*

Αποστολέας Θέμα: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]  (Αναγνώστηκε 267514 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος giapap

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #126 στις: Σεπτέμβριος 14, 2019, 07:30:17 μμ »
Όταν είσαι μέρος του προβλήματος είναι δύσκολο να βρεις η να δεις την λύση του...Προσωπικά θεωρώ ότι και οι μόνιμοι και οι αναπληρωτές μπορούν να κάνουν πολύ περισσότερα...από ότι κάνουν τώρα δηλαδή... τίποτα..."Η πλειοψηφία διορίζεται και "βυθίζεται" στον κόσμο της" μου έλεγε συνταξιούχος εκπαιδευτικος δικαιολογωντας το λογω κυριως κούρασης  της χρόνιας (και εναγωνιας ) προσπάθειας διορισμού...αλλα και της απογοήτευσης λογω της αδιαφορίας των "συναδελφων"...εντός εισαγωγικών διότι η λέξη "συνάδελφος" εχει χάσει κάθε αξία... 8)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 14, 2019, 07:32:29 μμ από giapap »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:57:57 »

Αποσυνδεδεμένος βερα

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 248
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #127 στις: Σεπτέμβριος 14, 2019, 07:58:12 μμ »
Μην τα  ισοπεδώνουμε όλα. Δε νιωθεις επιτυχημένος επειδή διοριστηκες  (δεν πήγες και στη NASA ),αλλά ότι κατάφερες τον στόχο σου. Πολύς κόσμος που δεν δουλεύει νιώθει αγανάκτηση, και με το δίκιο του, γιατί του στέρησαν αυτό που δικαιούται! Και δεν φταίνε οι αδιοριστοι αλλά το σάπιο σύστημα.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #128 στις: Σεπτέμβριος 14, 2019, 09:19:32 μμ »
Παγιδεύτηκα όπως και τόσοι άλλοι, ακόμη και η μονιμοποίηση για αλλα1000 ευρώ το καλοκαιρι δεν θα αλλάζει το γεγονός αυτο. Αλλά η χειρότερη παγίδα δεν είναι η ταλαιπωρία, είναι η απαξίωση και η βαρεμάρα, η απίστευτη έλλειψη νοήματος και η διάχυτη αίσθηση αποτυχίας που νιώθεις σε οποιοδήποτε γραφείο καθηγητών.
Αυτό που βλέπουμε είναι αυτό που θέλουμε να δούμε. Άλλαξε οπτική και θα ανακαλύψεις και τους ορεξάτους και τους επιστημονικά άρτιους και τους καθ όλα έντιμους! Ευτυχώς υπάρχουν αρκετοί μόνιμοι και αναπληρωτές με αυτά τα χαρακτηριστικά και σε αυτούς οφείλεται το ότι η παιδεία υπάρχει ακόμη. Σώζουν μερικοί ζωές στα δημόσια σχολεία. Δεν μορφώνουν απλώς. Σώζουν κυριολεκτικά ζωές!
Εύχομαι να τους κοιτάξεις καλύτερα. Θα τους εντοπίσεις κι εσύ. Ζουν ανάμεσά μας...

Αποσυνδεδεμένος giapap

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #129 στις: Σεπτέμβριος 14, 2019, 09:40:34 μμ »
Ποιες ζωες σωζουν ? Οι μισοι συμφωνα με το δημοσιευμα ειναι αναλφαβητοι...τα φροντιστήρια (νομιμα-μαυρα) οργιαζουν και στα Μαθηματικα στις Πανελλαδικες  η αποτυχια κυμαινεται απο 50-75%...Οταν του ειπα ομως το για δημοσίευμα μου ειπε οτι δεν ειμαι "καλος ανθρωπος"... :(

https://www.kathimerini.gr/1042436/article/epikairothta/ellada/ek8esh-sok-gia-toys-ma8htes

Αυτό που βλέπουμε είναι αυτό που θέλουμε να δούμε. Άλλαξε οπτική και θα ανακαλύψεις και τους ορεξάτους και τους επιστημονικά άρτιους και τους καθ όλα έντιμους! Ευτυχώς υπάρχουν αρκετοί μόνιμοι και αναπληρωτές με αυτά τα χαρακτηριστικά και σε αυτούς οφείλεται το ότι η παιδεία υπάρχει ακόμη. Σώζουν μερικοί ζωές στα δημόσια σχολεία. Δεν μορφώνουν απλώς. Σώζουν κυριολεκτικά ζωές!
Εύχομαι να τους κοιτάξεις καλύτερα. Θα τους εντοπίσεις κι εσύ. Ζουν ανάμεσά μας...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:57:57 »

Αποσυνδεδεμένος giapap

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #130 στις: Σεπτέμβριος 14, 2019, 09:50:52 μμ »
ξερετε τι σημαινει λειτουργικά "αναλφάβητος" ? Το ισοδυναμο μιας ωρολογιακης βομβας...ιδιως οταν εχει ψηφο και πολιτικα δικαιωματα...ελπιζω  να καταλάβατε το υπονοούμενο.... ;)

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #131 στις: Σεπτέμβριος 14, 2019, 10:39:25 μμ »
Δεν χρειάζεται να προσπαθήσουν τα παιδιά για να προχωρήσουν. Εκεί πραγματικά έχουν αρκετοί ευθύνη διότι ο βαθμός δεν αντικατοπτρίζει τίποτα παρά μόνο κολακεύει. Οι αλλαγές όμως  που έγιναν στο δημοτικό προ δεκαετίας ήταν καταστροφικές και φαίνονται τα αποτελέσματα τώρα! Όχι διόρθωση όχι ορθογραφία όχι μαθηματικές πράξεις όχι εμπέδωση αλλά ποικιλία κ.α. πολλά δεινά. Όσοι αναλαμβάνουν α γυμνασίου καταλαβαίνουν τι εννοώ. Δυστυχώς αν σε αυτά τα 6 χρόνια δεν δουλεύτηκαν τα παιδιά πολύ δύσκολα (χρειάζεται αγώνας από τον μαθητή...κ λίγοι είναι διατεθειμένοι) αναπληρώνεται το κενό.
Θα έπρεπε να επαναλαμβάνουν τάξεις στην α/βθμια. Και φυσικά να μελετούν μόνα τους!
Σε όσα ανέφερα επιμένω. Σώζουν ζωές. Όταν εξασφαλιστεί αυτό υπάρχει το περιθώριο να μάθεις...

Αποσυνδεδεμένος CBK

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 378
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #132 στις: Σεπτέμβριος 14, 2019, 11:01:55 μμ »
Αυτό που βλέπουμε είναι αυτό που θέλουμε να δούμε. Άλλαξε οπτική και θα ανακαλύψεις και τους ορεξάτους και τους επιστημονικά άρτιους και τους καθ όλα έντιμους! Ευτυχώς υπάρχουν αρκετοί μόνιμοι και αναπληρωτές με αυτά τα χαρακτηριστικά και σε αυτούς οφείλεται το ότι η παιδεία υπάρχει ακόμη. Σώζουν μερικοί ζωές στα δημόσια σχολεία. Δεν μορφώνουν απλώς. Σώζουν κυριολεκτικά ζωές!
Εύχομαι να τους κοιτάξεις καλύτερα. Θα τους εντοπίσεις κι εσύ. Ζουν ανάμεσά μας...
Δυστηχώς συνάδελφε. 'Εχω δουλέψει σε 17 σχολεία σε όλη την Ελλάδα, αλλά ταυτόχρονα βλέπω τί γίνεται και έξω. Ο κόσμος έχει προχωρήσει και οι δάσκαλοι φαντάζουν καρικατούρες. Υπάρχουν κάποιοι ελάχιστοι άξιοι, που συνήθως τους πνίγει ο φθόνος και η μιζέρια της πλειοψηφίας. Θυμάμαι μετά από γιορτή για την 28η Οκτωβρίου, κατά την οποία το 75% των παιδιών κοιμόταν, οι οργανώτές καθηγητές/ήτριες να είναι πανευτυχείς και να δέχονται τα συγχαρητήρια όλου του συλλόγου. Καμία αυτογνωσία, καμία αίσθηση της πραγματικότητας, καμία αυτοκριτική, η μεγάλη πληγή της κοινωνίας. Πραγματικά τις περισσότερες φορές το μάθημα κάνει κακό στα παιδιά, που ξενερώνουν ακόμη και με αυτά που φάνταζαν ενδιαφέροντα.

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #133 στις: Σεπτέμβριος 14, 2019, 11:09:15 μμ »
Δυστηχώς συνάδελφε. 'Εχω δουλέψει σε 17 σχολεία σε όλη την Ελλάδα, αλλά ταυτόχρονα βλέπω τί γίνεται και έξω. Ο κόσμος έχει προχωρήσει και οι δάσκαλοι φαντάζουν καρικατούρες. Υπάρχουν κάποιοι ελάχιστοι άξιοι, που συνήθως τους πνίγει ο φθόνος και η μιζέρια της πλειοψηφίας. Θυμάμαι μετά από γιορτή για την 28η Οκτωβρίου, κατά την οποία το 75% των παιδιών κοιμόταν, οι οργανώτές καθηγητές/ήτριες να είναι πανευτυχείς και να δέχονται τα συγχαρητήρια όλου του συλλόγου. Καμία αυτογνωσία, καμία αίσθηση της πραγματικότητας, καμία αυτοκριτική, η μεγάλη πληγή της κοινωνίας. Πραγματικά τις περισσότερες φορές το μάθημα κάνει κακό στα παιδιά, που ξενερώνουν ακόμη και με αυτά που φάνταζαν ενδιαφέροντα.

Η μοναδική φορά που θα συμφωνήσω απολύτως στις παραπάνω διατυπώσεις σου.

Δυστυχώς επί του πρακτέου είναι το ζήτημα τι κάνουμε: Και εκεί , με βάση όσα έχεις γράψει εδώ στο pde, θα διαφωνήσω απολύτως μαζί σου.
Στην κριτική είμαστε όλοι καλοί: Τα "βλέπουμε", αν μπορούμε/δυνάμεθα και θέλουμε. Όταν έρθει η ώρα της δράσης είναι το ζήτημα: και εκεί....άστα.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #134 στις: Σεπτέμβριος 14, 2019, 11:32:10 μμ »
 Πραγματικά τις περισσότερες φορές το μάθημα κάνει κακό στα παιδιά, που ξενερώνουν ακόμη και με αυτά που φάνταζαν ενδιαφέροντα.
[/quote] Σαν να βρίσκεσαι στην τάξη του καθενός... Είμαι υπέρ της αξιολόγησης, αλλά μήπως κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια; (κι όταν υπερθεματίζουμε για τον αναλφαβητισμό που άλλοι είναι υπεύθυνοι, ας κοιτάμε και την καμπούρα μας...πχ ένα απλό ας διορθώνουμε τα ορθογραφικά μας λάθη). Καλό βράδυ! Ο ασεπ θα μπορούσε να ξεχωρίζει τους καλούς με τα κατάλληλα ερωτήματα.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2884
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #135 στις: Σεπτέμβριος 14, 2019, 11:45:35 μμ »
Λοιπόν. Ακούστε κύριοι καθηγητές. Ο δάσκαλος είν' ένα επάγγελμα. Όπως ακριβώς ο λογιστής, ο οικοδόμος, ο πατατοπαραγωγός κι ο καμαρότος. Τα περί λειτουργήματος είναι ψευτιές ασύστολες και γελοίες των συνδικαλιστών (να ένα ακόμη επάγγελμα) για να περιαυτολογούμε με μωρία. Λίγη ασκησιολογία λίγος χαβαλές λίγη βαθμολογία λίγη πειθαρχία λίγη νουθεσία και βγήκε το μεροκάματο. Τα υπόλοιπα είναι φιλολογίες ανέξοδες. Τζάμπα είν' εξ άλλου τα λόγια κι οι κουβέντες. Άμα θέλει κανείς ν' ασκήσει λειτούργημα (αληθινό κι όχι φωτεινή επιγραφή νέον σαν το λάμδα της ΟΛΜΕ) ν' ακολουθήσει το επάγγελμα του σκουπιδιάρη. Άμα δεν υπήρχαν αυτοί θα 'χαμε πάθει όλοι χολέρα. Κι ας αφήσομε τα υποκριτικά. Μεταξύ μας μιλάμε στο pde. Άμα θέλει ν' αναζητήσει κανείς τον Κήτινγκ δε θα τον εύρει στις τάξεις των εκπαιδευτικών. Αλλά στα σινεμασκόπ. Αυτά. Και τελεία από μένα. Τα ρέστα δικά σας.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 15, 2019, 11:25:20 πμ από Leon21 »

Αποσυνδεδεμένος CBK

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 378
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #136 στις: Σεπτέμβριος 15, 2019, 09:47:31 πμ »
Πραγματικά τις περισσότερες φορές το μάθημα κάνει κακό στα παιδιά, που ξενερώνουν ακόμη και με αυτά που φάνταζαν ενδιαφέροντα.
 Σαν να βρίσκεσαι στην τάξη του καθενός... Είμαι υπέρ της αξιολόγησης, αλλά μήπως κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια; (κι όταν υπερθεματίζουμε για τον αναλφαβητισμό που άλλοι είναι υπεύθυνοι, ας κοιτάμε και την καμπούρα μας...πχ ένα απλό ας διορθώνουμε τα ορθογραφικά μας λάθη). Καλό βράδυ! Ο ασεπ θα μπορούσε να ξεχωρίζει τους καλούς με τα κατάλληλα ερωτήματα.
Ας πούμε ότι εγώ είμαι διαφορετικός, τί θα πρέπει να κάνω? να λιβανιζω τον εαυτό μου στο pde? Δεν έχει νόημα. Από την άλλη αν ήμουν σαν την πλειοψηφία σου εγγυώνται δεν θα έβλεπα τίποτα από όσα αναφέρω, επειδή οι άνθρωποι αυτοί είναι στη κοσμαρα τους, άρα πάλι δεν θα έλεγα τίποτα. Στην τελική δεν θα λέγεται τίποτα, τουλάχιστον από τους δασκάλους, γιατι το σχολείο έχει καταδικαστεί από την κοινωνία ως αποτυχημένο και απλά ως χώρος φύλαξης παιδιών.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #137 στις: Σεπτέμβριος 15, 2019, 10:27:25 πμ »
Ας πούμε ότι εγώ είμαι διαφορετικός, τί θα πρέπει να κάνω? να λιβανιζω τον εαυτό μου στο pde? Δεν έχει νόημα. Από την άλλη αν ήμουν σαν την πλειοψηφία σου εγγυώνται δεν θα έβλεπα τίποτα από όσα αναφέρω, επειδή οι άνθρωποι αυτοί είναι στη κοσμαρα τους, άρα πάλι δεν θα έλεγα τίποτα. Στην τελική δεν θα λέγεται τίποτα, τουλάχιστον από τους δασκάλους, γιατι το σχολείο έχει καταδικαστεί από την κοινωνία ως αποτυχημένο και απλά ως χώρος φύλαξης παιδιών.
Μα για να έχει καταντήσει το σχολείο σήμερα χώρος φύλαξης παιδιών, κάποιοι φταίνει! Φταίνε οι πολιτικοί (και δη το Υπουργείο Παιδείας) που δεν έχει δώσει κίνητρα στους εκπαιδευτικούς να ασκήσουν αποδοτικότερα και ποιοτικότερα το λειτούργημά τους, τα ΜΜΕ, που έχουν αναλάβει να υποκαταστήσουν το ρόλο του σχολείου, η σημερινή ελληνική οικογένεια, που όταν δει το παιδί της να μπαίνει στο Παν/μιο επαινεί τους φροντιστές, αλλά κι οι εκπαιδευτικοί που έχουν δεχτεί τη σημερινή απαξίωση και δεν αναλαμβάνουν δράση, ώστε να ανακτήσουν τη χαμένη τους αξιοπιστία!
Πείτε με φαιδρή, πείτε με ρομαντική, πίστευα και πιστεύω πως το να είσαι εκπαιδευτικός είναι ένα λειτούργημα, καθώς δεν έχει να κάνει μόνο με την προσφορά στην κοινωνία, αλλά με την παιδαγωγική αγάπη, με τις θεμελιώδεις ανθρωπιστικές αξίες και με τους νέους, που αποτελούν το μέλλον μιας χώρας! Όσοι βλέπουν το λειτούργημα του εκπαιδευτικού ως μια απλή εργασία, θα φτάσουν πολύ σύντομα να ρουτινιάσουν και να "εξοντωθούν"!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #138 στις: Σεπτέμβριος 15, 2019, 11:50:03 πμ »
Παράθεση από: gia
Μα για να έχει καταντήσει το σχολείο σήμερα χώρος φύλαξης παιδιών, κάποιοι φταίνει! Φταίνε οι πολιτικοί (και δη το Υπουργείο Παιδείας) που δεν έχει δώσει κίνητρα στους εκπαιδευτικούς να ασκήσουν αποδοτικότερα και ποιοτικότερα το λειτούργημά τους, τα ΜΜΕ, που έχουν αναλάβει να υποκαταστήσουν το ρόλο του σχολείου, η σημερινή ελληνική οικογένεια, που όταν δει το παιδί της να μπαίνει στο Παν/μιο επαινεί τους φροντιστές, αλλά κι οι εκπαιδευτικοί που έχουν δεχτεί τη σημερινή απαξίωση και δεν αναλαμβάνουν δράση, ώστε να ανακτήσουν τη χαμένη τους αξιοπιστία!
Πείτε με φαιδρή, πείτε με ρομαντική, πίστευα και πιστεύω πως το να είσαι εκπαιδευτικός είναι ένα λειτούργημα, καθώς δεν έχει να κάνει μόνο με την προσφορά στην κοινωνία, αλλά με την παιδαγωγική αγάπη, με τις θεμελιώδεις ανθρωπιστικές αξίες και με τους νέους, που αποτελούν το μέλλον μιας χώρας! Όσοι βλέπουν το λειτούργημα του εκπαιδευτικού ως μια απλή εργασία, θα φτάσουν πολύ σύντομα να ρουτινιάσουν και να "εξοντωθούν"!
Και εγώ είμαι "ρομαντική". Και μόνο το γεγονός ότι παραδίδεται στα "χέρια" του εκπαιδευτικού το σύνολο των νέων, οι οποίοι είναι αθώοι και αγνοί, το καθιστά "ιδανικό" και λειτούργημα.
Η ΟΛΜΕ χρησιμοποιεί τον όρο καταχρηστικώς και το γνωρίζουμε.
Όλα τα επαγγέλματα είναι χρήσιμα και σεβαστά: όμως το "ζήν" και το "ευ ζήν", ο "παιδαγωγικός έρωτας" αναφέρονται στη σχέση εκπαιδευτικού- μαθητή και στη σφαίρα των πνευματικών αξιών.
Δεν υπάρχουν "συνταγές" του τύπου:"πώς θα γίνω "καλός εκπαιδευτικός"ή "πώς θα αγαπήσω τη διδασκαλία".  Απλώς αδιαφορώ για τη στάση της  ΟΛΜΕ και πολλών "συναδέλφων".

« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 15, 2019, 02:39:53 μμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1856
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #139 στις: Σεπτέμβριος 15, 2019, 04:54:32 μμ »
Λοιπόν. Ακούστε κύριοι καθηγητές. Ο δάσκαλος είν' ένα επάγγελμα. Όπως ακριβώς ο λογιστής, ο οικοδόμος, ο πατατοπαραγωγός κι ο καμαρότος. Τα περί λειτουργήματος είναι ψευτιές ασύστολες και γελοίες των συνδικαλιστών (να ένα ακόμη επάγγελμα) για να περιαυτολογούμε με μωρία. Λίγη ασκησιολογία λίγος χαβαλές λίγη βαθμολογία λίγη πειθαρχία λίγη νουθεσία και βγήκε το μεροκάματο. Τα υπόλοιπα είναι φιλολογίες ανέξοδες. Τζάμπα είν' εξ άλλου τα λόγια κι οι κουβέντες. Άμα θέλει κανείς ν' ασκήσει λειτούργημα (αληθινό κι όχι φωτεινή επιγραφή νέον σαν το λάμδα της ΟΛΜΕ) ν' ακολουθήσει το επάγγελμα του σκουπιδιάρη. Άμα δεν υπήρχαν αυτοί θα 'χαμε πάθει όλοι χολέρα. Κι ας αφήσομε τα υποκριτικά. Μεταξύ μας μιλάμε στο pde. Άμα θέλει ν' αναζητήσει κανείς τον Κήτινγκ δε θα τον εύρει στις τάξεις των εκπαιδευτικών. Αλλά στα σινεμασκόπ. Αυτά. Και τελεία από μένα. Τα ρέστα δικά σας.
Ποσο μα ποσο θα συμφωνησω. Αυτή η διάχυτη προσκόλληση στην αντίληψη πως αυτό που κάνει ο εκπαιδευτικός, συνιστά λειτούργημα, και όχι επάγγελμα. Εξαιτίας αυτής της αντίληψης, αναρίθμητοι κ. Κήτιν, ξεχύνονταν καθημερινά στα σχολεία, επιθυμώντας "να καούν σαν λαμπάδες" για να φωτίσουν τους μαθητές τους και να διαπλάσσουν τον χαρακτήρα τους. Εξαιτίας αυτής της αντίληψης άνθρωποι τυφλωμένοι από τη βεβαιότητα των ιδεολογικοπολιτικών προκαταλήψεών τους, προσπαθούσαν "να ρίξουν φως στα σκοτάδια των μαθητών", συχνά παραμελώντας το καθαυτό έργο τους, πολλές φορές και ελλείψει γνωστικών και άλλων, προϋποθέσεων ώστε να το ασκήσουν.
Ποτέ δεν πέρασε από το μυαλό όλων όσοι ασπαστήκαμε αυτή την αντίληψη, πόσο ελάχιστα περιθώρια επιλογής άφηνε στους μαθητές μας, ο ... ανιδιοτελής αυτοπυρπολισμός μας, και οι βεβαιότητες των πεποιθήσεών μας.
Θυμάμαι μερικούς από τους δασκάλους μου. Όχι όμως αυτούς που αποπειράθηκαν να διαπλάσσουν ενσυνείδητα και πιεστικά τον χαρακτήρα μου. Αλλά αυτούς, που χωρίς πολλά, πολλά έκαναν με επαγγελματικό τρόπο τη δουλειά τους, αφήνοντας πίσω τους ένα ανεξίτηλο χνάρι, επάρκειας, ηθικής, αισθητικής και αξιοπρέπειας.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159504
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 269
Σύνολο: 287

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.107 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.