0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Να ρωτησω κατι χωρις ειρωνια. Αλλα με την λογικη σου θα υπάρχουν παρα μα παρα πολλες ειδικοτητες χωρις ουτε ενα διορισμο. Ειναι αυτο εφικτο; π.χ. ΠΕ86, ΠΕ11 ειναι τρανταχτα παραδειγματα!
δευτεροβαθμια δεν εχουμε καμια πληροφορια για συνατξιοδοτησεις; στην πρωτοβαθμια κοντευουν να βγουν σε ολη την Ελλαδα. κ εμεις απλα παρακολουθουμε για αλλοι μια φορα τους δασκαλους
Στην
Έτσι όπως είναι το σύστημα όλα ρουσφέτι είναι. Δεν υπάρχει αντικειμενικότητα. Το μόνο που θα μπορούσα να σκεφτώ είναι αυτό που έχει ξαναγραφεί να διορίσει στις πραγματικές ανάγκες. Πραγματικές όμως. Γιατί τώρα όλοι όσοι δεν είναι πχ ΠΕ86 λένε: έχετε πχ 100 οργανικά κενά αρα δεν δικαούστε παραπάνω διορισμούς. Ασχετα αν στην πρωτοβαθμια παίρνει πολλές 100άδες αναπληρωτές (οι οποίοι στην πραγματικότητα καλύπτουν οργανικά κενα τα οποία όμως δεν έχουν συσταθεί).
Ώπα δεν ξέρεις τι λες. Δηλαδή τα δεδομένα.Και εγώ αυτό λέω. Όχι να χαντακονονται κάποιες ειδικότητες για να ευνοηθεί η δικιά μου με διορισμούς πάνω στην πολιτική βούληση. Υπάρχουν συγκεκριμένα κριτήρια που ορίζουν τις ανάγκες. Να αλλάξουν τα κριτήρια. Μέσα. Αλλά ίδια για όλους. Όχι άλλα για την βασική μου ειδικότητα και άλλα για την δική σου.
Έστειλα στον αιρετό και με ου είπέ ότι θα επικοινωνήσει με τον διευθυντή εκπαίδευσης για να τα μάθει. Να δούμε πότε.
Για δευτεροβαθμια μιλας? Συγγνωμη συναδερφε αλλα ολο για πρωτοβαθμιαδιαβαζω εδω μεσα κ μπερδευτηκαΕυχαριστω
Ναι ναι για δευτεροβάθμια! Σε Α+
Μπράβο βρε Σερραίε. Το πρώτο καινούργιο νούμερο που βλέπω από χθες!Επαναρχόμαστε στην κουβέντα περί κενών/πλεονασμάτων λίγο πριν την ανακοίνωση των κενών των μεταθέσεων και ενώ θα εμφανιστούν δύο συνταξιοδοτικές χρονιές.Ας περιμένουμε λίγο να δούμε τα νούμερα και τα συζητάμε μετά. Για να καταλάβετε, όσον αφορά στους ΠΕ02, για τα οργανικά κενά που υπήρχαν στον περσινό πίνακα (128), τώρα μόνο περίπου 100 δόθηκαν ως οργανικά κενά για μεταθέσεις από ΜΙΑ διεύθυνση... μεγάλη μεν, αλλά ΜΙΑ. Το ίδιο μπορεί να δούμε και στους ΠΕ86 και ΠΕ11 που αναφέρθηκαν. Μπορεί και εκεί να έχει αλλάξει η σχέση πλεονασμάτων-κενών, λιγότερο ή περισσότερο. Σε κάθε περίπτωση, το υπουργείο έχει τον απόλυτο έλεγχο της κατάστασης, οι αιτιάσεις περί αντισυνταγματικότητας οφείλεται σε ελλιπή κατανόηση του ότι οι εκπαιδευτικοί είναι υπάλληλοι του υπουργείου, εκεί είναι οι οργανικές τους θέσεις, οι οργανικές τοποθετήσεις και τα συνακόλουθα οργανικά κενά είναι άλλο πράγμα. Το υπουργείο έχει απίθανη ευελιξία:1) Διορίζει 1% από μία ειδικότητα και 100% από άλλη γιατί έτσι...2) Έχει ένα τσουβάλι περιοχές, διαφοροποιημένες ανά ειδικότητα, όπου θα έχουν ικανοποιηθεί όλες οι αιτήσεις μετάθεσης.