*

Αποστολέας Θέμα: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]  (Αναγνώστηκε 284565 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος pp1970

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 703
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #980 στις: Δεκέμβριος 23, 2019, 11:00:48 πμ »
Επιβεβαιώνεις όσα γράφω. Πρέπει να μάθεις, (κι εσύ και άλλοι), να προσδιορίσεις ορθά στο μυαλό σου το τί σημαίνουν έννοιες όπως σύστημα επιλογής (μαθητών & εργαζομένων), σύστημα αξιολόγησης (μαθητών & εργαζομένων), αξιοκρατία, αριστεία, διορισμός στο δημόσιο, δικαίωμα ανεμπόδιστης συμμετοχής.

Με εκθέσεις ιδεών και συνδικαλιστά τσιτάτα, στυλ, η παιδεία τούς χωράει όλους, (ως μαθητές φυσικά, ως εργαζομένους στο δημόσιο οχι, λυπάμαι), περιθωριοποίηση, αφορισμοί και λοιπά άτοπα που έφερες μόνος στη συζήτηση, δεν πας πουθενά και εκτίθεσαι. Κατ'εμέ.
1) Επειδή, ένας 3ωρος γραπτός διαγωνισμός δεν αντιπροσωπεύει τις σύγχρονες αντιλήψεις και την τάση προς ποιοτική και όχι ποσοτική αξιολόγηση που πιθανόν δεν γνωρίζεις,
2) επειδή σε ένα topic σαν αυτό δεν μπορούν να γίνουν και επιμορφώσεις,
ας γράφει ο καθένας τι του αρέσει ή τι τον συμφέρει αλλά μέχρι εκεί. Ας μη προχωρούμε σε εμβάθυνση θεμάτων στα οποία έχουμε ημιμαθεια γιατί μας εκθέτει όλους...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:07:23 »

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #981 στις: Δεκέμβριος 23, 2019, 11:18:10 πμ »
1) Επειδή, ένας 3ωρος γραπτός διαγωνισμός δεν αντιπροσωπεύει τις σύγχρονες αντιλήψεις και την τάση προς ποιοτική και όχι ποσοτική αξιολόγηση που πιθανόν δεν γνωρίζεις,
2) επειδή σε ένα topic σαν αυτό δεν μπορούν να γίνουν και επιμορφώσεις,
ας γράφει ο καθένας τι του αρέσει ή τι τον συμφέρει αλλά μέχρι εκεί. Ας μη προχωρούμε σε εμβάθυνση θεμάτων στα οποία έχουμε ημιμαθεια γιατί μας εκθέτει όλους...

Σωστά.
Έχει ενδιαφέρον όμως να παρακολουθείς την προσπάθεια που κάνουν ορισμένοι στο φόρουμ να ντύνουν με επιχειρήματα αυτό που τους συμφέρει. Ας πουν καλύτερα "Υποστηρίζω αυτό που με συμφέρει, γιατί έτσι με συμφέρει" και ας αφήσουν την εμβάθυνση.

Αποσυνδεδεμένος Marigo

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 482
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #982 στις: Δεκέμβριος 23, 2019, 11:30:42 πμ »
Επιβεβαιώνεις όσα γράφω. Πρέπει να μάθεις, (κι εσύ και άλλοι), να προσδιορίζεις ορθά στο μυαλό σου το τί σημαίνουν έννοιες/διαδικασίες όπως σύστημα επιλογής (μαθητών & εργαζομένων), σύστημα αξιολόγησης (μαθητών & εργαζομένων), αξιοκρατία, αριστεία, διορισμός στο δημόσιο, δικαίωμα ανεμπόδιστης συμμετοχής.

Με εκθέσεις ιδεών και συνδικαλιστικά τσιτάτα, στυλ, η παιδεία τούς χωράει όλους, (ως μαθητές φυσικά, ως εργαζομένους στο δημόσιο οχι, λυπάμαι), περιθωριοποίηση, αφορισμοί και λοιπά άτοπα που έφερες μόνος στη συζήτηση, δεν πας πουθενά και εκτίθεσαι. Κατ'εμέ.
Οτι να ναι..Απο την πόλη έρχομαι και στη κορφή κανέλα.
Φίλε rrrr τα ερωτήματα που σου έθεςα ειναι απλά και πάλι δεν απάντησες. Τον λόγο τον ξέρεις εσυ..
Λοιπόν παμε άλλη μια φορά, τελευταία.
Η ικανότητα του εκπαιδευτικού εξαντλείται στην 3ωρη γραπτή δοκιμασία;;;

Το γεγονός οτι δεν εχει γίνει γραπτός διαγωνισμός πάνω απο 10 χρονια αδικεί τον οποιοδήποτε που δεν συμμετείχε τότε;

Τα υπόλοιπα ειναι να είχαμε να λέγαμε να είχαμε να πούμε...

Καλές Γιορτές !!

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #983 στις: Δεκέμβριος 23, 2019, 11:46:14 πμ »
Οτι να ναι..Απο την πόλη έρχομαι και στη κορφή κανέλα.
Φίλε rrrr τα ερωτήματα που σου έθεςα ειναι απλά και πάλι δεν απάντησες. Τον λόγο τον ξέρεις εσυ..
Λοιπόν παμε άλλη μια φορά, τελευταία.
Η ικανότητα του εκπαιδευτικού εξαντλείται στην 3ωρη γραπτή δοκιμασία;;;

Το γεγονός οτι δεν εχει γίνει γραπτός διαγωνισμός πάνω απο 10 χρονια αδικεί τον οποιοδήποτε που δεν συμμετείχε τότε;

Τα υπόλοιπα ειναι να είχαμε να λέγαμε να είχαμε να πούμε...

Καλές Γιορτές !!



Μου αρέσει που ζητάμε να απαντήσουν στα αυτονόητα συνάδελφοι που απλώς θα απαντήσουν με βάση το συμφέρον τους.

Ο γραπτός διαγωνισμός δεν κρίνει την ικανότητα του εκπαιδευτικού.

Το γεγονός ότι δεν έχει γίνει γραπτός διαγωνισμός εδώ και δέκα χρόνια, αδικεί τον οποιοδήποτε δεν συμμετείχε.

Και παρακάτω θα αρχίσουν να γράφουν "Ρε kgiannis Πες μας με τι σύστημα θες να κρίνουμε τους εκπαιδευτικούς αν όχι με γραπτό;".

Άλλο τους ρωτάς Marigo άλλα απαντάνε. Θα έχουν τους λόγους τους.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:07:23 »

Αποσυνδεδεμένος rrrrrr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #984 στις: Δεκέμβριος 23, 2019, 11:49:50 πμ »
1) Επειδή, ένας 3ωρος γραπτός διαγωνισμός δεν αντιπροσωπεύει τις σύγχρονες αντιλήψεις και την τάση προς ποιοτική και όχι ποσοτική αξιολόγηση που πιθανόν δεν γνωρίζεις,
2) επειδή σε ένα topic σαν αυτό δεν μπορούν να γίνουν και επιμορφώσεις,
ας γράφει ο καθένας τι του αρέσει ή τι τον συμφέρει αλλά μέχρι εκεί. Ας μη προχωρούμε σε εμβάθυνση θεμάτων στα οποία έχουμε ημιμαθεια γιατί μας εκθέτει όλους...

Άσχετο να γράφεις πως ο γραπτός διαγωνισμός δεν αντιπροσωπεύει, μεταξύ άλλων, την ποιοτική αξιολόγηση... Άλλ' αντ' άλλα. Πραγματικά.

Η διαφορά έγκειται στο οτι όσα γράφω δικαιώνονται απο τη νομολογία, τα δικαστήρια και το ΑΣΕΠ. Δεν γράφω προσωπικές απόψεις, αλλά αποφάσεις που φέρουν εγγυήσεις. Όσα γράφουν οι προϋπηρεσιάκηδες βρίσκουν αντίκρισμα σε συνδικαλιστές της κακιάς ώρας, σε μικροκομματικά οφέλη και στα πάνελ της Στεφανίδου. Πέραν όλων, τρώνε άκυρα στα δικαστήρια! Αν δεν μπορείς, επειδή δεν σε συμφέρει, να καταλάβεις καίριες διαφορές δεν αποτελεί πρόβλημά μου.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 25, 2019, 09:42:46 μμ από rrrrrr »

Αποσυνδεδεμένος micdim

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 277
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #985 στις: Δεκέμβριος 23, 2019, 11:51:58 πμ »
Εντω μεταξύ ενώ μιλάει για αδιαφανή προϋπηρεσία μετά μίλα για τους καλύτερους στην εκπαίδευση...τρικυμία εν κρανιω...το ελάχιστο... ;D

Δεν είναι όλα τα μεταπτυχιακά πληρωμένα, δεν είναι όλα τα διδακτορικά πληρωμένα, δεν είναι όλες οι προυπηρεσίες μέσω αδιαφανών διαδικασιών....στη τελική ακόμη και αν ήταν, να φροντίζατε να τα είχατε και εσείς...

Και ναι, η αξιοκρατία επιτάσσει στην εκπαίδευση να διορίζονται οι καλύτεροι, αυτοί δηλαδή που έχουν τα περισσότερα τυπικά προσόντα...vamos

Φαίη

  • Επισκέπτης
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #986 στις: Δεκέμβριος 23, 2019, 12:08:27 μμ »
Δεν είναι όλα τα μεταπτυχιακά πληρωμένα, δεν είναι όλα τα διδακτορικά πληρωμένα, δεν είναι όλες οι προυπηρεσίες μέσω αδιαφανών διαδικασιών....στη τελική ακόμη και αν ήταν, να φροντίζατε να τα είχατε και εσείς...


Τι απαράδεκτο "επιχείρημα" είναι αυτό; Δεν γεννήθηκαν όλοι με μπάρμπα στην κατάλληλη θέση ούτε με γεμάτο
πορτοφόλι.

Και κάτι ακόμη...ο γραπτός ΑΣΕΠ μπορεί να μη μπορεί να δείξει αν ένας εκπαιδευτικός θα είναι είναι καλός ή όχι, ωστόσο μπορεί να δείξει τουλάχιστον αν υπάρχει γνώση του γνωστικού αντικείμενου (που δεν υπάρχει σε πολλούς) και που είναι απαραίτητη για να μπεις στην αίθουσα να διδάξεις!

Υ.Γ. και παρεμπιπτόντως: όσες περιπτώσεις διορισμένων με ΑΣΕΠ (γραπτό και μόνο) ξέρω είναι ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ με όλα τα γράμματα κεφαλαία. Ίσως κάποιοι να μην είχαν αυτήν την εμπειρία και να μην έχουν μέτρο σύγκρισης.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 23, 2019, 12:14:04 μμ από Alhambra »

Αποσυνδεδεμένος kgiannis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #987 στις: Δεκέμβριος 23, 2019, 12:28:32 μμ »
Τι απαράδεκτο "επιχείρημα" είναι αυτό; Δεν γεννήθηκαν όλοι με μπάρμπα στην κατάλληλη θέση ούτε με γεμάτο
πορτοφόλι.

Και κάτι ακόμη...ο γραπτός ΑΣΕΠ μπορεί να μη μπορεί να δείξει αν ένας εκπαιδευτικός θα είναι είναι καλός ή όχι, ωστόσο μπορεί να δείξει τουλάχιστον αν υπάρχει γνώση του γνωστικού αντικείμενου (που δεν υπάρχει σε πολλούς) και που είναι απαραίτητη για να μπεις στην αίθουσα να διδάξεις!

Υ.Γ. και παρεμπιπτόντως: όσες περιπτώσεις διορισμένων με ΑΣΕΠ (γραπτό και μόνο) ξέρω είναι ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ με όλα τα γράμματα κεφαλαία. Ίσως κάποιοι να μην είχαν αυτήν την εμπειρία και να μην έχουν μέτρο σύγκρισης.

Να και η παραδοχή ότι ο γραπτός ΑΣΕΠ δεν δείχνει τίποτα περισσότερο από τη γνώση του γνωστικού αντικειμένου.

Κρίμα που δεν καταλαβαίνεις δυο πράγματα:
1ον: Η δουλειά μας δεν είναι απλώς να ξέρουμε το γνωστικό αντικείμενο. Η δουλειά μας είναι ουσιαστικά "Σχέδιο Μαθήματος και Παιδαγωγική".
2ον: Δεν υπάρχει μεγαλύτερη υποτίμηση της αξίας του πτυχίου από την επανεξέταση του κατόχου για να κριθεί ξανά και ξανά για το γνωστικό αντικείμενο.


Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #988 στις: Δεκέμβριος 23, 2019, 12:50:57 μμ »
Να και η παραδοχή ότι ο γραπτός ΑΣΕΠ δεν δείχνει τίποτα περισσότερο από τη γνώση του γνωστικού αντικειμένου.

Κρίμα που δεν καταλαβαίνεις δυο πράγματα:
1ον: Η δουλειά μας δεν είναι απλώς να ξέρουμε το γνωστικό αντικείμενο. Η δουλειά μας είναι ουσιαστικά "Σχέδιο Μαθήματος και Παιδαγωγική".
2ον: Δεν υπάρχει μεγαλύτερη υποτίμηση της αξίας του πτυχίου από την επανεξέταση του κατόχου για να κριθεί ξανά και ξανά για το γνωστικό αντικείμενο.
αυτό δε βοηθά στην τάξη? θα πρέπει ένας εκπαιδευτικός να είναι άσχετος με το γνωστικό του αντικείμενο? σοβαρά μιλάμε?
και το παιδαγωγικό κομμάτι είναι σημαντικό, αλλά ούτε και αυτό αποδεικνύεται με ένα σχέδιο μαθήματος , να ήμαστε σοβαροί
το να μπορείς να σταθείς σε μια δύσκολη τάξη δε στο μαθαίνει κανείς, ακόμα ούτε και η εμπειρία σε μόρια

Φαίη

  • Επισκέπτης
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #989 στις: Δεκέμβριος 23, 2019, 12:55:38 μμ »
Να και η παραδοχή ότι ο γραπτός ΑΣΕΠ δεν δείχνει τίποτα περισσότερο από τη γνώση του γνωστικού αντικειμένου.

Κρίμα που δεν καταλαβαίνεις δυο πράγματα:
1ον: Η δουλειά μας δεν είναι απλώς να ξέρουμε το γνωστικό αντικείμενο. Η δουλειά μας είναι ουσιαστικά "Σχέδιο Μαθήματος και Παιδαγωγική".
2ον: Δεν υπάρχει μεγαλύτερη υποτίμηση της αξίας του πτυχίου από την επανεξέταση του κατόχου για να κριθεί ξανά και ξανά για το γνωστικό αντικείμενο.

1ον: Το σχέδιο μαθήματος και η παιδαγωγική έπονται της κατανόησης αυτού που πρόκειται να διδάξεις. Αν δεν ξέρω κάτι πώς θα το διδάξω; Απλή λογική.
2ον: Αν ένας φιλόλογος π.χ. δεν ξέρει ορθογραφία ή δεν ξέρει να συντάσσει ένα κείμενο καλά κάνουν και τον επανεξετάζουν. Η υποτίμηση μας μάρανε.

Αποσυνδεδεμένος rrrrrr

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 387
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #990 στις: Δεκέμβριος 23, 2019, 01:06:59 μμ »
Εστάλησαν από το ΑΣΕΠ στο Εθνικό Τυπογραφείο οι Προκηρύξεις Γενικής Αγωγής, προς δημοσίευση. Το ότι η Κεραμέως ζήτησε απλώς χρονοδιάγραμμα αποτελεσμάτων από το ΑΣΕΠ και ότι θα προέβαινε σε τροποποιήσεις του νόμου δεν φαίνεται να δικαιώνονται.

Αθήνα, 23 Δεκεμβρίου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ 1ΓΕ/2019 ΚΑΙ 2ΓΕ /2019
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ

Γνωστοποιείται ότι απεστάλησαν στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση οι Προκηρύξεις του ΑΣΕΠ 1ΓΕ/2019 και 2ΓΕ/2019, που αφορούν στη διαδικασία κατάταξης κατά κλάδο και ειδικότητα, καθώς και ανά μουσική ειδίκευση για τους κλάδους ΠΕ79.01 και ΠΕ79.02 υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης κατηγορίας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης.

Τα τυπικά προσόντα ένταξης, καθώς και τα απαιτούμενα προσόντα κατηγορίας ΠΕ των ως άνω Προκηρύξεων έχουν καταχωριστεί στα παρακάτω συνοδευτικά αρχεία:

Πίνακας Θέσεων 1ΓΕ/2019

Πίνακας Θέσεων 2ΓΕ/2019

Βλ. https://www.asep.gr/webcenter/portal/asep/%CE%91%CE%BD%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%AF%CE%BD%CF%89%CF%83%CE%B7?var=ucmserver%23dDocName%3AVDCCMS01.ASEP.026959&_afrLoop=37684707248326749&_adf.ctrl-state=wwettt2ox_38#!%40%40%3Fvar%3Ducmserver%2523dDocName%253AVDCCMS01.ASEP.026959%26_afrLoop%3D37684707248326749%26_adf.ctrl-state%3Dwwettt2ox_42

Αποσυνδεδεμένος pp1970

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 703
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #991 στις: Δεκέμβριος 23, 2019, 01:08:30 μμ »
Δείχνεις άσχετος όταν γράφεις πως ο γραπτός διαγωνισμός δεν αντιπροσωπεύει, μεταξύ άλλων, την ποιοτική αξιολόγηση... Άλλ' αντ' άλλα. Πραγματικά.

Η διαφορά έγκειται στο οτι όσα γράφω δικαιώνονται απο τη νομολογια, τα δικαστήρια και το ΑΣΕΠ. Δεν γράφω προσωπικές απόψεις, αλλά αποφάσεις που φέρουν εγγυήσεις. Όσα γράφουν οι προϋπηρεσιάκηδες βρίσκουν αντίκρισμα σε συνδικαλιστές της κακιάς ώρας, σε μικροκομματικά οφέλη και στα πάνελ της Στεφανίδου. Πέραν όλων, τρώνε άκυρα στα δικαστήρια! Αν δεν μπορείς, επειδή δεν σε συμφέρει, να καταλάβεις καίριες διαφορές δεν αποτελεί πρόβλημά μου.

Αποσυνδεδεμένος pp1970

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 703
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #992 στις: Δεκέμβριος 23, 2019, 01:11:52 μμ »
Δείχνεις άσχετος όταν γράφεις πως ο γραπτός διαγωνισμός δεν αντιπροσωπεύει, μεταξύ άλλων, την ποιοτική αξιολόγηση... Άλλ' αντ' άλλα. Πραγματικά.

Η διαφορά έγκειται στο οτι όσα γράφω δικαιώνονται απο τη νομολογια, τα δικαστήρια και το ΑΣΕΠ. Δεν γράφω προσωπικές απόψεις, αλλά αποφάσεις που φέρουν εγγυήσεις. Όσα γράφουν οι προϋπηρεσιάκηδες βρίσκουν αντίκρισμα σε συνδικαλιστές της κακιάς ώρας, σε μικροκομματικά οφέλη και στα πάνελ της Στεφανίδου. Πέραν όλων, τρώνε άκυρα στα δικαστήρια! Αν δεν μπορείς, επειδή δεν σε συμφέρει, να καταλάβεις καίριες διαφορές δεν αποτελεί πρόβλημά μου.
Μην το συνεχίζεις σε παρακαλώ. Δεν έχεις ιδέα επί του αντικειμένου. Μείνε στις νομικές προσεγγίσεις με τις οποίες φαίνεται ότι έχεις ασχοληθεί. Και μακριά από χαρακτηρισμούς...

Αποσυνδεδεμένος tiel

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1068
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διορισμοί στην Γενική [Βθμια Μόνο ]
« Απάντηση #993 στις: Δεκέμβριος 23, 2019, 01:16:32 μμ »
Να και η παραδοχή ότι ο γραπτός ΑΣΕΠ δεν δείχνει τίποτα περισσότερο από τη γνώση του γνωστικού αντικειμένου.

Κρίμα που δεν καταλαβαίνεις δυο πράγματα:
1ον: Η δουλειά μας δεν είναι απλώς να ξέρουμε το γνωστικό αντικείμενο. Η δουλειά μας είναι ουσιαστικά "Σχέδιο Μαθήματος και Παιδαγωγική".
2ον: Δεν υπάρχει μεγαλύτερη υποτίμηση της αξίας του πτυχίου από την επανεξέταση του κατόχου για να κριθεί ξανά και ξανά για το γνωστικό αντικείμενο.
Απλώς εδώ να συμπληρώσω μόνο ότι
Ο γραπτός διαγωνισμός διεξαγόταν δύο μέρες και περιελάμβανε:
-την εξέταση του γνωστικού αντικειμενου την πρώτη μέρα (διαφορετικά διδακτικά αντικείμενα ανά ειδικότητα)
-την εξέταση στα παιδαγωγικά και την ειδική διδακτική, όπου έκτος των ερωτήσεων στα παιδαγωγικά (θεωρητικές γνώσεις και μελέτη περιπτωσης) ο εξεταζόμενος έπρεπε να δημιουργήσει ολοκληρωμένο σχέδιο διδασκαλίας με πλήρη τεκμηρίωση θεωρητική, σε συγκεκριμένη διδακτική ενότητα που του δινόταν.
Στα παραπάνω προσμετρουνταν με μοριοδοτηση, τα μεταπτυχιακά ή διδακτορικά που είχε ο εξεταζόμενος.
Και με την τελευταία αλλαγή της Διαμαντοπούλου, που δυστυχώς δεν εφαρμόστηκε ποτέ, υπήρχε αντίστοιχη μοριοδοτηση σε ξένες γλώσσες κ γνώση υπολογιστή.
Εκείνοι που επωφελήθηκαν όλα αυτά τα χρόνια με το πάγωμα των διαδικασιών ηταν οι αναπληρωτές με υψηλή θέση στον πίνακα που, χωρίς αλλά κριτήρια προσλαμβάνονταν κάθε χρόνο, δημιουργοντας το κλειστό λόμπυ των προϋπηρεσιων. 


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 880
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 889
Σύνολο: 891

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.