0 μέλη και 14 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ένα γράφημα έφτιαξε ωραίο ...
Δεν περίμενα ποτε απο εναν ΠΕ86 να πει κατι τετοιο! Που το ειδες το ωραιο;;
Την έντονη ανησυχία τους εν όψει των επικείμενων διορισμών στη Γενική Αγωγή εκφράζουν με επιστολή τους Θεατρολόγοι της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης ζητώντας από το Υπουργείο Παιδείας την ισοκατανομή των διορισμών και σύσταση οργανικών θέσεων για τον κλάδο (ΠΕ91.01).Αξιότιμες κυρίες και αξιότιμοι κύριοι Υφυπουργοί,Αξιότιμη Γενική Γραμματέα,Αξιότιμοι και αξιότιμες συνεργάτες κ. Υπουργού,Η παρούσα επιστολή συντάχθηκε και υπογράφηκε από την ομάδα αναπληρωτών/τριών Θεατρολόγων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης. Σκοπός μας είναι να εκφράσουμε την έντονη ανησυχία μας και να σας γνωστοποιήσουμε τα δίκαια αιτήματα του κλάδου μας εν όψει των επικείμενων διορισμών στην Γενική Αγωγή.Αν και το γνωρίζετε, θα θέλαμε να σας θυμίσουμε ότι τα τελευταία σχεδόν 20 χρόνια υπηρετούμε (αρχικά ως ωρομίσθιοι/ες και στη συνέχεια ως αναπληρωτές/τριες) στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση διδάσκοντας το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής στα δημοτικά σχολεία τόσο των αστικών κέντρων, όσο και των πιο ακριτικών σημείων της χώρας μας, με ό, τι αυτό συνεπάγεται (ελαστικές σχέσεις εργασίας, οικονομική ανασφάλεια, εργασιακή απαξίωση, εξαναγκασμός σε διαρκείς μετακινήσεις και πολλά ακόμη). Όλα αυτά τα χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας μας και προσφοράς στο δημόσιο ελληνικό σχολείο από μόνα τους αποδεικνύουν την πάγια και διαρκή ανάγκη για κάλυψη των θέσεων εργασίας από μόνιμους εκπαιδευτικούς του κλάδου μας.Προς μεγάλη μας λύπη, μέχρι και αυτή τη στιγμή που συντάσσεται η παρούσα επιστολή, δεν έχει δημοσιοποιηθεί από το Υπουργείο Παιδείας καμία πρόθεση για σύσταση οργανικών θέσεων για την ειδικότητά μας στα σχολεία. Η ανησυχία μας είναι απολύτως δικαιολογημένη, καθώς στους πρόσφατους διορισμούς που έγιναν στην Ειδική Αγωγή δεν συμπεριλήφθηκε ο κλάδος μας, ούτε συστήθηκαν οργανικές θέσεις για εμάς, παρά τα επιστημονικά αποδεδειγμένα οφέλη που αποκομίζουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής.Αισιοδοξούμε ότι ένα τέτοιο ατόπημα δεν θα το αφήσετε να επαναληφθεί στους επικείμενους διορισμούς στην Γενική Αγωγή, ξεκινώντας από τη σύσταση οργανικών θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση με βάση τα πραγματικά κενά όπως αυτά αποτυπώνονται στο Ο.Π.ΣΥ.Δ.. Περίτρανη απόδειξη των πραγματικών αναγκών αποτελεί το γεγονός ότι όλα αυτά τα χρόνια δεν αναπληρώνουμε μόνιμους συναδέλφους (έτσι κι αλλιώς είναι ελάχιστοι οι μόνιμοι/μόνιμες θεατρολόγοι) αλλά τον ίδιο μας τον εαυτό.Δεν θα μπούμε στη διαδικασία να σας εκθέσουμε τα αναρίθμητα οφέλη που αποκομίζουν οι μαθητές/τριές μας από το μάθημα της Θεατρικής Αγωγής εμπλεκόμενοι/ες σε μια βιωματική διαδικασία μάθησης, όμως δεν μπορούμε να σιωπήσουμε απέναντι στον αναίτιο και ανεξήγητο εξοβελισμό των Τεχνών από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση εν μία νυκτί. Μεταξύ των άλλων καλλιτεχνικών μαθημάτων καταργήθηκε επί της Υπουργίας σας το επιλεγόμενο μάθημα της Καλλιτεχνικής Παιδείας- Στοιχείων Θεατρολογίας, το οποίο διδάσκαμε οι Θεατρολόγοι στο Λύκειο. Σε όλα τα παραπάνω έρχεται να προστεθεί το πρόβλημα της διδασκαλίας του μαθήματός μας από εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων -κυρίως δασκάλων- με β’ ανάθεση. Γίναμε -και εξακολουθούμε να γινόμαστε- μάρτυρες της υποβάθμισης του δημόσιου σχολείου σε μια στιγμή που το Θέατρο, η καλλιτεχνική παιδεία 2 και οι Τέχνες εν γένει θα μπορούσαν να αποτελούν διέξοδο.Το Θέατρο επιβάλλεται να έχει τη θέση που του αξίζει στο ελληνικό δημόσιο σχολείο με μόνιμους θεατρολόγους και όχι Θεατρολόγους νομάδες της Εκπαίδευσης, έτσι ώστε να μπορούμε απερίσπαστοι να αφοσιωθούμε σε αυτό που σπουδάσαμε και αγαπάμε και για να έχει η δουλειά μας με τα παιδιά μια ποιοτική συνέχεια και συνέπεια.Δεν αιτούμαστε, ασφαλώς, πρόταξή μας σε σχέση με κάποια άλλη ειδικότητα, καθώς αναγνωρίζουμε τη συνεισφορά και χρησιμότητα κάθε μαθήματος ξεχωριστά. Δεν είναι λίγες οι φορές που η εξαιρετική συνεργασία μας με εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων έφερε λύση σε πολλά φαινομενικά δυσεπίλυτα προβλήματα εκπαιδευτικής φύσεως. Αυτό που αιτούμαστε είναι η σύσταση οργανικών θέσεων για τον κλάδο μας με βάση τα πραγματικά κενά και η ίση κατανομή σε διορισμούς για κάθε κλάδο και ειδικότητα.Εν αναμονή των ενεργειών σας, παραμένουμε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε απορία ή πληροφορία.Με εκτίμηση οι αναπληρωτές/τριες Θεατρολόγοι Δυτικής Θεσσαλονίκης https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/345843_theatrologoi-kamia-prothesi-toy-ypoyrgeioy-paideias-gia-organikes-theseis
Μα προφανώς και δεν έχει δική της ενημέρωση η ΠΕΑΔ.Ούτε βρήκε νούμερα στις ιστοσελίδες των διευθύνσεων ούτε ήρθε σε επαφή με αιρετούς.Ένα γράφημα έφτιαξε ωραίο από πληροφορίες προφανώς γύρω τριγύρω και αυτό ήταν.Γενικά ο ρόλος της ΠΕΑΔ δεύτερος μην πω τρίτος.Ερώτηση για δυνατούς λυτες, ο ΠΑΣΑΔ εκπροσωπεί τους δασκάλους, η ΠΕΑΔ ποιους;
Καλά είδαμε και την ενημέρωση και τις επαφές του πασαδ, που μας προετοίμασε για κατανομές απ το Νοέμβριο..
Δεν είπα πουθενά ότι ο ΠΑΣΑΔ έχει ενημέρωση φοβερή.Όσο για τις κατανομές, τον Οκτώβρη όλοι εδώ μέσα α/θμιας και β/θμιας είχαν βέβαιες πηγές για έτοιμες κατανομές. Θυμάσαι; Άτομα που έδιναν νούμερα, πηγές κοντά στο υπουργείο και από αιρετούς. Θυμάσαι;Φάγαμε το δούλεμα του αιώνα και ακόμα περιμένουμε κατανομές εικαζοντας κάθε λίγο και άλλα...Συγνώμη πάντως αν έθιξα την ΠΕΑΔ άθελα μου.
Επίσης δεν μου αρεσουν τα ψεμματα. Διαβαζω στο κειμενο:"Δεν είναι λίγες οι φορές που η εξαιρετική συνεργασία μας με εκπαιδευτικούς άλλων ειδικοτήτων έφερε λύση σε πολλά φαινομενικά δυσεπίλυτα προβλήματα εκπαιδευτικής φύσεως."Δλδ τι προβλήματα εχει ενα σχολειο και ηταν τοσο τρομερα δύσκολο και μετα απο μια κουβεντα που καναμε μαζι με ενα Θεατρολογο λυθηκε; Ειναι πρακτικα δύσκολο να βοηθησουν σε προβλήματα να λυθούν γιατι εχουν 4-5σχολεια σε αναθεση οποτε ουτε εφημεριες δεν κανουν οχι να λυνουν προβλήματα..
Κάποια/αρκετά/πολλά προβλήματα συμπεριφοράς, δυναμικής τάξης, απομόνωσης/επανένταξης μαθητών μπορούν να λυθούν/αμβλυνθούν με τη βοήθεια δραστηριοτήτων στο μάθημα της θεατρικής αγωγής. Μέσα από τα μαθήματα της Φυσικής και της Θεατρικής Αγωγής καλλιεργείται το ομαδικό πνεύμα σε μια τάξη και ειδικά στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής δίνεται η δυνατότητα στα παιδιά να εκφράσουν τα συναισθήματα τους κι έτσι να γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους. Μην το υποτιμάς καθόλου...
Δεν υποτιμάω κανενα, αλλα δεν ειδα κανενα αλλο κλαδο να βγαζει ανακοινωση και να λεει ευτυχως ειμαστε εμεις στα σχολεια και λυθηκαν προβληματα που κανενας αλλος δεν μπορουσε να λυση. Μην αρχίσουμε και την ψωνίζουμε ολοι!Μετα θα αρχισουν να βγαινουν ολες οι ειδικοτητες να λενε ποσο σημαντικες ειναι μεσα σε ενα σχολειο!Ανεφερα απλα δυο πραγματα που δεν με αρεσαν το ενα ειναι οι κουμπαριες με την Γκικα που διαφήμιζαν σε γκρουπ στο φβ και το δευτερο το να λεμε ποσο σημαντικοι ειμαστε!Απο την αλλη καταλαβαίνω οτι οσο ο καιρος περνάει ισως σταματας να ειναι και τοσο διπλωμάτης..