*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 954438 φορές)

0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1692
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3444 στις: Ιανουάριος 11, 2021, 08:27:33 μμ »
Σήμερα κάποιοι γονείς δεν έστειλαν τα παιδιά τους σχολείο. Επίσης στο class έχω μηνύματα γονέων από τα άλλα μου σχολεία που με ενημερώνουν ότι δεν θα στείλουν τα παιδιά τους αν δεν περάσουν δυο βδομάδες από των Φώτων.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:44:06 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4130
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3445 στις: Ιανουάριος 11, 2021, 08:42:09 μμ »
Επειδή δεν είμαι ειδικός, παραθέτω την άποψη ενός ειδικού, του προέδρου του Ιατρικού Συλλόγου, που σε συνέντευξή του δηλώνει ότι: "Θα ήταν σκόπιμο να είχαμε και επιπλέον μέτρα στα σχολεία, όπως λιγότεροι μαθητές σε μια τάξη ή την εκ περιτροπής λειτουργία, όπως την είχαμε τον Μάιο". Και για να προχωρήσω λίγο περισσότερο, δηλώνει παρακάτω ο ίδιος: "Βρισκόμαστε σε αργή τιθάσευση του δεύτερου κύματος, οπότε ακόμα δεν ξέρουμε τι θα γίνει με το τρίτο κύμα..." και το εξής: "Είμαστε σε μια περίοδο υψηλής κυκλοφορίας του ιού, οι γονείς κι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί..." και το τελευταίο: "Η κοινωνία πιέζει, αλλά έχουμε μπροστά μας τους δύο χειρότερους μήνες του χειμώνα, καθώς ένα στέλεχος του ιού μεταδίδεται πιο πολύ από το προηγούμενο και το σύστημά μας είναι γεμάτο κατά τα 2/3, δεν είναι άδειο, όπως ήταν στις αρχές του Οκτώβρη...".
Αυτά τα πολύ ενδιαφέροντα, πιστεύω, και για το νέο στέλεχος του ιού, το οποίο οι άλλοι ειδικοί το προσπερνούν επιπόλαια...!

Καθαρα στατιστικα κ βάσει πιθανοτήτων φυσικά οι λιγότεροι μαθητες δημιουργούν λιγότερες πιθανότητες, αυτό δεν το αρνείται κανεις. Μιλάμε όμως αποκλειστικά για πιθανότητες κ για περιορισμό της διασποράς, όχι αποτροπή. 15 άτομα για ώρες σε κλειστό χώρο εξακολουθεί να είναι επικίνδυνο. μια λύση ανάγκης για να μείνουν περισσότερο ανοιχτά τα σχολεία, όχι λύση για να νιώθουμε ασφαλείς ότι δεν θα κολλησουμε, όσοι ειδικά έχουμε σχεδον εκμηδενίσει την πιθανότητα να κολλησουμε από άλλου.

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1856
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3446 στις: Ιανουάριος 12, 2021, 09:01:45 πμ »
https://www.alfavita.gr/kosmos/341356_sholeia-italia-stoys-dromoys-oi-mathites-gia-na-arhisoyn-ta-mathimata
Έτσι για να μην ανεβάζουμε μόνο πλαστικούς χειρουργους

Αποσυνδεδεμένος lasard

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 603
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3447 στις: Ιανουάριος 12, 2021, 09:41:21 πμ »
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/341290_pairnei-piso-i-kerameos-ta-tilediagonismata-se-gymnasia-kai-lykeia
Καλημέρα. Αυτό το άρθρο δημοσιεύτηκε την Κυριακή στο Πρώτο Θέμα σελιδα 43. Αναφέρεται ότι τα διαγωνίσματα του α τετραμήνου μεταφέρονται στο β τετράμηνο. Έχετε κάποια ενημέρωση από το σχολείο; Μας καλύπτει για να βάλουμε όλα τα διαγωνίσματα στο β τετράμηνο;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:44:06 »

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3448 στις: Ιανουάριος 12, 2021, 09:53:28 πμ »
https://www.alfavita.gr/kosmos/341356_sholeia-italia-stoys-dromoys-oi-mathites-gia-na-arhisoyn-ta-mathimata
Έτσι για να μην ανεβάζουμε μόνο πλαστικούς χειρουργους
Θυμάμαι που πολλοί την είχαν πρότυπο την Ιταλία τον Σεπτέμβριο. Με όποιο μέσο να προσπαθήσουμε για το καλύτερο εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς. Έχουν απαξιώσει το μάθημα είτε διά ζώσης είτε στην τηλεκπαίδευση. Να σταθούμε σε αυτά που έχουμε και να αφήσουμε τη γκρίνια.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3449 στις: Ιανουάριος 12, 2021, 01:30:09 μμ »
Θυμάμαι που πολλοί την είχαν πρότυπο την Ιταλία τον Σεπτέμβριο. Με όποιο μέσο να προσπαθήσουμε για το καλύτερο εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς. Έχουν απαξιώσει το μάθημα είτε διά ζώσης είτε στην τηλεκπαίδευση. Να σταθούμε σε αυτά που έχουμε και να αφήσουμε τη γκρίνια.
Παρατηρείται κι εδώ στη χώρα μας βία, επιθετικότητα, όπως στην Ιταλία; Δε νομίζω. Υπερβολές...

Άλλο το ένα, άλλο το άλλο! Να γυρίσουμε στο σχολείο, όταν θα είναι οι συνθήκες κατάλληλες και με ασφαλείς πάντα όρους! Όχι να χρησιμοποιούμε ως επιχείρημα για τη βεβιασμένη επιστροφή μας τη γενικότερη απαξίωση του σχολείου...!
Έχετε υπόψιν σας ότι τώρα, μπροστά μας, είναι τα δύσκολα;;;
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3451 στις: Ιανουάριος 12, 2021, 03:59:16 μμ »
Παρατηρείται κι εδώ στη χώρα μας βία, επιθετικότητα, όπως στην Ιταλία; Δε νομίζω. Υπερβολές...

Άλλο το ένα, άλλο το άλλο! Να γυρίσουμε στο σχολείο, όταν θα είναι οι συνθήκες κατάλληλες και με ασφαλείς πάντα όρους! Όχι να χρησιμοποιούμε ως επιχείρημα για τη βεβιασμένη επιστροφή μας τη γενικότερη απαξίωση του σχολείου...!
Έχετε υπόψιν σας ότι τώρα, μπροστά μας, είναι τα δύσκολα;;;
Δεν εστίασα στη βία, αλλά στις επαινετικές αναρτήσεις για την σωστή προετοιμασία των ιταλικών σχολείων από διαφόρους με αποστάσεις, πλέξιγκλας κλπ που αποδείχθηκαν τελικά υπερβολές, αφού παρέμειναν κλειστά με αμφιβόλου ποιότητας τηλεκπαίδευση. Είμαστε μικρή χώρα και έγινε ένα σημαντικό βήμα με την τηλεκπαίδευση. Θεραπεύοντας τις λίγες ακόμη αδυναμίες μπορούμε να εργαστούμε ικανοποιητικά από το σπίτι μένοντας ασφαλείς για όσο ακόμη χρειάζεται. Δεν βοηθά κανέναν η απαξίωση της εκπαίδευσης μέσω webex. Καλό είναι να αφήσουμε τη γκρίνια και να εργαστούμε όσο καλύτερα γίνεται με όλη την ουσία των εκπαιδευτικών διαδικασιών. Τον χρόνο μου όταν ανοίξουμε δεν θα τον αφιερώσω πχ σε διαγωνίσματα. Τελείωσα με αυτά. Σημασία έχουν άλλα πράγματα! Όσοι θέλουν βρήκαν τον τρόπο να στείλουν και ασκήσεις και να διαβάσουν σωστά και να αξιολογηθούν ουσιαστικά. Καθημερινά τονίζω στους μαθητές μου ότι ο καθένας αγωνίζεται για τον εαυτό του στην μάθηση. Είναι προσωπικός αγώνας. Όλοι οι άλλοι είμαστε επικουρικοί! Κλειστά ή ανοιχτά η ουσία του μαθήματος υπάρχει στη σχέση μαθητή- εκπαιδευτή. Αυτή με όποιο μέσο υφίσταται. Αν για κάποιους όσα έχουμε κάνει δεν έχουν αξία, να βγουν να ζητήσουν ανοιχτά επανάληψη της χρονιάς για όλους και όλες. Τα υπόλοιπα είναι προς κατανάλωση. Τα ανοιχτά σχολεία έχουν ένα ρίσκο. Αξίζει; Θεωρώ πως ναι. Καλό είναι σταδιακά να ανοίξουμε και στη ββάμθμια. Όχι για τα διαγωνίσματα, αλλά για να ζήσουμε φυσιολογικά. Να επικοινωνήσουμε, να ιδωθούμε. Κάποιοι αντιμετωπίζουν την όλη κατάσταση σαν βιντεοπαιχνίδι! Δύσκολα βρίσκονται ισορροπίες εξ αποστάσεως, αλλά παλεύουμε να τις βρούμε!
Τελειώνει το τετράμηνο σε λίγες μέρες. Θα βάλουμε βαθμούς, θα στείλουμε ελέγχους, θα ξεκινήσουμε το β τετράμηνο και όπως φαίνεται από το σπίτι μας, αφού για τα γυμνάσια δεν ακούγεται κάτι άλλο. Και αυτή η κανονικότητα είναι σημαντική για την εσωτερική ασφάλεια των παιδιών. Αλλιώς μπερδεύονται, συγχύζονται, νιώθουν ότι όλα είναι χωρίς νόημα. Ακόμη και η επίπλαστη κανονικότητα παίζει τον ρόλο της στην ψυχολογία μας. Όλων μας!

Αποσυνδεδεμένος English

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1440
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείωνΔε
« Απάντηση #3452 στις: Ιανουάριος 12, 2021, 04:32:49 μμ »
Δεύτερη μέρα στο σχολείο σήμερα. Οι μαθητές των μικρών τάξεων πολύ χαρούμενοι που βρέθηκαν ξανά με τους συμμαθητές και τους δασκάλους τους. Οι των τελευταίων τάξεων έτσι κι έτσι. Αρκετοί είχαν βολευτεί με την τηλεκπαίδευση είπαν. Ευτυχώς ο καιρός ήταν καλός και τα ανοιχτά παράθυρα δεν ήταν πρόβλημα. Για τις επόμενες ημέρες προβλέπουν αλλαγή του καιρού με χαμηλές θερμοκρασίες. Προσπαθούμε όλοι για την τήρηση των μέτρων, συνεργάσιμοι κι οι γονείς μέχρι στιγμής. Πάντως ο φόβος υπάρχει. Κάποιοι συνάδελφοι είδα να φορούν διπλή μάσκα. Αγκαλιά όλοι με το αντισηπτικό εννοείται.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3647
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείωνΔε
« Απάντηση #3453 στις: Ιανουάριος 12, 2021, 05:45:20 μμ »
Δεύτερη μέρα στο σχολείο σήμερα. Οι μαθητές των μικρών τάξεων πολύ χαρούμενοι που βρέθηκαν ξανά με τους συμμαθητές και τους δασκάλους τους. Οι των τελευταίων τάξεων έτσι κι έτσι. Αρκετοί είχαν βολευτεί με την τηλεκπαίδευση είπαν. Ευτυχώς ο καιρός ήταν καλός και τα ανοιχτά παράθυρα δεν ήταν πρόβλημα. Για τις επόμενες ημέρες προβλέπουν αλλαγή του καιρού με χαμηλές θερμοκρασίες. Προσπαθούμε όλοι για την τήρηση των μέτρων, συνεργάσιμοι κι οι γονείς μέχρι στιγμής. Πάντως ο φόβος υπάρχει. Κάποιοι συνάδελφοι είδα να φορούν διπλή μάσκα. Αγκαλιά όλοι με το αντισηπτικό εννοείται.

Εδω παντως εχει πιασει καλος χριμωνας....
Μαλιστα απι χθες εχει πολλες βροχες (με αρκετες πλυμμηρες).....
Αρα με ανοιχτα παραθυρα απλα κανει ψοφο και ουτε εξω μπορουν να βγουν για διαλειμμα.....
Ευτυχως που δεν ειμαι σε σχολειο φετος!!!!

Α! Στη Λαρισα εκλεισε το πρωτο τμημα για τη φετεινη χρονια μετα απο κρουσμα σε μαθητη!
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος Lasid

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 10808
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3454 στις: Ιανουάριος 12, 2021, 05:57:56 μμ »
Ιδού και η είδηση: Στη Λάρισα το πρώτο τμήμα που κλείνει μετά το άνοιγμα στις 11 Ιανουαρίου
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/341432_koronoios-sholeia-sti-larisa-proto-tmima-poy-kleinei-molis-anoixan

Αποσυνδεδεμένος English

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1440
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3455 στις: Ιανουάριος 12, 2021, 06:39:55 μμ »
Και τα κρούσματα αυξημένα σήμερα...

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3456 στις: Ιανουάριος 12, 2021, 07:02:59 μμ »
Αν άνοιγαν τα σχολεία με 15 μαθητες ανά τμήμα θα το θεωρούσαμε σοβαρό μέτρο?
ΦΥΣΙΚΑ και είναι σοβαρό μέτρο η μείωση των μαθητών στο 50% ανά τμήμα. 15 μαθητές σημαίνει 1 μαθητής ανά θρανίο. 1 μαθητής ανά υπολογιστή (για μας τους ΠΕ86). Καλύτερες αποστάσεις στην γυμναστική. 1 ανά γραμμή στην συγκέντρωση στο προαύλιο (όπου γίνεται). Σημαίνει ότι ίσως ο μικρότερος αριθμός μαθητών μπορεί να περιοριστεί σε ένα (μακρινό) κομμάτι του προαυλίου και να μπορούν να γίνουν κλιμακωτά διαλείμματα χωρίς να ενοχλούν τις τάξεις. Σημαίνει πιο διαχειρίσιμη κατάσταση στο ανεβοκατέβασμα στις σκάλες, άλλο είναι να προσπαθείς να συνοδέψεις 12 παιδιά και άλλο 24. Υπάρχουν ένα σωρό πτυχές τις σχολικής ζωής που γίνονται πιο εύκολες και διαχειρίσιμες και πιο ευέλικτες με τον μικρότερο αριθμό μαθητών ανά τμήμα. Γι αυτό άλλωστε και είναι πάγιο αίτημα των εκπαιδευτικών αυτό, και εκτός πανδημίας.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3457 στις: Ιανουάριος 12, 2021, 07:18:12 μμ »
Δεν εστίασα στη βία, αλλά στις επαινετικές αναρτήσεις για την σωστή προετοιμασία των ιταλικών σχολείων από διαφόρους με αποστάσεις, πλέξιγκλας κλπ που αποδείχθηκαν τελικά υπερβολές, αφού παρέμειναν κλειστά με αμφιβόλου ποιότητας τηλεκπαίδευση. Είμαστε μικρή χώρα και έγινε ένα σημαντικό βήμα με την τηλεκπαίδευση. Θεραπεύοντας τις λίγες ακόμη αδυναμίες μπορούμε να εργαστούμε ικανοποιητικά από το σπίτι μένοντας ασφαλείς για όσο ακόμη χρειάζεται. Δεν βοηθά κανέναν η απαξίωση της εκπαίδευσης μέσω webex. Καλό είναι να αφήσουμε τη γκρίνια και να εργαστούμε όσο καλύτερα γίνεται με όλη την ουσία των εκπαιδευτικών διαδικασιών. Τον χρόνο μου όταν ανοίξουμε δεν θα τον αφιερώσω πχ σε διαγωνίσματα. Τελείωσα με αυτά. Σημασία έχουν άλλα πράγματα! Όσοι θέλουν βρήκαν τον τρόπο να στείλουν και ασκήσεις και να διαβάσουν σωστά και να αξιολογηθούν ουσιαστικά. Καθημερινά τονίζω στους μαθητές μου ότι ο καθένας αγωνίζεται για τον εαυτό του στην μάθηση. Είναι προσωπικός αγώνας. Όλοι οι άλλοι είμαστε επικουρικοί! Κλειστά ή ανοιχτά η ουσία του μαθήματος υπάρχει στη σχέση μαθητή- εκπαιδευτή. Αυτή με όποιο μέσο υφίσταται. Αν για κάποιους όσα έχουμε κάνει δεν έχουν αξία, να βγουν να ζητήσουν ανοιχτά επανάληψη της χρονιάς για όλους και όλες. Τα υπόλοιπα είναι προς κατανάλωση. Τα ανοιχτά σχολεία έχουν ένα ρίσκο. Αξίζει; Θεωρώ πως ναι. Καλό είναι σταδιακά να ανοίξουμε και στη ββάμθμια. Όχι για τα διαγωνίσματα, αλλά για να ζήσουμε φυσιολογικά. Να επικοινωνήσουμε, να ιδωθούμε. Κάποιοι αντιμετωπίζουν την όλη κατάσταση σαν βιντεοπαιχνίδι! Δύσκολα βρίσκονται ισορροπίες εξ αποστάσεως, αλλά παλεύουμε να τις βρούμε!
Τελειώνει το τετράμηνο σε λίγες μέρες. Θα βάλουμε βαθμούς, θα στείλουμε ελέγχους, θα ξεκινήσουμε το β τετράμηνο και όπως φαίνεται από το σπίτι μας, αφού για τα γυμνάσια δεν ακούγεται κάτι άλλο. Και αυτή η κανονικότητα είναι σημαντική για την εσωτερική ασφάλεια των παιδιών. Αλλιώς μπερδεύονται, συγχύζονται, νιώθουν ότι όλα είναι χωρίς νόημα. Ακόμη και η επίπλαστη κανονικότητα παίζει τον ρόλο της στην ψυχολογία μας. Όλων μας!
Μα ν' ανοίξουν και τα υπόλοιπα σχολεία της Δευτ/θμιας, να παρθεί ένα τέτοιο μεγάλο ρίσκο (γιατί αυτόματα θ' ανοίξουν και τα φροντιστήρια και τα ξενόγλωσσα, θα πολλαπλασιαστούν οι επαφές κι οι κινητικότητες), για να ειδωθούμε; Ή μήπως τότε θα διδάξουμε και θα ζήσουμε φυσιολογικά; Είναι δυνατό; Ασφαλώς έχουν και τις δυσκολίες τους τα τηλεμαθήματα, αλλά προέχει η υγεία και σ' αυτό το ζήτμα δε χωρούν πειραματισμοί.
Γνώμη μου είναι ν' ανοίξει η Δευτ/θμια το Μάρτιο, που θα έχει περάσει το δυσκολότερο σημείο της πανδημίας και θα έχουν προχωρήσει κι οι εμβολιασμοί. Τα παιδιά του Γυμνασίου και του Λυκείου είναι κοινωνικοποιημένα έτσι κι αλλιώς και με άποψη! Μπορούν να μένουν μόνα τους στο σπίτι! Δε θα συμβεί τίποτε το ανεπανόρθωτο, αν επιστρέψουν αργότερα στις σχολικές αίθουσες. Εδώ, οι φοιτητές θα ξαναπεράσουν το εξάμηνο και την εξεταστική με τηλεμαθήματα...! Και πρόκειται για μελλοντικούς "επιστήμονες" σε πολλές περιπτώσεις...
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159756
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 448
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 374
Σύνολο: 383

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.