*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 956547 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1856
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5796 στις: Απρίλιος 24, 2021, 11:13:54 πμ »
Και κάτι για το κλείσιμο της χρονιάς.
Η τηλεκπαίδευση πέτυχε, αλλά δεν κάνουμε προαγωγικές, γιατί μάλλον δεν έμαθαν τίποτα και... πού να μπλέκεις με την αλήθεια τώρα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:29:13 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4132
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5797 στις: Απρίλιος 24, 2021, 11:34:40 πμ »
Για το πόσο ελαφριά το περνούν τα παιδιά περάστε από ένα παίδων. Αυτά που μπήκαν στην εντατική να ρωτήσουμε  και τους γονείς τους και να τους πούμε στα μούτρα ότι άξιζε η θυσία των παιδιών τους για να είναι τα υπόλοιπα παιδιά στο σχολείο. Επίσης να τους πούμε ότι άξιζε η θυσία της γιαγιάς τους, του παππού τους των γονιών τους για να μην χάσουν την μάθηση τους. Α, και ότι τώρα που έκλεισε το μαγαζάκι της οικογένειας αυτά τα παιδιά που έμαθαν γράμματα θα σώσουν την οικογένεια τους. Θα μεγαλώσουν και θα φροντίσουν τους γονείς τους, δεν πειράζει....
Και δεν ξέρω αν το έχετε προσέξει αλλά πέρσι την άνοιξη κινδυνευαν οι 80+. Σε κάθε μετάλλαξη η ηλικία κινδύνου μειώνεται. Τώρα που οι εμβολιασμοί στους ενήλικες προχωρούν ποιος μας λέει ότι το μοτίβο του ιού θα αλλάξει και δεν θα συνεχισουν οι μεταλλάξεις να χτυπούν όλο και μικρότερες ηλικίες που μάλιστα δεν είναι εμβολιασμενες;

Η «ινδική» μετάλλαξη ειδικά σαρώνει στους νέους. Μάλλον μας ήρθε κ εμάς... κ αυτή μάλλον δεν καλύπτεται πολύ από τα εμβόλια.

Η κατάσταση είναι απελπιστική. Κ φοβάμαι ότι οποίος δεν εμβολιάστηκε θα αφεθεί πλέον στη μοίρα του, οι γιατροί θα λιώνουν μερα νύχτα, για να γίνει η χώρα ένα απέραντο πάρτι καλοκαιρινό...

Στην Κύπρο έκτακτο αυστηρό λοκνταουν έως μέσα Μαϊου, ενώ φαινόταν να πηγαίνουν αρκετά καλά.


Αποσυνδεδεμένος Jarvis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1019
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5798 στις: Απρίλιος 24, 2021, 12:19:42 μμ »
Τα έχουμε πεί κ στο νημα του εμβολιασμου: μαζικος εμβολιασμός άμεσα,η μόνη λυση. Όσοι δεν εμβολιαζονται κάνουν ζημιά στο συνολο. Αν δε τιθασευτει ο ιός, μεταλλάξεις σ υ ν ε χ ε ι α. Κ κάποιες θα ξεγελούν ανοσοποιητικό κ στους εμβολιασμενους. Οι ιοί είναι master στις μεταλλάξεις.

Αποσυνδεδεμένος Jarvis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1019
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5799 στις: Απρίλιος 24, 2021, 12:28:39 μμ »
Schoolikui έχεις δίκιο για τα παιδια, ο παιδιατρος μας είπε ότι έχουν αυξηθεί απίστευτα οι εισαγωγές στο παιδων, λόγω  covid. Η βρετανική μετάλλαξη τα πληττει, ενώ το original στέλεχος ελάχιστα. Όμως αυτό εξαφανίστηκε από πιο προσαρμοστικα. Εγώ προσωπικά τρέμω για την 2χρονη κόρη μου κ δεν θέλω συναναστροφές με μη εμβολιασμενους. Οι πιθανότητες να παθει κάτι σοβαρό, είναι μικρές, αλλά πως να παρω την ευθυνη?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 04:29:13 »

Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5800 στις: Απρίλιος 24, 2021, 01:11:04 μμ »
Αδελφάκι μαθητών μου, 1,5 χρόνων είναι δύο εβδομάδες στο νοσοκομείο με συμπτώματα Kawasaki. Και δεν είναι το πρώτο παιδί από την πόλη μου. Στο νοσοκομείο της πόλης μου, επαρχία, μόνο σήμερα το πρωί χάθηκαν μια γυναίκα 45 ετών και ένας κύριος 57. Στην Πάτρα 17χρονος διασωληνωμενος. Το κρούσμα της ινδικής μετάλλαξης στην Πάτρα αναφέρεται σε άτομο που αρρωστησε στις 22 Μαρτίου!!!! Ένα μήνα πριν. Και χωρίς ιστορικό ταξιδιού. Δηλαδή η μετάλλαξη ήδη υπήρχε στην κοινότητα από τον προηγούμενο μήνα τουλάχιστον.
Can I skip tomorrow?

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5801 στις: Απρίλιος 24, 2021, 02:19:20 μμ »
Και κάτι για το κλείσιμο της χρονιάς.
Η τηλεκπαίδευση πέτυχε, αλλά δεν κάνουμε προαγωγικές, γιατί μάλλον δεν έμαθαν τίποτα και... πού να μπλέκεις με την αλήθεια τώρα...

επειδή είσαι μάλλον νεούδι σε σχέση με 20+ στην εκπαίδευση μερικών από εμάς και συνέχεια αναπαράγεις επιχειρήματα και επικριτικά σχόλια για εκπαιδευτικούς στο πλάι και καλύτερα από το υπαιθ, να σε ενημερώσω ότι με την αλήθεια, την ουσία, τη διαφάνεια , την κοινή λογική, τη δικαιοσύνη και την ορθή διοικητικά και εκπαιδευτικά πρακτική το υπαιθ - που θέτει το πλαίσιο λειτουργίας της εκπαίδευσης - έχει πάρει διαζύγιο χρόνια. για τις τελευταίες αριστερές και δεξιές ιδεοληψίες δες την τελευταία πενταετία. οι παρατάσεις και τα δικά μας παιδιά να είναι καλά...

sorry for feeding the troll, guys...

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5802 στις: Απρίλιος 24, 2021, 02:22:26 μμ »
Ναι όλες τις ημέρες.  Δεν μου έχει δώσει ποτέ πρακτικά να υπογράψω. Μάλιστα, τις περισσότερες φορές αυτά που έχουμε συζητήσει στο σύλλογο δεν εφαρμόζονται και εφαρμόζονται αλλά που συμφωνουνται με τηλεφωνική επικοινωνία του διευθυντή και των εκπαιδευτικών με τους οποίους έχει καλή σχέση, μια εβδομάδα μετά το σύλλογο. Απλά γράφει τα ονόματα όλων των εκπαιδευτικών κάτω από την απόφαση. Ασχέτως αν διαφωνεί κανείς ή όχι με κάτι. Απλά επειδή τα συναποφασιζουν με τους μόνιμους δεν έχει γκρίνιες. Και οι υπόλοιποι αναπληρωτες όχι μόνο δεν αντιδρούν, αλλά τα βάζουν με εμένα που λέω το σωστό.

λυπάμαι που θα στο πω αλλά δεν έχει να κάνει με μόνιμο-αναπληρωτή αλλά με πρακτική ανθρώπων. συμβαίνουν παντού.
από τις πολλές στρεβλώσεις (έχει και χειρότερα). πρακτικά ή δε γράφονται (λογικό, αν όλα είναι όπως τα παραθέτεις) ή θα γραφτεί κάτι στο περίπου και θα υπογράψεις αναγκαστικά  (με επιφύλαξη ή χωρίς), δεν μπορούν να έχουν ανυπόγραφα πρακτικά.

Αποσυνδεδεμένος trofh_gia_skepsh

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 201
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5803 στις: Απρίλιος 24, 2021, 04:16:08 μμ »
λυπάμαι που θα στο πω αλλά δεν έχει να κάνει με μόνιμο-αναπληρωτή αλλά με πρακτική ανθρώπων. συμβαίνουν παντού.
από τις πολλές στρεβλώσεις (έχει και χειρότερα). πρακτικά ή δε γράφονται (λογικό, αν όλα είναι όπως τα παραθέτεις) ή θα γραφτεί κάτι στο περίπου και θα υπογράψεις αναγκαστικά  (με επιφύλαξη ή χωρίς), δεν μπορούν να έχουν ανυπόγραφα πρακτικά.
Θα ζητήσω να δω το βιβλίο πρακτικών τη Δευτέρα 10 Μαΐου. Μου το είχε αρνηθεί πάντως παλιότερα. Δεν μου έχει ζητηθεί να υπογράψω ποτέ στο βιβλίο πρακτικών, εκτός από την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου που ζητησε να γράψουμε τα ονόματά μας και υπογραφή δίπλα. Μάλιστα, στη συγκεκριμένη περίπτωση ήμουν η μόνη που κατάλαβε ότι κάτι δεν πάει καλά, διότι στο σημείο που μας ζήτησε να βάλουμε την υπογραφή είχε κολλήσει πρόγραμμα σε φωτοτυπία με το πρόγραμμα προ διετίας και τα ονόματα εκπαιδευτικών που υπηρετούσαν τότε στο σχολείο. Αρνήθηκα ευγενικά λέγοντας ότι υπάρχουν λάθη, αλλά εξηγώντας ότι είναι κάτι τυπικό, ώστε να μας μάθει η εκπαιδευτικός που έχει αναλάβει τη σύνταξη των πρακτικών, υπέγραψα. Μόνο όμως τότε την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου. Από τότε το πρόγραμμα άλλαξε 3 φορές, έγιναν νέοι σύλλογοι και δεν μου ζητήθηκε να υπογράψω ξανά. Μου αρνήθηκε να δω το βιβλίο των πρακτικών, πόσο μάλλον να γράψω και τη διαφωνία μου, λέγοντας πως δεν το έχει έτοιμο η εκπαιδευτικός και είναι απαράδεκτο αυτό που κάνω, επειδή θεωρεί ότι κατηγορώ έμμεσα τη συνάδελφο που έχει αναλάβει αυτό το ρόλο. Εδώ όμως έχουμε να κάνουμε με την ασφάλεια των μαθητών. Δεν εφαρμόστηκε τίποτα πλην της μάσκας, από αυτά που ορίζει η εγκύκλιος. Θέλω να καταγραφεί η διαφωνία μου ή στα πρακτικά ή στο βιβλίο σχολικής ζωής, ώστε σε περίπτωση που συμβεί κάτι να είμαι καλυμμένη. Βέβαια, θα γίνουν έξαλλοι οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοι και δη αναπληρωτες που παίζουν το ρόλο του αυλοκολακα. Άνθρωποι 40-45 ετών. Το κλασσικό στυλ κατηγορώ τους πάντες πίσω από την πλάτη τους και λέω αυτά που θέλει να ακούσει ο καθένας. Δεν υπάρχει ηθική, αλλά είναι το τελευταίο που με απασχολεί. Το θέμα είναι ότι από τη στιγμή που δεν εφαρμόζονται οι οδηγίες και συστάσεις του Εοδυ και του Υπουργείου πλην μάσκας, είμαι εκθετη, όπως και οι υπόλοιποι, με τη διαφορά ότι ψάχνουν αφορμή να μου προκαλέσουν πρόβλημα με το παραμικρό, στα πλαίσια της εύνοιας άλλων συναδέλφων.  Τρόπο να προστατευτω ψάχνω, διότι είναι αρκετά πιθανό να γίνει στραβή από τη στιγμή που αγνοούνται οι συστάσεις και οδηγίες πλην μάσκας και φαντάζομαι, όταν ανοίξουμε και self test.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 24, 2021, 04:24:17 μμ από trofh_gia_skepsh »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4132
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5804 στις: Απρίλιος 24, 2021, 04:52:37 μμ »
Θα ζητήσω να δω το βιβλίο πρακτικών τη Δευτέρα 10 Μαΐου. Μου το είχε αρνηθεί πάντως παλιότερα. Δεν μου έχει ζητηθεί να υπογράψω ποτέ στο βιβλίο πρακτικών, εκτός από την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου που ζητησε να γράψουμε τα ονόματά μας και υπογραφή δίπλα. Μάλιστα, στη συγκεκριμένη περίπτωση ήμουν η μόνη που κατάλαβε ότι κάτι δεν πάει καλά, διότι στο σημείο που μας ζήτησε να βάλουμε την υπογραφή είχε κολλήσει πρόγραμμα σε φωτοτυπία με το πρόγραμμα προ διετίας και τα ονόματα εκπαιδευτικών που υπηρετούσαν τότε στο σχολείο. Αρνήθηκα ευγενικά λέγοντας ότι υπάρχουν λάθη, αλλά εξηγώντας ότι είναι κάτι τυπικό, ώστε να μας μάθει η εκπαιδευτικός που έχει αναλάβει τη σύνταξη των πρακτικών, υπέγραψα. Μόνο όμως τότε την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου. Από τότε το πρόγραμμα άλλαξε 3 φορές, έγιναν νέοι σύλλογοι και δεν μου ζητήθηκε να υπογράψω ξανά. Μου αρνήθηκε να δω το βιβλίο των πρακτικών, πόσο μάλλον να γράψω και τη διαφωνία μου, λέγοντας πως δεν το έχει έτοιμο η εκπαιδευτικός και είναι απαράδεκτο αυτό που κάνω, επειδή θεωρεί ότι κατηγορώ έμμεσα τη συνάδελφο που έχει αναλάβει αυτό το ρόλο. Εδώ όμως έχουμε να κάνουμε με την ασφάλεια των μαθητών. Δεν εφαρμόστηκε τίποτα πλην της μάσκας, από αυτά που ορίζει η εγκύκλιος. Θέλω να καταγραφεί η διαφωνία μου ή στα πρακτικά ή στο βιβλίο σχολικής ζωής, ώστε σε περίπτωση που συμβεί κάτι να είμαι καλυμμένη. Βέβαια, θα γίνουν έξαλλοι οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοι και δη αναπληρωτες που παίζουν το ρόλο του αυλοκολακα. Άνθρωποι 40-45 ετών. Το κλασσικό στυλ κατηγορώ τους πάντες πίσω από την πλάτη τους και λέω αυτά που θέλει να ακούσει ο καθένας. Δεν υπάρχει ηθική, αλλά είναι το τελευταίο που με απασχολεί. Το θέμα είναι ότι από τη στιγμή που δεν εφαρμόζονται οι οδηγίες και συστάσεις του Εοδυ και του Υπουργείου πλην μάσκας, είμαι εκθετη, όπως και οι υπόλοιποι, με τη διαφορά ότι ψάχνουν αφορμή να μου προκαλέσουν πρόβλημα με το παραμικρό, στα πλαίσια της εύνοιας άλλων συναδέλφων.  Τρόπο να προστατευτω ψάχνω, διότι είναι αρκετά πιθανό να γίνει στραβή από τη στιγμή που αγνοούνται οι συστάσεις και οδηγίες πλην μάσκας και φαντάζομαι, όταν ανοίξουμε και self test.

Το σχολείο σου είναι προφανώς προβληματικό, όπως αναφέρεις. Αλλά τι εννοείς δεν τηρούνται οι συστάσεις, πλην μάσκας;
Τι ακριβώς νομίζεις ότι τηρείται στα άλλα σχολεία; ότι έιμαστε με μια σφυρίχτρα να βάζουμε τα παιδιά σε σειρά να έχουν απόσταση 1,5 μέτρο; ότι τα παιδιά φοράνε ευλαβικά τη μάσκα και τη βγάζουν προσεκτικά πλένοντας χεράκια μόνο για να φάνε, σε απόσταση φυσικά από τα άλλα και χωρίς να μιλούν; Ίσως υπάρχουν σχολεία που το κάνουν, και καλά θα έκαναν να το κάνουν, αλλά μάλλον είνα η μειοψηφία.

Το λέω γιατί κ στο δικό μου σχολείο τηρείται η μάσκα μέσα στην αίθουσα, γιατί στο προαύλιο με πρόσχημα το φαγητό πάει περίπατο, φυσικά κανείς δεν αλλλάζει μάσκα μέσα στη μέρα και φοβάμαι ότι δεν αλλάζει ούτε μέσα στην εβδομάδα, φυσικά πλησιάζονται και μιλάνε όταν τρώνε κ φυσικά κάνουην παρέα και με άλλα τμήματα και δεν κρατούν αποστάσεις και φυσικά αν μείνουν λίγο στην αίθουσα μόνα τους κάποια θα βγάλουν τη μάσκα. ΤΗρούμε ομως τα χωριστά διαλείμματα ενώ κανείς μας δεν τα θέλει, δημιουργούν απίστευτη αναστάτωση και κούραση και δεν έχουν κανένα μα κανένα νόημα, αφού τα παιδιά έτσι κι αλλιώς με την παρέα τους είναι κοντά, δεν έχει διαφορά αν είναι 300 στην αυλή ή τα μισά, αφού οι παρέες είναι χωρίς αποστάσεις.

Δεν σου τα λέω αυτά για να υ ποβαθμίσω τη σημασία των μέτρων, γιατί εγώ θα ήθελα στρατιωτική πειθαρχία στα σχολεία σε αυτό το θέμα - και σημειώνω ότι δεν είμαι τέτοιος τύπος γενικά. Σου το λέω βασικά για να μην κάνεις θέμα στο σχολείο σου για κάτι που έχεις ως ιδεατό στο μυαλό σου, που μάλλον δεν εφαρμόζεται στην πλειοψηφία των σχολείων.

Αποσυνδεδεμένος trofh_gia_skepsh

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 201
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5805 στις: Απρίλιος 24, 2021, 05:09:43 μμ »
Συμφωνώ με το μήνυμά σου Εσπερος.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 25, 2021, 06:48:39 μμ από trofh_gia_skepsh »

Αποσυνδεδεμένος μυωπία

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5806 στις: Απρίλιος 24, 2021, 05:12:54 μμ »
Θα ζητήσω να δω το βιβλίο πρακτικών τη Δευτέρα 10 Μαΐου. Μου το είχε αρνηθεί πάντως παλιότερα. Δεν μου έχει ζητηθεί να υπογράψω ποτέ στο βιβλίο πρακτικών, εκτός από την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου που ζητησε να γράψουμε τα ονόματά μας και υπογραφή δίπλα. Μάλιστα, στη συγκεκριμένη περίπτωση ήμουν η μόνη που κατάλαβε ότι κάτι δεν πάει καλά, διότι στο σημείο που μας ζήτησε να βάλουμε την υπογραφή είχε κολλήσει πρόγραμμα σε φωτοτυπία με το πρόγραμμα προ διετίας και τα ονόματα εκπαιδευτικών που υπηρετούσαν τότε στο σχολείο. Αρνήθηκα ευγενικά λέγοντας ότι υπάρχουν λάθη, αλλά εξηγώντας ότι είναι κάτι τυπικό, ώστε να μας μάθει η εκπαιδευτικός που έχει αναλάβει τη σύνταξη των πρακτικών, υπέγραψα. Μόνο όμως τότε την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου. Από τότε το πρόγραμμα άλλαξε 3 φορές, έγιναν νέοι σύλλογοι και δεν μου ζητήθηκε να υπογράψω ξανά. Μου αρνήθηκε να δω το βιβλίο των πρακτικών, πόσο μάλλον να γράψω και τη διαφωνία μου, λέγοντας πως δεν το έχει έτοιμο η εκπαιδευτικός και είναι απαράδεκτο αυτό που κάνω, επειδή θεωρεί ότι κατηγορώ έμμεσα τη συνάδελφο που έχει αναλάβει αυτό το ρόλο. Εδώ όμως έχουμε να κάνουμε με την ασφάλεια των μαθητών. Δεν εφαρμόστηκε τίποτα πλην της μάσκας, από αυτά που ορίζει η εγκύκλιος. Θέλω να καταγραφεί η διαφωνία μου ή στα πρακτικά ή στο βιβλίο σχολικής ζωής, ώστε σε περίπτωση που συμβεί κάτι να είμαι καλυμμένη. Βέβαια, θα γίνουν έξαλλοι οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοι και δη αναπληρωτες που παίζουν το ρόλο του αυλοκολακα. Άνθρωποι 40-45 ετών. Το κλασσικό στυλ κατηγορώ τους πάντες πίσω από την πλάτη τους και λέω αυτά που θέλει να ακούσει ο καθένας. Δεν υπάρχει ηθική, αλλά είναι το τελευταίο που με απασχολεί. Το θέμα είναι ότι από τη στιγμή που δεν εφαρμόζονται οι οδηγίες και συστάσεις του Εοδυ και του Υπουργείου πλην μάσκας, είμαι εκθετη, όπως και οι υπόλοιποι, με τη διαφορά ότι ψάχνουν αφορμή να μου προκαλέσουν πρόβλημα με το παραμικρό, στα πλαίσια της εύνοιας άλλων συναδέλφων.  Τρόπο να προστατευτω ψάχνω, διότι είναι αρκετά πιθανό να γίνει στραβή από τη στιγμή που αγνοούνται οι συστάσεις και οδηγίες πλην μάσκας και φαντάζομαι, όταν ανοίξουμε και self test.

Κι εγώ ήθελα να σε ρωτήσω τι ακριβώς εννοείς όταν λες ότι δεν εφαρμόζεται άλλη οδηγία πλην της μάσκας, γιατί η αλήθεια είναι ότι αυτή είναι η μόνη εφαρμόσιμη οδηγία και μάλιστα όχι πλήρως, αφού για διάφορους λόγους, όπως φαγητό, κούραση, ακατάλληλες μάσκες που κρέμονται, κ.λπ. δεν εφαρμόζεται τελικά ούτε αυτό το μέτρο 100%. Τα διαφορετικά διαλείμματα τα έχω δει σε ελάχιστα σχολεία (κυρίως όταν συναυλίζονται διαφορετικά σχολεία και όχι στο ίδιο σχολείο) καθώς δεν βγαίνει το πρόγραμμα με τίποτα έτσι. Τα ανοιχτά παράθυρα εφαρμόζονται αλλά υπάρχουν σχολεία που δεν έχουν παράθυρα ή κρυώνουν οι μαθητές και μας παρακαλούν να τα κλείσουμε. Αποστάσεις είναι εκ των πραγμάτων αδύνατον να κρατηθούν με παιδιά ανά δύο στα θρανία...
Άρα προβληματίζομαι ως προς το τι θεωρείς επιπλέον οδηγίες που δεν εφαρμόζει το σχολείο σου. Κατά τα άλλα σαφώς και είναι παράνομο να μην σου επιτρέπουν να υπογράφεις τα πρακτικά. Θα έχει και το ίδιο το σχολείο πρόβλημα όχι απλά εσύ. Απορώ που δεν φοβούνται και οι ίδιοι τις επιπτώσεις από μια τέτοια παράνομη τακτική.

Αποσυνδεδεμένος Jarvis

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1019
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5807 στις: Απρίλιος 24, 2021, 05:13:13 μμ »
Παιδιά παντως τα χωριστά διαλείμματα, ενέχουν κίνδυνο επιδημιολογικα. Τα παιδια μένουν διπλό χρόνο στην ταξη κλεισμένα. Καλυτερα να βγαίνουν κάθε 45 κ να αποφορτιζεται ο αέρας της τάξης. Μην ανησυχείς για αυτό trophy giants skepsh. Τα υπόλοιπα που περιγραφεις είναι όντως λυπηρά..

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5808 στις: Απρίλιος 24, 2021, 05:13:27 μμ »
Μπορούν να τα χωρίσουν, αλλά δεν το προτιμούν... Είναι πολλά τα λεφτά, έτσι δεν μάς είπε πέρυσι η Κεραμέως;
Άρα, webex μέχρι τελικής πτώσεως...! Εφοδιαστείτε, λοιπόν, με ψηφιακές γραφίδες, με πινακάκια, με οτιδήποτε θα σας βοηθήσει, ώστε να γίνεται το τηλεμάθημα πιο κατανοητό από τους μαθητές.

Μέχρι τον Σεπτέμβριο είναι μακρύς ο δρόμος. Μην έχετε την εντύπωση ότι με 15 μαθητές δεν υπάρχει κίνδυνος μετάδοσης, ιδίως όταν κάποιοι εξ αυτών αδιαφορούν για τα μέτρα αυτοπροστασίας. Για να είμαστε δε ειλικρινείς το υπουργείο από κοινού με τις Ομοσπονδίες έπρεπε να έχουν εκπονήσει σχέδιο για την εκ περιτροπής διδασκαλία δια ζωσής από την αρχή της σχολικής χρονιάς με συνδυασμό της τηλεκπαίδευσης όταν χρειαζόταν. Αλλά όπως γράφει ο Βάρναλης "Κανένας δεν κατάλαβε τι έλεγε η Καμπάνα./Γιατί καθένας άκουγε τη δική του σκέψη"

** Είναι περιττό να υπενθυμίσω για το πως κινδυνεύαμε δήθεν από την τηλεκπαίδευση, χωρίς ταυτόχρονα να παρατηρούμε τι ακριβώς γινόταν στις άλλες χώρες. Παντού και πάντα η καχυποψία, οι αναθεματισμοί και οι δυσοίωνες προβλέψεις. ( πχ τον Ιούνιο του 2020 γραφόταν συνεχώς  ότι το Σεπτέμβριο θα είχαμε εκλογες, οπότε δεν ενδιέφερε τίποτε το υπουργείο και άλλα παρόμοια.)
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4132
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5809 στις: Απρίλιος 24, 2021, 05:17:06 μμ »
Συμφωνώ με το μήνυμά σου Εσπερος. Αυτά που δεν εφαρμόζονται και είναι τα κύρια είναι τα εξής: Δεν εφαρμόζονται διαφορετικά διαλείμματα με αποτέλεσμα οι μαθητές όλων των τάξεων σε κάποιο βαθμό να έρχονται σε επαφή. Διαφώνησα, έπεσαν να με φάνε, δεν καταγράφηκε η διαφωνία μου στο βιβλίο πρακτικών. Έχουν οριστεί εφημερίες στα διαλείμματα, όπως προ κοβιντ εποχής, χωρίς να εφαρμόζονται διαφορετικά διαλείμματα. Επίσης οι μαθητές αν και αποχωρούν από δύο εισόδους σε κοντινή απόσταση η μία από την άλλη, έχει οριστεί για 150 παιδιά ένας υπεύθυνος αποχώρησης εκπαιδευτικός κυκλικά ανάλογα με το πρόγραμμα των εφημεριών . Το σωστό θα ήταν ο εκάστοτε εκπαιδευτικός που έχει την τελευταία ώρα μάθημα σε κάθε μία τάξη να μέριμνα για την ασφαλή αποχώρηση των μαθητών της τάξης αυτής. Το θεωρείς ασφαλές ένας εκπαιδευτικός υπεύθυνος αποχώρησης για 150 παιδιά με δύο εισόδους ανοιχτές, με μάσκα παιδιά και γονείς; Τεράστιο το ρίσκο και όσον αφορά τα διαλείμματα και όσον αφορά την αποχώρηση. Τρόπο να το αλλάξω δεν έχω. Τρόπο να προστατεύσω τον εαυτό μου ψάχνω.

Κοίτα τα χωριστά διαλείμματα είναι μια μπούρδα που μόνο προλβήματα δημιουργεί. Απλώς αν όντως προκύψει θέμα στο σχολείο, φαίενται ότι δεν έχετε ακολουθήσει τα τυπικά. Μόνο αυτό όμως, δεν είναι κάτι ουσιώδες και όποιος το σκέφτηκε απλώς δεν ξέρει τι σημαίνει σχολείο.

Για τον υποεύθυνο αποχώρησης δεν γνωρίζω γιατί απ ό,τι καταλαβαίνω είστε δημοτικό;
Εμείς έχουμε έναν εφημερευοντα στη μία πόρτα κ έναν στην άλλη αλλά τα παιδιά φεύογυν μόνα τους, οπότε δεν υπάρχει καθυστέρηση με την παραλαβή από γονείς κλπ. Μη νομίζες όμως ότι είναι κάποιος να τους κρατάει σε σει΄ρα να βγαίνουν ένας ένας με απόσταση, αν περιμένεις κάτι τέτοιο. Βέβαια καλύτερα να σου απαντήσει κ κάποιος από δημοτικό που εκεί γενικά οι εφημερίες είναι πιο αυστηρές.

και φυσικά συμφωνώ με jarvis για το διάλειμμ ακαι τον αερισμό της αίθσουας. είναι πολύ σβοαρό. δεν έχει λογική να αφήνεις παιδιά σε μια αίθουσα για συνεχόμενα 45λεπτα για να μην συνωστιστούν σε εξωτερικό χώρο. είναι ηλιίθιο βασικά.


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159835
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 539
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 512
Σύνολο: 512

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.