*

Αποστολέας Θέμα: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]  (Αναγνώστηκε 266189 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Logikos-3

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1573
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #308 στις: Οκτώβριος 18, 2019, 11:54:13 πμ »
Το pde.gr πρεπει να μετονομαστει σε anthropofagia.gr...Εχουν μαζευτει εδω μεσα όλοι οι αξιολογητες και επικρινουν τους παντες. Λογικη τωρα:αφου παίρνουν στον ιδιωτικο τομεα 450 ευρω και 8 ενσημα φταινε οι αναπληρωτες.. Επισης νομίζουν οτι αν γινει γραπτός ΑΣΕΠ θα παρουν την θεση αυτων που εχουν προϋπηρεσία 7-10-15 χρονια... Θα τους ελεγα να κρατανε μικρο καλαθι, καθως οι περισσότεροι αναπληρωτες που εχω γνωρισει εχουν πολλα προσοντα και συνεχως επιμορφωνονται. Συν τοις αλλοις, η διδακτικη εμπειρια που εχουν αποκτησει απο τα δημοσια  και ιδιωτικα σχολεια δεν συγκρίνεται με κανενα σεμιναριο και κανενα μεταπτυχιακο/διδακτορικο...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:13:18 »

Αποσυνδεδεμένος liana.k

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 184
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #309 στις: Οκτώβριος 18, 2019, 12:04:30 μμ »
Ναι αλλά πρέπει να έχουν όλοι μια ευκαιρία, αρχή της ισότητας...

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #310 στις: Οκτώβριος 18, 2019, 01:48:09 μμ »
 Θα τους ελεγα να κρατανε μικρο καλαθι, καθως οι περισσότεροι αναπληρωτες που εχω γνωρισει εχουν πολλα προσοντα και συνεχως επιμορφωνονται. Συν τοις αλλοις, η διδακτικη εμπειρια που εχουν αποκτησει απο τα δημοσια  και ιδιωτικα σχολεια δεν συγκρίνεται με κανενα σεμιναριο και κανενα μεταπτυχιακο/διδακτορικο...
[/quote]Αυτοί οι αναπληρωτές έχουν σίγουρα επιτυχία σε διαγωνισμό και δεν φοβούνται να ξανακριθούν. Απλώς το θεωρούμε άδικο...έχουμε στερηθεί δις και τρις τον διορισμό μας...αλλά δεν θα φοβηθούμε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
Όσοι είναι κατά του διαγωνισμού είτε δεν πέρασαν καν από το εξεταστικό κέντρο είτε απέτυχαν δις και τρις. Φυσικά όσοι εργάζονται ήδη έχουν περισσότερες πιθανότητες σε έναν γραπτό. Η εμπειρία είναι σημαντική. Η εμπειρία όμως δεν μετριέται σε χρόνια. Σε μόρια. Η ουσία βρίσκεται στην αξιοποίηση της κάθε στιγμής προετοιμασίας του κάθε μαθήματος και της κάθε στιγμής διδασκαλίας. Αν μιλάς στα παιδιά περί ανέμων και υδάτων και 20 χρόνια προυπηρεσίας ισοδυναμούν με 0. Αν έχεις να ανοίξεις βιβλίο από τη σχολή, το αυτό με την προηγούμενη απόδοση. Μηδέν!
Μόνο στον γραπτό φαίνεται η "δουλειά" σου. Με τις κατάλληλες ερωτήσεις φυσικά. Και είναι αξιοκρατικό. Νέοι συνάδελφοι -οι πρώην μαθητές μας- με γνώσεις, όρεξη και ταλέντο ίσως, αποκλείονται με το σύστημα που ψηφίστηκε. Ας επικρατήσει η λογική!

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #311 στις: Οκτώβριος 18, 2019, 04:41:29 μμ »
Δάφνη87 εγώ θα έλεγα η προϋπ και τα υπόλοιπα να μετράνε ΜΟΝΟ αν κάποιος περάσει από ΚΑΘΕΤΗ ΠΑΣΑΡΕΛΑ σε στυλ GNTM.

Όσο η κάθετη πασαρέλα έχει σχέση με τα μοντέλα, τόσο ο γραπτός ΑΣΕΠ σχετίζεται με την αξία του εκπαιδευτικού. Καμία σχέση!!
Eιμαι φυσικος, εχοντας δωσει ασεπ 07 και 09 γραφοντας αρκετα καλα χωρις να ειμαι διοριστεος. Εγω προσωπικα τα χρονια 2006 εως 2011 ηξερα απεξω και ανακατωτα ολα τα πειραματα που ειχαν οι εργαστηριακοι οδηγοι ολων των ταξεων γυμνασιου και λυκειου και ηξερα καλα και οσα κεφαλαια ηταν εκτος υλης συστηματικα απο τα σχολεια. Αυτη τη στιγμη σε καμια περιπτωση δεν τα γνωριζω τοσο καλα. Επισης εκεινα τα χρονια λογω μελετης και των πρωτων δυο ετων πανεπιστημιου (λογω υλης διαγωνισμου) ειχα πολυ μεγαλυτερη ανεση να αναφερω κατι πανεπιστημιακο, πχ μια εξισωση να εντυπωσιαστουν οι μαθητες κλπ... Προφανως ειχα φρεσκαρει τελεια τις γνωσεις μου σε χημεια βιολογια γεωλογια (βλεπε μπετονιτης η τελευταια μας ερωτηση  γεωλογιας για οσους θυμουνται). Οποτε μπορω να σου πω με βεβαιοτητα οτι εγω εκεινα τα χρονια γνωστικα ημουν πολυ καλυτερα απο σημερα και σιγουρα επαιξαν το ρολο τους οι δυο ασεπ. Σχολιασα μονο για το γνωστικο (και ειδικη), επειδη αυτο υποτιθεται οτι ολοι μας το γνωριζουμε τελεια. Δεν γνωριζω την ειδικοτητα σου,  αλλα νομιζω στους ΠΕ.04 εχει μεγαλη σχεση. Το οτι καποιος μπορει να γραψει 100 στον ασεπ και να μην μπορει να σταθει στην ταξη αυτο ειναι αλλο θεμα. Δεν φταει ομως το οτι εγραψε 100 και γιαυτο δεν μπορει να σταθει ,κατι που καποιοι πανε να συσχετισουν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:13:18 »

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #312 στις: Οκτώβριος 18, 2019, 04:51:19 μμ »
Και επειδη το θεμα μας ειναι διορισμοι στην γενικη αγωγη, να συμπληρωσω οτι κανεις δεν εδωσε βαση στο τελευταιο ενημερωτικο του Κορδη, που εχει μεσα εκπληκτικα στοιχεια για την ηλικια των μονιμων (ανα ετος γεννησης). Λενε πολλοι οτι οι πολλες συνταξεις θα ναι μεχρι το 2022 γιατι μετα ολοι στα 67. Εγω διαφωνω πληρως και με βαση τα στοιχεια του Κορδη λεω , ικανοποιητικες συνταξεις τα επομενα δυο χρονια (στα ιδια επιπεδα με φετος) και απο το 2022 και μετα ξανα χρονιες με πολυ μεγαλη ροη στις συνταξιοδοτησεις. Οποτε θεωρω οτι σταδιακα , οχι τρελα αμεσα, θα αναγκαστουν να διορισουν γιατι δε θα γινεται αλλιως. Το 10.500 φυσικα ειναι σα να μην εχει ειπωθει ποτε απο κανενα. Οποτε υπομονη για το τι μας περιμενει ολους τη νεα σχολικη χρονια (πχ ειναι ψηφισμενη η καταργηση των 5 ωρων κατευθυνσης στη Β Λυκειου) και μετατροπη τους σε γενικης παιδειας ωρες). Κλεινοντας, εκτιμω οτι προς το τελος της τετραετιας ολο και καποιοι διορισμοι γενικης ,σε καποιες ειδικοτητες θα εχουν γινει (αναλογα με το πληθος των οργανικων κενων της καθε ειδικοτητας). πχ κανα 2.000 κυριως σε ΠΕ02,03,04 και καποιες τεχνικες ειδικοτητες.
ΥΓ: Ολα προσωπικη γνωμη, αν δεν σας βολευουν θεωρηστε τα βλακειες.

Αποσυνδεδεμένος Conserva(-tive)

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #313 στις: Οκτώβριος 18, 2019, 05:06:45 μμ »
Να σε ρωτήσω γιατί να διορίσουν όταν ντεφακτο αυτοί θα είναι υπεράριθμοι σε 5-10 χρόνια ? Ιδίως εάν γίνει αύξηση του ωραρίου , μαζικές συγχωνεύσεις και το κυριότερο έχουν τους  "αναπληρωτές" παντός καιρού .... 8)


Και επειδη το θεμα μας ειναι διορισμοι στην γενικη αγωγη, να συμπληρωσω οτι κανεις δεν εδωσε βαση στο τελευταιο ενημερωτικο του Κορδη, που εχει μεσα εκπληκτικα στοιχεια για την ηλικια των μονιμων (ανα ετος γεννησης). Λενε πολλοι οτι οι πολλες συνταξεις θα ναι μεχρι το 2022 γιατι μετα ολοι στα 67. Εγω διαφωνω πληρως και με βαση τα στοιχεια του Κορδη λεω , ικανοποιητικες συνταξεις τα επομενα δυο χρονια (στα ιδια επιπεδα με φετος) και απο το 2022 και μετα ξανα χρονιες με πολυ μεγαλη ροη στις συνταξιοδοτησεις. Οποτε θεωρω οτι σταδιακα , οχι τρελα αμεσα, θα αναγκαστουν να διορισουν γιατι δε θα γινεται αλλιως. Το 10.500 φυσικα ειναι σα να μην εχει ειπωθει ποτε απο κανενα. Οποτε υπομονη για το τι μας περιμενει ολους τη νεα σχολικη χρονια (πχ ειναι ψηφισμενη η καταργηση των 5 ωρων κατευθυνσης στη Β Λυκειου) και μετατροπη τους σε γενικης παιδειας ωρες). Κλεινοντας, εκτιμω οτι προς το τελος της τετραετιας ολο και καποιοι διορισμοι γενικης ,σε καποιες ειδικοτητες θα εχουν γινει (αναλογα με το πληθος των οργανικων κενων της καθε ειδικοτητας). πχ κανα 2.000 κυριως σε ΠΕ02,03,04 και καποιες τεχνικες ειδικοτητες.
ΥΓ: Ολα προσωπικη γνωμη, αν δεν σας βολευουν θεωρηστε τα βλακειες.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 18, 2019, 05:10:52 μμ από antm7 »

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 651
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #314 στις: Οκτώβριος 18, 2019, 05:10:31 μμ »
Eιμαι φυσικος, εχοντας δωσει ασεπ 07 και 09 γραφοντας αρκετα καλα χωρις να ειμαι διοριστεος. Εγω προσωπικα τα χρονια 2006 εως 2011 ηξερα απεξω και ανακατωτα ολα τα πειραματα που ειχαν οι εργαστηριακοι οδηγοι ολων των ταξεων γυμνασιου και λυκειου και ηξερα καλα και οσα κεφαλαια ηταν εκτος υλης συστηματικα απο τα σχολεια. Αυτη τη στιγμη σε καμια περιπτωση δεν τα γνωριζω τοσο καλα. Επισης εκεινα τα χρονια λογω μελετης και των πρωτων δυο ετων πανεπιστημιου (λογω υλης διαγωνισμου) ειχα πολυ μεγαλυτερη ανεση να αναφερω κατι πανεπιστημιακο, πχ μια εξισωση να εντυπωσιαστουν οι μαθητες κλπ... Προφανως ειχα φρεσκαρει τελεια τις γνωσεις μου σε χημεια βιολογια γεωλογια (βλεπε μπετονιτης η τελευταια μας ερωτηση  γεωλογιας για οσους θυμουνται). Οποτε μπορω να σου πω με βεβαιοτητα οτι εγω εκεινα τα χρονια γνωστικα ημουν πολυ καλυτερα απο σημερα και σιγουρα επαιξαν το ρολο τους οι δυο ασεπ. Σχολιασα μονο για το γνωστικο (και ειδικη), επειδη αυτο υποτιθεται οτι ολοι μας το γνωριζουμε τελεια. Δεν γνωριζω την ειδικοτητα σου,  αλλα νομιζω στους ΠΕ.04 εχει μεγαλη σχεση. Το οτι καποιος μπορει να γραψει 100 στον ασεπ και να μην μπορει να σταθει στην ταξη αυτο ειναι αλλο θεμα. Δεν φταει ομως το οτι εγραψε 100 και γιαυτο δεν μπορει να σταθει ,κατι που καποιοι πανε να συσχετισουν.

Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Αν γράψεις κάποιος και μάλιστα δυο φορές πολύ καλά στον ΑΣΕΠ, αυτό σημαίνει ότι γνωστικά είναι πάρα πολύ καλά. Το γνωστικό μπορεί να το εξετάσει. Απλώς στη δουλειά του εκπαιδευτικού το γνωστικό παίζει κατά ένα ποσοστό ρόλο.

Εκπαιδευτικός = βρίσκω τον τρόπο να διδάξω αυτό που ξέρω
Το πρώτο είναι να το ξέρω. Αυτό πρέπει να μου το προσφέρει το βασικό πτυχίο. Εκεί πρέπει να εξεταζόμαστε.

Το δεύτερο είναι να ξέρω τρόπους να το διδάξω. Αυτό πρέπει να μου το προσφέρει το πρόγραμμα παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας. Εκεί πρέπει να εξεταζόμαστε.

Ένας που εξετάστηκε στο γνωστικό πολλές φορές: μεταπτυχιακό και διδακτορικό στο αντικείμενο του, επιμορφώσεις κλπ
Παράλληλα εξετάστηκε στο παιδαγωγικό-διδακτικό μέρος πολλές φορές: πρόγραμμα παιδαγωγικής επάρκειας (μικροδιδασκαλίες), μεταπτυχιακά στην διδακτική, σεμινάρια-επιμορφώσεις κλπ.

Έχεις σε αυτόν απάντηση να του πεις γιατί πρέπει να δώσει γραπτό ΑΣΕΠ και γιατί ο γραπτός ΑΣΕΠ είναι ένας έγκυρος και αξιόπιστος διαγωνισμός που θα διακρίνει την ικανότητά του ως εκπαιδευτικός, ενώ όλες οι άλλες εξετάσεις που περιέγραψα παραπάνω δεν το διέκριναν; Πείσε τον γιατί χρειάζεται και άλλη εξέταση πέρα από αυτές που έχει δώσει στη ζωή του.

Αποσυνδεδεμένος Σπουργίτι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #315 στις: Οκτώβριος 18, 2019, 05:19:57 μμ »
Θα παρέμβω στην συζήτηση αν και διορισμένη. Παιδιά μην περιμένετε διορισμό! Μια μικρή ομάδα κινεί τα νήματα στην εκπαίδευση αυτή τη στιγμή, όπως φάνηκε και με τις αποσπάσεις.... Επιπλέον δεν υπάρχει εκπροσώπηση από τους αιρετούς...
Μόνο συμφέροντα κινούν πλέον διαδικασίες. Αν συμφέρει την ομάδα να γίνουν διορισμοί θα γίνουν σε μικρή κλίμακα...
Μη νομιζετε ότι υπάρχει αδιαφάνεια και δικαιοσύνη... προφυλάξτε τους εαυτούς σας και την οικογένειά σας από μάταιο κόπο ...
Στην Ελλάδα πρέπει να υπάρξει κάθαρση για να δούμε θεού πρόσωπο. Παντού διαφθορα και λάσπη....
Χαρείτε την ζωή σας όσο μπορείτε μακρυά από την φθορά των κομματικών παιχνιδιών που παίζονται στις πλάτες μας ...

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #316 στις: Οκτώβριος 18, 2019, 05:32:55 μμ »
Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Αν γράψεις κάποιος και μάλιστα δυο φορές πολύ καλά στον ΑΣΕΠ, αυτό σημαίνει ότι γνωστικά είναι πάρα πολύ καλά. Το γνωστικό μπορεί να το εξετάσει. Απλώς στη δουλειά του εκπαιδευτικού το γνωστικό παίζει κατά ένα ποσοστό ρόλο.

Εκπαιδευτικός = βρίσκω τον τρόπο να διδάξω αυτό που ξέρω
Το πρώτο είναι να το ξέρω. Αυτό πρέπει να μου το προσφέρει το βασικό πτυχίο. Εκεί πρέπει να εξεταζόμαστε.

Το δεύτερο είναι να ξέρω τρόπους να το διδάξω. Αυτό πρέπει να μου το προσφέρει το πρόγραμμα παιδαγωγικής και διδακτικής

Έχεις σε αυτόν απάντηση να του πεις γιατί πρέπει να δώσει γραπτό ΑΣΕΠ και γιατί ο γραπτός ΑΣΕΠ είναι ένας έγκυρος και αξιόπιστος διαγωνισμός που θα διακρίνει την ικανότητά του ως εκπαιδευτικός, ενώ όλες οι άλλες εξετάσεις που περιέγραψα παραπάνω δεν το διέκριναν; Πείσε τον γιατί χρειάζεται και άλλη εξέταση πέρα από αυτές που έχει δώσει στη ζωή του.
Δέχεσαι απάντηση από εμένα (έχω δύο μεταπτυχιακά ένα στο γνωστικό μου κι ένα που τρέχει στη σχολική ψυχολογία); Η απάντηση είναι ότι τα περισσότερα είναι πληρωμένα και κανένας δεν απορρίπτεται. Η απόκτηση του τίτλου δεν σημαίνει το ίδιο για όλους. Σαν τους κατέχοντες τίτλους ξένων γλωσσών που δεν μπορούν να αρθρώσουν λέξη! Στον γραπτό δεν κρύβεται κανείς! Η γνώση και η δουλειά φαίνεται. Ως πολίτης αυτής της χώρας φορολογούμενος απαιτώ τους καλύτερους σε όποιον δημόσιο τομέα και ιδιαίτερα στο σχολείο, στον πιο νευραλγικό για όλη την κοινωνία.
Οι δίκες συνεχίζονται, αλλά ο ασεπ του 2008 είναι όντως παλιός πια. Μεταξύ 2006 και 2008 αρκετοί γνωρίζαμε περισσότερα από όσα τώρα που δεν τα δουλεύουμε συνέχεια. Δίκιο έχει ο συνάδελφος. Όσο με αφορά πάντοτε παρακολουθώ τις εξελίξεις της επιστήμης μου. Το οφείλω στον εαυτό μου και στα παιδιά που μου εμπιστεύονται να διδάξω. Και ξέρω αρκετούς που πράττουν το ίδιο. Μόνιμους και αναπληρωτές. Τέτοιους χρειαζόμαστε. Για την εγρήγορση που απατείται στη διδασκαλία θα βοηθούσε η αξιολόγηση, αφού δεν έτυχαν ηθικά όντα (ευσυνείδητοι) όλοι. Άλλο κεφάλαιο αυτό.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #317 στις: Οκτώβριος 18, 2019, 06:08:24 μμ »
Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Αν γράψεις κάποιος και μάλιστα δυο φορές πολύ καλά στον ΑΣΕΠ, αυτό σημαίνει ότι γνωστικά είναι πάρα πολύ καλά. Το γνωστικό μπορεί να το εξετάσει. Απλώς στη δουλειά του εκπαιδευτικού το γνωστικό παίζει κατά ένα ποσοστό ρόλο.

Εκπαιδευτικός = βρίσκω τον τρόπο να διδάξω αυτό που ξέρω
Το πρώτο είναι να το ξέρω. Αυτό πρέπει να μου το προσφέρει το βασικό πτυχίο. Εκεί πρέπει να εξεταζόμαστε.

Το δεύτερο είναι να ξέρω τρόπους να το διδάξω. Αυτό πρέπει να μου το προσφέρει το πρόγραμμα παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας. Εκεί πρέπει να εξεταζόμαστε.

Ένας που εξετάστηκε στο γνωστικό πολλές φορές: μεταπτυχιακό και διδακτορικό στο αντικείμενο του, επιμορφώσεις κλπ
Παράλληλα εξετάστηκε στο παιδαγωγικό-διδακτικό μέρος πολλές φορές: πρόγραμμα παιδαγωγικής επάρκειας (μικροδιδασκαλίες), μεταπτυχιακά στην διδακτική, σεμινάρια-επιμορφώσεις κλπ.

Έχεις σε αυτόν απάντηση να του πεις γιατί πρέπει να δώσει γραπτό ΑΣΕΠ και γιατί ο γραπτός ΑΣΕΠ είναι ένας έγκυρος και αξιόπιστος διαγωνισμός που θα διακρίνει την ικανότητά του ως εκπαιδευτικός, ενώ όλες οι άλλες εξετάσεις που περιέγραψα παραπάνω δεν το διέκριναν; Πείσε τον γιατί χρειάζεται και άλλη εξέταση πέρα από αυτές που έχει δώσει στη ζωή του.
Τότε, αγαπητέ μου, γιατί από το 1998 μέχρι το 2008/-09 διεξαγόταν γραπτός ΑΣΕΠ; Τότε είχαν πεισθεί όλοι για την αναγκαιότητά του, ενώ τώρα δε χειάζεται, είναι εκ του περισσού;
Μα τώρα είναι που χρειάζεται πολύ περισσότερο γραπτός ΑΣΕΠ, καθώς επιβάλλεται πια (με τόσους νέους που έχουν βγει από τις καθηγητικές σχολές) να ξεχωρίσει ποιοι και τι είδους εκπαιδευτικοί μπαίνουν στις αίθουσες, από το 2009 και εξής: εκπαιδευτικοί που το αξίζουν, μιας και έχουν κύρος, στηριζόμενοι στις γνώσεις και τις επιμορφώσεις τους, τη μεταδοτικότητά τους, την αγάπη τους για το έργο τους και για τα παιδιά ή άτομα, που δεν το άξιζαν, αφού κινούμενα με "πλαγίους" τρόπους και έχοντας νοοτροπία πελατειακή, μπήκαν στα σχολεία και απλά "βάζουν την κασέτα να παίζει", όντας πιο πολύ υπάλληλοι που απλά διεκπεραιώνουν; 
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος Touristakos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1231
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #318 στις: Οκτώβριος 18, 2019, 06:15:42 μμ »
Έχεις σε αυτόν απάντηση να του πεις γιατί πρέπει να δώσει γραπτό ΑΣΕΠ και γιατί ο γραπτός ΑΣΕΠ είναι ένας έγκυρος και αξιόπιστος διαγωνισμός που θα διακρίνει την ικανότητά του ως εκπαιδευτικός, ενώ όλες οι άλλες εξετάσεις που περιέγραψα παραπάνω δεν το διέκριναν; Πείσε τον γιατί χρειάζεται και άλλη εξέταση πέρα από αυτές που έχει δώσει στη ζωή του.
Oλα οσα περιεγραψες παραπανω εναν εκπαιδευτικο μαλλον τον βελτιωνουν απο λιγο εως παρα πολυ. Απο κει και περα το θετικο με τον ασεπ ειναι το ολοι στα ιδια θεματα την ιδια μερα και ειδικα οπου ειναι πολλαπλης επιλογης δεν μπαινει ο υποκειμενικος παραγοντας διορθωσης. Πολλα σεμιναρια/επιμορφωσεις ειναι ασχετες με την εκπαιδευση , οπου δεν θεωρω οτι πρεπει να μοριοδοτουνται. Επισης τα τελευταια χρονια στα πανεπιστημια (προτπυχιακα-μεταπτυχιακα) υπαρχει το φαινομενο των εργασιων που γινονται, οπου σε πολυ μεγαλο βαθμο αλλος την κανει, αλλος την καρπωνεται. Ενω στον ασεπ δεν δινει αλλος για εσενα. Τελος την ικανοτητα του εκπαιδευτικου δυστυχως στην Ελλαδα δεν μπορει να υπαρξει μια σοβαρη επιτροπη η οποια θα την κρινει δικαια , οποτε γιαυτο το λογο συμβιβαζομαι με τον γραπτο ασεπ, που φυσικα ειναι εξοντοτικος λογω του πολυ μικρου αριθμο των διορισμων στις περισσοτερες ειδικοτητες σε σχεση με το πληθος των διαγωνιζομενων.
Το κλεινω εδω γιατι ειμαστε εκτος θεματος , απαντωντας και σε μια ακομη ερωτηση γιατι να διορισουν, η απαντηση μου ειναι γιατι σιγα σιγα η κατασταση με τα κενα ξεφευγει σε μεγαλο βαθμο σε καποιες περιοχες της Ελλαδος (Αιγαιο, Κρητη κυριως) και πλεον με το συστημα του Γαβρογλου (αν ισχυσει στη δευτεροβαθμια γενικης, που θεωρω θα το ξυλωσουν οπου να ναι) οι αναπληρωτες θα αργουν αρκετα να πηγαινουν σε καποια μερη = φθορα. Και οταν ειπα για διορισμους μιλησα για 2.000 το πολυ στοχευμενα σε Αιγαιο Κρητη σε ΠΕ2,3,4 και καμια τεχνικη ειδικοτητα που που εχουν και οργανικα κενα (οι φιλολογοι οχι αυτη τη στιγμη αλλα...).

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #319 στις: Οκτώβριος 18, 2019, 06:30:29 μμ »
Oλα οσα περιεγραψες παραπανω εναν εκπαιδευτικο μαλλον τον βελτιωνουν απο λιγο εως παρα πολυ. Απο κει και περα το θετικο με τον ασεπ ειναι το ολοι στα ιδια θεματα την ιδια μερα και ειδικα οπου ειναι πολλαπλης επιλογης δεν μπαινει ο υποκειμενικος παραγοντας διορθωσης. Πολλα σεμιναρια/επιμορφωσεις ειναι ασχετες με την εκπαιδευση , οπου δεν θεωρω οτι πρεπει να μοριοδοτουνται. Επισης τα τελευταια χρονια στα πανεπιστημια (προτπυχιακα-μεταπτυχιακα) υπαρχει το φαινομενο των εργασιων που γινονται, οπου σε πολυ μεγαλο βαθμο αλλος την κανει, αλλος την καρπωνεται. Ενω στον ασεπ δεν δινει αλλος για εσενα. Τελος την ικανοτητα του εκπαιδευτικου δυστυχως στην Ελλαδα δεν μπορει να υπαρξει μια σοβαρη επιτροπη η οποια θα την κρινει δικαια , οποτε γιαυτο το λογο συμβιβαζομαι με τον γραπτο ασεπ, που φυσικα ειναι εξοντοτικος λογω του πολυ μικρου αριθμο των διορισμων στις περισσοτερες ειδικοτητες σε σχεση με το πληθος των διαγωνιζομενων.
Το κλεινω εδω γιατι ειμαστε εκτος θεματος , απαντωντας και σε μια ακομη ερωτηση γιατι να διορισουν, η απαντηση μου ειναι γιατι σιγα σιγα η κατασταση με τα κενα ξεφευγει σε μεγαλο βαθμο σε καποιες περιοχες της Ελλαδος (Αιγαιο, Κρητη κυριως) και πλεον με το συστημα του Γαβρογλου (αν ισχυσει στη δευτεροβαθμια γενικης, που θεωρω θα το ξυλωσουν οπου να ναι) οι αναπληρωτες θα αργουν αρκετα να πηγαινουν σε καποια μερη = φθορα. Και οταν ειπα για διορισμους μιλησα για 2.000 το πολυ στοχευμενα σε Αιγαιο Κρητη σε ΠΕ2,3,4 και καμια τεχνικη ειδικοτητα που που εχουν και οργανικα κενα (οι φιλολογοι οχι αυτη τη στιγμη αλλα...).
Και στους φιλολόγους υπάρχουν οργανικά κενά. Οι 200+ που διορίστηκαν τον Μάιο, τι κενά να πρωτοκάλυπταν;
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1336
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #320 στις: Οκτώβριος 18, 2019, 06:43:50 μμ »
Τότε, αγαπητέ μου, γιατί από το 1998 μέχρι το 2008/-09 διεξαγόταν γραπτός ΑΣΕΠ; Τότε είχαν πεισθεί όλοι για την αναγκαιότητά του, ενώ τώρα δε χειάζεται, είναι εκ του περισσού;
Μα τώρα είναι που χρειάζεται πολύ περισσότερο γραπτός ΑΣΕΠ, καθώς επιβάλλεται πια (με τόσους νέους που έχουν βγει από τις καθηγητικές σχολές) να ξεχωρίσει ποιοι και τι είδους εκπαιδευτικοί μπαίνουν στις αίθουσες, από το 2009 και εξής: εκπαιδευτικοί που το αξίζουν, μιας και έχουν κύρος, στηριζόμενοι στις γνώσεις και τις επιμορφώσεις τους, τη μεταδοτικότητά τους, την αγάπη τους για το έργο τους και για τα παιδιά ή άτομα, που δεν το άξιζαν, αφού κινούμενα με "πλαγίους" τρόπους και έχοντας νοοτροπία πελατειακή, μπήκαν στα σχολεία και απλά "βάζουν την κασέτα να παίζει", όντας πιο πολύ υπάλληλοι που απλά διεκπεραιώνουν;
τη μεταδοτικότητα δεν την ανιχνεύει ο γραπτός ΑΣΕΠ

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #321 στις: Οκτώβριος 18, 2019, 06:52:18 μμ »
Θα παρέμβω στην συζήτηση αν και διορισμένη. Παιδιά μην περιμένετε διορισμό! Μια μικρή ομάδα κινεί τα νήματα στην εκπαίδευση αυτή τη στιγμή, όπως φάνηκε και με τις αποσπάσεις.... Επιπλέον δεν υπάρχει εκπροσώπηση από τους αιρετούς...
Μόνο συμφέροντα κινούν πλέον διαδικασίες. Αν συμφέρει την ομάδα να γίνουν διορισμοί θα γίνουν σε μικρή κλίμακα...
Μη νομιζετε ότι υπάρχει αδιαφάνεια και δικαιοσύνη... προφυλάξτε τους εαυτούς σας και την οικογένειά σας από μάταιο κόπο ...
Στην Ελλάδα πρέπει να υπάρξει κάθαρση για να δούμε θεού πρόσωπο. Παντού διαφθορα και λάσπη....
Χαρείτε την ζωή σας όσο μπορείτε μακρυά από την φθορά των κομματικών παιχνιδιών που παίζονται στις πλάτες μας ...

Συμφωνώ απόλυτα.
Να συμπληρώσω, ότι:
α) με την απαράδεκτη κατάσταση που διαμορφώθηκε λόγω του ελληνικού πελατειακού κράτους (δεν υπάρχει σε άλλη προηγμένη χώρα), δεν είναι δυνατόν να γίνουν μαζικοί διορισμοί στη γενική αγωγή. Ακόμα και αν γίνονταν, οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί θα έμεναν εκτός και θα θεωρούσαν ότι αδικήθηκαν.
β) Δεν έχουμε εθνική κυριαρχία και για τη δημοσιονομική μας πολιτική αποφασίζει η ΕΕ και ο ΟΟΣΑ. Η ειδική αγωγή είχε την έγκριση των ξένων προϊσταμένων, δεν υπήρχαν ομάδες και υποομάδες και δεν περιλαμβάνει μόνο εκπαιδευτικούς.


« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 18, 2019, 06:56:48 μμ από ΡΕΑ.Τ »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158556
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 355
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 335
Σύνολο: 349

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.108 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.