0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Φίλε rrrrrΤο παράδειγμα του Μαθηματικου με το 9.2 τολμώ να πω οτι ειναι ατυχές για παρα πολλούς λόγους.1) Κάποιος που εχει τελειώσει το Μαθηματικό Αθηνας-Θεσσαλονίκης με 9.2 γινεται αποδεκτός στα καλυτερα πανεπιστήμια του κόσμου με υποτροφία. Αν ανατρέξεις στους πίνακες αναπληρωτων θα δεις οτι όσοι έχουν βαθμό 9.2 ειναι όσα τα δάκτυλά των 2 χεριών σου.2) Ας υποθέσουμε όμως οτι ο συγκεκριμένος Μαθηματικος θελει να προσφέρει στη δημόσια εκπαίδευση και δεν θελει να παει έξω. Εχει τη δυνατότητα μέσω του νέου Νόμου να εξαργυρώσει το 9.2 έναντι κάποιου άλλου με 6.3) Για όσους έχουν ασχοληθεί με την εκπαίδευση γνωρίζουν οτι το 9.2 δεν σημαίνει τίποτα. Δεν το στέλνουμε στη ΝΑΣΑ αλλά κύριο μέλημα του ειναι να μεταδώσει τη γνώση του. Δεν ειναι ποσοτικό το θέμα. Πρεπει να διαθέτει και ποιοτικά χαρακτηριστικά τα οποια μπορούν να επιβεβαιώσουν οι άμεσα ενδιαφερόμενοι, οι μαθητες.4) Το 9.2 εχει προκύψει απο μια επίδοση σε μια συγκεκριμένη περίοδο της ζωής του. Μπορω απο πλευράς μου να σου αναφέρω παράδειγμα 2 αποφοίτων Μαθηματικου που ενω είχαν παρει 7,5 και 6 ο καθένας στο βασικό τους πτυχίο, οι βαθμοί αντιστράφηκαν στο ίδιο μεταπτυχιακο.Τα παραδείγματα πολλα και τα επιχειρήματα πολλα και απο τους μεν και απο τους δε. Τέλειο σύστημα δεν υπάρχει..Ο συγκεκριμένος μαθηματικος λοιπόν δεν αδικήθηκε απο το νέο σύστημα αλλά απο την Πολιτεία που 10 χρονια τώρα κώφευε...και δεν έκανε προσλήψεις. Φιλικά
Επίσης φιλικά, και το μεταπτυχιακό ή και το διδακτορικό σε μια περίοδο της ζωής τους το πήραν, όσοι θεωρούν ότι αξίζουν διορισμό.Και αφού διαθέτουν τόσα ακαδημαϊκά προσόντα, γιατί αγνοούν; (ή καλύτερα τους αγνοεί), την τριτοβάθμια εκπαίδευση στα ελληνικά ή και πανεπιστήμια του εξωτερικού;
Αγαπητή ΡΕΑ,Καταρχήν να σου υπενθυμίσω οτι ο βαθμός του Μεταπτυχιακού δεν παίζει ρόλο. Όποτε είτε το παρεις με 5 είτε με 9 ειναι το ίδιο πράγμα.Γιατι όπως προανέφερα και πριν αν δεις τον πίνακα αναπληρωτων στους Μαθηματικους αυτοί που ειναι με 9 και πάνω ειναι μετρημένοι στα δάχτυλα των 2 χεριών. Για να πας για ακαδημαϊκή καριέρα θα πρεπει να έχεις βαθμό σαν τον φίλο μας που πήγε στο γραφειο του Προέδρου του ΑΣΕΠ.
Το κράτος έχει μια συνέχεια.
Ωραια αφου έχει συνέχεια...θυμήσου τι ίσχυε απο το 2010 μέχρι το Γενάρη 2019...μάλιστα ο 3848...Μπορεις και καλύτερα...Τωρα για τους Ασεπο-λαγνους ασε να μιλησει καποιος που δεν μπηκε απο το παραθυρο...
Κοιτάς το δέντρο και χάνεις το δάσος. Άλλο ήταν το μήνυμα του Προέδρου του ΑΣΕΠ, θέτοντας το εν λόγω παράδειγμα ως αφορμή. Μέσω της περιπτωσιολογίας δεν υπάρχει σοβαρή συζήτηση. Η νομολογία και η δημόσια διοίκηση έχουν, δεκαετίες τώρα, καταδείξει το τί συνιστούν αξιοκρατία και αριστεία. Πράγμα για το οποίο διαπιστώνω συνεχώς πως πλείστοι εκπαιδευτικοί έχουν μαύρα μεσάνυχτα περί ων ο λόγος. Που υποτίθεται καλούνται, μεταξύ άλλων, να εφαρμόσουν. Αρέσει δεν αρέσει, τέτοια διαδικασία αποτελούν και οι γραπτές εξετάσεις. Ελπίζω να μην εφαρμόζετε ποτέ γραπτές εξετάσεις στα σχολεία της Ελλάδας επειδή απ' αυτές προκύπτει επίδοση των μαθητών σε μια συγκεκριμένη περίοδο της ζωής τους... η οποία δεν πρέπει να μάς λέει τίποτα για τις ικανότητές τους. Η κουβέντα εξελίσσεται σε άρλεκιν. Δεν μπορούν να καταρρέουν συνταγματικές αρχές επειδή αρεσκόμεθα σε υποθέσεις εργασίας και περιπτωσιολογίες για να κάμψουμε ορθά επιχειρήματα. Φιλικά.Γενικώς, το επίπεδο της κουβέντας είναι στα τάρταρα. Κυρίως λόγω ένδειας επιχειρημάτων. Εδώ η άλλη αναφέρει πως ο Πρόεδρος του ΑΣΕΠ έχει καμία ανάγκη να λαϊκίσει! Ο Πρόεδρος του ΑΣΕΠ έτσι!! Τί να πει κανείς για τους Έλληνες εκπαιδευτικούς τέτοιας αντίληψης. Σοβαρός άνθρωπος δεν πετάει τέτοιες παπάτζες.
@CBKΕπιτέλους! Να γλιτώσουμε από τους ΑΣΕΠΟΛΑΓΝΟΥΣ. Έχεις δίκιο συνάδελφε! Να διοριστούν οι άξιοι, μήπως και αναβαθμίσουν την εκπαίδευση. Το κράτος έχει συνέχεια! 120 μόρια προϋπηρεσία μέσω αδιαφανών διαδικασιών, πληρωμένα μεταπτυχιακά σε πλείστες περιπτώσεις, ECDL σε 10 ημέρες αν το επιθυμείς διακαώς!Αξιοκρατία λοιπόν! Vamos!
Μπράβο rrrrr.Αυτο ακριβώς. Κοιτάς το δέντρο και χάνεις το δάσος. Ποιο ειναι το δέντρο; ποιο ειναι το δάσος; Φίλε μου rrrrr το δέντρο ειναι η άστοχη περιπτωσιολογία που αναπαρήγαγες του Μαθηματικου. Το δάσος ειναι η παιδεία που πρεπει να έχουν οι μαθητες. Και η Παιδεία φίλε μου δεν μεταδίδεται αν είσαι σαΐνη στα νομικά ή στα Μαθηματικα. Για να μεταδώσεις την Παιδεία πρεπει να κατέβεις απο το δέντρο και να συνδιαλλαγείς να επικοινωνήσεις με τη μάζα, με την αγέλη όπως προείπες. Δεν χωράνε φίλε μου αφορισμοί στην Παιδεία. Η Παιδεία τους χωράει όλους. Δεν τους περιθώριοποιει. Δεν τους ειρωνεύεται.Δεν μου απάντησες λοιπόν η ικανότητα ενός εκπαιδευτικού εξαντλείται στη γραπτή δοκιμασία;Στην αναφορά μου αυτή έκανες λογική προέκταση και αναφέρθηκες στον μαθητή ενω εγω μίλουσα για τον εκπαιδευτικό. Ο εκπαιδευτικός τις εχει δώσει τις εξετασεις του πλήστες φορές. Και δεν αντιλέγω να τις δώσει και τώρα.Όμως όχι ύστερα απο μια δεκαετία που κάποιοι έχουν κλειδώσει επιτυχίες ενός 3ωρου. Μια δεκαετία που δεν είχαν ευκαιρια νέοι να δώσουν εξετασεις...και με τον όρο να μην υπάρχουν φροντιστηρια που δεν έχουν τη δυνατότητα όλοι να παρακολουθήσουν. Γιατι τότε φίλε μου rrrrrr δεν ειναι αξιοκρατικό.Αυτά πρεσβεύει η λογική επιστήμη των Μαθηματικων και πάνω σε αυτή στηρίζεται και η δική σου επιστήμη.Φιλικά
Επιβεβαιώνεις όσα γράφω. Πρέπει να μάθεις, (κι εσύ και άλλοι), να προσδιορίσεις ορθά στο μυαλό σου το τί σημαίνουν έννοιες όπως σύστημα επιλογής (μαθητών & εργαζομένων), σύστημα αξιολόγησης (μαθητών & εργαζομένων), αξιοκρατία, αριστεία, διορισμός στο δημόσιο, δικαίωμα ανεμπόδιστης συμμετοχής.Με εκθέσεις ιδεών και συνδικαλιστά τσιτάτα, στυλ, η παιδεία τούς χωράει όλους, (ως μαθητές φυσικά, ως εργαζομένους στο δημόσιο οχι, λυπάμαι), περιθωριοποίηση, αφορισμοί και λοιπά άτοπα που έφερες μόνος στη συζήτηση, δεν πας πουθενά και εκτίθεσαι. Κατ'εμέ.