*

Αποστολέας Θέμα: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]  (Αναγνώστηκε 268546 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Κιρκη

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 650
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #1358 στις: Ιανουάριος 21, 2020, 02:28:44 μμ »
nick1981 απλά υποκλίνομαι !!!!! Συμφωνώ απόλυτα . Και εγώ του ΕΚΠΑ είμαι και του Ιωαννίνων (αυτό δεν έχει συντομογραφία  ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:17:25 »

Αποσυνδεδεμένος nick1981

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #1359 στις: Ιανουάριος 21, 2020, 02:40:47 μμ »
ευχαριστώ Κίρκη. Κι επίσης εννοείται πως καθηγητής με Διδακτορικό κάνει άλλου επιπέδου μάθημα... Το να σου δώσουν π.χ τη φυσική Β Γυμνασίου και χωρίς πτυχίο την διδάσκεις για 20 χρόνια... Να ξέρατε πόσες φορές ήρθα σε ρίξη με διευθυντές και συναδέλφους ΠΕ4 για το ότι χαλάω την πιάτσα....με το μάθημα που έκανα. Και τους έδινα το δικό μου γνωστικό για να μάθω καμία φυσικοχημεία στα παιδιά που θα πηγαιναν λυκειο.....Τώρα λοιπόν υποστείτε τις συνέπειες της ραθυμίας σας και ξεκινήστε διδακτορικά εξ αποστάσεως με τη Μαδαγασκάρη για τα 40 μόρια...την επόμενη φορά...

Αποσυνδεδεμένος βερα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 248
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #1360 στις: Ιανουάριος 21, 2020, 03:23:49 μμ »
Σέβομαι τα πτυχία σας αλλά δεν είναι για να είσαι καλύστερος καθηγητής στο γυμνάσιο.Καλύτερα καταρτισμένος σίγουρα. Πολύ καλύτερα. Αν το πάμε έτσι και οι αστροφυσικοί στη ΝΑΣΑ κάνουν καλύτερο μάθημα φυσικής στο γυμνάσιο.

Αποσυνδεδεμένος nick1981

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #1361 στις: Ιανουάριος 21, 2020, 03:34:46 μμ »
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΘΗΜΑ..και σιγουρα θα εμπνευσουν τα παιδια διοτι ο κλαδος των εκπαιδευτικων ειναι παρεξηγημενος και στη συνειδηση ολης της κοινωνιας και των μαθητων ειμαστε τεμπεληδες!
Εφοσον τιθεται θεμα μονιμοτητας μπορουν σε μια ακρως ανταγωνιστικη κοινωνια να κανουν και αλλες δουλειες ταυτοχρονα με σκοπο να βελτιωθει η ποιοτητα ζωης τους. Δεν μπορεις να το απαγορευσεις αυτο. Μια περιοδο που ημουν στο γραφειο για τις αδειες και δεν υπηρχε κενο σε σχολειο πολλοι γιατροι και μηχανικοι μαας ζητουσαν αδεια ασκησεως εργου..ειχαν τεχνικα γραφεια και ιατρεια κ παραλλλα το σχολειο!!! Που ειναι το μεμπτο λοιπον κι εγω να συνεργαζομαι με Πανεπιστημιο παραλληλα με την εκπαιδευση!!!???? αλλοι παλι κανουν φουλ ιδιαιτερα για να συμπληρωσουν εισοδημα και προφανως αλλης ποιοτητας μαθημα απ οτι στο σχολειο....
Και οχι, δεν φανηκε απο πολλους εδω μεσα να σεβονται τους κοπους των ανθρωπων που μοχθησαν για να αποκτησουν πραγματα, να καταρτιστουν και να προοδευσουν . Παρα μονο ισοπεδωνουν ολα τα μαστερ και τα διδακτορικα με αυτα της ειδικης τα οποια τα πλειστα ηταν το εισιτηριο να μπει καποιος σε ταξη σχολειου ειδικα για τους πολυπληθεις κλαδους! Και μη λετε οτι αυτοι ειχα χρηματα κτλ κτλ...αν ειχαν δεν θα ασχολιοντουσαν με την αναπληρωση σε ολα τα μηκη και πλατη της χωρας!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:17:25 »

Αποσυνδεδεμένος Arieta

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #1362 στις: Ιανουάριος 21, 2020, 03:59:56 μμ »
Αυτό που πραγματικά θα παρουσίαζε ιδιαίτερο ερευνητικό ενδιαφέρον θα ήταν να δούμε αν αυτή η αναβάθμιση των προσόντων των εκπαιδευτικών που θα διοριστουν(με διδακτορικά η δύο πτυχία η δύο μεταπτυχιακά) θα αναβαθμίσει επί της ουσίας και την ποιότητα του προσφερομενου μαθήματος στην τάξη καθώς και τις επιδόσεις των μαθητών τα επόμενα χρόνια. Από την άλλη αναρωτιέμαι όταν εγώ ήμουν μαθήτρια οι καθηγητές μου στο δημόσιο γυμνασιο και Λύκειο ήταν στην πλειοψηφία τους εξαιρετικοί και δεν είχαν τα δικά μας προσόντα π. χ. Μεταπτυχιακά. Μάλιστα θυμάμαι ότι έκανα φροντιστήριο σε ελάχιστα μαθήματα κυρίως μαθηματικά και αρχαία για περισσότερη επαφή και εξάσκηση. Δεν ξέρω πραγματικά τι συνέβη και έχει πέσει τόσο η ποιότητα όπως λένε πολλοί συνάδελφοι.

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1856
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #1363 στις: Ιανουάριος 21, 2020, 04:20:14 μμ »
Ακούστε. Την ποιότητα την έχει ρίξει το ίδιο το κράτος με την σιωπηρή διαταγή να περνάμε όλους τους μαθητές. Το ίδιο το κράτος δεν αφήνει τους καθηγητές να κα ουν σωστό μάθημα.Οπότε είτε με διδακτορικά είτε χωρίς ο μαθητής θα πάει λύκειο και δεν θα ξέρει βασικά πράγματα γυμνασίου.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #1364 στις: Ιανουάριος 21, 2020, 04:21:16 μμ »
[quote author=Arieta link=topic=35069.msg1052721#msg1052721 date=1579615196 Από την άλλη αναρωτιέμαι όταν εγώ ήμουν μαθήτρια οι καθηγητές μου στο δημόσιο γυμνασιο και Λύκειο ήταν στην πλειοψηφία τους εξαιρετικοί και δεν είχαν τα δικά μας προσόντα π. χ. Μεταπτυχιακά. Μάλιστα θυμάμαι ότι έκανα φροντιστήριο σε ελάχιστα μαθήματα κυρίως μαθηματικά και αρχαία για περισσότερη επαφή και εξάσκηση. Δεν ξέρω πραγματικά τι συνέβη και έχει πέσει τόσο η ποιότητα όπως λένε πολλοί συνάδελφοι.
[/quote] Η απάντηση είναι εύκολη. Οι εποχές έχουν αλλάξει πολύ. Η κατάρτιση το ίδιο. Οι καθηγητές μας, όταν μπήκαν στο πανεπιστήμιο, τη φιλοσοφική, το φυσικό, το μαθηματικό κλπ ήταν στο σύνολο το πολύ 70 με 100 άτομα το έτος στο τμήμα τους. Εδώ και 20 χρόνια μπαίνουν στο έτος 300 άτομα περίπου και οι σχολές έχουν σχεδόν διπλασιαστεί. Οι δικοί μας καθηγητές έμπαιναν στο πανεπιστήμιο με εξετάσεις επί όλης της ύλης, στην ουσία χωρίς ύλη. Ήταν από τα ελάχιστα άτομα που πετύχαιναν σε ανωτάτη σχολή. Το συμπέρασμα εύκολο! Η εξειδίκευση επίσης δεν ήταν τόσο μεγάλη στα διάφορα αντικείμενα ιδιαίτερα των θετικών επιστημών. Όσο για τους φιλολόγους μας δεν είχε βγει άλλος από φπψ, άλλος από ιστορικό κι άλλος από τη φιλολογία. Ήταν απόφοιτοι της μίας κι ενιαίας φιλοσοφικής με γνώσεις φιλοσοφίας, ιστορίας και γλώσσας. Τώρα; Υπάρχουν κι αγράμματοι φιλόλογοι. Και πολλές άλλες διαφορές.

 Αφού πιο εύκολα αποκτάς πτυχίο σήμερα, θα πρέπει ένας διαγωνισμός να αξιολογεί τις απαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες που ορίζει το υπουργείο ως απαραίτητες για τους λειτουργούς του. Σε πολλές χώρες υπάρχει. Τον είχαμε. Τον ευτελίσαμε. Τον καταργήσαμε.

Τώρα στο σημείο που είμαστε, εννοείται και πολύ καλώς μοριοδοτούνται τα προσόντα και θα έπρεπε απλώς η προυπηρεσία να μοριοδοτείται σε λογικά επίπεδα, ώστε να μην αποκλείονται νέοι προσοντούχοι άνθρωποι.

Το να αραδιάζει εδώ ο καθένας ποια πτυχία έχει και δεν έχει, δεν βοηθά στην κουβέντα. Μπράβο σας πάντως και μακάρι να εργαστείτε για το καλό των μαθητών και της κοινωνίας!

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #1365 στις: Ιανουάριος 21, 2020, 04:31:02 μμ »
Ακούστε. Την ποιότητα την έχει ρίξει το ίδιο το κράτος με την σιωπηρή διαταγή να περνάμε όλους τους μαθητές. Το ίδιο το κράτος δεν αφήνει τους καθηγητές να κα ουν σωστό μάθημα.Οπότε είτε με διδακτορικά είτε χωρίς ο μαθητής θα πάει λύκειο και δεν θα ξέρει βασικά πράγματα γυμνασίου.
Το κράτος βαθμολογεί; Γιατί δεν λέτε ότι δεν αξιολογούν ορθώς για να μην τα ακούνε από τους γονείς κλπ Μας βολεύει, συνάδελφε. Λίγοι γίνονται οι "κακοί" αυτής της πονεμένης ιστορίας με πολύ προσωπικό κόστος.
Πέφτουν τα 17άρια βροχή σε μαθητές με επιδόσεις στα γραπτά τους 1, 2, 3!!! Στις πανελλήνιες δε...πετυχαίνουν ακόμη και 0.5! Το 17άρι όμως το πήραν με τις "πλάτες" του καθηγητάκου τους.
Δεν φταίει το κράτος. Η ασυνειδησία μας φταίει. Μη θέσω και το ζήτημα των ιδιαίτερων σε μαθητές τους. Σε αυτές τις περιπτώσεις πέφτουν και 20άρια.

Σε αυτό το λειτούργημα υπάρχει μεγάλη ελευθερία δράσης και πρώτα ας κοιτάμε τα χάλια μας προτού κρίνουμε μαθητές, γονείς ή το κράτος.

Είμαστε και σε περίοδο επίδοσης βαθμολογιών. Σκεφτείτε το! Θα έχει όντως ενδιαφέρον να εφαρμοστεί η αξιολόγησή μας βάσει της διαφοράς προφορικών γραπτών των μαθητών...

Αποσυνδεδεμένος nick1981

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #1366 στις: Ιανουάριος 21, 2020, 04:35:23 μμ »
Δεν αραδιαζω τιποτα! Απλα μην τα ισοπεδωνουμε ολα.
Εχω πει πολλες φορες οτι και οι νεοι πρεπει να εχουν ελπιδα. Πολλοι εδω μεσα ειπαν να περιμενουν αυτοι οπως καναμε κι εμεις!!! ΛΑΘΟΣ. Ισως θα επρεπε να κανουν 2ο πινακα και να υπαρχει ποσοστωση. Δεν ξερω. Γραπτος διαγωνισμος φοβιζε τους παλιους που εχουν να ανοιξουν βιβλιο κατι αιωνες και δεν θυμουνται τιποτα απο το γνωστικό.
Τεσπα τα δεδομενα ειναι αυτα που ειναι οποτε θα πορευτει ο καθενας με αυτα που εχει.
Τελος να υπενθυμισω οτι οι αναπληρωτες ειναι εργαλεια που τους ξεζουμιζει το κρατος κ μετα τους πεταει!!! Γιατι καποιοι με 10 χρονια αναπληρωσης νομιζουν οτι ειναι μονιμοι.....Σημερα εγω, αυριο εσυ...ετσι παει. Αλλιως τα μπογαλακια μας και σε αλλη παραλια....

Αποσυνδεδεμένος irene314

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #1367 στις: Ιανουάριος 21, 2020, 04:36:01 μμ »
Αυτό που πραγματικά θα παρουσίαζε ιδιαίτερο ερευνητικό ενδιαφέρον θα ήταν να δούμε αν αυτή η αναβάθμιση των προσόντων των εκπαιδευτικών που θα διοριστουν(με διδακτορικά η δύο πτυχία η δύο μεταπτυχιακά) θα αναβαθμίσει επί της ουσίας και την ποιότητα του προσφερομενου μαθήματος στην τάξη καθώς και τις επιδόσεις των μαθητών τα επόμενα χρόνια. Από την άλλη αναρωτιέμαι όταν εγώ ήμουν μαθήτρια οι καθηγητές μου στο δημόσιο γυμνασιο και Λύκειο ήταν στην πλειοψηφία τους εξαιρετικοί και δεν είχαν τα δικά μας προσόντα π. χ. Μεταπτυχιακά. Μάλιστα θυμάμαι ότι έκανα φροντιστήριο σε ελάχιστα μαθήματα κυρίως μαθηματικά και αρχαία για περισσότερη επαφή και εξάσκηση. Δεν ξέρω πραγματικά τι συνέβη και έχει πέσει τόσο η ποιότητα όπως λένε πολλοί συνάδελφοι.

Συμφωνώ απολύτως μαζί σας. Προσωπικά πιθανολογώ πως μία αιτία μπορεί να είναι και το "κακής  ποιότητας" σχολικό βιβλίο(αυτό είναι και ένα από τα κύρια εργαλεία του εκπαιδευτικού πέρα από το "ταλέντο" στη διδασκαλία και την προσωπική μελέτη που έχει κάνει ο ίδιος). Για παράδειγμα αν δείτε τα σχολ.βιβλία μαθηματικών της τελευταίας 10ετίας θα διαπιστώσετε ότι πρόκειται για απλή "κοπτοραπτική" , κεφάλαια βιβλίων μεταφέρονται από τη σχολική ύλη μιας τάξης σε μια άλλη προκειμένου να φαίνεται κάποια αλλαγή στην ύλη για να καταλήξει όλο το βιβλίο να μοιάζει γονατογράφημα. Αν κάνετε τη σύγκριση με παλιά σχολικά βιβλία θα διαπιστώσετε ότι μπορεί να υπολείπονταν σε εικονογράφηση αλλά η παρουσίαση θεωρίας και ασκήσεων ήταν συνεκτική και πραγματικά λειτουργούσε σαν πυξίδα για τον εκπαιδευτικό.  Πιστεύω πως ένας καθηγητής της παλιάς γενιάς που τελείωσε το παλιό εσπερινό σχολείο και απέκτησε ένα πτυχίο καθηγητικής σχολής θα ήταν ακόμα και σήμερα πηγή έμπνευσης για τα παιδιά (προσωπικά είχα 2 τέτοιους καθηγητές). Απλώς η τάση της εποχής είναι ο κάτοχος διδακτορικού να απαξιώνει τον μη κάτοχο δικαιολογημένο εν μέρει αφού και οι περισσότερες θέσεις εργασίας που δημιουργούνται αφορούν κατά κύριο λόγο αποφοίτους δ.ε αλλά τις διεκδικούν από κοινού με πτυχιούχους πανεπιστημίων.

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1856
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #1368 στις: Ιανουάριος 21, 2020, 04:49:43 μμ »
Το κράτος βαθμολογεί; Γιατί δεν λέτε ότι δεν αξιολογούν ορθώς για να μην τα ακούνε από τους γονείς κλπ Μας βολεύει, συνάδελφε. Λίγοι γίνονται οι "κακοί" αυτής της πονεμένης ιστορίας με πολύ προσωπικό κόστος.
Πέφτουν τα 17άρια βροχή σε μαθητές με επιδόσεις στα γραπτά τους 1, 2, 3!!! Στις πανελλήνιες δε...πετυχαίνουν ακόμη και 0.5! Το 17άρι όμως το πήραν με τις "πλάτες" του καθηγητάκου τους.
Δεν φταίει το κράτος. Η ασυνειδησία μας φταίει. Μη θέσω και το ζήτημα των ιδιαίτερων σε μαθητές τους. Σε αυτές τις περιπτώσεις πέφτουν και 20άρια.

Σε αυτό το λειτούργημα υπάρχει μεγάλη ελευθερία δράσης και πρώτα ας κοιτάμε τα χάλια μας προτού κρίνουμε μαθητές, γονείς ή το κράτος.

Είμαστε και σε περίοδο επίδοσης βαθμολογιών. Σκεφτείτε το! Θα έχει όντως ενδιαφέρον να εφαρμοστεί η αξιολόγησή μας βάσει της διαφοράς προφορικών γραπτών των μαθητών...
Έχεις δικό σε αυτά που λες και έχω αναφέρει πολλές φορές αυτό το γεγονός. Καθηγητής να υποστεί συνέπειες αν ο προφορικός βαθμός απέχει πάνω από 5 μονάδες από τον γραπτό. Αλλά το ίδιο το κράτος σε περνάει την τάξη. Για να μείνεις θέλεις κάτω από 9.5. Ε και σε όλα 3να γράψεις περνάς. Τεσπα αλλάξαμε θεμα

Αποσυνδεδεμένος Τι είχαμε τι χάσαμε

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 22
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #1369 στις: Ιανουάριος 21, 2020, 05:02:34 μμ »
Συνάδελφοι, επιτρέψτε μου να εκθέσω τη γνώμη μου σχετικά με τα ακαδημαϊκά προσόντα. Υπάρχουν οι άνθρωποι με οξυμένη επαγγελματική συνείδηση και οι άνθρωποι που θεωρούν την εργασία ως απλό μέσο επιβίωσης χωρίς αξιώσεις αποτελεσματικότητας και προσφοράς. Θεωρώ ότι κάθε άνθρωπος που ανήκει στην πρώτη κατηγορία κάνει τη δουλειά του με ευσυνειδησία είτε διαθέτει μεταπτυχιακούς τίτλους είτε όχι. Στην ευτυχή περίπτωση όμως που ένας τέτοιος άνθρωπος διαθέτει εκτός από ευσυνειδησία και επιπρόσθετα προσόντα, τότε να είστε σίγουροι ότι η δουλειά του έχει άλλο επίπεδο. Κι αυτό, καθώς δεν μεταδίδει μόνο τις βαθύτερες γνώσεις που αποκόμισε από την πολυετή έρευνα, αλλά ταυτόχρονα εμπνέει στους μαθητές του το πάθος για τη βαθύτερη επαφή με την επιστήμη και την αγάπη που τον ώθησε να αψηφήσει προσωπικές και οικογενειακές υποχρεώσεις και να εισέλθει στη δίνη ενός διδακτορικού στην ελληνική ακαδημαϊκή πραγματικότητα, χωρίς ταυτόχρονες απολαβές από τυχόν διδασκαλία. Και μην βιαστείτε να πείτε ότι παγίως πληρώνει κανείς δίδακτρα για την παρακολούθηση όλων των μεταπτυχιακών προγραμμάτων. Σέβομαι το παράπονο πολλών ικανών και άξιων συναδέλφων που, ενώ διαθέτουν τα προσόντα, δεν μπόρεσαν για λόγους συγκυριών να εκπονήσουν μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Αλλά ας μην γινόμαστε μικρόψυχοι και διαιωνίζουμε τα ελαττώματα της φυλής μας. Ζούμε σε καθεστώς δημοκρατίας, εξάλλου, όπου ο καθένας μπορεί να παλέψει για να ανέλθει σε όλους τους τομείς και όχι σε κάποιο απολυταρχικό καθεστώς, όπου όλοι εξομοιωνόμαστε χωρίς κίνητρα για βελτίωση.

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #1370 στις: Ιανουάριος 21, 2020, 05:08:01 μμ »
Δεν αραδιαζω τιποτα! Απλα μην τα ισοπεδωνουμε ολα.
Εχω πει πολλες φορες οτι και οι νεοι πρεπει να εχουν ελπιδα. Πολλοι εδω μεσα ειπαν να περιμενουν αυτοι οπως καναμε κι εμεις!!! ΛΑΘΟΣ. Ισως θα επρεπε να κανουν 2ο πινακα και να υπαρχει ποσοστωση. Δεν ξερω. Γραπτος διαγωνισμος φοβιζε τους παλιους που εχουν να ανοιξουν βιβλιο κατι αιωνες και δεν θυμουνται τιποτα απο το γνωστικό.
Τεσπα τα δεδομενα ειναι αυτα που ειναι οποτε θα πορευτει ο καθενας με αυτα που εχει.
Τελος να υπενθυμισω οτι οι αναπληρωτες ειναι εργαλεια που τους ξεζουμιζει το κρατος κ μετα τους πεταει!!! Γιατι καποιοι με 10 χρονια αναπληρωσης νομιζουν οτι ειναι μονιμοι.....Σημερα εγω, αυριο εσυ...ετσι παει. Αλλιως τα μπογαλακια μας και σε αλλη παραλια....

Όποιος διαθέτει ακαδημαϊκά προσόντα δεν είναι απαραίτητο να τα "διαφημίζει", απλώς να τα χρησιμοποιήσει για να διοριστεί ή να προσληφθεί ως αναπληρωτής. Μέχρι εκεί. Αν επιθυμεί να τα "διαφημίζει" θα πρέπει να είναι έτοιμος και για διαφορετικές απόψεις, οι οποίες δε συμπίπτουν με τις δικές του.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 21, 2020, 05:22:26 μμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος georgia4

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 836
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #1371 στις: Ιανουάριος 21, 2020, 05:51:26 μμ »
ΜΑΚΑΡΙ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΠΟΣΟΣΤΟΣΗ ΣΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΑ!ΕΚΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ!ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΑΝΕΡΓΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΙΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΕΣ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 50!!!ΠΩΣ ΘΑ ΖΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ!μεγαλη αδικια συντελειται!!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 564
Σύνολο: 574

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.103 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.