0 μέλη και 13 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Φανταστείτε ποσες ώρες τρώνε οι δάσκαλοι από τις ειδικότητες. Στο πινακάκι από τη πρωτοβάθμια Πέλλας περυσι οι μουσικοί είχαν 16 οργανικα κενα και φέτος 23...Τα ελεγα ότι υπάρχουν πολλοί υπεραριθμοι που δεν κάνουν τίποτα σε πολλες διευθύνσεις.. Θα μάθουμε σε 6-7 μέρες τα οργανικα κενα...Παρτυ έκαναν και κάνουν οι δάσκαλοι με τις ώρες των ειδικοτήτων...
Φανταστείτε ποσες ώρες τρώνε οι δάσκαλοι από τις ειδικότητες. Στο πινακάκι από τη πρωτοβάθμια Πέλλας περυσι οι μουσικοί είχαν 16 οργανικα κενα και φέτος 23...Τα ελεγα ότι υπάρχουν πολλοί υπεραριθμοι που δεν κάνουν τίποτα σε πολλες διευθύνσεις.. Θα μάθουμε 6-7 μέρες τα οργανικα κενα...Παρτυ έκαναν και κάνουν οι δάσκαλοι με τις ώρες των ειδικοτήτων...
Σωστά τα παιδιά θα σταδιοδρομήσουν σε μια χώρα Καραγκιόζη οπού οι πολιτικάντηδες στέλνουν τους πάντες στα Πανεπιστήμια ανεξελεγκτα και μετά για να δικαιολογήσουν την ύπαρξη των πανεπιστήμιων φτιάχνουν θέσεις στην
Επανυπολογισμός γενικά για όλους. Για να πάρουν όλοι αυτό που τους αξίζει. Κι ας αποκαλυφθούν κάποιες "άβολες αλήθειες" για τις λεγόμενες βασικές ειδικότητες, ότι π.χ. τα (πραγματικά) οργανικά κενά σε άλλες ειδικότητες είναι πιο πολλά από τα δικά τους... Δεν πρόκειται όμως δυστυχώς...
Τι εννοεις, @trustnoone;Ποια ειναι τα πραγματικα οργανικα κενα που δεν βολευουν «τις βασικες ειδικοτητες» να αποκαλυφθουν;
Αρα, μπαινουμε μοιραια στη διαδικασια να σκεφτουμε τον αριθμο αναπληρωτων που καλυπτουν λειτουργικα κενα.Μηπως ο αριθμος αναπληρωτων ανα ειδικοτητα ειναι η πιο καθαρη απαντηση για τον αριθμο αναγκων εν τελει;Ολα αυτα καταδεικνυουν ποσο ευκολα πεσαμε στην παγιδα τους!Η παγιδα των κυβερνωντων ειναι ο αριθμος των οργανικων κενων.Αυτος ο αριθμος ΚΑΜΙΑ σχεση εχει με τον πραγματικο αριθμο αναγκων!
Οι ΠΕ86 ομως εχουν 1300 (και πλεον) οργανικα πλεονασματα στη Δευτεροβαθμια.Ακομα και να συσταθουν οργανικες στην Πρωτοβαθμια, μπορουν ανετα να μεταφερθουν οι πλεοναζοντες της Δθμιας στην Αθμια και ΠΑΛΙ οι διορισμοι να ειναι ελαχιστοι.Ξερεις, ο αριθμος 1300+ ειναι συντριπτικος.
Οι ΠΕ86 ομως εχουν 1300 (και πλεον) οργανικα πλεονασματα στη Δευτεροβαθμια.Ακομα και να συσταθουν οργανικες στην Πρωτοβαθμια, μπορουν ανετα να μεταφερθουν οι πλεοναζοντες της Δθμιας στην Αθμια και ΠΑΛΙ οι διορισμοι να ειναι ελαχιστοι.Ξερεις, ο αριθμος 1300+ ειναι συντριπτικος.**Επιμενω...ο υπολογισμος των οργανικων κενων (ειδικα στη Δευτεροβαθμια) χωλαινει τραγικα...
Σε κάποιες ειδικότητες όπως οι ΠΕ86 ναι. Οσον αφορά τις ανάγκες συμφωνώ μαζί σου 100%. Τα οργανικά κενά είναι πιπίλα για να κάνει το κράτος οτι θέλει. Ας ιδρύσει σε όλη την Α/θμια ένα κενό ΠΕ86 ανα 2 12/θέσια σχολεία και μετά ας γίνουν διορισμοί στα οργανικά κενά (το ίδιο φυσικά ισχύει για όλες τις ειδικότητες που είναι στην ίδια μοίρα). Δεν το κάνει αυτό, κρύβει δηλαδή τις ανάγκες και φυσικά αυτό συμφέρει όλους τους υπόλοιπους που λένε: α οι πληροφορικοί έχουν πχ μόνο 100 οργανικά κενά αρα ας διορίσει πχ 80 άτομα. Κοροιδευόμαστε μου φαίνεται.