0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Προσωπικα δεν φοβαμαι για τιποτα κι ειναι αποριας αξιον γιατι θα πρεπει καποιος που εχει αντιθετη αποψη απο αλλους να φοβαται..και γιατι να μην εχει συμφερον ο αγγλικης που βλεπει θεσεις να του ανοιγονται και θα πρεπει να φοβαμαι -εντος ή εκτος ειαγωγικων η λεξη φοβαμαι- εγω Επισης συντεχνιες ποιες ειναι??αλλοι προσπαθουν να εισχωρησουν σε χωραφια αλλων και οι συντεχνιες αποτελουνται κατα τη γνωμη σου απο αυτους στους οποιους προσπαθουν καποιοι να εισχωρησουν?? όπως και οι φιλολογοι απο φπψ που μεχρι πριν λιγα χρονια που επαιρναν δασκαλους πριν καν προλαβουν να ορκιστουν κι υπηρχε ελλειψη ελεγαν στο φπψ κανουμε παιδαγωγικα οποτε παρτε κι εμας στα δημοτικα αντι για δασκαλους...Η μηπως δεν το θυμοσαστε κι αυτα επειδη ειστε πολυ νεοι ισως??επειδη σας συμφερει ισως?? Αντιλαμβανομαι οτι σαν μαθηματικος κι εσυ θα ηθελες να υπαρχουν ειδικοτητες παντου αλλα μην κανουμε στο βωμο του προσωπικου οφελους- το οποιο εσυ πρωτος καταλογισες σε εμενα -το ασπρο μαυρο......Οι γλωσσολογοι αναφερονται σε διγλωσσα πριβαλλοντα αναφεροντας οφελη οταν το παιδι προερχεται ηδη απο τετοια περιβαλλοντα ..το εγραψε κι ο χρηστης glianna παραπανω..κι αυτη φοβαται επισς??κι ο χρηστης στον οποιο απαντησε το skathari στην προγουμενη σελιδα,δεν θυμαμαι το ονομα του αυτη τη στιγμη...ελεος καπου με τον φοβο ή τις σκευωριες εναντιον σας οσων δεν συμφωνουν μαζι σας.. Γινετε καποιοι λιγο ανεκτικοι απεναντι στην αλλη αποψη ..Δημοκρατικο πνευμα λεγεται...
Στα παιδαγωγικά τμήματα ανέκαθεν, εξαιρουμένης μιας χρονιάς, περνούν από όλα τα πεδία ή τις κατευθύνσεις ή τις δέσμες παλαιότερα.Οι μαθηματικοί περνούν μόνο από τη θετική κατεύθυνση και παίρνοντας το πτυχίο τους γίνονται ικανοί να διδάξουν μαθηματικά.Δεν είναι το ίδιο, ούτε οι συνάδελφοι της πρωτοβάθμιας διαθέτουν τις γνώσεις των μαθηματικών. Για αυτό πολλές φορές δεν μπορούν να ανταποκριθούν στα μαθηματικά επαρκώς.
Κανένα δεν σιχαίνομαι παρα μονο τους έξυπνους που θελουν να κόβουν απο αλλες ειδικότητες. Το οτι μπαίνεις σε μια σχολή με 18 και 19 δεν με λέει τίποτα, οταν το πρόγραμμα σπουδών σου ειναι αυτο που ανέφερα και πάνω. Και αφού είστε τόσο άξιοι δεν θα πνιγόσασταν σε μια κουταλια νερο με το παράβολο. Μυριστηκατε θέσεις και θέλετε να τις πάρετε απο την ΠΕ06 και χρησιμοποιείτε αντιεπιστημονικά επιχειρήματα. Εδω λοιπόν δεν ειναι ουτε δημοτικο ουτε παιδικος σταθμός οπου η κριτική σκέψη ειναι στο μηδέν, επίσης εδω δεν μιλάτε σε συναδέλφους σας που πάλι η κριτική τους σκέψη ειναι στο μηδέν. Οσο για το αν εχω ελπίδα αναπλήρωσης οχι δεν εχω! Οσο για το οτι δεν θέλω να πάρουν ΠΕ03 σε δημοτικά ειναι επειδη θεωρω πολυ χαμηλό το επίπεδο και πιστεύω οτι οποιο οσδήποτε μπορει να το κανει. Παλιότερα υποστήριξα και σε αλλο ποστ οτι ειναι χαζό να δίνουν σε μαθηματικούς, μαθήματα φυσικής όταν σε καμιά Μαθηματική σχολή δεν κάνουμε εστω και ενα μάθημα φυσικής σαν υποχρεωτικό!
Τα αγγλικά είναι αναμφισβήτητα χρήσιμα ως ερέθισμα στο νηπιαγωγείο. Όλα τα ιδιωτικά νηπιαηωγεία και πολλοί παιδικοί έχουν στο πρόγραμμα τους τα αγγλικά μάλιστα. Καιρός ήταν να μπούνε και στο δημόσιο σχολείο!!! Αυτό δε χωράει αμφισβήτηση!!!!
Κανεις λαθος τουλασχιστον οταν εδινα εγω που ειμαι σχετικα παλια δεν ξερω τι ηλικα εχεις εσυ, μαθηματικα περνουσες και απο θετικη κι απο τεχνολογικη -δεν ειμαι των δεσμων και δεν ξερω...Παιδαγωγικα απο 1η και 2 η κατευθυνση , οπως και βιολογια μπορουσες να περασεις και απο δευτερη κατευθυνση που ηταν οι καθηγητικες σχολες και απο 3η που ηταν οι ιατρικες ..καποιες σχολες περνουσες απο περισσοτερες της μιας κατευθυνσης κι εδινα αρχες του 2000 εγω..αν τωρα τα αλλαξανε δεν γνωριζω..επισης μια χαρα ανταποκρινονται οι δασκαλοι και οι νηπιαγωγοι στο εργο τους , εχεις καποια επισημη καταγγελια γι αυτο που λες??με τη δευτεροβαθμια φαινεται υπαρχει καποιο προβλημα και τρεχουν ολοι στα φροντιστηρια. απο το γυμνασιο ακομα-ακομα..με αυτη τη λογικη εφοσον με τα αγγλικα του σχολειου δεν παιρνει κανεις πτυχιο αρα ουτε αυτοι ανταποκρινονται.. Ξερετε καποιοι κατι??με την υποτιμηση ειτε σχολων κι ειδικοτητων ειτε αυτων που διοριζονατι ειτε οποιουδηποτε αλλου θεματος μπορει να εκτονωνεστε αλλα επι της ουσιας δεν βγαζετε κατι..χανετε και την αξιοπιστια σας αντιθετως..
Το αν σιχαινεσαι η οχι φαινεται απο το υφος σου και το λεξιλογιο σου..καταρχας δεν εχεις ιδεα αν ειμαι της πρωτοβαθμιας ή οχι ..μπορει να ειμαι ή να μην ειμαι μπορει να εχω ή να μην εχω γνωστους ή συγγενεις μπορει τα χιλια δυο..τα παραβολα μην τα κρινεις γιατι τα ειδαμε και στην ειδικη που ηταν και της δευτεροβαθμιας μεσα και θα τα δουμε κι εδω οταν με το καλο βγουν οπου να 'ναι... τα νηπιαγωγεια ηδη υπαρχουν εδω και δεκαετιες και προσπαθει καθε ενας να μπει σε αυτα ..αρα ποιες ειδικοτητες πανε να κοψουν κι αυτο με την εξαιρετικη σου κριτικη σκεψη ή εστω με μια απλη σκεψη, θα ηταν πολυ ευκολο να το καταλαβεις αλλα μαλλον υπαρχει αλλου ειδους θεματακι...αν ειναι στον παιδικο ή αλλου η κριτικη σκεψη στο μηδεν μεγαλη κουβεντα...οσο για το χαμηλο επιπεδο φαινεται στη συμπεριφορα ορισμενων και το 18 και 19 εφοσον προφανως δεν το πετυχες σαφως και δεν σου λεει κατι..αν το ειχες θα σου ελεγε..ειναι γνωστο το παραμυθακι με την αλεπου και τα κρεμασταρια..ειδες το νηπιαγωγειο?
Και τα δύο παιδιά μου έχουν τελειώσει το δημοτικό και το γυμνάσιο. Στο δημοτικό υπήρχαν κενά στους εκπαιδευτικούς. Φροντιστήρια στα μαθηματικά κάνουν και στο δημοτικό. Με τους συναδέλφους μαθηματικούς γυμνάσιο και λύκειο δεν υπήρξε ποτέ πρόβλημα.Υ.Γ Αυτό ακριβώς είπα: ότι για παιδαγωγικό περνάς από όλες τις κατευθύνσεις. Και από τη θεωρητική!
Kelif μπορεί να μην προσφέρουν κάτι όταν διδάσκονται από μη ειδικούς όπως εσύ που " έχεις εργαστεί και γνωρίζεις εκ των έσω" και νομίζεις ότι αυτό μας λέει κάτι. Κατά τ άλλα εγώ με μια πρόχειρη αναζήτηση βρήκα πολλούς ειδικούς που προτείνουν όσο πιο νωρίς τόσο πιο καλά.
κουράσατε απίστευτα
[/b]Καθένας προφέρει αυτό που πρέπει εκεί που πρέπει εκτός από σένα που προσφέρεις και αγγλικά σε φροντιστήριο και "γνωρίζεις εκ των έσω" ότι είναι άχρηστα στις μικρές ηλικίες! Όλοι οι επιστήμονες του χώρου και οι ερευνητές γατάκια υποκλίνονται μπροστά σου! Χαχαχχχαχαχααχ!