0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
2η η Ελλάδα στην ανεργία των νέων, σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ - Tι επισημαίνει η υπουργός ΠαιδείαςΟι νέοι και οι νέες αδυνατούν να ξεφύγουν από τον εφιάλτη της ανεργίας στη χώρα μας. Σύμφωνα με την έκθεση του ΟΟΣΑ σταματούν τις σπουδές τους στο Λύκειο και δεν μπαίνουν ούτε σε προγράμματα κατάρτισης.Η χώρα μας βρίσκεται στη 2η θέση, μετά την Ιταλία, στην ανεργία των νέων ηλικίας από 18 έως 24 ετών (άτομα που ούτε εργάζονται ούτε εκπαιδεύονται), με ποσοστό 22,3 %.«Υπάρχει χάσμα ανάμεσα στις σπουδές και στην αγορά εργασίας», όπως επισημαίνει η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως σε δήλωσή της στον τηλεοπτικό σταθμό Star.«Σχεδιάζουμε Πανεπιστήμια που θα έχουν σύνδεση με την αγορά εργασίας», αναφέρει επίσης η υπουργός Παιδείας.Τονίζει ακόμη η κυρία Κεραμέως: «Κάνει εντύπωση πόσο χαμηλό ποσοστό ξένων φοιτητών έχουμε -μόνο 3% στις προπτυχιακές σπουδές και 1% στις μεταπτυχιακές ενώ σε άλλες χώρες τα ποσοστά αυτά είναι 8% και 25%. Εμείς έχουμε ένα σχέδιο που στοχεύει σε Πανεπιστήμια με ξένους φοιτητές και καλύτερο βηματισμό στην αγορά εργασίας».
Διόρθωση: το ποια είναι "πια". Συμπλήρωση: Οι μαθητές μας είναι εντελώς αποπροσανατολισμένοι κι έχουμε ευθύνη κι εμείς. Με τους υψηλούς βαθμούς χωρίς αντίκρισμα (δική μας δουλειά αποκλειστικά) δημιουργούμε προσδοκίες σε κάποια νέα άτομα και δεν τα βοηθάμε να στραφούν στην βελτίωση των πραγματικών τους δεξιοτήτων. Δεν είναι για όλους καλή λύση οι σπουδές και θα πρέπει να ενισχυθεί ο τεχνικός τομέας που οδηγεί πιο άμεσα στην εύρεση εργασίας.
Εγώ εδώ θα διαφωνήσω. Για μένα το πρόβλημα στα σχολειά ξεκινά απ' τη διττή φύση του δασκάλου ως βαθμολογητή. Ή παπάς-παπάς ή ζευγάς-ζευγάς. Είναι σχιζοφρενικό ο διδάσκων να 'ναι και βαθμολογών. Απλά διότι η δεύτερη ιδιότητα δε συνάδει με την πρώτη. Και μάλιστα την υποσκάπτει την προδίδει την εξευτελίζει. Ο κάθε μαθητής έχει τις κλίσεις του. Ποτέ δεν κατάλαβα γιατί θα πρέπει ν' αριστεύει σ' όλα να τα κυνηγά όλα να 'ναι υποχρεωμένος να τα παρακολουθεί όλα. Η μόνη συνέπεια τούτου είναι να χάνει έδαφος γνώσεις εμβάθυνση στο αντικείμενο της κλίσης του. Και να παπαγαλίζει. Σ' ένα άκρως επιβαρυντικό εφτάωρο με καθηγητές να μπαινοβγαίνουν στην αίθουσα κι έκαστος ν' απαγγέλει το δικό του ποίημα. Χρειάζεται εκ βάθρων αλλαγή του εκπαιδευτικού συστήματος. Κι οι εισαγωγικές να φύγουν απ' τα λύκεια και να παν στα πανεπιστήμια.