0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν, αλλά από την σκλήρη πραγματικότητα προκύπτει ότι.. αν βάλεις έναν βιολόγο να διδάξει ακόμα και σε γυμνάσιο (για λύκειο ούτε καν) φυσική, ή ακόμα και χημεία, θα έχουμε τραγικά αποτελέσματα για τους μαθητές, λόγω αντικειμένου. Το αντίστροφο (φυσικός να διδάξει χημεία/βιολογία, μέχρι και
Θα τους φανε, τους φυσικους, οι
Καλημέρα.Πρόσκληση για συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ δεν έχει οριστεί. Είναι σε επικοινωνία με τα μέλη για να οριστεί συνεδριαση άμεσα. Προσπαθούν να το ολοκληρώσουν μέχρι τέλος της εβδομάδας. Αυτή είναι η ενημέρωση από το τμήμα μεταθέσεων του υπουργείου. 2103442180
Η ταση καποιων, κι εδω αλλά και στο fb, να υποτιμησουν τους αριθμους των κενων για την Αθμια, μπορει να υιοθετηθει και απο τη Δθμια.Τι εννοω...Διαβαζω οτι τα πραγματικα κενα στην Αθμια «εμφανιζονται» λιγοτερα για να δικαιολογηθει μια πιο φιλικη(;;; τελικη κατανομη στους Δθμιους.Ωστοσο, η ιδια αποψη μπορει να υπαρχει και απο την αλλη πλευρα...Σε καθε περιπτωση, ζουμε εναν πολεμο χαρακωματων.Πρεπει να παραδεχθω οτι στη Δθμια, αυτη η εχθρικη διαθεση ειναι μικροτερη.Στην Αθμια εχουμε μια μεγαλομανια, δυστυχως.Το κακο ειναι ο ελαχιστος αριθμος επικειμενων διορισμων.Οι 10.500 ειναι λιγοι, πολυ λιγοι.
Οι επικεφαλης μας (αιρετοι λεγονται) ειναι αφαντοι.Τη βολή τους κοιταζουν κι αυτοι.Δυστυχως, ετσι ειμαστε οι ανθρωποι.