Σύνολο ψηφοφόρων: 83
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το Συμβούλιο της Επικρατείας (Τμ.Γ’) με την υπ’ αριθμ. 1882/2017 απόφασή του έκρινε ότι το προβλεπόμενο στο άρθρο 9 παρ. 2 επ. του ν. 3848/2010 μεταβατικό σύστημα προσλήψεως αναπληρωτών εκπαιδευτικών από ισχύοντες και ανανεούμενους πίνακες, στους οποίους περιλαμβάνονται (και) υποψήφιοι μοριοδοτηθέντες λόγω προϋπηρεσίας και χωρίς προηγούμενη συμμετοχή ή επιτυχία σε προγενέστερο διαγωνισμό ΑΣΕΠ, είναι συνταγματικό. Όμως, δεν είναι συνταγματικώς επιτρεπτή η επέκταση του συστήματος αυτού πέραν του σχολικού έτους 2018-2019.................. Το μεταβατικό, όμως, καθεστώς δεν είναι συνταγματικώς επιτρεπτό να υπερβαίνει σε διάρκεια ένα εύλογο χρονικό όριο, το οποίο παρίσταται αναγκαίο για την ανωτέρω μετάβαση, διότι η υπέρβαση αυτή αναιρεί τη βασική ρύθμιση του νόμου και αποδομεί την εμπιστοσύνη και τον σεβασμό των πολιτών στην έννομη τάξη, οδηγώντας σε καταστάσεις ασύμβατες με την αρχή του κράτους δικαίου. Η εν λόγω αρχή επιβάλλει τη ρύθμιση των εννόμων σχέσεων κατά τρόπο σαφή και προβλέψιμο, αποκλείοντας τον παραμερισμό των πάγιων ρυθμίσεων του νόμου με τη θέσπιση και εφαρμογή μεταβατικών ή προσωρινών ρυθμίσεων, δηλαδή ρυθμίσεων εξαιρετικού χαρακτήρα, επί μακρό και απροσδιόριστο χρονικό διάστημα.Με την απόφαση ΣτΕ Γ΄ Τμ. 4303/2015 7μ., η οποία αφορούσε την πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών κατά το σχολικό έτος 2015 - 2016, έγινε δεκτό ότι με τις διατάξεις των άρθρων 1, 2, 3 και 5 του ν. 3848/2010 θεσπίσθηκε πάγιο σύστημα διορισμών και προσλήψεων προσωπικού στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, θεμελιώδη προϋπόθεση λειτουργίας του οποίου αποτελεί η συμμετοχή των υποψηφίων σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, το σύστημα δε αυτό εναρμονίζεται πλήρως προς τις αρχές της ισότητας, της αξιοκρατίας και της διαφάνειας ................Πάντως, η μη εφαρμογή των παγίων ρυθμίσεων των άρθρων 1, 2, 3 και 5 του ν. 3848/2010 και η περαιτέρω εφαρμογή μεταβατικών ή προσωρινών διατάξεων δεν είναι συνταγματικώς επιτρεπτή πέραν του σχολικού έτους 2018 - 2019, διότι η πέραν του ανώτατου αυτού ορίου μη εφαρμογή των παγίων διατάξεων του νόμου για τη στελέχωση της δημόσιας εκπαίδευσης με μόνιμους και αναπληρωτές εκπαιδευτικούς θα αποτελούσε πρόδηλη προσβολή της αρχής του κράτους δικαίου και θα ερχόταν σε ευθεία αντίθεση με την αρχή της στελέχωσης των δημοσίων υπηρεσιών με μόνιμους υπαλλήλους, καθώς και με τη συνταγματική απαγόρευση της κατάχρησης σχέσεων ορισμένου χρόνου για την κάλυψη παγίων αναγκών. ...........https://www.sakkoulas-online.gr/news/ste-1882-2017-systima-proslipsis-anapliroton-ekpaidevtikon-kai-kratos-dikaiou/Πρέπει να αναζητηθούν διοικητικές ευθύνες για πιο λόγο δεν έγινε γραπτός ασεπ όλα αυτά τα χρόνια και δεν εφαρμόστηκε το πάγιο σύστημα διορισμού-προσλήψεων. Αυτό που απομένει είναι να βγει νομοθετική ρύθμιση ώστε να εφαρμοστεί σύστημα πρόσληψης αναπληρωτών που να προσιδιάζει με το πάγιο σύστημα. Οι ισχύοντες πίνακες δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Αν προσβληθούν θα καταπέσουν αμέσως και τα σχολεία δεν θα ανοίξουν. Ας προσέξουν λοιπόν οι εξυπνούληδες του Υπουργείου τί θα φέρουν ως ρύθμιση για να καλυφθούν τα λετουργικά κενά των σχολείων. Πρόταξη των ασεπιτων στους πίνακες αναπληρωτών για τη σχολική χρονιά 2019-20!
οι πίνακες θα ισχύσουν αν κανείς επιτυχών ασεπ δεν τους μπλοκάρει. Το ΣτΕ δεν μπορεί αυτεπάγγελτα να τους μπλοκάρει. Αν σας εξυπηρετούν αυτοί οι πίνακες πάω πάσο!Προσωπικά αν δεν είχα διορισθεί θα έκανα ομάδα να τους μπλοκάρουμε και να προηγηθούμε όσοι έχουμε ασεπ.
Το ΣΤΕ σύμφωνα με όσα παραθέτετε γνωμοδότησε από 2015 ότι:"Το Συμβούλιο της Επικρατείας (Τμ.Γ’) με την υπ’ αριθμ. 1882/2017 απόφασή του έκρινε ότι το προβλεπόμενο στο άρθρο 9 παρ. 2 επ. του ν. 3848/2010 μεταβατικό σύστημα προσλήψεως αναπληρωτών εκπαιδευτικών από ισχύοντες και ανανεούμενους πίνακες, στους οποίους περιλαμβάνονται (και) υποψήφιοι μοριοδοτηθέντες λόγω προϋπηρεσίας και χωρίς προηγούμενη συμμετοχή ή επιτυχία σε προγενέστερο διαγωνισμό ΑΣΕΠ, είναι συνταγματικό. Όμως, δεν είναι συνταγματικώς επιτρεπτή η επέκταση του συστήματος αυτού πέραν του σχολικού έτους 2018-2019............"όμως ο ισχύωντας νόμος 4589/29-01-2019, άρθρο 66, Μεταβατικές διατάξεις γράφει τα κάτωθι, και εκεί με περέπεμψαν από το γραφείο του υπούργου, όταν πήρα τηλ να ρωτήσω:1. Κατά την πρώτη εφαρμογή των διατάξεων του παρόντος Κεφαλαίου:α) Η προκήρυξη της παραγράφου 1 του άρθρου 54 εκδίδεται το αργότερο εντός ενός (1) μήνα από την έναρξη ισχύος του παρόντος.β) Η ισχύς των πινάκων κατάταξης υποψήφιων αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών της γενικής εκπαίδευσης και της Ε.Α.Ε., μελών Ε.Ε.Π. και Ε.
Αυτό που λες θα είχε κάποια πιθανότητα να ισχύσει αν δεν υπήρχε το θέμα της ειδικής αγωγής.Εκεί δεν υπάρχουν επιτυχόντες του ΑΣΕΠ.Όπως και επίσης στους ΠΕ70.Οπότε λογικά θα πάμε με νόμο Γαβρόγλου και μετά βλέπουμε.
Ο νόμος Γαβρογλου έχει ήδη να αντιμετωπίσει τις προσφυγές κατά του νέου συστήματος διορισμών. Για την ειδική αγωγή (η οποία δε με αφορά), έχει ήδη προβλεφθεί ότι για τους πίνακες αναπληρωτών θα ισχύσουν οι προηγούμενοι πίνακες αν δεν είναι έτοιμοι ,οι νέοι μέχρι τις 15 Ιουλίου. Ακόμα και για το Σεπτέμβριο να προσπαθήσει το ΑΣΕΠ, ΔΕΝ ΠΡΟΛΑ
Ο νόμος Γαβρογλου έχει ακριβώς την ίδια πρόβλεψη για την Γενικη. Αν δεν είναι έτοιμοι οι νέοι πίνακες μέχρι 15/7, πάει με τους παλιούς
ξαναγράφω και δεν ακούτε! Υπάρχει τεράστιο νομικο κολλημα στους παλαιους πινακες! Ειναι το μονο που καταρρεει το νομο ! Μιλήστε με τη νομικη υπηρεσία στο Υπουργείο. Ρωτηστε οποιον δικηγόρο θελετε . Ολα τα αλλα που εχουν γραφτει σε αυτον τον νομο εχουν συμφωνηθει με το στε αλλα και με την σημερινή αντιπολίτευση