0 μέλη και 15 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ακριβώς. Κενές οργανικές θέσεις. Άλλο η οργανική θέση, άλλο το οργανικό κενό. Τα μπερδεύουμε αλλά είναι τελείως διαφορετικά. Το ξαναλέω. 1. Σε περιοχές που έχουν συσταθεί πχ 100 οργανικά κενά και αυτή την περιοχή την ζητήσουν 101 άτομα προφανώς θα ικανοποιήσει μόνο τις 100 αιτήσεις και ένα άτομο δεν θα πάρει μετάθεση. Για αυτό το 1 άτομο που δεν θα ικανοποιηθεί η αίτηση του δεν μπορεί να διορίσει κανέναν. 2. Σε περιοχή που ισχύει ένα απο τα παρακάτωα. έχουν ικανοποιηθεί όλες οι αιτήσεις μετάθεσεις ή β. κανένας δεν έχει δηλώσει για μετάθεση την περιοχή αυτήμπορεί να διορίσει 100000 άτομα αν θέλει (με ταυτόχρονη ίδρυση οργανικών θέσεων που όπως είπες αναφέρει ο νόμος).ξαναλέω έχοντας τα παραπάνω στο μυαλό μας μπορούμε να δούμε οτι τα οργανικά κενά δεν περιορίζουν το υπουργείο. Μπορεί μια ειδικότητα να έχει 1000 πλεονάζοντες σε κάθε Διεύθυνση και επειδή την Δ' Δωδεκαννήσου δεν την δήλωσε κανένας για μετάθεση να πάει και να διορίσει όσους θέλει εκεί.
Συνάδελφοι δεν ειμαι απόλυτος σε αυτά που λέω . Καλοπροαίρετη συζήτηση κάνουμε όλοι μας. Να γίνει στο πιο δίκαιο για όλους μας.
Δηλαδή το υπουργείο θα μπει στη διαδικασία να ιδρύσει οργανικές θέσεις προκειμένου να διορίσει επιπλέον. Με 6000 οργανικά κενά στους ΠΕ70 για μένα είναι ζάρι το να το κάνει για μας. Μακάρι.
Οχι οχι δεν ειρωνευτηκα απλα ρωταω! Αν δουμε π.χ. κατανομες πριν απο τις μεταθεσεις τοτε δεν ισχυει αυτο που λες αν δουμε ομως να τελειωνουν οι μεταθεσεις και να μην εχουν βγει κατανομες τοτε θα γινουν οπως τα λες.. ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΑΝΗΚΟΝΤΕΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΟΙ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ(-) / ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ(+)ΠΕ01 131 18 -2ΠΕ02 739 47 3ΠΕ03 307 23 -19Τωρα μια ερωτηση εδω επεσα πανω σε ενα πινακα για την β Θεσσαλονικης. Πως γινεται να εχεις και υπεραριθμους και ελλειμα; Π.χ. στους μαθηματικους εχει υπεραριθμους 23 και πλεονασμα 19!
Μάλλον οι 23 είναι υπεράριθμοι στα σχολεία όπου ανήκουν ( για διάφορους λόγους) και ταυτόχρονα υπάρχουν 19 κενά σε άλλα σχολεία.
Δεν θα ιδρύσει απο πρίν. Ιδρύεται ταυτόχρονα με το διορισμό. Είναι απλούστερη διαδικασία απο την ίδρυση οργανικών κενών (στον υπολογισμό των οποίων παίζουν ρόλο ώρες, σχολεία κτλ). Αν κάποιος λοιπόν θέλει να βρεί σε ποιες περιοχές θα διορίσει στην ειδικότητα του πρέπει μετά τις μεταθέσεις να βρεί σε πόσες απο τις 78 ΔΔΕ δεν ικανοποιήθηκαν όλες οι μεταθέσεις και ποιές δεν τις ζήτησε κανένας. Σε αυτές και μόνο μπορεί να διορίσει (όσους θέλει όπως έγραψα παραπάνω)
Και ποιο θα είναι το όριο? Η πολιτική βούληση? Τι είναι το ρουσφέτι ρε παιδιά τότε;