0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δάφνη87 εγώ θα έλεγα η προϋπ και τα υπόλοιπα να μετράνε ΜΟΝΟ αν κάποιος περάσει από ΚΑΘΕΤΗ ΠΑΣΑΡΕΛΑ σε στυλ GNTM.Όσο η κάθετη πασαρέλα έχει σχέση με τα μοντέλα, τόσο ο γραπτός ΑΣΕΠ σχετίζεται με την αξία του εκπαιδευτικού. Καμία σχέση!!
Και επειδη το θεμα μας ειναι διορισμοι στην γενικη αγωγη, να συμπληρωσω οτι κανεις δεν εδωσε βαση στο τελευταιο ενημερωτικο του Κορδη, που εχει μεσα εκπληκτικα στοιχεια για την ηλικια των μονιμων (ανα ετος γεννησης). Λενε πολλοι οτι οι πολλες συνταξεις θα ναι μεχρι το 2022 γιατι μετα ολοι στα 67. Εγω διαφωνω πληρως και με βαση τα στοιχεια του Κορδη λεω , ικανοποιητικες συνταξεις τα επομενα δυο χρονια (στα ιδια επιπεδα με φετος) και απο το 2022 και μετα ξανα χρονιες με πολυ μεγαλη ροη στις συνταξιοδοτησεις. Οποτε θεωρω οτι σταδιακα , οχι τρελα αμεσα, θα αναγκαστουν να διορισουν γιατι δε θα γινεται αλλιως. Το 10.500 φυσικα ειναι σα να μην εχει ειπωθει ποτε απο κανενα. Οποτε υπομονη για το τι μας περιμενει ολους τη νεα σχολικη χρονια (πχ ειναι ψηφισμενη η καταργηση των 5 ωρων κατευθυνσης στη
Eιμαι φυσικος, εχοντας δωσει ασεπ 07 και 09 γραφοντας αρκετα καλα χωρις να ειμαι διοριστεος. Εγω προσωπικα τα χρονια 2006 εως 2011 ηξερα απεξω και ανακατωτα ολα τα πειραματα που ειχαν οι εργαστηριακοι οδηγοι ολων των ταξεων γυμνασιου και λυκειου και ηξερα καλα και οσα κεφαλαια ηταν εκτος υλης συστηματικα απο τα σχολεια. Αυτη τη στιγμη σε καμια περιπτωση δεν τα γνωριζω τοσο καλα. Επισης εκεινα τα χρονια λογω μελετης και των πρωτων δυο ετων πανεπιστημιου (λογω υλης διαγωνισμου) ειχα πολυ μεγαλυτερη ανεση να αναφερω κατι πανεπιστημιακο, πχ μια εξισωση να εντυπωσιαστουν οι μαθητες κλπ... Προφανως ειχα φρεσκαρει τελεια τις γνωσεις μου σε χημεια βιολογια γεωλογια (βλεπε μπετονιτης η τελευταια μας ερωτηση γεωλογιας για οσους θυμουνται). Οποτε μπορω να σου πω με βεβαιοτητα οτι εγω εκεινα τα χρονια γνωστικα ημουν πολυ καλυτερα απο σημερα και σιγουρα επαιξαν το ρολο τους οι δυο ασεπ. Σχολιασα μονο για το γνωστικο (και ειδικη), επειδη αυτο υποτιθεται οτι ολοι μας το γνωριζουμε τελεια. Δεν γνωριζω την ειδικοτητα σου, αλλα νομιζω στους ΠΕ.04 εχει μεγαλη σχεση. Το οτι καποιος μπορει να γραψει 100 στον ασεπ και να μην μπορει να σταθει στην ταξη αυτο ειναι αλλο θεμα. Δεν φταει ομως το οτι εγραψε 100 και γιαυτο δεν μπορει να σταθει ,κατι που καποιοι πανε να συσχετισουν.
Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Αν γράψεις κάποιος και μάλιστα δυο φορές πολύ καλά στον ΑΣΕΠ, αυτό σημαίνει ότι γνωστικά είναι πάρα πολύ καλά. Το γνωστικό μπορεί να το εξετάσει. Απλώς στη δουλειά του εκπαιδευτικού το γνωστικό παίζει κατά ένα ποσοστό ρόλο. Εκπαιδευτικός = βρίσκω τον τρόπο να διδάξω αυτό που ξέρωΤο πρώτο είναι να το ξέρω. Αυτό πρέπει να μου το προσφέρει το βασικό πτυχίο. Εκεί πρέπει να εξεταζόμαστε.Το δεύτερο είναι να ξέρω τρόπους να το διδάξω. Αυτό πρέπει να μου το προσφέρει το πρόγραμμα παιδαγωγικής και διδακτικής Έχεις σε αυτόν απάντηση να του πεις γιατί πρέπει να δώσει γραπτό ΑΣΕΠ και γιατί ο γραπτός ΑΣΕΠ είναι ένας έγκυρος και αξιόπιστος διαγωνισμός που θα διακρίνει την ικανότητά του ως εκπαιδευτικός, ενώ όλες οι άλλες εξετάσεις που περιέγραψα παραπάνω δεν το διέκριναν; Πείσε τον γιατί χρειάζεται και άλλη εξέταση πέρα από αυτές που έχει δώσει στη ζωή του.
Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου. Αν γράψεις κάποιος και μάλιστα δυο φορές πολύ καλά στον ΑΣΕΠ, αυτό σημαίνει ότι γνωστικά είναι πάρα πολύ καλά. Το γνωστικό μπορεί να το εξετάσει. Απλώς στη δουλειά του εκπαιδευτικού το γνωστικό παίζει κατά ένα ποσοστό ρόλο. Εκπαιδευτικός = βρίσκω τον τρόπο να διδάξω αυτό που ξέρωΤο πρώτο είναι να το ξέρω. Αυτό πρέπει να μου το προσφέρει το βασικό πτυχίο. Εκεί πρέπει να εξεταζόμαστε.Το δεύτερο είναι να ξέρω τρόπους να το διδάξω. Αυτό πρέπει να μου το προσφέρει το πρόγραμμα παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας. Εκεί πρέπει να εξεταζόμαστε.Ένας που εξετάστηκε στο γνωστικό πολλές φορές: μεταπτυχιακό και διδακτορικό στο αντικείμενο του, επιμορφώσεις κλπΠαράλληλα εξετάστηκε στο παιδαγωγικό-διδακτικό μέρος πολλές φορές: πρόγραμμα παιδαγωγικής επάρκειας (μικροδιδασκαλίες), μεταπτυχιακά στην διδακτική, σεμινάρια-επιμορφώσεις κλπ.Έχεις σε αυτόν απάντηση να του πεις γιατί πρέπει να δώσει γραπτό ΑΣΕΠ και γιατί ο γραπτός ΑΣΕΠ είναι ένας έγκυρος και αξιόπιστος διαγωνισμός που θα διακρίνει την ικανότητά του ως εκπαιδευτικός, ενώ όλες οι άλλες εξετάσεις που περιέγραψα παραπάνω δεν το διέκριναν; Πείσε τον γιατί χρειάζεται και άλλη εξέταση πέρα από αυτές που έχει δώσει στη ζωή του.
Έχεις σε αυτόν απάντηση να του πεις γιατί πρέπει να δώσει γραπτό ΑΣΕΠ και γιατί ο γραπτός ΑΣΕΠ είναι ένας έγκυρος και αξιόπιστος διαγωνισμός που θα διακρίνει την ικανότητά του ως εκπαιδευτικός, ενώ όλες οι άλλες εξετάσεις που περιέγραψα παραπάνω δεν το διέκριναν; Πείσε τον γιατί χρειάζεται και άλλη εξέταση πέρα από αυτές που έχει δώσει στη ζωή του.
Oλα οσα περιεγραψες παραπανω εναν εκπαιδευτικο μαλλον τον βελτιωνουν απο λιγο εως παρα πολυ. Απο κει και περα το θετικο με τον ασεπ ειναι το ολοι στα ιδια θεματα την ιδια μερα και ειδικα οπου ειναι πολλαπλης επιλογης δεν μπαινει ο υποκειμενικος παραγοντας διορθωσης. Πολλα σεμιναρια/επιμορφωσεις ειναι ασχετες με την εκπαιδευση , οπου δεν θεωρω οτι πρεπει να μοριοδοτουνται. Επισης τα τελευταια χρονια στα πανεπιστημια (προτπυχιακα-μεταπτυχιακα) υπαρχει το φαινομενο των εργασιων που γινονται, οπου σε πολυ μεγαλο βαθμο αλλος την κανει, αλλος την καρπωνεται. Ενω στον ασεπ δεν δινει αλλος για εσενα. Τελος την ικανοτητα του εκπαιδευτικου δυστυχως στην Ελλαδα δεν μπορει να υπαρξει μια σοβαρη επιτροπη η οποια θα την κρινει δικαια , οποτε γιαυτο το λογο συμβιβαζομαι με τον γραπτο ασεπ, που φυσικα ειναι εξοντοτικος λογω του πολυ μικρου αριθμο των διορισμων στις περισσοτερες ειδικοτητες σε σχεση με το πληθος των διαγωνιζομενων. Το κλεινω εδω γιατι ειμαστε εκτος θεματος , απαντωντας και σε μια ακομη ερωτηση γιατι να διορισουν, η απαντηση μου ειναι γιατι σιγα σιγα η κατασταση με τα κενα ξεφευγει σε μεγαλο βαθμο σε καποιες περιοχες της Ελλαδος (Αιγαιο, Κρητη κυριως) και πλεον με το συστημα του Γαβρογλου (αν ισχυσει στη δευτεροβαθμια γενικης, που θεωρω θα το ξυλωσουν οπου να ναι) οι αναπληρωτες θα αργουν αρκετα να πηγαινουν σε καποια μερη = φθορα. Και οταν ειπα για διορισμους μιλησα για 2.000 το πολυ στοχευμενα σε Αιγαιο Κρητη σε ΠΕ2,3,4 και καμια τεχνικη ειδικοτητα που που εχουν και οργανικα κενα (οι φιλολογοι οχι αυτη τη στιγμη αλλα...).
Τότε, αγαπητέ μου, γιατί από το 1998 μέχρι το 2008/-09 διεξαγόταν γραπτός ΑΣΕΠ; Τότε είχαν πεισθεί όλοι για την αναγκαιότητά του, ενώ τώρα δε χειάζεται, είναι εκ του περισσού;Μα τώρα είναι που χρειάζεται πολύ περισσότερο γραπτός ΑΣΕΠ, καθώς επιβάλλεται πια (με τόσους νέους που έχουν βγει από τις καθηγητικές σχολές) να ξεχωρίσει ποιοι και τι είδους εκπαιδευτικοί μπαίνουν στις αίθουσες, από το 2009 και εξής: εκπαιδευτικοί που το αξίζουν, μιας και έχουν κύρος, στηριζόμενοι στις γνώσεις και τις επιμορφώσεις τους, τη μεταδοτικότητά τους, την αγάπη τους για το έργο τους και για τα παιδιά ή άτομα, που δεν το άξιζαν, αφού κινούμενα με "πλαγίους" τρόπους και έχοντας νοοτροπία πελατειακή, μπήκαν στα σχολεία και απλά "βάζουν την κασέτα να παίζει", όντας πιο πολύ υπάλληλοι που απλά διεκπεραιώνουν;
Θα παρέμβω στην συζήτηση αν και διορισμένη. Παιδιά μην περιμένετε διορισμό! Μια μικρή ομάδα κινεί τα νήματα στην εκπαίδευση αυτή τη στιγμή, όπως φάνηκε και με τις αποσπάσεις.... Επιπλέον δεν υπάρχει εκπροσώπηση από τους αιρετούς...Μόνο συμφέροντα κινούν πλέον διαδικασίες. Αν συμφέρει την ομάδα να γίνουν διορισμοί θα γίνουν σε μικρή κλίμακα...Μη νομιζετε ότι υπάρχει αδιαφάνεια και δικαιοσύνη... προφυλάξτε τους εαυτούς σας και την οικογένειά σας από μάταιο κόπο ...Στην Ελλάδα πρέπει να υπάρξει κάθαρση για να δούμε θεού πρόσωπο. Παντού διαφθορα και λάσπη....Χαρείτε την ζωή σας όσο μπορείτε μακρυά από την φθορά των κομματικών παιχνιδιών που παίζονται στις πλάτες μας ...