*

Αποστολέας Θέμα: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019  (Αναγνώστηκε 3352608 φορές)

0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος glianna

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #4732 στις: Ιούλιος 19, 2020, 03:21:01 μμ »
Κουράσατε με τις ξένες γλώσσες..
Πάνω στο θέμα μας κάτι;;;
Επειδή ωστόσο, εμένα με προκαλεί το θέμα, προσωπικά γνωρίζω περιπτώσεις μαθητών που πέρασαν στις Πανελλήνιες εξετάσεις χωρίς ούτε μια ώρα φροντιστηριακών μαθημάτων.
Αντίθετα, δεν ξέρω ούτε έναν που πρωταρχικά να έμαθε ξένη γλώσσα και δευτερευόντως να πήρε πτυχίο ξένων γλωσσών χωρίς φροντιστήριο.
Μήπως, λέω, μήπως θα έπρεπε να απασχολήσει την υφυπουργό περισσότερο αυτό το δεδομένο και να εισηγηθεί περισσότερες και ποιοτικότερες ώρες διδασκαλίας ξένης γλώσσας στο δημοτικό και στο γυμνάσιο; Τα οφέλη της επαφής με  ξένες γλώσσες από την προσχολική ηλικία έχουν υποστηριχθεί σε διάφορες μελέτες. Σε άλλες πάλι, οι ερευνητές έχουν καταλήξει πως πρώτα θα πρέπει να κατακτά το παιδί στοιχειωδώς την μητρική του γλώσσα και έπειτα να μαθαίνει μια ξένη. Εξαίρεση τα παιδιά που προέρχονται από διγλωσσα περιβάλλοντα, που μπορούν παράλληλα, από τη βρεφική ηλικία, να μαθαίνουν τις γλώσσες του περιβάλλοντος τους.

Και σημαντικό να αναφέρω πως ανήκω σε ειδικότητα δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Συνεπώς, εκφράζω απλά τη γνώμη μου, χωρίς κάποιο προσωπικό συμφέρον  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 19, 2020, 03:29:34 μμ από glianna »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:09:52 »

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2851
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #4733 στις: Ιούλιος 19, 2020, 03:23:29 μμ »
 

 Κανεις λαθος ..πολλοι εκπαιδευτικοι τεθηκαν κατα , με την εννοια οχι οτι εχασαν τον υπνο τους εφοσον δεν τους αφορουσε αμεσα το θεμα αλλα στις τοποθετησεις τους ναι δεν το θεωρουσαν σημαντικο και αξιολογη θεσμοθετηση..επισης ναι τοποθετηθηκαν επι του θεματος αρκετοι γλωσσολογοι διαφορων πανεπιστημιων οπως του πανεπιστημιου Αγαιου και αλλων ονοματα θα προτιμουσα να μην αναφερω αλλα οποιος θελει να το ψαξει πολυ ευκολα τους ανακαλυπτει..Τωρα εις βαρος των ειδικοτητων τοποθετουνται οι νηπιαγωγοι??αναξιο σχολιασμου κατα τη γνωμη μου καθως εχουν συγκεκριμενο προγρανμμα σπουδων το οποιο διαφορες ειδικοτητες ειτε πληροφορικης ειτε αγγλικης ειτε γυμμναστες ειτε βρεφοκομοι κατα καιρους θελουν να μπουν στα "χωραφια " τους...οποτε ειδικα για τους νηπιαγωγους αστο καλυτερα..βρες αλλους εχθρους κι εσυ κι οποιος αλλος θελει..Οσο για τους πανεπιστημιακους παιδαγωγικων ενταξει τωρα ,,κανονικα θα ηταν ασχολιαστο κι αυτο αλλα επετρεψε τους τον τομεα τους να τον γνωριζουν καλυτερα απο εσενα ...στις παιδαγωγικες σχολες υπαρχουν διαφορες διδακτικες και φυσικης επιστημης κλπ κλπ κλπ λες αν το θεωρουσαν σωστο να εισαχθει το συγκεκριμενο μαθημα να τα εβαζαν μονο με τους αγγλικης φιλολογιας??? Εγω κατανοω οτι σας βολευει σαν ειδικοτητα , αλλα μην μιλαμε και για καινοτομιες του αιωνα..τιποτα απολυτως δεν εχουν να προσφερουν τα αγγλικα στο νηπιαγωγειο και τιποτα δεν θα προσφερουν  επι της ουσιας εκτος ισως απο μερικες θεσεις για εσας,,,και δεν το λεω καθολου  επιθετικα αυτο..Ερευνες εχουν γινει και προς την αντιθετη απο τη δικη σου αποψη κι ειναι πολυ περισσοτερες κι ευκολες επισης να τις βρεις..το διαδικτυο βοηθα πολυ σε αυτο
Αυτό λέμε. Στο τομέα τους ο κάθε ένας (πανπιστημιακός και μη) .Όχι στον τομέα του  άλλου.Κ η ξένη γλώσσα είναι τομέαςα΄λλου είναι τομέας άλλου.  Παρεπιμπτόντως το Πανεπιστήμιο Αιγαίου έχει έρευνες που λένε το αντίθετο ακριβώς από αυτό που λες εσύ. Έρευνες προς την αντίθετη κατεύθυνη υπάρχουν,ναι. Είναι της δεκαετίας του '60.Ναι, καινοτομία  του αιώνα σαφώς και δεν είναι. Είναι καινοτομία του προηγούμενου αιώνα, που απλώς εμείς την πήραε χαμπάρι αργά, όπως και πολλά άλλα.Το σχολείο δεν είναι χωράφι κανενός. Πρέπει να γίνει κατανοητό κάποτε αυτό.

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2851
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #4734 στις: Ιούλιος 19, 2020, 03:29:50 μμ »
Κουράσατε με τις ξένες γλώσσες..
Πάνω στο θέμα μας κάτι;;;
Επειδή ωστόσο, εμένα με προκαλεί το θέμα, προσωπικά γνωρίζω περιπτώσεις μαθητών που πέρασαν στις Πανελλήνιες εξετάσεις χωρίς ούτε μια ώρα φροντιστηριακών μαθημάτων.
Αντίθετα, δεν ξέρω ούτε έναν που πρωταρχικά να έμαθε ξένη γλώσσα και δευτερευόντως να πήρε πτυχίο ξένων γλωσσών χωρίς φροντιστήριο.
Μήπως, λέω, μήπως θα έπρεπε να απασχολήσει την υφυπουργό περισσότερο αυτό το δεδομένο και να εισηγηθεί περισσότερες και ποιοτικότερες ώρες διδασκαλίας ξένης γλώσσας στο δημοτικό και στο γυμνάσιο; Τα οφέλη της επαφής με  ξένες γλώσσες από την προσχολική ηλικία έχουν υποστηριχθεί σε διάφορες μελέτες. Σε άλλες πάλι, οι ερευνητές έχουν καταλήξει πως πρώτα θα πρέπει να κατακτά το παιδί στοιχειωδώς την μητρική του γλώσσα και έπειτα να μαθαίνει μια ξένη. Εξαίρεση τα παιδιά που προέρχονται από διγλωσσα περιβάλλοντα, που μπορούν παράλληλα, από τη βρεφική ηλικία, να μαθαίνουν τις γλώσσες του περιβάλλοντος τους.

Αυτό αφορά τον επίσημο γραμματισμό.Αναφέρεσαι σε άλλο πράγμα.

Στο θέμα μας τώρα:το δικό μου το παράβολο λέει ακόμα πληρωμένο.

kelif

  • Επισκέπτης
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #4735 στις: Ιούλιος 19, 2020, 03:37:46 μμ »
Αυτό αφορά τον επίσημο γραμματισμό.Αναφέρεσαι σε άλλο πράγμα.

Στο θέμα μας τώρα:το δικό μου το παράβολο λέει ακόμα πληρωμένο.

 Αυτο που μαυρισες ειναι αυτο που λενε οι γλωσσολογοι και απο το πανεπιστημιο που αναφεραμε..οι πανεπιστημιακοι παιδαγωγικων ειναι ο τομεας τους τα δημοτικα και τα νηπιαγωγεια και αυτο που προσφερουν οι συγκεκριμενες βαθμιδες εκπαιδευσης..επισης υπαρχουν τα αντιστοιχα μαθηματα  στις σχολες αυτες..κανουν και φυσικες επιστημες και τα μαθηματικα που ειναι απαραιτητα για τις συγεκριμενες ηλικιες και πληροφορικη επισης για την αντιστοιχη ηλικια και ξενες γκλωσσες και και και...δεν θα αναφερω ολα τα μαθηματα ολων των παιδαγωγικων σχολων ..εκτος αν υπονοεις οτι χρειαζονται ειδικοτητες μαθηματικων γυμναστων αγγλικων πληροφορικης φιλολογων εικαστικων  κλπ κλπ κλπ απο το νηπιαγωγειο και να καταργηθουν μια και καλη τα παιδαγωγικα νηπιαγωγων σε α φαση και δημοτικης σε β φαση..οσο για τις καινοτομιες καθε αιωνα τις ανακαλυπτουμε ολως τυχαιως καθε φορα που ερχεται συγκεκριμενος υφυπουργος πχ κουκοδημος-γυμναστικη, ζαχαρακη-αγγλικα  κλπ κλπ....τελοσπαντων οντως ξεφυγαμε οποτε αν θες το συνεχιζουμε σε πμ...Αν ειδε την  απορια μου ο Thomas ας μου απαντησει παρακαλω... δεν γινεται ελεγχος φακελων και ενστασεων κι οι υπολοιποι μαζι εφοσον βγαινουνν τελικοι πινακες για ολους??γιατι το συγκεκριμενοποιησε με τους φακελους ενστασεων??
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 19, 2020, 03:41:01 μμ από kelif »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:09:52 »

Αποσυνδεδεμένος Τhomas23

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 23
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #4736 στις: Ιούλιος 19, 2020, 03:38:52 μμ »
Ξεκινάτε οι περισσότεροι με την προϋπόθεση πως οι περισσότεροι που έκαναν αίτηση δήλωσαν ψεύτικα στοιχεία και πως οι ΔΔΕ με το υπουργείο δεν έκαναν καν έναν υποτυπώδη έλεγχο. Οι προσωρινοί πλέον θα αποτελέσουνd τη δεξαμενή προσλήψεων των αναπληρωτών. Τους διορισμούς μπορεί το ΑΣΕΠ να τους επισπεύσει με τον συνήθη τρόπο που λειτουργεί και προαναφέρθηκε σε προηγούμενη ανάρτηση. Οι τελικοί θα βγουν σε 4 μήνες και οι διορισμοί σε έναν. Αξιοπερίεργο είναι που δεν το κάνει αυτό το ΑΣΕΠ.  Προσεκτικά να διαβάζετε.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 19, 2020, 03:52:15 μμ από Τhomas23 »

Αποσυνδεδεμένος yannismath

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 295
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #4737 στις: Ιούλιος 19, 2020, 03:39:28 μμ »

 Κανεις λαθος ..πολλοι εκπαιδευτικοι τεθηκαν κατα , με την εννοια οχι οτι εχασαν τον υπνο τους εφοσον δεν τους αφορουσε αμεσα το θεμα αλλα στις τοποθετησεις τους ναι δεν το θεωρουσαν σημαντικο και αξιολογη θεσμοθετηση..επισης ναι τοποθετηθηκαν επι του θεματος αρκετοι γλωσσολογοι διαφορων πανεπιστημιων οπως του πανεπιστημιου Αγαιου και αλλων ονοματα θα προτιμουσα να μην αναφερω αλλα οποιος θελει να το ψαξει πολυ ευκολα τους ανακαλυπτει..Τωρα εις βαρος των ειδικοτητων τοποθετουνται οι νηπιαγωγοι??αναξιο σχολιασμου κατα τη γνωμη μου καθως εχουν συγκεκριμενο προγρανμμα σπουδων το οποιο διαφορες ειδικοτητες ειτε πληροφορικης ειτε αγγλικης ειτε γυμμναστες ειτε βρεφοκομοι κατα καιρους θελουν να μπουν στα "χωραφια " τους...οποτε ειδικα για τους νηπιαγωγους αστο καλυτερα..βρες αλλους εχθρους κι εσυ κι οποιος αλλος θελει..Οσο για τους πανεπιστημιακους παιδαγωγικων ενταξει τωρα ,,κανονικα θα ηταν ασχολιαστο κι αυτο αλλα επετρεψε τους τον τομεα τους να τον γνωριζουν καλυτερα απο εσενα ...στις παιδαγωγικες σχολες υπαρχουν διαφορες διδακτικες και φυσικης επιστημης κλπ κλπ κλπ λες αν το θεωρουσαν σωστο να εισαχθει το συγκεκριμενο μαθημα να τα εβαζαν μονο με τους αγγλικης φιλολογιας??? Εγω κατανοω οτι σας βολευει σαν ειδικοτητα , αλλα μην μιλαμε και για καινοτομιες του αιωνα..τιποτα απολυτως δεν εχουν να προσφερουν τα αγγλικα στο νηπιαγωγειο και τιποτα δεν θα προσφερουν  επι της ουσιας εκτος ισως απο μερικες θεσεις για εσας,,,και δεν το λεω καθολου  επιθετικα αυτο..Ερευνες εχουν γινει και προς την αντιθετη απο τη δικη σου αποψη κι ειναι πολυ περισσοτερες κι ευκολες επισης να τις βρεις..το διαδικτυο βοηθα πολυ σε αυτο

Καμία έρευνα δεν μιλάει για Αγγλικα/γαλλικά/ισπανικά αλλά απλά για δίγλωσσα παιδιά. Ναι είναι ευεργετικό να έχουν πολλαπλά ερεθίσματα. Τώρα εσύ νευριάζεις επειδή λογικά φοβάσαι ότι θα κόψει θέσεις από την αθμια. Πρώτα από όλα μην αγχώνεσαι οι συντεχνίες στην αθμια δουλεύουν έτσι ώστε να μην πάει μπροστά το Δημόσιο σχολείο οπότε η πρόσληψη ατόμων πληροφορικής η αγγλικών είναι όνειρο απατηλό για αυτούς.

Αποσυνδεδεμένος yannismath

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 295
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #4738 στις: Ιούλιος 19, 2020, 03:43:36 μμ »
Ξεκινάτε οι περισσότεροι με την προϋπόθεση πως οι περισσότεροι που έκαναν αίτηση δήλωσαν ψεύτικα στοιχεία και πως οι ΔΔΕ με το υπουργείο δεν έκαναν καν έναν υποτυπώδη έλεγχο. Οι προσωρινοί πλέον θα αποτελέσουν τη δεξαμενή προσλήψεων των αναπληρωτών. Οι διορισμοί μπορεί το ΑΣΕΠ να τους επισπεύσει με τον συνήθη τρόπο που λειτουργεί και προαναφέρθηκε σε προηγούμενη ανάρτηση. Οι τελικοί θα βγουν σε 4 μήνες και οι διορισμοί σε έναν. Αξιοπερίεργο είναι που δεν το κάνει αυτό το ΑΣΕΠ.  Προσεκτικά να διαβάζετε.

Ναι ξεκινάνε με αυτή την σκέψη επειδή η πλειοψηφία δήλωσε έστω και ένα ψευδές στοιχείο όταν ακόμα και σήμερα υπάρχουν ερωτήσεις εδώ μέσα πως υπολογίζεται η προϋπηρεσία. Η δικιά σου η τρεμουρα να γίνουν αύριο η μόνιμες προσλήψεις είναι ύποπτη. Τι φοβάσαι; Αν είσαι διοριζόμενος τι σε ένα μήνα τι σε 5μηνες, έτσι κι αλλιώς 12 χρόνια έκανε να γινουν μόνιμες προσλήψεις.

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2851
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #4739 στις: Ιούλιος 19, 2020, 03:47:19 μμ »
Καμία έρευνα δεν μιλάει για Αγγλικα/γαλλικά/ισπανικά αλλά απλά για δίγλωσσα παιδιά. Ναι είναι ευεργετικό να έχουν πολλαπλά ερεθίσματα. Τώρα εσύ νευριάζεις επειδή λογικά φοβάσαι ότι θα κόψει θέσεις από την αθμια. Πρώτα από όλα μην αγχώνεσαι οι συντεχνίες στην αθμια δουλεύουν έτσι ώστε να μην πάει μπροστά το Δημόσιο σχολείο οπότε η πρόσληψη ατόμων πληροφορικής η αγγλικών είναι όνειρο απατηλό για αυτούς.

Πόσο δίκιο έχεις!!!

Αποσυνδεδεμένος glianna

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #4740 στις: Ιούλιος 19, 2020, 03:48:33 μμ »
Αυτό αφορά τον επίσημο γραμματισμό.Αναφέρεσαι σε άλλο πράγμα.

Στο θέμα μας τώρα:το δικό μου το παράβολο λέει ακόμα πληρωμένο.

Και όμως, στον επίσημο γραμματισμό στοχεύει το εκπαιδευτικό σύστημα.
Η αρχική επαφή του παιδιού με μορφές γραμματισμού δεν χρειάζεται δάσκαλο και διδασκαλία. Τα ερεθίσματα της καθημερινής ζωής, του οικογενειακού και κοινωνικού περιβάλλοντος καλλιεργούν τον αναδυόμενο γραμματισμό στις ξένες γλώσσες. Π.χ. "Super market", "Stop", και το άλλο που γνωρίζουν όλα τα νήπια "Jumbo"!   

kelif

  • Επισκέπτης
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #4741 στις: Ιούλιος 19, 2020, 03:53:58 μμ »
Καμία έρευνα δεν μιλάει για Αγγλικα/γαλλικά/ισπανικά αλλά απλά για δίγλωσσα παιδιά. Ναι είναι ευεργετικό να έχουν πολλαπλά ερεθίσματα. Τώρα εσύ νευριάζεις επειδή λογικά φοβάσαι ότι θα κόψει θέσεις από την αθμια. Πρώτα από όλα μην αγχώνεσαι οι συντεχνίες στην αθμια δουλεύουν έτσι ώστε να μην πάει μπροστά το Δημόσιο σχολείο οπότε η πρόσληψη ατόμων πληροφορικής η αγγλικών είναι όνειρο απατηλό για αυτούς.

 Προσωπικα δεν φοβαμαι για τιποτα κι ειναι αποριας αξιον γιατι θα πρεπει καποιος που εχει αντιθετη αποψη απο αλλους να φοβαται..και γιατι να μην εχει συμφερον ο αγγλικης που βλεπει θεσεις να του ανοιγονται και θα πρεπει να φοβαμαι -εντος ή εκτος ειαγωγικων η λεξη φοβαμαι- εγω ??? Επισης συντεχνιες ποιες ειναι??αλλοι προσπαθουν να εισχωρησουν σε χωραφια αλλων και οι συντεχνιες αποτελουνται κατα τη γνωμη σου απο αυτους στους οποιους προσπαθουν καποιοι να εισχωρησουν?? όπως και οι φιλολογοι απο φπψ που μεχρι πριν λιγα χρονια που επαιρναν δασκαλους πριν καν προλαβουν να ορκιστουν κι υπηρχε ελλειψη ελεγαν στο φπψ κανουμε παιδαγωγικα οποτε παρτε κι εμας στα δημοτικα αντι για δασκαλους...Η μηπως δεν το θυμοσαστε κι αυτα επειδη ειστε πολυ νεοι ισως??επειδη σας συμφερει ισως?? Αντιλαμβανομαι οτι σαν μαθηματικος κι εσυ θα ηθελες να υπαρχουν ειδικοτητες παντου αλλα μην κανουμε στο βωμο του προσωπικου οφελους- το οποιο εσυ πρωτος καταλογισες σε εμενα -το ασπρο μαυρο......Οι γλωσσολογοι αναφερονται σε διγλωσσα πριβαλλοντα αναφεροντας οφελη οταν το παιδι προερχεται ηδη απο τετοια περιβαλλοντα ..το εγραψε κι ο χρηστης glianna παραπανω..κι αυτη φοβαται επισς??κι ο χρηστης στον οποιο απαντησε το skathari στην προγουμενη σελιδα,δεν θυμαμαι το ονομα του αυτη τη στιγμη...ελεος καπου με τον φοβο ή τις σκευωριες εναντιον σας οσων δεν συμφωνουν μαζι σας.. Γινετε καποιοι λιγο ανεκτικοι απεναντι στην αλλη αποψη ..Δημοκρατικο πνευμα λεγεται...

Αποσυνδεδεμένος glianna

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #4742 στις: Ιούλιος 19, 2020, 03:54:51 μμ »
Καμία έρευνα δεν μιλάει για Αγγλικα/γαλλικά/ισπανικά αλλά απλά για δίγλωσσα παιδιά. Ναι είναι ευεργετικό να έχουν πολλαπλά ερεθίσματα. Τώρα εσύ νευριάζεις επειδή λογικά φοβάσαι ότι θα κόψει θέσεις από την αθμια. Πρώτα από όλα μην αγχώνεσαι οι συντεχνίες στην αθμια δουλεύουν έτσι ώστε να μην πάει μπροστά το Δημόσιο σχολείο οπότε η πρόσληψη ατόμων πληροφορικής η αγγλικών είναι όνειρο απατηλό για αυτούς.
Υπόψιν, δίγλωσσα παιδιά είναι αυτά που από το οικογενειακό τους περιβάλλον μιλούν δυο γλώσσες. Π.χ. ο μαθητής που η μητέρα του είναι από Αλβανία, ο πατέρας του από Βουλγαρία και ζουν Ελλάδα, οπότε πηγαίνει σε ελληνικό σχολείο είναι πολύγλωσσος.

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #4743 στις: Ιούλιος 19, 2020, 04:02:03 μμ »
δε παίρνετε τα αγγλικά σας και να πάτε σε άλλο θέμα?
έλεος δλδ

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2851
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #4744 στις: Ιούλιος 19, 2020, 04:05:23 μμ »
Υπόψιν, δίγλωσσα παιδιά είναι αυτά που από το οικογενειακό τους περιβάλλον μιλούν δυο γλώσσες. Π.χ. ο μαθητής που η μητέρα του είναι από Αλβανία, ο πατέρας του από Βουλγαρία και ζουν Ελλάδα, οπότε πηγαίνει σε ελληνικό σχολείο είναι πολύγλωσσος.

Υπάρχουν πολλοί τύποι και βαθμοί διγλωσσίας.

Αποσυνδεδεμένος georgia06

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2851
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προκήρυξη ΑΣΕΠ 2ΓΕ/2019
« Απάντηση #4745 στις: Ιούλιος 19, 2020, 04:10:43 μμ »
Και όμως, στον επίσημο γραμματισμό στοχεύει το εκπαιδευτικό σύστημα.
Η αρχική επαφή του παιδιού με μορφές γραμματισμού δεν χρειάζεται δάσκαλο και διδασκαλία. Τα ερεθίσματα της καθημερινής ζωής, του οικογενειακού και κοινωνικού περιβάλλοντος καλλιεργούν τον αναδυόμενο γραμματισμό στις ξένες γλώσσες. Π.χ. "Super market", "Stop", και το άλλο που γνωρίζουν όλα τα νήπια "Jumbo"!

το ίδιο λέμε.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159828
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 425
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 345
Σύνολο: 357

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.