήσει εγγράφως τα δικαιώματα & τις νόμιμες υπηρεσιακές μεταβολές, τότε οι ΔΕ/ΠΕ αναγκαστικά θα υπακούσουν, αρκεί να ψάξει...
Συμφωνω. Αν δηλ ενας εκπκος ζητησει εγγραφως (οπως δικαιουται)  το νομικο πλαισιο με βαση το οποιο τον εκριναν/τοποθετησαν ειτε οργανικα ειτε λειτουργικα ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ θα τους αναγκασει να ζητησουν διευκρινησεις απο το υπουργειο , γεγονος που θα φωτισει καποια πραγματα



ΕΠΙΣΗΣ
Θέλω να ρωτήσω:
πού αναφέρει η νομοθεσία ότι λειτουργικό κενό για να καλυφθεί πρέπει να δίνει από 12 ώρες & πάνω? για την αρχική τοποθέτηση?
και γω αυτο αναρωτιεμαι . Αυτο που βλεπω να συμβαινει (ορθως κατα τη γνωμη μου) σε καποιες δδε ειναι οτι θεωρουν λειτουργικο κενο οπου υπαρχει τουλαχιστον 1 ωρα ή και περισσοτερες ακαλυπτες, ενω σε καποιες αλλες δδε δινουν πρωτα απο ολα για καλυψη κενα 12 και περισσοτερων ωρων. Ομως θα πρεπε να εχουν ανοιξει ολα τα κενα, ανεξαρτητως εαν εχουν 1 ή 12 ωρες ακάλυπτες και να τα δινουν προς διεκδικηση  σε ολους τους εκπκους που δε συμπληρωνουν στο 100% το ωραριο τους στην οργανικη θεση, ανεξαρτητως εαν τους λειπουν πχ 2 'η 6 ή 12 ή 14 ωρες για να το καλυψουν
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 12, 2023, 08:46:29 pm από g.t »

Αποσυνδεδεμένος pa.liatsos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 805
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • https://www.google.gr/search?q=%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%BF%CE%B9+%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%B1&client=firefox-b&biw=1024&bih=639&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjyh8n4zpvQAhVLWRQKHQnoDgsQ_AUICCg
Απ: Λειτουργικά υπεράριθμος
« Απάντηση #51 στις: Αυγούστου 13, 2023, 09:53:47 am »


και γω αυτο αναρωτιεμαι . Αυτο που βλεπω να συμβαινει (ορθως κατα τη γνωμη μου) σε καποιες δδε ειναι οτι θεωρουν λειτουργικο κενο οπου υπαρχει τουλαχιστον 1 ωρα ή και περισσοτερες ακαλυπτες, ενω σε καποιες αλλες δδε δινουν πρωτα απο ολα για καλυψη κενα 12 και περισσοτερων ωρων. Ομως θα πρεπε να εχουν ανοιξει ολα τα κενα, ανεξαρτητως εαν εχουν 1 ή 12 ωρες ακάλυπτες και να τα δινουν προς διεκδικηση  σε ολους τους εκπκους που δε συμπληρωνουν στο 100% το ωραριο τους στην οργανικη θεση, ανεξαρτητως εαν τους λειπουν πχ 2 'η 6 ή 12 ή 14 ωρες για να το καλυψουν
[/quote]
ακριβώς! ευχαριστώ,  :D
Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο από την ίση μεταχείριση των ανίσων.
Αριστοτέλης

Αποσυνδεδεμένος diamand

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Λετ εμ καμ!
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργικά υπεράριθμος
« Απάντηση #52 στις: Αυγούστου 13, 2023, 02:16:49 pm »
Αριθμ. 85980/Δ2
Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου.
[..]
Δ. Τα μαθήματα ανατίθενται στους εκπαιδευτικούς με την εξής σειρά προτεραιότητας:

Ο/Η εκπαιδευτικός διδάσκει:

α) στο σχολείο όπου είναι τοποθετημένος/η οργανικά ή προσωρινά:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

β) σε τυχόν συστεγαζόμενη σχολική μονάδα ή σε σχολική μονάδα του ίδιου συγκροτήματος:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

γ) σε σχολική μονάδα της ίδιας ομάδας σχολείων:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

δ) σε σχολική μονάδα όμορης ομάδας σχολείων:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

ε) σε σχολική μονάδα της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)


Άρα αν περισσέυουν ώρες πρέπει πρώτα να γίνουν συμπληρώσεις ωραρίου στα συστεγαζόμενα, μετά στα όμορα και έπειτα να δοθούν λειτουργικά κενά. Γι' αυτό και οι περισσότερες διευθύνσεις "τοποθετούν" με απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ (ή οποία παρεπιπτόντως δεν προβλέπεται από κανένα νόμο) μόνο σε μεγάλα κενά άνω των 12 ωρών ώστε ο αποσπασμένος να συμπληρώσει μετά τις ώρες του σύμφωνα με την παραπάνω σειρά (πάντα πριν να συνεδριάσουν οι σύλλογοι στην αρχή της χρονιάς και κλείσουν αυτά τα κενά με συμπληρώσεις ωραρίου απο κοντινά σχολεία ;)).

Αποσυνδεδεμένος g.t

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1849
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργικά υπεράριθμος
« Απάντηση #53 στις: Αυγούστου 13, 2023, 06:01:10 pm »
Όπως φαινεται με μια απλη περιήγηση στις δδε ανα την ελλαδα ακολουθειται διαφορετικη μεθοδολογια τόσο σε σχεση με τις οργανικες/λειτουργικες τοποθετησεις, όσο και με ένα σωρό άλλα ζητήματα.
Οποτε μπορω να παραθεσω την εμπειρια μου μόνο από το πυσδε που υπηρετω (+ από άλλα  2 πυσδε με βαση αυτά που ειδα αναρτημενα στις ιστοσελίδες τους) σε σχεση με τα παρακατω:
Άρα αν περισσέυουν ώρες πρέπει πρώτα να γίνουν συμπληρώσεις ωραρίου στα συστεγαζόμενα, μετά στα όμορα και έπειτα να δοθούν λειτουργικά κενά.
(πάντα πριν να συνεδριάσουν οι σύλλογοι στην αρχή της χρονιάς και κλείσουν αυτά τα κενά με συμπληρώσεις ωραρίου απο κοντινά σχολεία ;)
Στο πυσδε της περιοχης μου το Υ.Σ- αυτές τις μερες- κατάρτισε τον πινακα λειτουργικων κενων. Ως προς τα δυο συστεγαζομενα γυμνασια της πρωτευουσας της δδε σε οποιον  κλαδο/ειδικοτητα  εμφανιζόταν πλεονασμα αυτό καταγραφονταν στον πινακα κενων/πλεονασματων της δδε, ασχέτως εάν υπηρχε ελλειμμα στο ετερο συστεγαζομενο γυμνασιο δηλ το ΥΣ δεν «εκλεινε» το ελλειμμα του δευτερου συστεγαζομενου με το πλεονασμα του πρωτου και δεν θα  μπορουσε να κανει κι αλλιως εφοσον στην παρ 7 του αρ 14 πδ 50/96 λεει ότι

« Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους  σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω  σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους»

δηλ στο εν λογω πδ αναφερεται ότι οι λειτουργικα υπεραριθμοι εκπκοι θα κανουν δηλωση προτιμησης και θα διατεθουν σε συνδυασμο με τα μορια τους. Επομένως το συμβουλιο οφειλει πρωτα να ελεγξει τη δηλωση τοποθετησης του εκπκου που πλεονάζει σε ένα από τα δυο συστεγαζομενα και εάν και εφοσον δηλωνει (ο συγκεκριμενος εκπκος) οτι επιθυμει να συμπληρωσει στο συστεγαζομενο, τοτε με βαση την προαναφερομενη 85980 εχει προτεραιοτητα συμπλήρωσης στο συστεγαζομενο ΑΣΧΕΤΩΣ ΕΑΝ ΑΛΛΟΣ ΕΚΠΚΟΣ ΜΗ ΣΥΣΤΕΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΤΟ ίδιο κενό και τυχαινει να εχει περισσοτερα μορια. ΑΡΑ το ΥΣ πρωτα τσεκαρει τις δηλωσεις των εκπκων και μετα εφαρμοζει την 85980. Ειδαλλως θα καταπατουσε το δικαιωμα του εκπκου να επιλεγει σχολεια. Στο παραδειγμα που προανεφερα εάν ο εκπκος του συστεγαζομενου ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΕΓΑΖΟΜΕΝΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ Ε
« Τελευταία τροποποίηση: Αυγούστου 13, 2023, 08:57:29 pm από g.t »

Αποσυνδεδεμένος pa.liatsos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 805
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
    • https://www.google.gr/search?q=%CF%80%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%BF%CE%B9+%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%B1&client=firefox-b&biw=1024&bih=639&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjyh8n4zpvQAhVLWRQKHQnoDgsQ_AUICCg
Απ: Λειτουργικά υπεράριθμος
« Απάντηση #54 στις: Αυγούστου 14, 2023, 08:17:39 am »
Αριθμ. 85980/Δ2
Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου.
[..]
Δ. Τα μαθήματα ανατίθενται στους εκπαιδευτικούς με την εξής σειρά προτεραιότητας:

Ο/Η εκπαιδευτικός διδάσκει:

α) στο σχολείο όπου είναι τοποθετημένος/η οργανικά ή προσωρινά:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

β) σε τυχόν συστεγαζόμενη σχολική μονάδα ή σε σχολική μονάδα του ίδιου συγκροτήματος:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

γ) σε σχολική μονάδα της ίδιας ομάδας σχολείων:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

δ) σε σχολική μονάδα όμορης ομάδας σχολείων:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

ε) σε σχολική μονάδα της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης:
1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας
3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)


Άρα αν περισσέυουν ώρες πρέπει πρώτα να γίνουν συμπληρώσεις ωραρίου στα συστεγαζόμενα, μετά στα όμορα και έπειτα να δοθούν λειτουργικά κενά. Γι' αυτό και οι περισσότερες διευθύνσεις "τοποθετούν" με απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ (ή οποία παρεπιπτόντως δεν προβλέπεται από κανένα νόμο) μόνο σε μεγάλα κενά άνω των 12 ωρών ώστε ο αποσπασμένος να συμπληρώσει μετά τις ώρες του σύμφωνα με την παραπάνω σειρά (πάντα πριν να συνεδριάσουν οι σύλλογοι στην αρχή της χρονιάς και κλείσουν αυτά τα κενά με συμπληρώσεις ωραρίου απο κοντινά σχολεία ;)).
ξέρω περίπτωση που αρνείται να διδάξει-συμπληρώσει ώρες σε συστεγαζόμενο σχολείο με Α' ανάθεση, γιατί φοιτούν τα παιδιά της & απλά δεν της αρέσει το συγκεκριμένο σχολείο!
άρα, ό,τι θέλει κάνει ο καθένας...
Δεν υπάρχει τίποτε πιο άνισο από την ίση μεταχείριση των ανίσων.
Αριστοτέλης

Αποσυνδεδεμένος diamand

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Λετ εμ καμ!
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργικά υπεράριθμος
« Απάντηση #55 στις: Αυγούστου 14, 2023, 10:03:25 am »
Η διαδικασία που περιγράφεις g.t είναι η πιο σωστή. Παρόλα αυτά όντως κάθε ΠΥΣΔΕ κάνει ότι θέλει. Στο δικό μας πέρυσι στην αρχή έστειλε τους εκπαιδευτικούς να συμπληρώσουν σε διάφορα σχολεία τις με ώρες Α αναθέσης αγνοώντας εντελώς τις

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182514
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 641
Σύνολο: 649

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.