0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι φυσικοί έχουν 80-90 κενά. Η έκπληξη ποια θα είναι; Να διορίσει πάνω από 90; Για δασκάλους τι εννοείς έκπληξη ότι θα είναι για παράδειγμα 3000;
Η ολμε ζήτησε διακριτά μεταξύ πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας γιατί υπάρχουν διαφορετικές ανάγκες.Και το φυσιολογικό είναι αυτό. 50-50 αυτό είναι το νορμάλ. Από κει και πέρα να συζητήσουν οι δάσκαλοι περισσότερα , εδώ μιλάμε για μία δωδεκαετία δεν μιλάμε για μία ή δύο χρονιές πριν.Έχουν δημιουργηθεί στρεβλώσεις που είναι αναγκασμένο το υπουργείο να κάνει ρυθμίσεις. Και αυτό απαιτούμε όλοι.Το είπα και σε προηγούμενο μήνυμα, δεν μπορεί ένας ο οποίος είμαι 12 χρόνια αναπληρωτής να μένει εκτός.Είναι παράλογο και είναι ανήκουστο να επιδιώκει ο άλλος να τον διώξει και να του πάρει τη θέση...Τα κενά προσδιορίζονται με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα και άλλες ανάγκες που δεν είναι φανερές γιατί δεν έχουμε τα δεδομένα μπροστά μας.Στο κάτω-κάτω εάν εμείς δεν απαιτούμε αυτό που είναι το συμφέρον ΜΑΣ, θα μπορεί ο υπουργός παιδείας να παρεμβαίνει να ρυθμίζει κατά το δοκούν.Λέει ο δάσκαλος τα κενά των φυσικών είναι 80 -90. Αυτά είναι εκτιμήσεις στο πόδι από στοιχεία που διέρρευσαν. Μπορούν να γίνουν αλλαγές και ρυθμίσεις και να αποτυπωθούν τα πραγματικά κενά, αυτά που με κάθε τρόπο τη μνημονιακή περίοδο συμπιέστηκαν.
Να επισημάνω ότι αυτό που λέω είναι απολύτως ακριβές, έχει φύγει περίπου το 45% των φυσικών που υπηρετούσαν το 2010Και αυτά τα 80- 90 που αναφέρονται, κυριολεκτικά είναι το 1,5% όσων υπηρετούσαν...Δηλαδή εξαλείφθηκε εντελώς η κοινή λογική; Και αν πουν ότι με κάποιες εσωτερικές αλλαγές του προγράμματος πήγανε κάποια κενά π.χ. σε βιολόγους, πιστεύω ότι έγινε στο πνεύμα της εξάλειψης των κενών.Θα δώσουν π.χ. κάποιος διορισμούς στους βιολόγους και θα είναι ευχαριστημένοι.Αυτό δεν είναι συνδικαλισμός. Οι βιολόγοι αν έχουν ανάγκες, να πάρουν όσους χρειάζονται, και εφόσον αύξησαν τις ώρες της βιολογίας ας υπολογίσουν περισσότερα χρήματα για αυτό.Δηλαδή για πόσο ηλίθιους πρέπει να μας περνάνε να μας πούνε ότι okay δεν θα πρέπει να προσλάβουμε φυσικούς πάρα που σχεδόν οι μισοί έχουνε αφυπηρετήσει...
Πλέον δεν μιλα κανεις υποθετικά. Όλα τα δεδομένα , τα οργανικά κενά δηλαδη όπως ο νόμος ορίζει, είναι επίσημα από το υπουργείο. Αυτά φανερώνουν τις αναλογίες. Οι διορισμοί δεν είναι ουτε καρπουζι, ουτε πιτσα να μοιραστεί στη μέση επειδή πεινανε όλοι.
Η εκπαίδευση έχει μία παράδοση διεκδικήσεων που είναι σεβαστή από όλους και από την ΔΑΚΕ επίσης.Μερικοί έχουν πέσει σαν τζογαδόροι πάνω σε μία ευμετάβλητη κατάσταση.Οι νόμοι είναι αυτοί που οργανώνουν τα πράγματα προς όφελος της εκπαίδευσης ΚΑΙ των εκπαιδευτικών. ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΓΡΑΜΜΈΝΟΙ ΣΕ ΠΈΤΡΑ. Και όλοι πρέπει να θυμόμαστε ότι η ακραία δικαιοσύνη = άκρα αδικία.Ο νόμος αφήνει πάντα περιθώρια και μπορεί όταν έχουν διαμορφωθεί καινούργιες καταστάσεις να αλλάζει.Επίσης δεν έχει νόημα να μπερδεύονται οι ανάγκες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της ανάγκης της δευτεροβάθμιας και εκείνης της τριτοβάθμιας.Εδώ φέρανε στη δευτεροβάθμια διδάκτορες με βάση το νόμο του γαβρόγλου και στην πρωτοβάθμια ειδικότητες από τη δευτεροβάθμια.Όλα αυτά είναι στρεβλώσεις.Είναι διακριτές οι βαθμίδες. Και οι ανάγκες εξειδικεύονται.Δεν μπορώ εγώ να εξηγήσω ένα δάσκαλο ότι κόψανε το εργαστήριο των φυσικών επιστημών και ότι αυτό είναι πολύ σημαντικό κομμάτι της διδασκαλίας.Έτσι μείωσαν με έναν πολύ προκρούστιο τρόπο τις ανάγκες. Οφείλω να διεκδικήσω πίσω το αυτονόητο χωρίς να μπαίνω σε τριβή με τις ανάγκες της πρωτοβάθμιας που δεν τις ξέρω.Της επίφυσης μόνος είναι αυτός ακόμα και τώρα μετά από την λήξη της δεκαετούς κρίσης θα κουβαλάμε αυτό το πνεύμα ότι η εκπαίδευση είναι ένα είδος πολυτελείας;
Ξεκάθαρα οδυσσέα. Οι Φυσικοί είχαν πλεόνασμα +2000 το 2008 και επιπλέον μειώθηκαν οι ώρες Φυσικής αυξήθηκε το ωράριο κατα 2 ώρες και καταργήθηκαν οι υπεύθυνοι εργαστηρίων, οπότε από πλεόνασμα +2000 πήγαν στο +76.
οκ τι χρειαζεσαι τώρα, πρακτικά