*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 954581 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2478 στις: Νοέμβριος 23, 2020, 10:09:54 πμ »
Είναι προφανές ότι για τα παιδιά αυτά ετοιμάζουμε κατάλληλα τις σημειώσεις και τις ανεβάζουμε στην eme ή στην eclass. Και στην τάξη χάνονται αυτά τα παιδιά. Χρειάζονται προσαρμοσμένο στις ανάγκες τους υλικό. Για αυτό έχουμε κάνει επιμορφώσεις σχετικά. Αν τους δώσουμε να καταλάβουν ότι το μάθημα είναι προαιρετικό, δεν θα μάθουν τίποτα απολύτως.

Τα παιδιά αυτά στην τάξη όμως τα βοηθάμε κρατώντας τα σε ετοιμότητα. Στο σπίτι απαιτείται η συνεργασία του γονέα, που δεν είναι πάντα δεδομένη. Επίσης, είναι κ θέμα ψυχολογικό γθα αυτούς που έχουν τεχνικά προβλήματα: είναι άσχημο να ακούς με διακοπές ή μ σε πετάει κάθε λίγο, κ το μάθημα να συνεχίζεται κανονικά. Όσο κ αν ο καθηγητής αναπληρώσει με γραπτές οδηγίες στο τσατ ή άλλους τρόπους, αυτά τα παιδιά είναι τροπον τίνα αποκλεισμένα χωρίς να ευθύνονται.

Συνάδελφε συγγνώμη που το λέω, έχω την αίσθηση ότι σε οποιονδήποτε προβληματισμό μας προσπαθείς να μας αποδείξεις ότι επινοούμε δικαιολογίες κ όλα λύνονται αν προσπαθήσουμε. Δεν είναι έτσι. Αν απλώς επινοούσαμε δικαιολογίες, δεν θα καθόμασταν να τις συζητάμε κ σε σχετικό φορουμ. Θα διαβάζαμε συνταγές στο ελεύθερο χρόνο μας ή θα ψάχναμε πως να βάψουμε τη ρίζα ή οτιδήποτε άλλο. Για να είμαστε εδώ σημαίνει ότι μας ενδιαφέρει να κάνουμε μάθημα και βασικά να μάθουν οι μαθητες μας. όχι απλα να κάνουμε μάθημα για να πούμε ότι έγινε κ είμαστε ευσυνείδητοι. Η εξαποστασεως έχει προβλήματα και περιορισμούς που πλήττουν κυρίως κάποιες κοινωνικές ομάδες όπως κ παιδιά με αδυγαμιες. Αυτό δεν είναι δικαιολογία των τεμπέληδων ή των συνδικαλιστών ή των συριζαιων. είναι μια παγκόσμια διαπίστωση κ γι αυτό στο δεύτερο λοκνταουν στις περισσότερες χώρες έμειναν ανοιχτά τα σχολεία (κ για άλλους λόγους, άσχετους με την εκπαίδευση, αλλά και γι αυτό).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:09:03 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2479 στις: Νοέμβριος 23, 2020, 12:56:28 μμ »
Πες τα Έσπερε!!!!

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2480 στις: Νοέμβριος 23, 2020, 05:44:10 μμ »
Τα παιδιά αυτά στην τάξη όμως τα βοηθάμε κρατώντας τα σε ετοιμότητα. Στο σπίτι απαιτείται η συνεργασία του γονέα, που δεν είναι πάντα δεδομένη. Επίσης, είναι κ θέμα ψυχολογικό γθα αυτούς που έχουν τεχνικά προβλήματα: είναι άσχημο να ακούς με διακοπές ή μ σε πετάει κάθε λίγο, κ το μάθημα να συνεχίζεται κανονικά. Όσο κ αν ο καθηγητής αναπληρώσει με γραπτές οδηγίες στο τσατ ή άλλους τρόπους, αυτά τα παιδιά είναι τροπον τίνα αποκλεισμένα χωρίς να ευθύνονται.

Συνάδελφε συγγνώμη που το λέω, έχω την αίσθηση ότι σε οποιονδήποτε προβληματισμό μας προσπαθείς να μας αποδείξεις ότι επινοούμε δικαιολογίες κ όλα λύνονται αν προσπαθήσουμε. Δεν είναι έτσι. Αν απλώς επινοούσαμε δικαιολογίες, δεν θα καθόμασταν να τις συζητάμε κ σε σχετικό φορουμ. Θα διαβάζαμε συνταγές στο ελεύθερο χρόνο μας ή θα ψάχναμε πως να βάψουμε τη ρίζα ή οτιδήποτε άλλο. Για να είμαστε εδώ σημαίνει ότι μας ενδιαφέρει να κάνουμε μάθημα και βασικά να μάθουν οι μαθητες μας. όχι απλα να κάνουμε μάθημα για να πούμε ότι έγινε κ είμαστε ευσυνείδητοι. Η εξαποστασεως έχει προβλήματα και περιορισμούς που πλήττουν κυρίως κάποιες κοινωνικές ομάδες όπως κ παιδιά με αδυγαμιες. Αυτό δεν είναι δικαιολογία των τεμπέληδων ή των συνδικαλιστών ή των συριζαιων. είναι μια παγκόσμια διαπίστωση κ γι αυτό στο δεύτερο λοκνταουν στις περισσότερες χώρες έμειναν ανοιχτά τα σχολεία (κ για άλλους λόγους, άσχετους με την εκπαίδευση, αλλά και γι αυτό).
Ακριβώς. Συμφωνώ. Για αυτό και εγώ συντάσσομαι με τους Γερμανούς συνδικαλιστές και τα μέλη που εδώ στο φόρουμ ανέφεραν ότι το πιο δίκαιο και σωστό είναι να επαναληφθεί η χρονιά. Κι αυτό γιατί όλα τα τεχνικά προβλήματα όλων δεν λύνονται.
Θα μπορούσε και η δική μας ΟΛΜΕ αντί να ζητά ημίμετρα για να περάσουν οι μαθητές με λιγότερη προσπάθεια να ζητήσουν επανάληψη της χρονιάς, για να εστιάσουμε στα σημαντικά. Όσες συζητήσεις και αν κάνουμε και το ρεύμα θα πέφτει και άλλοτε η μία εταιρία και άλλοτε η άλλη θα χει πρόβλημα και μερικοί θα χουν όλες τις ανέσεις και άλλοι ούτε κινητό κλπ κλπ. Από την άνοιξη πάντως θα μποούσαν να χουν γίνει πολλά από τους δήμους και τις περιφέρειες ώστε να λυθούν πολλά μικροπροβλήματα.
Στο γυμνάσιο που εργάζομαι βοηθούν πολύ οι μαθητές τους συμμαθητές τους. Έχουν φτιάξει ομάδες πχ με όσους έχουν εκτυπωτή και στηρίζουν τα παιδιά που δεν έχουν, δινοντάς τους τυπωμένες τις σημειώσεις και τις ασκήσεις. Και άλλες ομάδες. Υπάρχει ομάδα τεχνικής υποστήριξης και άλλες πολλές. Εκείνα ναι αντί να βρίσκουν δικαιολογίες φροντίζουν να βρουν λύσεις.
Δεν είχα τέτοια πρόθεση, αλλά το ότι εσύ το εξέλαβες έτσι, είναι πρόβλημα. Ενεργοποιήστε το 15μελές σας. Το σύλλογο γονέων. Μακάρι οι γονείς των μαθητών μας να τους έμοιαζαν!

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1856
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2481 στις: Νοέμβριος 23, 2020, 06:15:59 μμ »
Ακόμα με την τηλεκπαιδευση ασχολούμαστε. Μόλις ανακοίνωσε η κεραμεως πως η βάση του 10 δεν θα ισχύει. Βρέθηκε η λύση σε τυχον αδυναμίες της τηλεκπαίδευσης
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 23, 2020, 07:32:11 μμ από math22 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:09:03 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3370
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2482 στις: Νοέμβριος 23, 2020, 06:22:24 μμ »
Tim Pap, και πάλι δεν νομίζω ότι φταίνε οι εκπαιδευτικοί. Ίσως αναφέρεσαι σε μικρή περιοχή, όπου μπορούν να μοιραστούν εκτυπώσεις στα παιδιά, αλλά αυτό αποτελεί ουσιαστικό σπάσιμο της καραντίνας. Μπορεί να γίνει αυτό στην Αθήνα; Πώς; Οι μαθητές της Κυψέλης να μοιράζουν στους μαθητές στα Κάτω Πατήσια; Πώς; Δεν γίνεται. Ήταν τόσο δύσκολο να δοθεί ένα κουπόνι 30-40 ευρώ για την αγορά ενός πολυμηχανήματος; Εγώ με τόσα έχω. Το έκανε το Υπουργείο για να βοηθήσει την φτωχή οικογένεια; Όχι. Άρα;
Πιστεύεις εξάλλου ότι η ελληνική οικογένεια με τα χαρακτηριστικά που έχει θα δεχόταν την επανάληψη τάξης; Θα ξεσηκωνόταν το σύμπαν. Μιλάμε για κάτι ανεδαφικό. Άρα;
Όσο για την ομάδα τεχνικής υποστήριξης: για να γίνει αυτό απαιτείται γονιός με σοβαρές γνώσεις πληροφορικής ή καθηγητής πληροφορικής με πραγματική διάθεση αυτοθυσίας (εννοώ να θυσιάσει τον ελάχιστο ελεύθερο προσωπικό του χρόνο). Γιατί ο φιλόλογος όσο και να θέλει τεχνική υποστήριξη δεν μπορεί να προσφέρει. Άρα; Είναι και θέμα συλλόγου γονέων.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2483 στις: Νοέμβριος 23, 2020, 06:28:45 μμ »
Ακριβώς. Συμφωνώ. Για αυτό και εγώ συντάσσομαι με τους Γερμανούς συνδικαλιστές και τα μέλη που εδώ στο φόρουμ ανέφεραν ότι το πιο δίκαιο και σωστό είναι να επαναληφθεί η χρονιά. Κι αυτό γιατί όλα τα τεχνικά προβλήματα όλων δεν λύνονται.
Θα μπορούσε και η δική μας ΟΛΜΕ αντί να ζητά ημίμετρα για να περάσουν οι μαθητές με λιγότερη προσπάθεια να ζητήσουν επανάληψη της χρονιάς, για να εστιάσουμε στα σημαντικά. Όσες συζητήσεις και αν κάνουμε και το ρεύμα θα πέφτει και άλλοτε η μία εταιρία και άλλοτε η άλλη θα χει πρόβλημα και μερικοί θα χουν όλες τις ανέσεις και άλλοι ούτε κινητό κλπ κλπ. Από την άνοιξη πάντως θα μποούσαν να χουν γίνει πολλά από τους δήμους και τις περιφέρειες ώστε να λυθούν πολλά μικροπροβλήματα.
Στο γυμνάσιο που εργάζομαι βοηθούν πολύ οι μαθητές τους συμμαθητές τους. Έχουν φτιάξει ομάδες πχ με όσους έχουν εκτυπωτή και στηρίζουν τα παιδιά που δεν έχουν, δινοντάς τους τυπωμένες τις σημειώσεις και τις ασκήσεις. Και άλλες ομάδες. Υπάρχει ομάδα τεχνικής υποστήριξης και άλλες πολλές. Εκείνα ναι αντί να βρίσκουν δικαιολογίες φροντίζουν να βρουν λύσεις.
Δεν είχα τέτοια πρόθεση, αλλά το ότι εσύ το εξέλαβες έτσι, είναι πρόβλημα. Ενεργοποιήστε το 15μελές σας. Το σύλλογο γονέων. Μακάρι οι γονείς των μαθητών μας να τους έμοιαζαν!

Το δικό μου σχολείο έχει ενεργοποιήσει σύλλογο γονέων, δήμο και συνδικαλιστές για να λυθεί τουλάχιστον το πρόβλημα εξοπλισμού- που ούτως ή άλλως είναι περιορισμένο, λόγω του υψηλού βιοτικού επιπέδου της περιοχης. Τις τηλεφωνικές γραμμές του νησιού μόνο δεν μπορούμε να βελτιώσουμε, ελπίζω να μην θεωρείς ότι και αυτό είναι μια δικαιολογία. Επειδή όμωςη σκέψη μου φεύγει από τα όρια του δικού μου μικρόκοσμου, αναγνωρίζω ότι όσοι συβαδελφοι επισημαίνουν προβλήματα, έχουν βάσιμο λόγο για να τα επισημαίνουν και ταυτόχρονα καταβάλλουν όσο περισσότερες προσπάθειες μπορούν για να τα αντιμετωπίσουν.

Η επανάληψη της χρονιάς είναι ο,τι πιο άσχετο με την εκπαίδευση έχω ακούσει και απορώ πώς το σκέφτηκαν αυτό και το προτείνουν εκπαιδευτικοί. Το κενό από την επαφή των παιδιών με την εκπαίδευση δεν καλύπτεται έτσι. δηκαδη θα πούμε ότι η φετινή χρόνια είναι χαμένη, θα κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας, για να την κάνουμε από την αρχή του χρόνου; τι νόημα έχει αυτό; το πιο απλό είναι να αναδιαρθρωθεί η ύλη σε βάθος χρόνου για όλους τους μαθητες και ει δυνατόν να ανοίξει το συντομότερο το νηπιο κ η Α δημοτικού γιατί εκεί μπαίνουν τα θεμέλια. Στις υπόλοιπες ταξεις, περικοπή ενοτήτων με κεντρικές οδηγίες για να μη χαθεί η συνέχεια και φυσικά απαλλαγή από οποιονδήποτε εξωτερικό βραχνά δεν έχει σχέση με τη διαδικασια της μάθησης (τράπεζες θεμάτων, εξετάσεις στο γυμνάσιο). Και όταν ανοίξουν τα σχολεία, τέλος οι ανοησίες για δράσεις  κ αφιερώματα κ ο,τι άλλο άσχετο προκαλεί απώλεια ωρών. Αν έχουμε κατά νου ότι η ύλη είναι μικρότερη, δεν θα βιαζόμαστε τόσο κ θα μπορούμε κ στην τηλεκπαίδευση να δώσουμε ευκαιρίες να μιλούν όλα τα παιδιά.


Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1856
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2484 στις: Νοέμβριος 23, 2020, 09:46:41 μμ »
Εσύ κοροϊδεύεις έσπερε που έλεγες πως κάνεις 5ωρα προετοιμασία για τηλεκπαιδευση και άλλα ωραία και τώρα μας λες πως η τηλεκπαιδευση δεν προχωρα

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2485 στις: Νοέμβριος 23, 2020, 09:57:19 μμ »
Εσύ κοροϊδεύεις έσπερε που έλεγες πως κάνεις 5ωρα προετοιμασία για τηλεκπαιδευση και άλλα ωραία και τώρα μας λες πως η τηλεκπαιδευση δεν προχωρα

Είπα εγω ότι δεν προχωρά;; Πού το είπα; Είπα απλώς ότι υπάρχουν δυσκολίες κ περιορισμοί σε συγκεκριμένες ομάδες μαθητών. Εγω γενικα προχωράω κ μάλλον πιο ησυχα αφού δεν έχω ούτε φασαρία ούτε διακοπές. Δεν είμαι σίγουρη για το τι αποκομίζει όμως ο μαθητής που είναι ξάπλα κ απλώς μου μιλάει αν τον ρωτήσω ή ο μαθητής που κάνει δέκα απόπειρες να συνδεθεί ή αυτός που κ ακούει με διακοπές. Ελπίζω στην τάξη να δω βιβλία σημειωμένα κ τετράδια γραμμένα κ να τα έχουν εμπεδώσει σε φυσιολογικό βαθμό για να μην τα ξανακάνω. Ξαναλέω όμως: το ότι εγω είμαι ευχαριστημένη από τη δουλειά που κάνω στα 5 από τα 7 τμήματα, και μάλιστα σε κάποια απ αυτά έχω ξεπεράσει κ τις προσδοκίες μου, δεν με κάνει να εθελοτυφλώ για τις δυσκολίες του εγχειρήματος. Αυτό μου θυμίζει τις συνεδριάσεις που παραπονιούνται κάποιοι για ένα ζωηρό τμήμα κ ειναο 2-3 που λενε αυτάρεσκα ότι σ εκείνους δεν κάνουν τίποτα κ δουλεύουν μια χαρά. αυτόν τον ρόλο της επίδειξης αυτοϊκανοποιησης, δεν πρόκειται να τον παίξω. Όχι λόγω αντιπολίτευσης, αλλά δεν κου το επιτρέπει η συνείδηση μου. Οποίος θέλει να τα βλέπει όλα ροζ, δικαίωμα του. αρκεί να μην υποτιμά τους υπόλοιπους.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2486 στις: Νοέμβριος 23, 2020, 10:02:02 μμ »
και για να τελειώνουμε. Δεν έχω κάποιο συμφέρον μα λέω ότι δεν τραβάει. γιατί ξέρω ότι ο,τι δουλειά γίνεται, είναι αποκλειστικά χάρη ΣΕ ΕΜΑΣ ΟΛΟΥΣ. Σε καμία κεραμεως  καμία Χαχαρακη κανέναν συντονιστή, καμία cisco. εμείς το κάνουμε αυτό να δουλεύει, εμείς επισημαίνουμε κ τα προβλήματα.

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2487 στις: Νοέμβριος 23, 2020, 10:11:54 μμ »
και για να τελειώνουμε. Δεν έχω κάποιο συμφέρον μα λέω ότι δεν τραβάει. γιατί ξέρω ότι ο,τι δουλειά γίνεται, είναι αποκλειστικά χάρη ΣΕ ΕΜΑΣ ΟΛΟΥΣ. Σε καμία κεραμεως  καμία Χαχαρακη κανέναν συντονιστή, καμία cisco. εμείς το κάνουμε αυτό να δουλεύει, εμείς επισημαίνουμε κ τα προβλήματα.

Ακριβώς αυτό! Όπως δουλεύουν τα νοσοκομεία αυτόν το καιρό χάρη στο προσωπικό τους (πρακτικά χωρίς καμιά κρατική υποστήριξη) έτσι λειτουργεί κι η τηλεκπαίδευση. Και το ότι λειτουργεί και προχωρά δε σημαίνει ότι πρέπει να μας οδηγεί σε σιωπή για πανθομολογούμενα πια προβλήματα - τα οποία δεν μπορούμε να λύσουμε εμείς.
Παρεμπιπτόντως, επειδή λεφτά για tablet στους μαθητές δεν υπάρχουν, ούτε λεφτά για μόνιμο προσωπικό στα νοσοκομεία, καλοφάγωτα τα 120.000.000 στην Aegean.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2488 στις: Νοέμβριος 23, 2020, 10:18:45 μμ »
Α και κάτι τελευταίο προς εσάς όλους που θεωρείτε ότι για όλα υπάρχει μια μαγική λύση που δεν την βλέπουμε όσοι γκρινιάζουμε από τον καναπέ μας:  όταν στο μάθημα, σας γράφει ένα παιδί ότι δεν σας ακούει, ή ότι τον πετάει, ή οτιδήποτε τέτοιο πρακτικό, τι σκέφτεστε; ειλικρινά τι νιώθετε;  δεν μπορώ να πιστέψω ότι δεν νιώθετε άσχημα. προφανώς του γράφετε κάποιες απαντήσεις στο τσατ ή ανεβάζετε ένα φυλλάδιο στο eclass, όπως κάνουμε όλοι, αλλά δεν νιώθετε ότι αυτά τα παιδιά είναι κάπως αποκλεισμένα χωρίς να φταίνε; λογικά προχωράτε κανονικά παρακάτω, όπως κάνουμε όλοι, αλλά δεν αναρωτιέστε σε ποιον βαθμό πρέπει να διδαχτεί αυτή η ύλη δια ζώσης;  δηλαδή πραγματικά, δεν καταλαβαίνω γιατί ενοχλείστε τόσο από τους προβληματισμούς.

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1856
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2489 στις: Νοέμβριος 23, 2020, 10:51:28 μμ »
Έρχεσαι στα λόγια μου. Η τηλεκπαιδευση αποτελεί μια βλακεια της Κεραμεως να δικαιολογησει τον μισθό μας. Η ύλη δεν πρέπει να θεωρηθει διδαχθείσα. Άργησες αλλά το κατάλαβες.

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2490 στις: Νοέμβριος 23, 2020, 11:21:52 μμ »
Αποκάλυψη MEGA : Στις 7 Δεκεμβρίου ανοίγουν δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια
https://www.in.gr/2020/11/23/greece/apokalypsi-mega-stis-7-dekemvriou-anoigoun-dimotika-gymnasia-kai-lykeia/amp/
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #2491 στις: Νοέμβριος 23, 2020, 11:23:17 μμ »
Έρχεσαι στα λόγια μου. Η τηλεκπαιδευση αποτελεί μια βλακεια της Κεραμεως να δικαιολογησει τον μισθό μας. Η ύλη δεν πρέπει να θεωρηθει διδαχθείσα. Άργησες αλλά το κατάλαβες.
.

Με μπέρδεψες πριν. Νόμιζα ότι είσαι στο στρατόπεδο «αν θες πολύ να κανεις τηλεκπαίδευση, δουλεύουν όλες οι γραμμες σαν οπτική ίνα κ λαπτοπ της apple πέφτουν ουρανοκατέβατα στα χέρια των μαθητών για να κανεις γ@μ@το μάθημα»!

Βασικά δεν συμφωνούμε ακριβώς. Τη συγκεκριμένη τηλεκπαίδευση με πλήρως σύγχρονη στο πρόγραμμα του κανονικού σχολείου πράγματι τη θεωρώ βλακεία της Κεραμεως για να δικαιολογηθεί ο μισθός κ για να είναι απασχολημένα τα παιδιά.

Δεν θεωρώ όμως ότι η ύλη είναι μη διδαχθεισα, σε όλες τις περιπτώσεις. Και δεν συμφωνώ μα ειπωθεί τέτοιο πράγμα γιατί ακυρώνει κ τη δίκη μας δουλειά κ τους κόπους κ τα έξοδα παιδιών κ γονέων κ τέλος είναι σαν να παραδεχόμαστε ότι κάνουμε μπειμπισιτινγκ.

Αυτό που θα ήθελα είναι ένα πλάνο ότι φέτος δεν έχει ενδοσχολικές, έτσι ώστε να μην αγχώνεται οποίος έμεινε πίσω για οποιονδήποτε λόγο. κ ένα σαφές σχέδιο των ενοτήτων που πρέπει οπωσδήποτε να γίνουν για να μην αυτοσχεδιαζουμε. Αυτό είναι το μίνιμουμ. Το ιδανικό που θα θελα ήταν: μικτό μοντέλο με δια ζώσης σε κάποια μαθήματα κ πολλές εργασίες, κατά βάση δλδ ατομική εργασία, με προϋποθεσεις υποχρεωτικότητας για να εξασφαλίζεται συμμετοχή κ να μην νιώθει κάποιος ότι εξαρτάται από μια κακη σύνδεση κ ένα κινητό που κολλαει. εννοειται όχι αηδίες τύπου γυμναστική εξαποστασεως.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159768
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 346
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 318
Σύνολο: 319

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.116 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.