0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για το πόσο ελαφριά το περνούν τα παιδιά περάστε από ένα παίδων. Αυτά που μπήκαν στην εντατική να ρωτήσουμε και τους γονείς τους και να τους πούμε στα μούτρα ότι άξιζε η θυσία των παιδιών τους για να είναι τα υπόλοιπα παιδιά στο σχολείο. Επίσης να τους πούμε ότι άξιζε η θυσία της γιαγιάς τους, του παππού τους των γονιών τους για να μην χάσουν την μάθηση τους. Α, και ότι τώρα που έκλεισε το μαγαζάκι της οικογένειας αυτά τα παιδιά που έμαθαν γράμματα θα σώσουν την οικογένεια τους. Θα μεγαλώσουν και θα φροντίσουν τους γονείς τους, δεν πειράζει....Και δεν ξέρω αν το έχετε προσέξει αλλά πέρσι την άνοιξη κινδυνευαν οι 80+. Σε κάθε μετάλλαξη η ηλικία κινδύνου μειώνεται. Τώρα που οι εμβολιασμοί στους ενήλικες προχωρούν ποιος μας λέει ότι το μοτίβο του ιού θα αλλάξει και δεν θα συνεχισουν οι μεταλλάξεις να χτυπούν όλο και μικρότερες ηλικίες που μάλιστα δεν είναι εμβολιασμενες;
Και κάτι για το κλείσιμο της χρονιάς.Η τηλεκπαίδευση πέτυχε, αλλά δεν κάνουμε προαγωγικές, γιατί μάλλον δεν έμαθαν τίποτα και... πού να μπλέκεις με την αλήθεια τώρα...
Ναι όλες τις ημέρες. Δεν μου έχει δώσει ποτέ πρακτικά να υπογράψω. Μάλιστα, τις περισσότερες φορές αυτά που έχουμε συζητήσει στο σύλλογο δεν εφαρμόζονται και εφαρμόζονται αλλά που συμφωνουνται με τηλεφωνική επικοινωνία του διευθυντή και των εκπαιδευτικών με τους οποίους έχει καλή σχέση, μια εβδομάδα μετά το σύλλογο. Απλά γράφει τα ονόματα όλων των εκπαιδευτικών κάτω από την απόφαση. Ασχέτως αν διαφωνεί κανείς ή όχι με κάτι. Απλά επειδή τα συναποφασιζουν με τους μόνιμους δεν έχει γκρίνιες. Και οι υπόλοιποι αναπληρωτες όχι μόνο δεν αντιδρούν, αλλά τα βάζουν με εμένα που λέω το σωστό.
λυπάμαι που θα στο πω αλλά δεν έχει να κάνει με μόνιμο-αναπληρωτή αλλά με πρακτική ανθρώπων. συμβαίνουν παντού. από τις πολλές στρεβλώσεις (έχει και χειρότερα). πρακτικά ή δε γράφονται (λογικό, αν όλα είναι όπως τα παραθέτεις) ή θα γραφτεί κάτι στο περίπου και θα υπογράψεις αναγκαστικά (με επιφύλαξη ή χωρίς), δεν μπορούν να έχουν ανυπόγραφα πρακτικά.
Θα ζητήσω να δω το βιβλίο πρακτικών τη Δευτέρα 10 Μαΐου. Μου το είχε αρνηθεί πάντως παλιότερα. Δεν μου έχει ζητηθεί να υπογράψω ποτέ στο βιβλίο πρακτικών, εκτός από την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου που ζητησε να γράψουμε τα ονόματά μας και υπογραφή δίπλα. Μάλιστα, στη συγκεκριμένη περίπτωση ήμουν η μόνη που κατάλαβε ότι κάτι δεν πάει καλά, διότι στο σημείο που μας ζήτησε να βάλουμε την υπογραφή είχε κολλήσει πρόγραμμα σε φωτοτυπία με το πρόγραμμα προ διετίας και τα ονόματα εκπαιδευτικών που υπηρετούσαν τότε στο σχολείο. Αρνήθηκα ευγενικά λέγοντας ότι υπάρχουν λάθη, αλλά εξηγώντας ότι είναι κάτι τυπικό, ώστε να μας μάθει η εκπαιδευτικός που έχει αναλάβει τη σύνταξη των πρακτικών, υπέγραψα. Μόνο όμως τότε την πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου. Από τότε το πρόγραμμα άλλαξε 3 φορές, έγιναν νέοι σύλλογοι και δεν μου ζητήθηκε να υπογράψω ξανά. Μου αρνήθηκε να δω το βιβλίο των πρακτικών, πόσο μάλλον να γράψω και τη διαφωνία μου, λέγοντας πως δεν το έχει έτοιμο η εκπαιδευτικός και είναι απαράδεκτο αυτό που κάνω, επειδή θεωρεί ότι κατηγορώ έμμεσα τη συνάδελφο που έχει αναλάβει αυτό το ρόλο. Εδώ όμως έχουμε να κάνουμε με την ασφάλεια των μαθητών. Δεν εφαρμόστηκε τίποτα πλην της μάσκας, από αυτά που ορίζει η εγκύκλιος. Θέλω να καταγραφεί η διαφωνία μου ή στα πρακτικά ή στο βιβλίο σχολικής ζωής, ώστε σε περίπτωση που συμβεί κάτι να είμαι καλυμμένη.
Μπορούν να τα χωρίσουν, αλλά δεν το προτιμούν... Είναι πολλά τα λεφτά, έτσι δεν μάς είπε πέρυσι η Κεραμέως;Άρα, webex μέχρι τελικής πτώσεως...! Εφοδιαστείτε, λοιπόν, με ψηφιακές γραφίδες, με πινακάκια, με οτιδήποτε θα σας βοηθήσει, ώστε να γίνεται το τηλεμάθημα πιο κατανοητό από τους μαθητές.
Συμφωνώ με το μήνυμά σου Εσπερος. Αυτά που δεν εφαρμόζονται και είναι τα κύρια είναι τα εξής: Δεν εφαρμόζονται διαφορετικά διαλείμματα με αποτέλεσμα οι μαθητές όλων των τάξεων σε κάποιο βαθμό να έρχονται σε επαφή. Διαφώνησα, έπεσαν να με φάνε, δεν καταγράφηκε η διαφωνία μου στο βιβλίο πρακτικών. Έχουν οριστεί εφημερίες στα διαλείμματα, όπως προ κοβιντ εποχής, χωρίς να εφαρμόζονται διαφορετικά διαλείμματα. Επίσης οι μαθητές αν και αποχωρούν από δύο εισόδους σε κοντινή απόσταση η μία από την άλλη, έχει οριστεί για 150 παιδιά ένας υπεύθυνος αποχώρησης εκπαιδευτικός κυκλικά ανάλογα με το πρόγραμμα των εφημεριών . Το σωστό θα ήταν ο εκάστοτε εκπαιδευτικός που έχει την τελευταία ώρα μάθημα σε κάθε μία τάξη να μέριμνα για την ασφαλή αποχώρηση των μαθητών της τάξης αυτής. Το θεωρείς ασφαλές ένας εκπαιδευτικός υπεύθυνος αποχώρησης για 150 παιδιά με δύο εισόδους ανοιχτές, με μάσκα παιδιά και γονείς; Τεράστιο το ρίσκο και όσον αφορά τα διαλείμματα και όσον αφορά την αποχώρηση. Τρόπο να το αλλάξω δεν έχω. Τρόπο να προστατεύσω τον εαυτό μου ψάχνω.