0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ενώ εσύ εννοείς ότι είσαι "εγγράμματος" και κατάλληλος για εκπαιδευτικός στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Γιατί όχι τριτοβάθμια; Με τόσα προσόντα θα αδικηθεις.
Μα αυτο σου λεω.οσοι εχουν ακαδημαικα προσοντα, μπορούν να κανουν και δευτερη εργασια και με τη δευτερη εργασια να κανουν οσα μεταπτυχιακα θελουν για την παρτη τους, οπως αναφέρθηκε, βελτιώνοντας έτσι τις συνθηκες εργασιακής ασφάλειας οντας ανταγωνισιμη δυναμη. Τωρα, εαν εδώ μέσα υπάρχουν ατομα που στην ηλικια που βρισκονται, δεν εχουν ακομα καταφερει να ειναι οικονομικα ασφαλεις και θεωρουν οτι δηθεν μειωνοντας τους προσοντουχους, θα ανεβουν οι ιδιοι, το μονο που πετυχαινουν ειναι απλως να πληγωνονται περισσότερο από τις εξελιξεις
Δεν ξερω αν το καταλαβετε αλλα σημερα στην ουσια ειπε η ζαχαρακη πως ο λογος που βγηκε τοσο γρηγορα η προκηρυξη στην γενικη ηταν για να μην διοριστουν οι επιτυχοντες ασεπ.την βολεψε αυτη η καταστηαση της ατιμης
Προσωπικά έχω πολλές επιμορφώσεις!Αναρρωτιέμαι αν ο σύγχρονος εκπαιδευτικός με αυτές τις δεξιότητες χωρίς την εμπειρία της τ'αξης του δημόσιου σχολείου θα καταφέρει να εγκλιματιστεί και να αποδόσει τα μέγιστα στους μαθητές του!Στη Ελλάδα ζούμε
Πώς σχετίζεται το ένα με το άλλο;
Aπο την στιγμη που βγηκε νεο συστημα παυουν οι παλιοι πινακες αρα και η επιτυχια σε ασεπ συμφωνα με ζαχαρακη
Οι τωρινοί πίνακες είναι ακόμα σε ισχύ έως την έκδοση σε ΦΕΚ τον οριστικών πινάκων της 1ΓΕ και 2ΓΕ.