0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
perastikos , αφού επιλέγεις και εσύ να είσαι εριστικός θα σου απαντήσω οτι δεν μπορείς από τη μία να προτείνεις να δηλώνει κάποιος όλες τις περιοχές που τον ενδιαφέρουν ανεξαρτήτως κενών και από την άλλη να γράφεις οτι "δεν πρέπει να λαμβάνουμε υπ'οψιν μας στις δηλώσεις" το ποιές περιοχές έχουν κενά.Είσαι τελείως αντιφατικός με αυτή τη διατύπωση.Αυτό που προφανώς εννοείς είναι οτι δεν πρέπει να λαμβάνουμε υπ'οψιν μας στις ελπίδες / πιθανότητες που έχουμε/ υπολογίζουμε για κάθε περιοχή ΑΦΟΥ κανουμε τις δηλώσεις, το αν η εκάστοτε περιοχή έχει πραγματικά κενά ή όχι.Αλλά αυτό είναι τελείως άλλο πράγμα.Αν θες να σε καταλαβαίνουνε όλοι καλό είναι να καταφέρνεις και μια στοιχειωδώς σωστή διατύπωση
Εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής με οργανική θέση σε ΣΜΕΑΕ, χωρίς όμως να την έχει υπηρετήσει ποτέ, μπορεί να ζητήσει μετάθεση σε ΣΜΕΑΕ άλλης περιοχής;ΑλλαγήΚάποιος συνάδελφος;;;
Όταν η εγκύκλιος μεταθέσεων αναφέρεται σε "κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ)", σε αυτές περιλαμβάνονται και τα Τμήματα Ένταξης;
Μπορούμε να κάνουμε και αίτηση για βελτίωση και αίτηση για μετάθεση η το΄ενααποκλείειτο άλλο;;;
Γεια σας συνάδελφοι!