0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Το πρόβλημα είναι βαθύτερο.
Ποιο είναι το πρόβλημα τότε ?
Μία άλλη λύση είναι οι 2 τελευταίες τάξεις να αποκτήσουν ένα "γυμνασιακό χαρακτήρα" σε ότι αφορά τιν τρόπο διδασκαλίας. Δηλαδή το μάθημα να γίνεται από ένα είδος "ειδικότητας " (θετικοί-θεωρητικοί) που θα αποκτίεται κατα τη διάρκεια των σπουδών. Όμως και εδώ τα προβλήματα πάρα πολλά σε μονοθέσια, διθεσια κλπ σχολεία, καθώς και το τι θα γίνει με τους ήδη υπηρετούντες. Πάντως το πρόβλημα είναι υπαρκτό σε ότι αφορά τις γνώσεις των δασκάλων στην διδασκαλία τόσων πολλών διαφορετικών γνωστικών αντικειμένων.Επειδή θέλω να το ψάξω. Σε ποιες χώρες του εξωτερικού υπάρχει 4 χρόνια πρωτοβάθμια και μετά οι μαθητές μπαίνουν στην β/θμια;
Επίσης, τα τελευταία χρόνια η άγνοια θεωρείται προτέρημα,