0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ναι, αυτό είναι σωστό και είναι η μόνη δέσμευση που έχει. Καταλαβαίνω βέβαια απολύτως τους συναδέλφους που αναζητούν και νομικά ερείσματα στα ποσοστά των κατανομών, αλλά δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι έτσι ακριβώς. Όπως και τους συναδέλφους για τους οποίους δεν συστάθηκαν ποτέ οργανικές θέσεις. Ούτε όμως αυτό είναι πρόβλημα, καθώς μπορεί να τις συστήσει διορίζοντας τους, χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Δεν φαίνεται όμως κάτι τέτοιο. Σε άλλα εκπαιδευτικά συστήματα, για παράδειγμα, η εκπαίδευση στις τέχνες και στο θέατρο θεωρείται ότι αποτελούν προϋπόθεση για να γίνεις σπουδαίος μαθηματικός, εδώ όμως όχι. Για αυτό εδώ στη δευτεροβάθμια θεωρούνται "σημαντικοί" μόνο οι φιλόλογοι και οι μαθηματικοί.
Το περίγραμμα των κατανομών πράγματι υπάρχει, αλλά όχι κάτι περισσότερο από αυτό.
Δηλαδή λες είναι νομιμο να πει, τώρα κάνω σύσταση 12 οργανικών θέσεων φιλολογων ση
Οι οργανικές θέσεις έχουμε πεί είναι οι καρέκλες και δημιουργούνται σε επίπεδο υπουργείου και μετά διανέμονται σε κάθε διεύθυνση. Αν στην Α Κεφαλληνίας έχουν ικανοποιηθεί όλες οι μετάθεσης ή δεν το έχει δηλώσει κανένας για μετάθεση μπορεί εκεί να στείλει 1000 φιλολογους αν θέλει. Πρόσεξε είναι νομιμοτατοι. Άλλο νόμιμο άλλο ηθικό. Έχει γραφεί πάρα πολλές φορές.
και ποιος είναι ο νομιμος τροπος δημιουργίας οργανικών θέσεων? αυτός που ζητηθηκε προχθες. Αν είναι αυθαιρετος, οδηγει σε ρουσφετι. Δεν ειναι απλώς θεμα δικασηριων, αλλά... και πολιτικό. Τα ρουσφέτια πλεον φαινονται
Παντως συναδελφε επειδη ανεφερες ΠΕ02, σημερα στην ειδικη προσκληση πηραν 172 ΠΕ02 και 7 ΠΕ04.4, αν ηταν τοσο τρομερη η αναγκη σε ΠΕ04.4.. Οποτε ναι αν θελουν να παρουν 1000 στην Γ Δωδεκανησου ια τους διορισουν ανετα
Νομίζω απαντήθηκε πλήρως από τον αγαπητό συνάδελφο το ζήτημα αυτό. Δεν υπάρχει κανένα ζήτημα επί της ουσίας, το υπουργείο μπορεί να κινηθεί με τον τρόπο που επιθυμεί. Άλλωστε, δεν είναι αναγκαίες οι "ακρότητες" σε σχέση με τον αριθμό των διορισμών που θα πραγματοποιηθούν. Δεν θα διορίσει 3000 μαθηματικούς για να χρειαστεί να εκτεθεί τόσο πολύ. Για τον αριθμό των διορισμών των μεγάλων σε όγκο ειδικοτήτων, δικαιολογούνται όλες πολύ εύκολα, οποιαδήποτε και αν είναι η εσωτερική κατανομή τους. Μπορεί να διορίσει εξίσου άνετα, 800 ΠΕ02 και 900 ΠΕ03 και 900ΠΕ04, αλλά και με οποιαδήποτε άλλη σειρά επίσης δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με αυτούς τους αριθμούς διορισμών. Το ίδιο και με δασκάλους-νηπιαγωγούς. Συνοψίζοντας, για τους διορισμούς που θα γίνουν, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα για το υπουργείο και κανένας περιορισμός.
Πως το γνωρίζεις αυτό με τόση σιγουριά;
Γνωρίζω άνθρωπο που θα έπρεπε να ξέρει την κατανομή, αν αυτή υπήρχε. Μου είπε όμως ότι δεν υπάρχει, ότι πολύ δύσκολα θα διαρρεύσουν οι συγκεκριμένοι αριθμοί πριν αυτοί δημοσιοποιηθούν επίσημα και ποια εισήγηση ακριβώς θα γίνει δεκτή, καθώς και, γελώντας, ότι ούτε σε μένα θα τους πει. Συμπερασματικά, όποιος αναφέρει συγκεκριμένους αριθμούς σήμερα, πρέπει να έχει πληροφόρηση που να προέρχεται από πολύ ψηλά. Ρώτησα, ωστόσο, για το γενικό πλάνο και μου είπε ότι αυτό υπάρχει πράγματι και έχει συζητηθεί, αλλά δεν νομίζω ότι προσφέρει σημαντικά πράγματα στη συζήτηση, υπό την έννοια ότι είναι το εν πολλοίς αναμενόμενο. Είναι σχεδόν αδύνατο μου είπε για πολλούς λόγους να ξεφύγουν τα πράγματα από μια κατανομή που θα είναι περίπου 5000 ΠΕ60 και ΠΕ70 και 3000 ΠΕ02-ΠΕ03-Π04. Πρόκειται προφανώς για χονδρικά νούμερα, καθώς οι 5000 μπορεί να είναι 4800 και οι 3000 να είναι 2700, δημιουργώντας δηλαδή επιπλέον 500 θέσεις για τις υπόλοιπες ειδικότητες, που για τους λόγους που αναφέραμε και για τους οποίους είμαστε υπεύθυνοι όλοι μας, δεν βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο επίκεντρο της συζήτησης. Να προσθέσω ένα συμπέρασμα (δικό μου όμως), από τη συζήτηση, ότι πρώτα θα οριστικοποιηθεί το ακριβές νούμερο της πρωτοβάθμιας και η εσωτερική κατανομή τους, μετά το νούμερο των μεγάλων ειδικοτήτων της δευτεροβάθμιας και η εσωτερική κατανομή τους και στο τέλος οι υπόλοιπες κατανομές.