*

Αποστολέας Θέμα: Μεταθέσεις 2019  (Αναγνώστηκε 111867 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #210 στις: Μάρτιος 08, 2019, 10:58:53 μμ »
Σήμερα εκδόθηκε με Αρ. Πρωτ.: 37423/Ε2 και η εγκύκλιος με θέμα: Προσδιορισμός κενών οργανικών θέσεων και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τις μεταθέσεις του έτους 2019 από περιοχή σε περιοχή.
................................................................................
Ο πίνακας Α΄ θα υπογραφεί από τον Διευθυντή Σχολικής Μονάδας και στη συνέχεια θα αποσταλεί στην οικεία Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης, ενώ οι πίνακες Β΄ και Γ΄ θα συνταχθούν - αφού ελεγχθούν τα στοιχεία των πινάκων Α΄- και θα υπογραφούν από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης ύστερα από γνώμη του ΠΥΣΔΕ. Θα πρέπει να δηλωθούν με αντικειμενικότητα τα κενά και πλεονάσματα προσωπικού όπως προκύπτουν από τα πραγματικά στοιχεία που έχουν καταχωριστεί και στο ηλεκτρονικό σύστημα.............................................
Με ευθύνη των Διευθυντών Εκπαίδευσης όσον αφορά στην ορθότητα των δηλωθέντων στοιχείων, πρέπει έως 13 Μαρτίου 2019 να καταχωρισθεί στο σύστημα e-DataCenter από την αρμόδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μόνο ο πίνακας Γ ́. Επισημαίνεται ότι ο μη σωστός έλεγχος εμπίπτει στις διατάξεις του εδαφίου β της παρ. 1 του άρθρου 107 του Ν.3528/2007, όπως ισχύει.
Όλοι οι πίνακες θα παραμείνουν στις Διευθύνσεις Β/θμιας Εκπ/σης και εφόσον ζητηθούν θα πρέπει να διαβιβαστούν άμεσα στη Διεύθυνση Διοίκησης Προσωπικού Δ.Ε. του ΥΠΠΕΘ - είτε έντυπα είτε ηλεκτρονικά -
για να γίνει αντιπαραβολή και έλεγχος των στοιχείων και θα κοινοποιηθούν στους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι οποίοι λαμβάνοντας υπόψη τα δηλωθέντα στοιχεία θα καταχωρίσουν την πρότασή τους, σύμφωνα με την παρ. 7 του άρθρου 7 του Ν.3848/2010, στην αντίστοιχη στήλη [«Πρόταση
περιφερειακού διευθυντή ελλείμματα (-) / πλεονάσματα (+)»] στο ηλεκτρονικό σύστημα e-DataCenter, έως
15 Μαρτίου 2019.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 08, 2019, 11:01:46 μμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:27:52 »

Αποσυνδεδεμένος steliou15

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 357
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #211 στις: Μάρτιος 09, 2019, 12:09:32 πμ »
Τα κενά θα υπολογιστούν με το πρόγραμμα που θα ισχύσει του χρόνου στη Γ Λυκείου ή όπως είναι σήμερα ;

Leviathan

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #212 στις: Μάρτιος 09, 2019, 09:36:15 πμ »
Σήμερα εκδόθηκε με Αρ. Πρωτ.: 37423/Ε2 και η εγκύκλιος με θέμα: Προσδιορισμός κενών οργανικών θέσεων και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τις μεταθέσεις του έτους 2019 από περιοχή σε περιοχή.
................................................................................
Ο πίνακας Α΄ θα υπογραφεί από τον Διευθυντή Σχολικής Μονάδας και στη συνέχεια θα αποσταλεί στην οικεία Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης, ενώ οι πίνακες Β΄ και Γ΄ θα συνταχθούν - αφού ελεγχθούν τα στοιχεία των πινάκων Α΄- και θα υπογραφούν από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης ύστερα από γνώμη του ΠΥΣΔΕ. Θα πρέπει να δηλωθούν με αντικειμενικότητα τα κενά και πλεονάσματα προσωπικού όπως προκύπτουν από τα πραγματικά στοιχεία που έχουν καταχωριστεί και στο ηλεκτρονικό σύστημα.............................................
Με ευθύνη των Διευθυντών Εκπαίδευσης όσον αφορά στην ορθότητα των δηλωθέντων στοιχείων, πρέπει έως 13 Μαρτίου 2019 να καταχωρισθεί στο σύστημα e-DataCenter από την αρμόδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μόνο ο πίνακας Γ ́. Επισημαίνεται ότι ο μη σωστός έλεγχος εμπίπτει στις διατάξεις του εδαφίου β της παρ. 1 του άρθρου 107 του Ν.3528/2007, όπως ισχύει.
Όλοι οι πίνακες θα παραμείνουν στις Διευθύνσεις Β/θμιας Εκπ/σης και εφόσον ζητηθούν θα πρέπει να διαβιβαστούν άμεσα στη Διεύθυνση Διοίκησης Προσωπικού Δ.Ε. του ΥΠΠΕΘ - είτε έντυπα είτε ηλεκτρονικά -
για να γίνει αντιπαραβολή και έλεγχος των στοιχείων και θα κοινοποιηθούν στους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι οποίοι λαμβάνοντας υπόψη τα δηλωθέντα στοιχεία θα καταχωρίσουν την πρότασή τους, σύμφωνα με την παρ. 7 του άρθρου 7 του Ν.3848/2010, στην αντίστοιχη στήλη [«Πρόταση
περιφερειακού διευθυντή ελλείμματα (-) / πλεονάσματα (+)»] στο ηλεκτρονικό σύστημα e-DataCenter, έως
15 Μαρτίου 2019.

Οπότε ¨υπογράφουν¨ οι τωρινοί περιφερειακοί. Σωστά; 
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 09, 2019, 09:42:19 πμ από Leviathan »

Leviathan

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #213 στις: Μάρτιος 09, 2019, 09:40:26 πμ »
Τα κενά θα υπολογιστούν με το πρόγραμμα που θα ισχύσει του χρόνου στη Γ Λυκείου ή όπως είναι σήμερα ;

Λογικά αν δεν υπάρχει διευκρίνηση από το Υπουργείο δεν θα πρέπει οι Δ/ντες του Λυκείου να θεωρήσουν ως ισχύον το επίσημο εως τώρα ωρολόγιο πρόγραμμα;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:27:52 »

Αποσυνδεδεμένος KROKOS

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 47
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #214 στις: Μάρτιος 09, 2019, 09:44:53 πμ »
Ήρθαν στο σχολείο αιρετοί που δεν ανήκουν στο κυβερνόν κόμμα και ανακοίνωσαν ότι φέτος θα γίνουν μεταθέσεις..Σαν αντιπολίτευση θα έπρεπε λογικά να εκφράσουν σκεπτικισμό αλλά υποστηρίζουν ότι θα γίνουν πολλές

Αποσυνδεδεμένος thriskeftika

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 498
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #215 στις: Μάρτιος 09, 2019, 11:26:17 πμ »
Τα κενά θα υπολογιστούν με το πρόγραμμα που θα ισχύσει του χρόνου στη Γ Λυκείου ή όπως είναι σήμερα ;
Θα είχε ενδιαφέρον να γνωρίζουμε το περιεχόμενο ολόκληρης της εγκυκλίου για τον καθορισμό κενών/πλεονασμάτων για να δούμε αν υπάρχει σχετική αναφορά.

Μήπως ο silkcut μπορεί να μας δώσει έναν ηλεκτρ. σύνδεσμο της πλήρους εγκυκλίου ή να τη στείλει στο pde για δημοσίευση;

Leviathan

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #216 στις: Μάρτιος 09, 2019, 11:39:42 πμ »
Θα είχε ενδιαφέρον να γνωρίζουμε το περιεχόμενο ολόκληρης της εγκυκλίου για τον καθορισμό κενών/πλεονασμάτων για να δούμε αν υπάρχει σχετική αναφορά.

Μήπως ο silkcut μπορεί να μας δώσει έναν ηλεκτρ. σύνδεσμο της πλήρους εγκυκλίου ή να τη στείλει στο pde για δημοσίευση;

Στην εγκύκλιο που μας έδωσες συνάδελφε για την αβθμια υπάρχει μια αναφορά

Στη στήλη «Υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί», αναγράφεται ο αριθμός των εκπαιδευτικών που
έχουν χαρακτηριστεί ως υπεράριθμοι, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 του Π.Δ.
50/1996 (Α' 45), όπως τροποποιήθηκε με το Π.Δ. 100/1997 (Α' 94). Στο βαθμό που δεν
έχουν κριθεί υπεράριθμοι για το τρέχον σχολικό έτος, θα καταχωρισθεί ο αριθμός των
υπεράριθμων του προηγούμενου σχολικού έτους.


Αν υπάρχει αυτή η αναφορά και στην αντίστοιχη της Δβθμιας, λογικά δεν σημαίνει πως αφού δεν υπάρχουν χαρακτηρισμένοι υπεράριθμοι για φέτος, τότε πάμε με τους περσινούς, άρα και με τα περσινά Ω.Π. ; Δεν ξέρω μπορεί να είναι και άσχετο βέβαια.

Υπάρχει ΦΕΚ με αλλαγές στα Ω.Π. της Γ Λυκείου για το 2019-2020; Αν δεν υπάρχει ΦΕΚ με τα νέα Ω.Π. , μπορούν να χρησιμοποιηθει η Νεα Γ Λυκείου για τον υπολογισμό κενών-πλεονασμάτων;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 09, 2019, 11:42:01 πμ από Leviathan »

Αποσυνδεδεμένος thriskeftika

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 498
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #217 στις: Μάρτιος 09, 2019, 12:46:47 μμ »
Υπάρχει ΦΕΚ με αλλαγές στα Ω.Π. της Γ Λυκείου για το 2019-2020; Αν δεν υπάρχει ΦΕΚ με τα νέα Ω.Π. , μπορούν να χρησιμοποιηθει η Νεα Γ Λυκείου για τον υπολογισμό κενών-πλεονασμάτων;

Δυστυχώς τον τελευταίο καιρό πολύ πριν εκδοθεί ένα ΦΕΚ προηγείται ενημέρωση από το Υπουργείο Παιδείας για το τι πρόκειται να νομοθετηθεί και να δημοσιευτεί στο ΦΕΚ ώστε πριν ακόμη τη νομοθέτηση να κινηθούν τα πράγματα σύμφωνα με αυτά που ΘΑ νομοθετηθούν ΠΡΟΣΕΧΩΣ! Γι'  αυτό λέω να δούμε αν υπάρχει κάποια τέτοιου είδους εντολή υπολογισμού με βάση τη νέα Γ΄ Λυκείου που θα νομοθετηθεί ΠΡΟΣΕΧΩΣ.

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #218 στις: Μάρτιος 10, 2019, 08:39:24 πμ »
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
-----
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ & ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Β΄ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Εγκύκλιος με Αρ. Πρωτ.: 37423/Ε2/08-03-2019
ΘΕΜΑ: Προσδιορισμός κενών οργανικών θέσεων και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τις μεταθέσεις του έτους 2019 από περιοχή σε περιοχή.

Προκειμένου η υπηρεσία μας να προβεί στην κατάρτιση των πινάκων οργανικής σύνθεσης διδακτικού
προσωπικού ανά περιοχή μετάθεσης, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 4 του Π.Δ. 50/96 (ΦΕΚ 45τΑ’)
και του άρθρου 7 του Ν.3848/2010 (ΦΕΚ 71τΑ’), ώστε να πραγματοποιηθούν οι μεταθέσεις εκπαιδευτικού
προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του έτους 2019, παρακαλούμε να συμπληρωθούν με ευθύνη σας
οι επισυναπτόμενοι πίνακες Α΄, Β΄ και Γ΄, σύμφωνα με τις ακόλουθες οδηγίες.
Ο πίνακας Α΄ θα υπογραφεί από τον Διευθυντή Σχολικής Μονάδας και στη συνέχεια θα αποσταλεί στην
οικεία Δ/νση Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης, ενώ οι πίνακες Β΄ και Γ΄ θα συνταχθούν - αφού ελεγχθούν τα στοιχεία
των πινάκων Α΄- και θα υπογραφούν από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης ύστερα από γνώμη του ΠΥΣΔΕ. Θα
πρέπει να δηλωθούν με αντικειμενικότητα τα κενά και πλεονάσματα προσωπικού όπως προκύπτουν από τα
πραγματικά στοιχεία που έχουν καταχωριστεί και στο ηλεκτρονικό σύστημα, σύμφωνα με τις
προαναφερόμενες διατάξεις.
Με ευθύνη των Διευθυντών Εκπαίδευσης όσον αφορά στην ορθότητα των δηλωθέντων στοιχείων,
πρέπει έως 13 Μαρτίου 2019 να καταχωρισθεί στο σύστημα e-DataCenter από την αρμόδια Διεύθυνση
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μόνο ο πίνακας Γ΄. Επισημαίνεται ότι ο μη σωστός έλεγχος εμπίπτει στις
διατάξεις του εδαφίου β της παρ. 1 του άρθρου 107 του Ν.3528/2007, όπως ισχύει.
Όλοι οι πίνακες θα παραμείνουν στις Διευθύνσεις Β/θμιας Εκπ/σης και εφόσον ζητηθούν θα πρέπει να
διαβιβαστούν άμεσα στη Διεύθυνση Διοίκησης Προσωπικού Δ.Ε. του ΥΠΠΕΘ - είτε έντυπα είτε ηλεκτρονικά -
για να γίνει αντιπαραβολή και έλεγχος των στοιχείων και θα κοινοποιηθούν στους Περιφερειακούς
Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι οποίοι λαμβάνοντας υπόψη τα δηλωθέντα στοιχεία θα καταχωρίσουν την
πρότασή τους, σύμφωνα με την παρ. 7 του άρθρου 7 του Ν.3848/2010, στην αντίστοιχη στήλη [«Πρόταση
περιφερειακού διευθυντή ελλείμματα (-) / πλεονάσματα (+)»] στο ηλεκτρονικό σύστημα e-DataCenter, έως
15 Μαρτίου 2019.
Η καταχώριση των κενών στο e-DataCenter θα γίνει από την επιλογή «Μεταθέσεις»  «Διαχείριση
οργανικών κενών»  «Καταχώριση κενών για Περιοχές Μετάθεσης» επιλέγοντας το «Μεταθέσεις διδακτικού
προσωπικού από περιοχή μετάθεσης (001.ΠΕ001-001.ΔΕ001)» και πατώντας «Προσθήκη».
Εφιστούμε την προσοχή σας στα εξής:
1. Ο προσδιορισμός των κενών θέσεων και πλεονασμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης γίνεται για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων του έτους 2019 [§1, άρθρο 4 του Π.Δ. 50/96
(ΦΕΚ 45τΑ’) και άρθρο 7 του Ν.3848/2010 (ΦΕΚ 71τΑ’)]. Συνεπώς, με τις ισχύουσες διατάξεις (Νόμους,
Υπουργικές Αποφάσεις κ.τ.λ.) αναφορικά με τα ωρολόγια προγράμματα, τις πρώτες αναθέσεις μαθημάτων,
το υποχρεωτικό ωράριο κ.α., και τα επί του παρόντος δεδομένα στοιχεία (για παράδειγμα, αριθμό οργανικά
ανηκόντων εκπαιδευτικών), θα πρέπει να καταγραφούν οι ανάγκες σε οργανικές θέσεις των σχολικών
μονάδων, όπως προβλέπεται να λειτουργήσουν για το σχολικό έτος 2019-2020, ώστε να καταρτιστούν οι
πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης και κατά κλάδο και ειδικότητα.

2. Στους πίνακες δεν θα υπολογιστούν/καταγραφούν οι εκπαιδευτικοί που ανήκουν οργανικά σε
Μουσικά, Καλλιτεχνικά και Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, όπως και οι εκπαιδευτικοί
που υπηρετούν σε Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία.
3. Τα Τμήματα Ένταξης, δεν θα ληφθούν υπόψη για τον υπολογισμό των οργανικών θέσεων. Για
πληροφορίες σχετικά με τα Τμήματα Ένταξης, παρακαλούμε να απευθύνεστε αρμοδίως στη Διεύθυνση
Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘ.
4. Δεν πρέπει να συγχέονται και να αθροίζονται τα κενά/πλεονάσματα της ειδικής αγωγής με εκείνα
της γενικής παιδείας και αντίστροφα.

5. Στους οργανικά ανήκοντες εκπαιδευτικούς δεν θα υπολογιστούν οι εκπαιδευτικοί που θα
αποχωρήσουν αυτοδίκαια από την υπηρεσία μέχρι 31 Αυγούστου 2019 (άρθρο 4 Π.Δ. 50/1996).
6. Όσον αφορά στους εκπαιδευτικούς που αποσπώνται στο εξωτερικό, ισχύουν οι διατάξεις του
άρθρου 94 του Ν. 4547/2018 (ΦΕΚ 102τΑ’), όπως σας είχαμε ενημερώσει και με το υπ’ αριθμ. πρωτ.
111932/Ε2/03.07.2018 έγγραφο της υπηρεσίας μας. Σύμφωνα με τις προαναφερόμενες διατάξεις:
«4.α) Οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που αποσπώνται στις
ελληνόγλωσσες μονάδες του εξωτερικού, κατά το διάστημα της απόσπασής τους, εφόσον κατέχουν οργανική
θέση σε σχολείο στην Ελλάδα, διατηρούν τη θέση αυτή κατά το διάστημα της απόσπασής τους και
επιστρέφουν σε αυτή μετά τη λήξη της απόσπασής τους. Σε περίπτωση που η απόσπασή τους παρατείνεται
πέρα των πέντε (5) ετών, τότε, με την έναρξη του έκτου συνεχόμενου σχολικού έτους απόσπασης, η οργανική
θέση που κατέχουν θεωρείται κενή, με τις συνέπειες που ορίζονται στην παρ. 9 του Κεφ. Γ’ του άρθρου 16
του ν.1566/1985 (Α’ 167) και τίθενται στη διάθεση των οικείων διευθύνσεων εκπαίδευσης από τις οποίες
αποσπάστηκαν. (….)
γ) Οι εκπαιδευτικοί που κατά το σχολικό έτος 2017-2018 αποσπάστηκαν και έχασαν την οργανική τους
θέση μπορούν να υποβάλουν αίτηση-δήλωση τοποθέτησής τους στο σχολείο όπου είχαν την οργανική τους
θέση μέχρι τις 31.08.2018.
Σε περίπτωση που η οργανική θέση έχει καλυφθεί με μετάθεση άλλου εκπαιδευτικού, ο αποσπασμένος εκπαιδευτικός παραμένει στην οικεία διεύθυνση ως υπεράριθμος».
Συνεπώς, οι εκπαιδευτικοί που αποσπώνται σε ελληνόγλωσσες μονάδες του εξωτερικού, εφόσον κατείχαν οργανική θέση σε σχολική μονάδα, την διατηρούν, ενώ την χάνουν στην περίπτωση που η απόσπασή τους στο εξωτερικό παρατείνεται πέρα των πέντε ετών, οπότε λογίζονται στους οργανικά ανήκοντες στην περιοχή μετάθεσης, καθώς τίθενται στη διάθεση των οικείων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.
7. Όσον αφορά στις αναθέσεις μαθημάτων και τα ωρολόγια προγράμματα, ο υπολογισμός θα γίνει
σύμφωνα με τις ισχύουσες Υ.Α., εγκυκλίους και οδηγίες που εκδίδονται αρμοδίως από τη Δ/νση Σπουδών,
Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δ.Ε. και τη Δ/νση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘ.

8. Τα κενά για τα μαθήματα που διδάσκονται σε πρώτη ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων
του ενός κλάδων/ειδικοτήτων, κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους/ειδικότητες. Σε περίπτωση
που τα κενά δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του αριθμού των κλάδων/ειδικοτήτων, η ισομερής κατανομή θα επιτυγχάνεται σε περισσότερα από ένα έτη.
Η επιμέρους κατανομή σε ειδικότητες ενός κλάδου θα γίνεται με βάση την ικανοποίηση των εκάστοτε εκπαιδευτικών αναγκών. Σε κάθε περίπτωση, με ευθύνη του Διευθυντή Εκπαίδευσης θα κατανέμονται τα εν λόγω κενά με γνώμονα την ορθή διαχείριση του διαθέσιμου εκπαιδευτικού προσωπικού.

ΠΙΝΑΚΑΣ Α΄
Ο πίνακας A΄ αφορά τα γενικά σχολεία και OXI τις σχολικές μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, τα
Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία, τα Μουσικά, τα Καλλιτεχνικά και τα Πειραματικά Σχολεία Διαπολιτισμικής
Εκπαίδευσης.
Στον πίνακα Α’ πρέπει να καταγραφεί:
 Ο αριθμός των φοιτώντων μαθητών ανά τάξη και των τμημάτων σε κάθε σχολική μονάδα. Τα τμήματα
κατά τάξη, καθώς και τα τμήματα κατευθύνσεων πρέπει να λειτουργούν με τον αριθμό των μαθητών που
προβλέπεται από τη νομοθεσία. Όπου αυτό δεν συμβαίνει, ο υπολογισμός θα πρέπει να γίνει με βάση τη
διόρθωση που επιβάλλεται να γίνει κατά την έναρξη του προσεχούς σχολικού έτους.
 Στη στήλη 1 ο αριθμός ανά κλάδο και ειδικότητα των προβλεπόμενων ωρών διδασκαλίας για τη
λειτουργία των τμημάτων σε κάθε σχολική μονάδα με βάση τις πρώτες αναθέσεις μαθημάτων.
 Στη στήλη 2 (2α, 2β, 2γ, 2δ, 2ε) ο αριθμός όλων των εκπαιδευτικών, ανάλογα με το ωράριό τους,
χωρίς να ληφθεί υπόψη μείωση ωραρίου (π.χ. λόγω ανατροφής τέκνων ή λόγω άσκησης καθηκόντων) κατά
κλάδο και ειδικότητα που ανήκουν οργανικά ή με προσωποπαγή θέση, καθώς και όσοι είναι προσωρινά
τοποθετημένοι, όσοι βρίσκονται για οποιοδήποτε λόγο στη διάθεση ΠΥΣΔΕ, και οι εκπαιδευτικοί που έχουν
αποσπαστεί στο εξωτερικό, σύμφωνα με όσα αναφέρονται παραπάνω.
Οι εκπαιδευτικοί που δεν ανήκουν οργανικά στη σχολική μονάδα και υπηρετούν σε αυτή ως διευθυντές
δεν θα συνυπολογισθούν, όπως επίσης και όσοι εκπαιδευτικοί αποχωρήσουν αυτοδίκαια από την υπηρεσία
μέχρι 31 Αυγούστου 2019 (άρθρο 4 Π.Δ. 50/1996).
 Στη στήλη 3 ο αριθμός συνολικά ανά κλάδο και ειδικότητα των ωρών του εβδομαδιαίου
υποχρεωτικού ωραρίου των παραπάνω εκπαιδευτικών.
 Η διαφορά της στήλης 3 από τη στήλη 1 (στήλη 1 - στήλη 3), εφόσον είναι θετική, αναγράφεται στη
στήλη 4α με αρνητικό πρόσημο. Στην περίπτωση που η διαφορά είναι αρνητική, αναγράφεται στη στήλη 4β
με θετικό πρόσημο (δηλαδή κατά απόλυτη τιμή).
Για παράδειγμα, εάν οι προβλεπόμενες ώρες διδασκαλίας είναι 74 και οι συνολικές ώρες των οργανικά
ανηκόντων είναι 71, σημειώνουμε στη στήλη 4α έλλειμμα ωρών -3.
Οι Ερευνητικές Εργασίες (Project) συνιστούν ώρες πρώτες ανάθεσης, σύμφωνα με τις ισχύουσες
διατάξεις και εγκυκλίους της Διεύθυνσης Σπουδών, Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δ.Ε. του ΥΠΠΕΘ.

ΠΙΝΑΚΑΣ Β΄
Στον πίνακα Β΄ πρέπει να συμπληρωθεί η ομάδα σχολείων, ο αριθμός και το όνομα των σχολείων της
ομάδας, ο αριθμός των τμημάτων των σχολείων αυτών, καθώς και ο συνολικός αριθμός των μαθητών ανά
ομάδα σχολείων της περιοχής μετάθεσης.

Τα στοιχεία των στηλών του πίνακα Α΄ θα αθροιστούν αλγεβρικά, ώστε να προκύψουν τα αντίστοιχα
στοιχεία ανά ομάδα σχολείων, τα οποία μεταφέρονται στις αντίστοιχες στήλες του πίνακα Β΄.
Τα αλγεβρικά αθροίσματα των στηλών 4α και 4β του πίνακα Β΄ θα διαιρεθούν με το είκοσι (20) και το
πηλίκο θα γραφεί αντίστοιχα στο 5α ή 5β. Υπόλοιπο ωρών του υποχρεωτικού ωραρίου κάτω του δώδεκα (12)
δε λαμβάνεται υπόψη.
Στη στήλη 6 θα καταγραφεί ο αριθμός των υπεράριθμων εκπαιδευτικών.
ΠΙΝΑΚΑΣ Γ΄
Στον πίνακα Γ΄ πρέπει να συμπληρωθεί ο αριθμός σχολείων, των τμημάτων και των μαθητών των
σχολείων αυτών ανά περιοχή μετάθεσης.

Τα στοιχεία των στηλών του πίνακα Β΄ θα αθροιστούν αλγεβρικά, ώστε να προκύψουν τα αντίστοιχα
στοιχεία ανά περιοχή μετάθεσης, τα οποία μεταφέρονται στις αντίστοιχες στήλες του πίνακα Γ΄.
Τα στοιχεία των στηλών 5α και 5β των πινάκων Β΄ θα αθροιστούν αλγεβρικά, ώστε να προκύψουν τα
αντίστοιχα στοιχεία για το έλλειμμα ή πλεόνασμα εκπαιδευτικού προσωπικού ανά περιοχή μετάθεσης, και
θα μεταφερθούν στην αντίστοιχη στήλη 8 (ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ). Η στήλη είναι ενιαία και το
έλλειμμα ή πλεόνασμα φαίνεται από το πρόσημο του αριθμού. Για παράδειγμα, εάν το αποτέλεσμα του
αλγεβρικού αθροίσματος μας δίνει τρία πλεονάσματα εκπαιδευτικού προσωπικού (3), τότε στη στήλη 8
σημειώνουμε 3. Εάν το αποτέλεσμα του αλγεβρικού αθροίσματος μας δίνει τρία ελλείμματα (-3), τότε στη
στήλη 8 σημειώνουμε -3.
Στη στήλη 6 θα καταγραφεί ο αριθμός των υπεράριθμων εκπαιδευτικών.
Ο πίνακας Γ’ θα καταχωριστεί στο e-DataCenter αρμοδίως από τις Διευθύνσεις Β/θμιας Εκπαίδευσης.
Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης θα καταχωρίσουν την πρότασή τους στη στήλη του e-
DataCenter «Πρόταση Περιφερειακού Διευθυντή Ελλείμματα(-)/Πλεονάσματα(+)», με το ανάλογο πρόσημο,
καθώς η στήλη είναι ενιαία και το έλλειμμα ή πλεόνασμα φαίνεται από το πρόσημο του αριθμού.
Η εν λόγω στήλη πρέπει να συμπληρωθεί οπωσδήποτε για όλες τις ειδικότητες που υπάρχουν
συμπληρωμένα στοιχεία, ακόμα κι αν η πρόταση του Περιφερειακού είναι η ίδια με την καταχώριση της ΔΔΕ.

Παρακαλούμε να αποτυπωθούν σωστά, εντός των προθεσμιών, τα οργανικά κενά και πλεονάσματα
εκπαιδευτικού προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με στόχο την ορθολογική διαχείριση του
προσωπικού και την κάλυψη των οργανικών αναγκών των περιοχών μετάθεσης.
O ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 10, 2019, 09:01:00 πμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Leviathan

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #219 στις: Μάρτιος 10, 2019, 09:17:44 πμ »
"Όσον αφορά στις αναθέσεις μαθημάτων και τα ωρολόγια προγράμματα, ο υπολογισμός θα γίνει
σύμφωνα με τις ισχύουσες Υ.Α., εγκυκλίους και οδηγίες που εκδίδονται αρμοδίως από τη Δ/νση Σπουδών,
Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δ.Ε. και τη Δ/νση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘ."


Από το παραπάνω λοιπόν, και αν κατάλαβα καλά,
καταλήγουμε ότι αν υπάρχει κάποια επίσημη εγκύκλιος ή οδηγία πού να αναφέρει τις αλλαγές της Γ Λυκείου, τότε προχωράμε με αυτές. Αλλιώς πάμε με τα περσινά. Βέβαια κάπου λέει ότι να ληφθεί υπόψη ο τρόπος λειτουργίας του σχολείου την επόμενη χρονιά. Πλην όμως αυτό μπορεί να αναφέρεται και σε άλλα δεδομένα λειτουργίας του σχολείου και όχι μόνο στα Ω.Π.

Αποσυνδεδεμένος thriskeftika

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 498
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #220 στις: Μάρτιος 10, 2019, 07:22:36 μμ »
"Όσον αφορά στις αναθέσεις μαθημάτων και τα ωρολόγια προγράμματα, ο υπολογισμός θα γίνει
σύμφωνα με τις ισχύουσες Υ.Α., εγκυκλίους και οδηγίες που εκδίδονται αρμοδίως από τη Δ/νση Σπουδών,
Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δ.Ε. και τη Δ/νση Επαγγελματικής Εκπαίδευσης του ΥΠΠΕΘ."
Από το παραπάνω λοιπόν, και αν κατάλαβα καλά,
καταλήγουμε ότι αν υπάρχει κάποια επίσημη εγκύκλιος ή οδηγία πού να αναφέρει τις αλλαγές της Γ Λυκείου, τότε προχωράμε με αυτές. Αλλιώς πάμε με τα περσινά. Βέβαια κάπου λέει ότι να ληφθεί υπόψη ο τρόπος λειτουργίας του σχολείου την επόμενη χρονιά. Πλην όμως αυτό μπορεί να αναφέρεται και σε άλλα δεδομένα λειτουργίας του σχολείου και όχι μόνο στα Ω.Π.
Από τη συγκεκριμένη εγκύκλιο φαίνεται ότι ο υπολογισμός κενών/πλεονασμάτων θα γίνει χωρίς να ληφθούν υπόψιν οι επικείμενες αλλαγές στη Γ΄ Λυκείου. Εκτός κι αν δοθεί κάποια άλλη οδηγία (ίσως και προφορικά μέσω των ΔΔΕ προς τους Διευθυντές σχολείων).

Ευχαριστούμε silkcut για την πλήρη εγκύκλιο.

Αποσυνδεδεμένος thriskeftika

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 498
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #221 στις: Μάρτιος 10, 2019, 10:28:14 μμ »
Την όλη διαδικασία σε ασφυκτικά μάλιστα χρονοδιαγράμματα καταγγέλλουν 11 αιρετοί ΠΥΣΔΕ: https://www.esos.gr/arthra/61671/enteka-airetoi-pysde-grafoyn-ypoyrgeio-entelletai-entos-ton-episimon-argion-na

Το σημαντικότερο ίσως από όσα αναφέρουν είναι το εξής: "Επομένως η συμπλήρωση και η καταχώρηση του πίνακα Γ )(από τα ΠΥΣΔΕ) είναι διά το φαίνεσθαι και δεν ακουμπά καθόλου τις αποφάσεις των περιφερειακών διευθυντών που αλωνίζουν επ’ αυτού του θέματος".

Leviathan

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #222 στις: Μάρτιος 10, 2019, 11:43:04 μμ »
Μπορείτε αν θέλετε να μου λύσετε μια απορία;
Κοιτάω αυτό

https://www.esos.gr/arthra/61672/erhetai-polynomoshedio-panelladikes-neo-lykeio-peiramatika-kollegia-epimorfosi

Και παρατηρώ ότι επίσημα τουλάχιστον η νέα Γ Λυκείου πάει μετά τις 15/3 που θα δηλωθούν κενά. Έτσι λοιπόν η Γ Λυκείου δεν θα χρησιμοποιηθεί φετος για τον υπολογισμό των κενών, τουλάχιστον επίσημα. Επίσης οι τωρινοί περιφερειακοί θα δηλώσουν κένα μιας και οι νέοι δεν προλαβαίνουν. Τότε γιατί η εγκύκλιος βγήκε με περίπου 20 μέρες καθυστέρηση; Υπάρχει κάποιος λόγος που μου διαφεύγει;

Αποσυνδεδεμένος steliou15

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 357
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2019
« Απάντηση #223 στις: Μάρτιος 11, 2019, 12:14:28 πμ »
Την όλη διαδικασία σε ασφυκτικά μάλιστα χρονοδιαγράμματα καταγγέλλουν 11 αιρετοί ΠΥΣΔΕ: https://www.esos.gr/arthra/61671/enteka-airetoi-pysde-grafoyn-ypoyrgeio-entelletai-entos-ton-episimon-argion-na

Το σημαντικότερο ίσως από όσα αναφέρουν είναι το εξής: "Επομένως η συμπλήρωση και η καταχώρηση του πίνακα Γ )(από τα ΠΥΣΔΕ) είναι διά το φαίνεσθαι και δεν ακουμπά καθόλου τις αποφάσεις των περιφερειακών διευθυντών που αλωνίζουν επ’ αυτού του θέματος".
Θα σχολιάσω μόνο το άρθρο με τους αιρετούς..
Καλά κάθε χρόνο ζητάει το υπουργείο τα κενά, γιατί δεν τα ετοιμάζουν αμέσως μετά τις γιορτές και να είναι ήσυχοι όποτε και όταν τους τα ζητήσουν; Την εποχή αυτή τα πυσδε δεν έχουν σπουδαίο φόρτο εργασίας.
Ούτως η άλλως οι συνταξιοδοτήσεις δεν υπολογίζονται..
Νομίζω ότι οι αιρετοί εδώ έχουν άδικο ..

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161201
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 554
Σύνολο: 559

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.131 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.