0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
όταν πολλοί διαπίστωναν λάθη καταχωρίσεων προσωπικών τους στοιχειων στον Οπσυδ επικοινωνούσαν με τις διευθύνσεις β/βαθμιας, επέκρινε τη συγκεκριμένη ενέργεια διαρρηγνύοντας τα ιματια του και χαρακτηριζοντας το όλο σκηνικό σαν αποθέωση πελατιακων σχέσεων προκρίνοντας ότι η μόνη νόμιμη οδός ήταν η εκ των υστέρων ένσταση. Περιμένω ακόμη να σχολιάσει την τακτική των διευθύνσεων β/βαθμιας που η μία μετά την άλλη κάλεσαν όλους τους ενδιαφερόμενους...
Για το κατά πόσο ερμηνεία του μέλους rrrrrr σχετικά με την μη αναγκαιότητα χρήσης προσωρινών πινάκων, καθώς δε συντρέχουν έκτακτοι λόγοι δημοσίου συμφεροντος και ταυτόχρονα σε ένα μεταβατικό στάδιο, δε μπορω να έχω άποψη. Ωστόσο το συγκεκριμένο μέλος, όταν πολλοί διαπίστωναν λάθη καταχωρίσεων προσωπικών τους στοιχειων στον Οπσυδ επικοινωνούσαν με τις διευθύνσεις β/βαθμιας, επέκρινε τη συγκεκριμένη ενέργεια διαρρηγνύοντας τα ιματια του και χαρακτηριζοντας το όλο σκηνικό σαν αποθέωση πελατιακων σχέσεων προκρίνοντας ότι η μόνη νόμιμη οδός ήταν η εκ των υστέρων ένσταση. Περιμένω ακόμη να σχολιάσει την τακτική των διευθύνσεων β/βαθμιας που η μία μετά την άλλη κάλεσαν όλους τους ενδιαφερόμενους να διαπιστώσουν αν παρατήρησαν λάθη και παραλείψεις στην καταχώριση των προσωπικών τους στοιχείων και αν το διαπιστώσουν να επικοινωνήσουν με αυτές. Επιδιώκουν με τον τρόπο αυτό οι β/βαθμιες πελατειακές σχέσεις ;
Γιατί να απαντήσει σε κάτι που είναι αρμοδιότητα του υπουργείου?Όταν μπήκαμε στην διαδικασία να κάνουμε την αίτηση δεν έγραφε πουθενά να ελέγξουμε και να απευθυνθούμε στην α/β-βαθμια για να διορθώσουν κάποια λάθος καταχώρηση, υπήρχε πρόβλεψη για τα προσωρινά αποτελέσματα και για ένσταση με 20
κερδίζουμε χρόνο έτσι με τη διασταύρωση
. Τελειώνοντας να πω ότι προβλέπω να ανταποκρίνεται στο κάλεσμα των δδε για διορθώσεις ένα 30% από τους υποψήφιους, δλδ αυτών που δουλεύουν και έιναι κατά κάποιο τρόπο μέσα στα πράγματα. Οι υπόλοιποι θα τα δούνε όταν βγούνε οι προσωρινοί και θα κάνουν ένσταση.
πιστεψε με αυτοι το κυνηγουν πιο πολυ