0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
perastikos , αφού επιλέγεις και εσύ να είσαι εριστικός θα σου απαντήσω οτι δεν μπορείς από τη μία να προτείνεις να δηλώνει κάποιος όλες τις περιοχές που τον ενδιαφέρουν ανεξαρτήτως κενών και από την άλλη να γράφεις οτι "δεν πρέπει να λαμβάνουμε υπ'οψιν μας στις δηλώσεις" το ποιές περιοχές έχουν κενά.Είσαι τελείως αντιφατικός με αυτή τη διατύπωση.Αυτό που προφανώς εννοείς είναι οτι δεν πρέπει να λαμβάνουμε υπ'οψιν μας στις ελπίδες / πιθανότητες που έχουμε/ υπολογίζουμε για κάθε περιοχή ΑΦΟΥ κανουμε τις δηλώσεις, το αν η εκάστοτε περιοχή έχει πραγματικά κενά ή όχι.Αλλά αυτό είναι τελείως άλλο πράγμα.Αν θες να σε καταλαβαίνουνε όλοι καλό είναι να καταφέρνεις και μια στοιχειωδώς σωστή διατύπωση
Εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής με οργανική θέση σε ΣΜΕΑΕ, χωρίς όμως να την έχει υπηρετήσει ποτέ, μπορεί να ζητήσει μετάθεση σε ΣΜΕΑΕ άλλης περιοχής;ΑλλαγήΚάποιος συνάδελφος;;;
Όταν η εγκύκλιος μεταθέσεων αναφέρεται σε "κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ)", σε αυτές περιλαμβάνονται και τα Τμήματα Ένταξης;
Μπορούμε να κάνουμε και αίτηση για βελτίωση και αίτηση για μετάθεση η το΄ενααποκλείειτο άλλο;;;
Γεια σας συνάδελφοι!Βλέπω στο Μητρώο του https://teachers.minedu.gov.gr/Home/Index ότι έχουν καταχωρημένα τα στοιχεία του μόνιμου τόπου κατοικίας μας στο ''Δημοτική Ενότητα Εντοπιότητας''. Σε περίπτωση που υποβάλλουμε μόνο αίτηση βελτίωσης, χρειάζεται να υποβάλλουμε πάλι πιστοποιητικό εντοπιότητας;;Και αν ναι, πρέπει να γράψουμε κάτι στο πεδίο ''Παρατηρήσεις'' που ανοίγει όταν στέλνουμε την αίτηση βελτίωσης;Νομίζω πως το ζητούσαν τα προηγούμενα χρόνια, έστω και αν κάποιος όπως εγώ δεν έχει αλλάξει ποτέ τόπο κατοικίας.