0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μια ερώτηση για την κοινότητά μας. Ας απαντήσει όποιος είναι σίγουρος.Πότε κρίνεται κάποιος υπεράριθμος; Για παράδειγμα αν κάποιος έχει 20 ώρες ωράριο, πόσες ώρες πρέπει να του λείπουν για να βγει υπεράριθμος; Σύμφωνα με την εγκύκλιο 84582/Δ2/20-06-2013 «Οεκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ ανάθεσης (τουλάχιστον 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος». Αυτό σημαίνει να μην συμπληρώνεις ή να πλεονάζεις 12 ώρες;
Και το ακατονοητο φαινεται στο παρακατω παραδειγμα:Aν ο εκπκος εχει υποχρεωτ ωραριο 18 ωρες και ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ να αναλαβει στο σχολειο του 7 ωρες Α αναθεση, τοτε 18-7=πλεόνασμα 11 και δεν κρινεται υπεραριθμος δηλ με μονο 7 ωρες μαθημα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΣ.
Ειπες να απαντησει οποιος είναι σιγουρος ,αλλα εδώ δεν είναι σίγουρα ουτε καν τα 58 πυσδε της ελλαδας (όπως θα φανει από τα παρακάτω) για το πως προσδιοριζεται ο οργανικα και ο λειτουργικα υπεράριθμος και θα ήμασταν εμεις, οι υφιστάμενοι τους?Από αυτά που παραθετεις προφανως αναφερεσαι στον προσδιορισμο της οργανικης υπεραριθμιας, αλλα μιας και το νημα είναι για λειτουργικες υπεραριθμιες ισως να είναι και για τα δύο το ερωτημα.Προσωπικα ειχα την εντύπωση ότι τουλαχιστον το ζήτημα της οργανικης υπεραριθμιας από τη στιγμη της εκδοσης της 84582/δ1 (που ανεφερες και συ) θα ειχε ξεκαθαρισει. Ποσο πιο ξεκαθαρα θα μπορουσαν να το γραψουν??«..Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ ανάθεσης (τουλάχιστον 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος σύμφωνα με τη διαδικασία που περιγράφεται στο άρθρο 14 του Π.Δ. 50/96..»,Δηλ κυριε εκπαιδευτικε Χ ποσες ωρες μαθηματων Α αναθεσης υπαρχουν διαθεσιμες για σενα στο σχολειο οργανικης σου? Εκπαιδ : «12»Δδε: οκ ΔΕΝ εισαι υπεραριθμοςΑν η ιδια ερωτηση γινονταν σε ένα εκπαιδ Ψ και αυτος απαντουσε «αν δεν εγκριθουν καποια ολιγομελη τμηματα στο σχολειο που υπηρετώ θα εχω μηδεν ωρες Α αναθεσης και εάν εγκριθουν θα εχω 11 ωρες» τοτε η δδε θα του ελεγε ότι «εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ ανάθεσης τουλάχιστον 12 ώρες δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος» αρα ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ υπεραριθμος.Δικο μου συμπερασμα: εχεις διαθεσιμες από 0-11 ωρες Α αναθεσης για να διδαξεις φετος στο σχολειο σου? Εισαι υπεραριθμος.ΕΑΝ όμως εχεις διαθεσιμες τουλαχιστον12 ωρες Α αναθεσης για να διδαξεις φετος στο σχολειο σου τοτε δεν εισαι υπεραριθμος.ΑΡΑ οργανικά υπεράριθμος κρίνεται ο εκπαιδευτικός που δε συμπληρώνει 12 ώρες α’ ανάθεσης στο σχολείο του.Το θεμα βεβαια δεν ειναι τι λέω γω, αλλα τι λενε τα διαφορα πυσδε για το θεμα:
Ευχαριστώ συνάδελφε για το χρόνο που διέθεσες για να απαντήσεις. Μου έκανε και μένα μεγάλη εντύπωση. Δυστυχώς πέσαμε στην περίπτωση που αναφέρεις. Με μόλις 9 ώρες Α ανάθεσης, ΔΕΝ βγαίνει υπεραριθμία... και επιμένουν λυσσαλέα ότι έτσι είναι το σωστό...
Θεωρώ πως αν κάποιος θίγεται και απαιτήσει εγγράφως τα δικαιώματα & τις νόμιμες υπηρεσιακές μεταβολές, τότε οι ΔΕ/ΠΕ αναγκαστικά θα υπακούσουν, αρκεί να ψάξει...
ΕΠΙΣΗΣΘέλω να ρωτήσω:πού αναφέρει η νομοθεσία ότι λειτουργικό κενό για να καλυφθεί πρέπει να δίνει από 12 ώρες & πάνω? για την αρχική τοποθέτηση?
Άρα αν περισσέυουν ώρες πρέπει πρώτα να γίνουν συμπληρώσεις ωραρίου στα συστεγαζόμενα, μετά στα όμορα και έπειτα να δοθούν λειτουργικά κενά.(πάντα πριν να συνεδριάσουν οι σύλλογοι στην αρχή της χρονιάς και κλείσουν αυτά τα κενά με συμπληρώσεις ωραρίου απο κοντινά σχολεία
Αριθμ. 85980/Δ2Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου.[..]Δ. Τα μαθήματα ανατίθενται στους εκπαιδευτικούς με την εξής σειρά προτεραιότητας:Ο/Η εκπαιδευτικός διδάσκει:α) στο σχολείο όπου είναι τοποθετημένος/η οργανικά ή προσωρινά:1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)β) σε τυχόν συστεγαζόμενη σχολική μονάδα ή σε σχολική μονάδα του ίδιου συγκροτήματος:1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)γ) σε σχολική μονάδα της ίδιας ομάδας σχολείων:1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)δ) σε σχολική μονάδα όμορης ομάδας σχολείων:1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)ε) σε σχολική μονάδα της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης:1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)Άρα αν περισσέυουν ώρες πρέπει πρώτα να γίνουν συμπληρώσεις ωραρίου στα συστεγαζόμενα, μετά στα όμορα και έπειτα να δοθούν λειτουργικά κενά. Γι' αυτό και οι περισσότερες διευθύνσεις "τοποθετούν" με απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ (ή οποία παρεπιπτόντως δεν προβλέπεται από κανένα νόμο) μόνο σε μεγάλα κενά άνω των 12 ωρών ώστε ο αποσπασμένος να συμπληρώσει μετά τις ώρες του σύμφωνα με την παραπάνω σειρά (πάντα πριν να συνεδριάσουν οι σύλλογοι στην αρχή της χρονιάς και κλείσουν αυτά τα κενά με συμπληρώσεις ωραρίου απο κοντινά σχολεία ).