*

Αποστολέας Θέμα: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]  (Αναγνώστηκε 267551 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος skathari

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #350 στις: Οκτώβριος 19, 2019, 04:55:04 μμ »
Πρόκειται δηλαδή για κοινωνικό κριτήριο και όχι για προϋπηρεσία αν κατάλαβα καλά αυτό που λες rrrr?  Η χρήση της λέξης "θητεία" με μπέρδεψε... Προσωπικά, δεν διαφωνώ σε αυτήν την περίπτωση με την μοριοδότηση.

Τον γραπτό ΑΣΕΠ τον υποστηρίζω, απλά και μόνο επειδή αυτή τη στιγμή υπάρχουν τόσες πολλές υπο-ομάδες εκπαιδευτικών που είναι δύσκολο να βρεθεί άλλο αντικειμενικό μοριοδοτικό σύστημα διορισμού που να τους ικανοποιεί όλους και να μην αισθάνονται οι ίδιοι αδικημένοι!!!

Κατά τ άλλα, οι γνώσεις μας πιστοποιούνται από τα πτυχία των σχολών μας και ο γραπτός διαγωνισμός δεν θεωρώ ότι μπορεί να προσφέρει ουσιαστική αξιολόγηση των ικανοτήτων κάποιου στην τάξη.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 19, 2019, 04:57:41 μμ από skathari »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:28:33 »

Αποσυνδεδεμένος ΡΕΑ.Τ

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2226
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #351 στις: Οκτώβριος 19, 2019, 06:11:31 μμ »
"Το δικαίωμα προς εργασία στο δημόσιο τομέα με συνθήκες απόλυτης διαφάνειας, δημοσιότητας, αντικειμενικότητας και αξιοκρατίας επιβάλλει την ουδετερότητα της Διοίκησης και τη διασφάλιση ίσων ευκαιριών για όλους τους πολίτες."

Από τη στιγμή που η επιλογή των εκπαιδευτικών ήταν υπό την εποπτεία του μέσω του γραπτού διαγωνισμού , δεν θα έπρεπε να ελέγχει αν τηρούνται η αξιοκρατία, η διαφάνεια και η ουδετερότητα; Αυτή η αρμοδιότητα δε συνιστά ελεγκτικό ρόλο;

α. Προσλήψεις εκπαιδευτικών:
Από την ετήσια έκθεση του ΑΣΕΠ για το διαγωνισμό των εκπαιδευτικών:

"Ο τελευταίος διαγωνισμός για την πρόσληψη εκπαιδευτικών στη χώρα μας έγινε το έτος 2008. Έκτοτε, για λόγους που εκφεύγουν της αρμοδιότητας του ΑΣΕΠ να προσδιορίσει και αξιολογήσει, δεν έχει διενεργηθεί άλλος τέτοιος διαγωνισμός."

Και όμως έγιναν προσλήψεις εκπαιδευτικών το έτος 2014 μέσω "φωτογραφικών" διατάξεων, εκτός γραπτού διαγωνισμού.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 19, 2019, 06:25:02 μμ από ΡΕΑ.Τ »

Αποσυνδεδεμένος may16

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #352 στις: Οκτώβριος 19, 2019, 07:16:47 μμ »


3) Ο γραπτός διαγωνισμός προκρίνεται επειδή στην εκπαίδευση μιλάμε για εκπαιδευτικούς. Απορρέει ένα ειδικότερο βάρος. Και πρέπει να υπάρχει ουσιαστική -κατά το δυνατόν- αξιολόγηση επί του διορισμού. Είτε αρέσει είτε όχι. Όσοι διαφωνούν ας αλλάξουν επάγγελμα. Όπως, ακριβώς, για να διοριστείς δικαστικός και εισαγγελέας πρέπει -δυστυχώς για την πλειονότητα των εκπαιδευτικών!- να υποστείς τη βάσανο (και) εξετάσεων. Δεν τούς είδαμε να σκούζουν!! Η πλειοψηφία του κλάδου ρέπει στο να ταυτίζει τον εκπαιδευτικό με τον υπάλληλο καθαριότητας, τον κηπουρό και τον γραμματέα του Ο.Α.Ε.Δ., επειδή έτσι θα διοριστεί ευκολότερα και πιο ανώδυνα (sic)! Όσοι δεν δύνανται να καταλάβουν την ουσιώδη διαφορά με τις εν λόγω ειδικότητες και βλέπουν ομοιότητες, δεν χωρεί άλλο.
[/quote]
Είναι δυνατόν να συγκρίνουμε το επάγγελμα του δικαστικού με αυτό του εκπαιδευτικού;
Σκεφτείτε την ιδιαιτερότητα και δυσκολία του επαγγέλματος του δικαστικού, το κοινωνικό κύρος, το μισθό, το ότι πρόκειται για ένα πραγματικά κλειστό επάγγελμα. Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού από την άλλη είναι εντελώς απαξιωμένο κοινωνικά και με χαμηλότατους μισθούς σε σχέση με τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα. Επειδή από κάποιους θεωρείται λειτούργημα δεν σημαίνει ότι θα υποστούμε τα πάνδεινα προκειμένου να διοριστούμε. Μια δουλειά είναι σαν όλες τις άλλες με τις ιδιαιτερότητές της. Μη σας πω ότι πολλοί μας θεωρούν κατώτερους από τον γραμματέα του ΟΑΕΔ, τεμπλέληδες, ανάξιους και πολλά άλλα που όλοι έχετε ακούσει.
Μην συγκρίνουμε λοιπόν ανόμοια πράγματα. Και οι παλιοί καθηγητές ένα ξερό πτυχίο είχαν, χωρίς επιμορφώσεις, μεταπτυχιακά, διδακτορικά κ.τλ. και μια χαρά την έκαναν τη δουλειά τους και μας έμαθαν γράμματα. Και όσο πιο πίσω, τόσο πιο καλά...

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2884
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #353 στις: Οκτώβριος 19, 2019, 07:20:50 μμ »
Ο γραπτός είν' το μόνο έντιμο σύστημα διορισμού δίχως μεροληψίες. Στα ίσα δίχως συναλλαγές μοριοδοτήσεων και λοιπές τσιριμονιές. Μιλούμε για δασκάλους. Για τούτο θα πρέπει να επιλέγεται.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:28:33 »

Αποσυνδεδεμένος may16

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #354 στις: Οκτώβριος 19, 2019, 07:51:18 μμ »
Θα ήθελα, επίσης, να προσθέσω το εξής: κατά τη γνώμη μου οι γραπτές εξετάσεις για το σώμα των δικαστικών απορρέουν και συνδέονται κυρίως με τη δυσκολία και τη βαρύτητα του επαγγέλματος και όχι τόσο με τον όγκο των υποψηφίων, ενώ στους εκπαιδευτικούς οι γραπτές εξετάσεις συνδέονταν κυρίως με το μεγάλο όγκο των υποψηφίων καθώς η επετηρίδα είχε υπερπληθώρα εγγεγραμμένων πτυχιούχων και μάλιστα σε κάποιους κλάδους, όπως στους μαθηματικούς, κάποιοι δεν επρόκειτο να διοριστούν ποτέ. Έτσι έξυπνα το μπαλάκι πετάχτηκε στους υποψήφιους εκπαιδευτικούς στους οποίους η ηγεσία με πονηρό τρόπο έριξε την ευθύνη της αδιοριστίας και ταυτόχρονα καλλιέργησε το ιδεολόγημα του άξιου εκπαιδευτικού, ο οποίος είναι μόνο αυτός που έχει επιτύχει τη βαθμολογική βάση στις γραπτές εξετάσεις Ασεπ. Και έτσι το κράτος που με τις επιλογές του (αθρόα εισαγωγή χιλιάδων υποψηφίων στις λεγόμενες καθηγητικές σχολές) δημιούργησε και διόγκωσε το πρόβλημα της αδιοριστίας ένιψε τας χείρας του κι όλα καλά κι όλα ωραία... 

Αποσυνδεδεμένος mariliane

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1265
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #355 στις: Οκτώβριος 19, 2019, 07:55:25 μμ »
Θα ήθελα, επίσης, να προσθέσω το εξής: κατά τη γνώμη μου οι γραπτές εξετάσεις για το σώμα των δικαστικών απορρέουν και συνδέονται κυρίως με τη δυσκολία και τη βαρύτητα του επαγγέλματος και όχι τόσο με τον όγκο των υποψηφίων, ενώ στους εκπαιδευτικούς οι γραπτές εξετάσεις συνδέονταν κυρίως με το μεγάλο όγκο των υποψηφίων καθώς η επετηρίδα είχε υπερπληθώρα εγγεγραμμένων πτυχιούχων και μάλιστα σε κάποιους κλάδους, όπως στους μαθηματικούς, κάποιοι δεν επρόκειτο να διοριστούν ποτέ. Έτσι έξυπνα το μπαλάκι πετάχτηκε στους υποψήφιους εκπαιδευτικούς στους οποίους η ηγεσία με πονηρό τρόπο έριξε την ευθύνη της αδιοριστίας και ταυτόχρονα καλλιέργησε το ιδεολόγημα του άξιου εκπαιδευτικού, ο οποίος είναι μόνο αυτός που έχει επιτύχει τη βαθμολογική βάση στις γραπτές εξετάσεις Ασεπ. Και έτσι το κράτος που με τις επιλογές του (αθρόα εισαγωγή χιλιάδων υποψηφίων στις λεγόμενες καθηγητικές σχολές) δημιούργησε και διόγκωσε το πρόβλημα της αδιοριστίας ένιψε τας χείρας του κι όλα καλά κι όλα ωραία... 
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
ακριβως ετσι. και μαλιστα υπαρχουν ανθρωποι πολλοι, αδιοριστοι σημερα απο την επετηριδα. οι οποίοι απο τοτε φευγουν αναπληρωτες. και το μονο που κανουμε ειναι να σκοτωνομαστε μεταξυ μας! αυτοι πετυχαν το σκοπο τους, ο οποιος ειναι διαιρει και βασιλευε!
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 19, 2019, 07:58:37 μμ από mariliane »

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #356 στις: Οκτώβριος 19, 2019, 08:32:53 μμ »
Θα ήθελα, επίσης, να προσθέσω το εξής: κατά τη γνώμη μου οι γραπτές εξετάσεις για το σώμα των δικαστικών απορρέουν και συνδέονται κυρίως με τη δυσκολία και τη βαρύτητα του επαγγέλματος και όχι τόσο με τον όγκο των υποψηφίων, ενώ στους εκπαιδευτικούς οι γραπτές εξετάσεις συνδέονταν κυρίως με το μεγάλο όγκο των υποψηφίων καθώς η επετηρίδα είχε υπερπληθώρα εγγεγραμμένων πτυχιούχων και μάλιστα σε κάποιους κλάδους, όπως στους μαθηματικούς, κάποιοι δεν επρόκειτο να διοριστούν ποτέ.
Ο όγκος των νομικών είναι εξίσου μεγάλος. Συμμετέχουν αρκετοί στους διαγωνισμούς για εισαγγελείς, δικαστικούς κλπ. Είναι μαθημένοι οι άνθρωποι να μελετούν. Έχουν ένα δύσκολο πεδίο. Σε ένα δύσκολο πεδίο εργαζόμαστε κι εμείς. Για την κατάντια του κλάδου φταίνε οι αμόρφωτοι του κλάδου που σωρεύτηκαν τις τελευταίες δεκαετίες. Εξυπηρέτησαν το πελατειακό κράτος και έχασε ο εκπαιδευτικός το κύρος που είχε. Κύρος που του προσέδιδε η ξεχωριστή θέση που κατείχε. Γιατί λίγοι σπούδαζαν και ακόμη πιο λίγοι μπορούσαν να διοριστούν. Και ακόμη λιγότεροι να εργαστούν με ευσυνειδησία: χωρίς να κάνουν ιδιαίτερα π.χ. και άλλα δεινά.
Λυπάμαι που αν και θέλετε να εργαστείτε σε σχολείο, δεν αναγνωρίζετε τη σπουδαιότητα αυτής της εργασίας. Επειδή είναι το έργο κοινωνικό και πολύ δύσκολο και σημαντικότερο του δικαστικού (αν η Παιδεία ήταν ισχυρή θα είχαν λιγότερη δουλειά), οφείλει η Πολιτεία να επιλέγει τους αξιότερους, όπως για κάθε σημαντική θέση (πρβλ υπουργείο οικονομικών, δικαστικοί κ.α.).
Γραπτός. Ναι. Οι ερωτήσεις, γενικά ο τρόπος εξέτασης, θα έπρεπε να είναι ουσιωδέστερος.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #357 στις: Οκτώβριος 19, 2019, 08:40:48 μμ »
 Επειδή από κάποιους θεωρείται λειτούργημα δεν σημαίνει ότι θα υποστούμε τα πάνδεινα προκειμένου να διοριστούμε. Μια δουλειά είναι σαν όλες τις άλλες με τις ιδιαιτερότητές της. Μη σας πω ότι πολλοί μας θεωρούν κατώτερους από τον γραμματέα του ΟΑΕΔ, τεμπλέληδες, ανάξιους και πολλά άλλα που όλοι έχετε ακούσει.
Μην συγκρίνουμε λοιπόν ανόμοια πράγματα. Και οι παλιοί καθηγητές ένα ξερό πτυχίο είχαν, χωρίς επιμορφώσεις, μεταπτυχιακά, διδακτορικά κ.τλ. και μια χαρά την έκαναν τη δουλειά τους και μας έμαθαν γράμματα. Και όσο πιο πίσω, τόσο πιο καλά...
[/quote]Δεν είναι ξέρετε υποχρεωτικό να διοριστούμε. Δεν μας το χρωστά κανείς (δε μιλώ για όλους εμάς που μας έκλεψαν). Δεν είναι υποχρεωτικό να σε υποστούμε. Τα χρόνια περνούν. Οι εποχές γίνονται όλο και πιο απαιτητικές. Μπορείς να πάρεις τη βίτσα και να προσπαθείς να πειθαρχήσεις 40-50 ζιζάνια, αφού θεωρείς ότι παλαιότερα ήταν καλύτερα. Ή αν είσαι γυναίκα, να κάτσεις στο σπίτι σου, να αυξηθούν έτσι και οι θέσεις εργασίας. Όσο πιο παλιά...τόσο καλύτερα! Εύγε!
Μα πραγματικά απορώ...τόσα χρόνια σπουδών και μελέτης πήγαν άδικα για μερικούς. Θλίβομαι!

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #358 στις: Οκτώβριος 19, 2019, 09:08:15 μμ »
Λυπάμαι που αν και θέλετε να εργαστείτε σε σχολείο, δεν αναγνωρίζετε τη σπουδαιότητα αυτής της εργασίας. Επειδή είναι το έργο κοινωνικό και πολύ δύσκολο και σημαντικότερο του δικαστικού (αν η Παιδεία ήταν ισχυρή θα είχαν λιγότερη δουλειά), οφείλει η Πολιτεία να επιλέγει τους αξιότερους, όπως για κάθε σημαντική θέση (πρβλ υπουργείο οικονομικών, δικαστικοί κ.α.).
Γραπτός. Ναι. Οι ερωτήσεις, γενικά ο τρόπος εξέτασης, θα έπρεπε να είναι ουσιωδέστερος.

Συμφωνώ με τα όσα γράφεις, κατά βάση.
Δυο σχόλια αν μου επιτρέπεις:
1.Δεν υπάρχουν σημαντικότερα επαγγέλματα. Όλα έχουν αξία και σημασία και κανένα δεν είναι κατώτερο του άλλου. (αν κατάλαβα σωστά ή κάτι άλλο θα εννοούσες που δεν το "πιασα")
2. Γραπτός. Ναι. Οι ερωτήσεις, γενικά ο τρόπος εξέτασης, θα έπρεπε να είναι ουσιωδέστερος.
++++++++++++
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος rrrrrr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #359 στις: Οκτώβριος 19, 2019, 09:20:08 μμ »
1) Πέραν της πιστοποίησης των γνώσεων, μιλάμε για διαδικασία επιλογής για διορισμό. Το πτυχίο δεν εγγυάται τα πάντα σε σχέση με την αξιοκρατία σε μια διαδικασία επιλογής για εκπαιδευτικούς. Αποτελεί αξοκρατία που με το σύστημα Γαβρόγλου θα διοριστεί ο πτυχιούχος τού 5.1 με 140 μήνες προϋπηρεσία και δίχως κανένα άλλο προσόν; Επειδή ακριβώς εκμεταλλεύτηκε ένα αντισυνταγματικό σύστημα 15 ετών; Και που ποτέ δεν τον έχουν ελέγξει για το τί πραγματικά διδάσκει και ποιες παιδαγωγικές και λοιπές μεθόδους ακολουθεί όταν κλείνει η πόρτα της τάξης; Τέτοιους εκπαιδευτικούς θέλετε στα ελληνικά σχολεία; Αν αυτός αποτελεί το πρότυπο, πάσο.

2) Δεν ζούμε στα 1975 της μεταδικτατορικής Ελλάδας για να νοσταλγούμε το προφίλ του εκπαιδευτικού με το ένα πτυχίο. Οι κοινωνίες εξελίσσονται...

3) Θα... υποστείς τα «πάνδεινα» για να διοριστείς, (sic, εφ' όσον το αισθάνεσαι έτσι, τα λόγια περιττεύουν...), διότι αυτό επιβάλλει η αξιοκρατία και το Σύνταγμα. Οι αξιότεροι στο δημόσιο. Αρέσει, δεν αρέσει! Ιδεολογήματα το Σύνταγμα δεν προσφέρει.... Σε τέτοια καταφεύγουν όσοι αρέσκονται σε επαναστατικές γυμναστικές για να καλύψουν την όποια ανεπάρκειά τους έναντι των -αξιότερων- άλλων. Η εκπαίδευση δεν είναι ιδιοκτησία των συμφερόντων κανενός! Το κράτος δεν είναι πτωχοκομείο για να λύνει με άκρατους διορισμούς το βιοποριστικό πρόβλημα κανενός, ούτε πρέπει να εξακολουθήσει να επικρατεί η δικτατορία των μετρίων στους διορισμούς! 15 έτη κράτησε, σώνει! Εκπαιδευτικός πράμα να θεωρεί... πάνδεινα(!) το διάβασμα και τη συνεχή βελτίωση!... πςςς... Όταν βολεύει θυμόμαστε το λειτούργημα (καθήκοντα), όταν δεν βολεύει (διορισμοί), το καίμε. Λογική λάστιχο.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 21, 2019, 03:37:08 μμ από rrrrrr »

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #360 στις: Οκτώβριος 19, 2019, 09:30:14 μμ »
1.Δεν υπάρχουν σημαντικότερα επαγγέλματα. Όλα έχουν αξία και σημασία και κανένα δεν είναι κατώτερο του άλλου. (αν κατάλαβα σωστά ή κάτι άλλο θα εννοούσες που δεν το "πιασα")
Δεν το εννοούσα έτσι και βεβαιότατα έχεις δίκιο σε αυτή τη θέση. Λάθος μου ο συγκριτικός βαθμός. Εκ παραδρομής. Ωστόσο, έγινε αντιληπτό το μήνυμα; Η νευραλγικότητα της θέσης καθιστά απαραίτητη την επιλογή προσωπικού μέσω  γραπτού διαγωνισμού . Και η ψυχιατρική αξιολόγηση (πραγματική) ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ.

Αποσυνδεδεμένος skathari

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 930
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #361 στις: Οκτώβριος 19, 2019, 09:37:59 μμ »
Επειδή από κάποιους θεωρείται λειτούργημα δεν σημαίνει ότι θα υποστούμε τα πάνδεινα προκειμένου να διοριστούμε. Μια δουλειά είναι σαν όλες τις άλλες με τις ιδιαιτερότητές της. Μη σας πω ότι πολλοί μας θεωρούν κατώτερους από τον γραμματέα του ΟΑΕΔ, τεμπλέληδες, ανάξιους και πολλά άλλα που όλοι έχετε ακούσει.
Μην συγκρίνουμε λοιπόν ανόμοια πράγματα. Και οι παλιοί καθηγητές ένα ξερό πτυχίο είχαν, χωρίς επιμορφώσεις, μεταπτυχιακά, διδακτορικά κ.τλ. και μια χαρά την έκαναν τη δουλειά τους και μας έμαθαν γράμματα. Και όσο πιο πίσω, τόσο πιο καλά...
Δεν είναι ξέρετε υποχρεωτικό να διοριστούμε. Δεν μας το χρωστά κανείς (δε μιλώ για όλους εμάς που μας έκλεψαν). Δεν είναι υποχρεωτικό να σε υποστούμε. Τα χρόνια περνούν. Οι εποχές γίνονται όλο και πιο απαιτητικές. Μπορείς να πάρεις τη βίτσα και να προσπαθείς να πειθαρχήσεις 40-50 ζιζάνια, αφού θεωρείς ότι παλαιότερα ήταν καλύτερα. Ή αν είσαι γυναίκα, να κάτσεις στο σπίτι σου, να αυξηθούν έτσι και οι θέσεις εργασίας. Όσο πιο παλιά...τόσο καλύτερα! Εύγε!
Μα πραγματικά απορώ...τόσα χρόνια σπουδών και μελέτης πήγαν άδικα για μερικούς. Θλίβομαι!

Εγώ θλίβομαι για την προσωπική επίθεση που κάνεις στο μέλος may επειδή είπε τη γνώμη του/της. Έχεις απόλυτο δίκιο ότι τοσα χρόνια σπουδών και μελέτης πήγαν άδικα για μερικούς. Και φυσικά η ψυχιατρική αξιολόγηση είναι απαραίτητη.

Αποσυνδεδεμένος tolakis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1550
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #362 στις: Οκτώβριος 19, 2019, 10:09:20 μμ »
.
Μην συγκρίνουμε λοιπόν ανόμοια πράγματα. Και οι παλιοί καθηγητές ένα ξερό πτυχίο είχαν, χωρίς επιμορφώσεις, μεταπτυχιακά, διδακτορικά κ.τλ. και μια χαρά την έκαναν τη δουλειά τους και μας έμαθαν γράμματα. Και όσο πιο πίσω, τόσο πιο καλά...
[/quote]Εχεις απολυτο δικαιο.Αυτο που γραφεις το εχω γραψει αρκετες φορες.Εχω γραψει επισης οτι σεβομαι τους εχοντες επιτυχια ΑΣΕΠ οπως επισης σεβομαι και αυτους που εχουν προυπηρεσια χωρις ΑΣΕΠ.Εκεινο ομως που δεν μπορω να δεχτω απο καποιους την φραση ανικανος.Δηλαδη  βρε συναδελφοι ενας με επιτυχια ΑΣΕΠ και 8 χρονια τωρα ηταν στην καφετερεια του πατερα του....ουδεποτε εκανε αιτηση...ξαφνικα μετα απο 8 χρονια τον ειδα στους πινακες ειναι ποιο ικανος να διδαξει απο καποιον που δεν εχει επιτυχια ΑΣΕΠ και εχει 140 μηνες προυπηρεσια;;;Προς θεου δεν εχω τιποτα με τον ανθρωπο...και καλα εκανε αιτηση αλλα μεχρι εκει.Εγω προσωπικα θα δεχτω οποιαδηποτε αποφαση  και οπως λεγεται 527 ητε οπως θελει.Αλλα η φραση ανικανος ειναι πολυ βαρια απο συναδελφο σε συναδελφο..

Αποσυνδεδεμένος Conserva(-tive)

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 74
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #363 στις: Οκτώβριος 19, 2019, 10:19:31 μμ »
Οι συνάδελφοι αυτοί ΧΩΡΙΣ ΑΣΕΠ εχουν κλέψει τις θέσεις χιλιάδων συνάδελφων και μαλιστα με απόφαση δικαστηρίων...Οι συνάδελφοι αυτοι οι περισσότεροι θα μείνουν αδικαίωτοι...ενω οι παπατζήδες συνεχίζουν κανονικά την ντολτσε-βιτα... Αυτα για αυτους ΧΩΡΙΣ ΑΣΕΠ...οι οποιοι μπορουσαν να δωσουν σε τουλαχιστον 3-4 ...γιατι να δωσουν κοροιδα ειναι σαν και τα αλλα να διαβαζουν για το γραπτο 1-2-3 φορες.... >:(


.
Μην συγκρίνουμε λοιπόν ανόμοια πράγματα. Και οι παλιοί καθηγητές ένα ξερό πτυχίο είχαν, χωρίς επιμορφώσεις, μεταπτυχιακά, διδακτορικά κ.τλ. και μια χαρά την έκαναν τη δουλειά τους και μας έμαθαν γράμματα. Και όσο πιο πίσω, τόσο πιο καλά...
Εχεις απολυτο δικαιο.Αυτο που γραφεις το εχω γραψει αρκετες φορες.Εχω γραψει επισης οτι σεβομαι τους εχοντες επιτυχια ΑΣΕΠ οπως επισης σεβομαι και αυτους που εχουν προυπηρεσια χωρις ΑΣΕΠ.Εκεινο ομως που δεν μπορω να δεχτω απο καποιους την φραση ανικανος.Δηλαδη  βρε συναδελφοι ενας με επιτυχια ΑΣΕΠ και 8 χρονια τωρα ηταν στην καφετερεια του πατερα του....ουδεποτε εκανε αιτηση...ξαφνικα μετα απο 8 χρονια τον ειδα στους πινακες ειναι ποιο ικανος να διδαξει απο καποιον που δεν εχει επιτυχια ΑΣΕΠ και εχει 140 μηνες προυπηρεσια;;;Προς θεου δεν εχω τιποτα με τον ανθρωπο...και καλα εκανε αιτηση αλλα μεχρι εκει.Εγω προσωπικα θα δεχτω οποιαδηποτε αποφαση  και οπως λεγεται 527 ητε οπως θελει.Αλλα η φραση ανικανος ειναι πολυ βαρια απο συναδελφο σε συναδελφο..

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159540
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 266
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 238
Σύνολο: 240

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.141 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.