0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εμένα πάντως αυτή η κατάσταση μου φαίνεται απίστευτη. Σήμερα ξαναρώτησα το συνάδελφο και μου είπε ότι είναι όπως τα λέει. Γενικά είναι σοβαρός άνθρωπος και δεν νομίζω να τα λέει από το κεφάλι του. Τι να πω;...
Συνάδελφοι. προχθές είχα μια συζήτηση με ένα συνάδελφο από το σχολείο για το πόση ώρα διαβάζει το παιδί του που πάει β δημοτικού. Μου είπε πράγματα που δυσκολεύομαι να τα πιστέψω.Ο γυιος του πάει β δημοτικού. Μόλις γυρίσει από το ολοήμερο ο συνάδελφος τον διαβάζει καμια ώρα (μαθηματικά και γλώσσα). Αφήνει την ορθογραφία γιατί έχει πάρει εντολή από τη γυναίκα του να την κάνει αυτή με το παιδί. Όταν η γυναίκα του γυρίσει το απόγευμα ξεκινά από τις 19.00 μμ περίπου και του κάνει ορθγραφία μέχρι τις 12.00 μμ. Μετά του κάνει μιά ώρα ανάγνωση και το παιδί κοιμάται κατά τις 2.00. Του κάνει την ορθογραφία πάνω από 15 φορές μέχρι να την μάθει. Φυσικά το πρωι το παιδί είναι νυσταγμένο. Στις προσπάθειες του να σταματήσει αυτό βρίσκει ολομέτωπη αντίδραση από τη γυναίκα του. Η αλήθεια ειναι ότι και ο μικρός δεν συγκεντρώνεται πάρα πολύ με αποτέλεσμα να παίρνει τόση ώρα η ορθογραφία. Στο σχολείο τα παέι γενικά καλά σύμφωνα με τη δασκάλα του. Αυτά πάντα σύμφωνα με τα λεγόμενα του συναδέλφου. Αν και δεν τα πιστεύω, μία τέτοια κατάσταση είναι λογική ή σωστή; Θέλω τις γνώμες συναδέλφων που κάνουν σε δημοτικό και κυρίως σε μικρές τάξεις, γιατί μου ζήτησε να γράψω το θέμα στο forum για να πάρω και άλλες γνώμες. Ευχαριστώ.
Αμάν πια μ' αυτές τις ανασφαλείς μανάδες που μόνο αυτές ξέρουν να διαβάσουν τα παιδιά τους, που ξέρουν πάντα πιο πολλά και από τις δασκάλες και έχουν αναγάγει σε ύψιστο τρόπο μάθησης την αντιγραφή μέχρι τελικής πτώσεως.
Apri, στο σχολείο που βρίσκομαι, μία φιλόλογος επιβάλλει την αντιγραφή ως μέθοδο εκμάθησης. πχ. Του Γιοφυριού της Άρτας. Τους δίνει 2 σελίδες φωτοτυπία που πρέπει να αντιγράψουν τρεις - τέσσερις φορές. Σε πληροφορώ ότι έχει τους μαθητές "σούζα" και οι μαθητές της θεωρούνται οι καλύτεροι. Γι' αυτό λέω μήπως τελικά έχει αποτέλεσμα όλο αυτό; Και μήπως είμαστε λάθος;