0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ετσι γινεται συναδελφε οταν οι Δευτεροβαθμιοι ανεχονται "εξαφανισματα" οργανικων και οταν κανενας δεν ασχολειται με αυτες. Υπαρχουν απο το 2012 και μετα τοσες συνταξιοδοτησεις. Ολοι αυτοι ειχαν οργανικες που ως δια μαγειας εμφανιζονται ελαχιστες. Αυτο σαφεστατα επηρρεαζει ολες τις μεταθεσεις και ετσι μενουν καποιοι αιωνιως οπως αναφερεις μακρια απο το σπιτι τους.
Δε διαφωνώ με το γεγονός ότι σίγουρα θα έχουν γίνει και "μαμουνιές", απλά να καταθέσω την προσωπική μου εμπειρία. Το 2012-2013, ήμουν αναπληρωτής σε Γυμνάσιο με Λ.Τ. στη Χάλκη (Δ' Δωδεκανήσου). Είχα 17 ώρες ωράριο Α' ανάθεσης. Στο σχολείο αυτό είχαν οργανική θέση 3 (!!!) Πληροφορικοί (οι οποίοι προφανώς κι έλειπαν με απόσπαση, εξ ου και η ανάγκη για αναπληρωτή). Εξυπακούεται ότι το σχολείο δε δικαιολογούσε την ύπαρξη τριών οργανικών Πληροφορικής. Δε γνωρίζω την πορεία αυτών των τριών Πληροφορικών έκτοτε (αν πήραν μετάθεση και πού κλπ, δεν ήξερα καν τα ονόματα τους). Δεν αποκλείω είτε να μην έχουν βγει στη σύνταξη ακόμα και να έχουν ακόμα την οργανική τους εκεί (μιας και οι μεταθέσεις στον κλάδο μας είναι ανύπαρκτη έννοια), είτε να βγήκαν στη σύνταξη με την οργανική τους ακόμα εκεί. Τέτοιες περιπτώσεις πάντως (όπως και οι υπεράριθμοι σε περιοχές όπως Θεσσαλονίκη, Λάρισα κλπ), δεν αφήνουν οργανικό κενό όταν φεύγουν στη σύνταξη. Απλά μειώνονται οι υπεραριθμίες. Ξαναλέω ότι δεν ισχυρίζομαι ότι όλες οι συνταξιοδοτήσεις ήταν τέτοιες (άλλωστε αυτό φαίνεται και από τον αριθμό των αναπληρωτών που έχει αυξηθεί), αλλά υπάρχουν και τέτοιες.
στη πρωτοβάθμια αυτο δε συμβαίνει?
Καμιά πληροφορία για το αν η κατανομή θα γίνει με βάση τα ήδη υπάρχοντα οργανικα κενα κάθε ειδικότητας ή με βάση τις λειτουργικές ανάγκες υπαρχει;
Φυσικά και συμβαίνει. Γι'αυτό και οι διορισμοί δε θα είναι όσοι και τα "οργανικά" κενά. Δυστυχώς ή ευτυχώς, όταν λείπει ένας δάσκαλος ή μια νηπιαγωγός, ένα τμήμα μένει ακέφαλο εντελώς. Όταν λείπει κάποια ειδικότητα (είτε πρωτοβάθμιας, είτε δευτεροβάθμιας), τα παιδιά "απλά" κάνουν ένα κενό και περιμένουν τον αναπληρωτή. Αυτός είναι ο βασικός λόγος που η πρωτοβάθμια θα πάρει τη μερίδα του λέοντος. Φυσικά έχει και πολλά περισσότερα κενά αλλά και πολλές περισσότερες συνταξιοδοτήσεις κάθε χρόνο (σα σύνολο ίσως όχι, αλλά όταν οι συνταξιοδοτήσεις 2 κλάδων μόνο ισούνται με τις συνταξιοδοτήσεις 15-20 άλλων κλάδων, θα το λάβουν κι αυτό υπόψη τους). Υποθέτω ότι δε χρειάζεται να διευκρινίσω ότι δε θεωρώ ότι υπάρχουν "βασικές" και μη ειδικότητες (ειδικά από τη στιγμή που ανήκω σε μια "μη βασική" ειδικότητα και αυτόν τον όρο τον έχω -αλλά και τον τρώω ακόμα- φάει στη μάπα χρόνια τώρα), ούτε ότι υπάρχουν "ανεκτά" και μη κενά. Προφανώς πρέπει να καλυφθούν όλα τα οργανικά κενά χωρίς καμία εξαίρεση και προφανώς κάθε Αύγουστο θα πρέπει να καλύπτονται όλα τα γνωστά λειτουργικά κενά, χωρίς καμία εξαίρεση. Απλά συζητάμε πάντα με βάση τα δεδομένα που από την εμπειρία μας φαίνεται να αποφασίζει το υπουργείο.
Οντως ισχύει αυτο για 70-30 που περιμενουν οι δασκαλοι και το εχουν κλειδώσει οπως λένε. Εχω ακούσει απο κάποιες δασκάλες αναπληρώτριες πως θα ήθελαν και 80 -20 ακόμα.
Ρε παιδιά δεν γίνεται να ασχολούμαστε με το τι θέλει ο κάθε ”συναδελφος" που νομίζει ότι ο κόσμος γυρίζει γύρω του. Τα πράγματα είναι απλά. Πρέπει οι συνδικαλιστές να απαιτήσουν από το υπουργείο μαζί με την κατανομή να βγάλει και μια αιτιολογική έκθεση σχετικά με τον λόγο που κατέληξε στην οποια αναλογία ανά ειδικότητα. Να μη γίνουν πράγματα στον αέρα και ειδικότερα να μην πιστέψουν ότι μπορούν να εμφανίσουν οποια κατανομή γουστάρουν..