*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 952910 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4122
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #126 στις: Αύγουστος 10, 2020, 07:47:39 πμ »
Γι αυτό λέω πως η μόνη λύση είναι χάσιμο χρονιάς. Ποια τηλεκπαιδευση και ποια διπλό βάρδια. Ολόκληρα κεφαλαια δεν έχουν διδαχθεί από β λυκείου προς γ περσυ

Μα το θέμα μας είναι τι θα γίνει με την ύλη και μάλιστα με μεγάλα παιδιά που μπορούν να διαβάσουν και μόνα τους μαζί με τηλεκπαίδευση;

Εδώ μιλάμε για εγκληματική αδιαφορία για την συμμετοχή των παιδιών κάθε ηλικίας στην εκπαιδευτική διαδικασία. Την ύλη τη συμμαζεύουμε αν θέλουμε, ας κοπεί κάτι, ας τα μάθουν και στο πανεπιστήμιο στο κάτω κάτω μερικά, δεν είναι δυνατόν να υπάρχει περισσότερο άγχος για την ύλη στη Βθια από ό,τι στην Γθμια!!!

το θέμα είναι τι ιθα γίνει με τα πιο μικρά παιδιά που πρέπει να μπουν σε έναν ρυθμό (και πάλι όχι για να βγάλουν την απαράδεκτα ευρεία ύλη του δημοτικού) και με τους εφήβους που θέλουν να βρουν τις κλίσεις και τον δρόμο τους.

Τόσοι μήνες υποτίθεται προετοιμασίας, και δεν έχουν άλλη εναλλακτική πέραν του εκ περιτροπής; Απαράδεκτοι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:43:09 »

Αποσυνδεδεμένος TRTP

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 31
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #127 στις: Αύγουστος 10, 2020, 10:08:44 πμ »
Γι αυτό λέω πως η μόνη λύση είναι χάσιμο χρονιάς. Ποια τηλεκπαιδευση και ποια διπλό βάρδια. Ολόκληρα κεφαλαια δεν έχουν διδαχθεί από β λυκείου προς γ περσυ

Οταν λες "χασιμο χρονιας" τι ακριβως εννοεις;
Μπορεις να το αναλυσεις λιγο;
Περα απο την μια χαμενη χρονιά για τα παιδια, βλεπω ενα βουνο προβληματων που ακολουθουν.



Αποσυνδεδεμένος nikos99

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #128 στις: Αύγουστος 10, 2020, 10:13:48 πμ »
Υπάρχει λύση, αλλά απαιτεί κονδύλια.
Δύο βάρδιες, πρωί - απόγευμα, όπως παλιά.
Σπάσιμο τμημάτων σε 15άρια το πολύ και 2 βάρδιες.
Τόσο απλό  ( ; ).
Αλλά στο μυαλό( ;;;;; ) τους υπάρχει μόνο το ανόητο εκ περιτροπής και το big brother.

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #129 στις: Αύγουστος 10, 2020, 10:40:55 πμ »
Υπάρχει λύση, αλλά απαιτεί κονδύλια.
Δύο βάρδιες, πρωί - απόγευμα, όπως παλιά.
Σπάσιμο τμημάτων σε 15άρια το πολύ και 2 βάρδιες.
Τόσο απλό  ( ; ).
Αλλά στο μυαλό( ;;;;; ) τους υπάρχει μόνο το ανόητο εκ περιτροπής και το big brother.

Ανάλυσε σε παρακαλώ την πρόταση σου "Δύο βάρδιες, πρωί - απόγευμα, όπως παλιά"  για όλες τις βαθμίδες και για όλες τις ειδικότητες αφού λάβεις υπόψη σου όλες τις παραμέτρους λειτουργίας των σχολείων.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 10, 2020, 11:41:38 πμ από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:43:09 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3368
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #130 στις: Αύγουστος 10, 2020, 11:20:19 πμ »
Παράθεση
Η γ λυκείου πιστεύω θα πηγαίνει κανονικά, εκτός αν υπάρχουν κρούσματα σε ένα σχολείο ή μία περιοχή. Για αυτό το λόγο πιστεύω ότι φέτος πολλοί καθηγητές θα προσπαθήσουν να αποφύγουν να αναλάβουν μάθημα σε αυτή την τάξη. Άλλωστε τον Μάιο ήταν οι πρώτοι που επέστρεψαν στα σχολεία.

Η κάλυψη των ωρών της Γ΄ Λυκείου πρέπει να είναι η προτεραιότητα κάθε σοβαρού διευθυντή. Αν δηλαδή την 1η Σεπτεμβρίου το υπάρχον προσωπικό δεν καλύψει την Γ΄ Λυκείου, ε τότε, τι να πω...Εκτός αν υπάρχουν σοβαρά λειτουργικά κενά, π.χ. κενό σε βιολόγο, χημικό, κλπ.


Αποσυνδεδεμένος nikos99

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #131 στις: Αύγουστος 10, 2020, 11:50:28 πμ »
Τα χρόνια που πήγαινα σχολείο, υπήρχαν 2 βάρδιες. Η πρωινή και η απογευματινή. Φυσικά, τότε στο ίδιο κτήριο συστεγάζονταν Γυμνάσιο και Λύκειο. Τώρα, έχουν χτιστεί νεες εγκατάστασεις, νεα κτήρια.
Η λύση είναι αυτή. Χωρισμός τμημάτων και ανα εβδομάδα αλλαγή βάρδιας.
Γίνεται εύκολα, αρκεί να βάλουν το χέρι στην τσεπη. Απαιτείται αύξηση προσλήψεων. Ας την κάνουν!

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #132 στις: Αύγουστος 10, 2020, 12:03:49 μμ »
με τα εργαστήρια ΦΕ τι θα γίνει; Πολλά είναι μικρά και δεν μπορεί να γίνει μάθημα κρατώντας αποστάσεις. με τα όργανα για την εκτέλεση πειραμάτων σε ομάδες τι θα γίνει; Θα απολυμαίνονται μετά από κάθε χρήση; Αδύνατον. που να βρεθείο χρονος. Απλό παράδειγμα. Πω θα μπορέσει να γίνει ο νόμος του Ohm σε ομάδες; αφού κάθε ομάδα θα πρέπει να έχει τα δικά της όργανα και οι μαθητέ να είναι κοντά ο ένας στον άλλο;
Οσο αφορά το μάθημα σε βαρδιες δε σχολιάζω.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4122
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #133 στις: Αύγουστος 10, 2020, 01:27:08 μμ »
Φέτος θα πρέπει να σκεφτούμε out of the box. Ή θα πάμε σε ημίμετρα τύπου εκ περιτροπής, που δυσχεραίνει τα παιδιά αλλά και τους γονείς (μην αρχίσουμε το αν είμαστε μπειμπισιτερ, καλώς ή κακώς η σύγχρονη οικογένεια βασίζεται στο ότι τα παιδιά θα είναι κάποιε ςώρες τη μέρα στο σχολείο και οι γονείς εκεί κάνουν προγραμματισμό), ή θα αναδιαρθρώσουμε την εκπαίδευση, κ ας μην είναι όλα ιδανικά.

Κατλααβαίνω ότι ο στόχος να μην μολυνθεί κανείς σε σχολείο είναι ανεφικτος γιατί δεν βλέπω προθυμία για τη μάσκα ούτε από εκπαιδευτικούς. Άρα πάμε στο να μη διασπαρεί ευρέως. Έπομένως, το κάθε τμήμα πρέπει να είναι κατά το δυνατόν απομονωμένο. Στο δημοτκό περνάνε πολλές ώρες με τον δάσκαλο κ επιτυγχάνεται, όμως οι ειδικότητες που πηγαινοέρχονται σε πολλά σχολεία είναι βόμβα. ΑΥτό πρέπει να αλλάξει. Εν ανάγκη, ας μην γίνουν κάποια μαθήματα πχ αν ένα σχολείο έχει μουσικό και όχι εικαστικό, ας κάνουν τα παιδιά δυο ώρες μουσική κ σε ένα άλλο ας κάνουν δυο ώρες εικαστικά, ή ας κάνουν παραπάνω γυμναστική, δεν έγινε και κάτι για μια χρονιά.

στο γυμνάσιο κανονικά πάλι πρέπει να πάρουμε ώρες με τέτοιον τρόπο που να  μπαίνουμε σε λίγα τμήματα για πολλές ώρες. εν ανάγκη ας ενεργοποιηθούν κ οι β αναθέσεις κ ας κάνιε κάθε τμήμα κάποια μαθηματα με μία ειδικότητα, πχ μαθηματική κ φυσική με τον ίδιο καθηγητή και αναλόγως πάλι ας μοιραστούν οι ώρες άλλων μαθημάτων πχ μουσική, εικαστικά, τεχνολογια, οικιακή, με τέτοιον τρόπο ώστε να τα κάνει ένας καθηγητής σε κάθε τμήμα. Αυτό για να μην περνάμε όλα τα μτήματα του σχολείου κ μεταφέρουμε τον ιό από το ένα στο άλλο, και πάλι βέβαια φροντίδα για να μην μετακκινούνται συνάδελφοι

στο λύκειο είναι περισσότερες ώρες τα μαθήματα κ μπορεί να γίνει αυτό πιο εύκολα εκ των πραγμάτων, και δημιουργία τμημάτων με βάση τον προσανατολισμό αυστηρά ώστε να μην ανακατεύονται σε άλλες ώρες.

Κανείς όμως δεν πορεί να σεκφτεί πρωτότυπα και ευέλικτα, γιατί τελικά θα κολλήσουμε στο πώς θα βγει μια ύλη ή στον αν είναι κατάλληλος κάποιος για κάποιο μαθημα, αντί να σκεφτούμε πώς θα είναι όλα τα παιδιά καθημερινά στο σχολείο.

Αποσυνδεδεμένος geoarna

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 141
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #134 στις: Αύγουστος 10, 2020, 02:02:14 μμ »
Μη ξεχνατε σας παρακαλώ και τα ΕΠΑΛ. Και αυτό Λύκειο είναι και μάλιστα με περισσότερες απαιτήσεις. Εκεί πως θα κάνεις εργαστηριακό μάθημα που οι μαθητές πρέπει να πιάσουν εργαλεία, συσκευές, αντιδραστήρια, βελόνες κλπ και από κοντά για έλεγχο πρέπει να είναι ο καθηγητής;
Δεν είναι σχολείο μονο το Γενικό Λύκειο.

Αποσυνδεδεμένος harac

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2517
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #135 στις: Αύγουστος 10, 2020, 02:05:02 μμ »


[...]Κατλααβαίνω ότι ο στόχος να μην μολυνθεί κανείς σε σχολείο είναι ανεφικτος γιατί δεν βλέπω προθυμία για τη μάσκα ούτε από εκπαιδευτικούς. Άρα πάμε στο να μη διασπαρεί ευρέως. Έπομένως, το κάθε τμήμα πρέπει να είναι κατά το δυνατόν απομονωμένο. Στο δημοτκό περνάνε πολλές ώρες με τον δάσκαλο κ επιτυγχάνεται, όμως οι ειδικότητες που πηγαινοέρχονται σε πολλά σχολεία είναι βόμβα. ΑΥτό πρέπει να αλλάξει. Εν ανάγκη, ας μην γίνουν κάποια μαθήματα πχ αν ένα σχολείο έχει μουσικό και όχι εικαστικό, ας κάνουν τα παιδιά δυο ώρες μουσική κ σε ένα άλλο ας κάνουν δυο ώρες εικαστικά, ή ας κάνουν παραπάνω γυμναστική, δεν έγινε και κάτι για μια χρονιά.

στο γυμνάσιο κανονικά πάλι πρέπει να πάρουμε ώρες με τέτοιον τρόπο που να  μπαίνουμε σε λίγα τμήματα για πολλές ώρες. εν ανάγκη ας ενεργοποιηθούν κ οι β αναθέσεις κ ας κάνιε κάθε τμήμα κάποια μαθηματα με μία ειδικότητα, πχ μαθηματική κ φυσική με τον ίδιο καθηγητή και αναλόγως πάλι ας μοιραστούν οι ώρες άλλων μαθημάτων πχ μουσική, εικαστικά, τεχνολογια, οικιακή, με τέτοιον τρόπο ώστε να τα κάνει ένας καθηγητής σε κάθε τμήμα. Αυτό για να μην περνάμε όλα τα μτήματα του σχολείου κ μεταφέρουμε τον ιό από το ένα στο άλλο, και πάλι βέβαια φροντίδα για να μην μετακκινούνται συνάδελφοι [...]



Για το δημοτικό, οκ. λογικό.
Για το γυμνάσιο το έδαφος είναι έτοιμο. Δεν περιμένουν να έρθει ο κορωνοιός για να ενεργοποιήσουν τις καθόλου αναθέσεις. Εύκολη λύση για συμπλήρωση ωραρίου :(. Στο σχολείο μου, την προηγούμενη χρονιά ο θεολόγος (ο οποίος δίδασκε σε σχολείο για πρώτη χρονιά στη ζωή του) τους έκανε μουσική, ενώ σε ένα άλλο σχολείο που ξέρω, ο θεολόγος τους έκανε καλλιτεχνικά!

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4122
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #136 στις: Αύγουστος 10, 2020, 02:35:52 μμ »
Μη ξεχνατε σας παρακαλώ και τα ΕΠΑΛ. Και αυτό Λύκειο είναι και μάλιστα με περισσότερες απαιτήσεις. Εκεί πως θα κάνεις εργαστηριακό μάθημα που οι μαθητές πρέπει να πιάσουν εργαλεία, συσκευές, αντιδραστήρια, βελόνες κλπ και από κοντά για έλεγχο πρέπει να είναι ο καθηγητής;
Δεν είναι σχολείο μονο το Γενικό Λύκειο.

Πλένουν χερια όλοι με το που μπουν στο εργαστήριο κ φοράνε μάσκα. αν μπορούν να χειριστούν εργαλεία κ συσκευές, μπορούν κ τη μάσκα κ το αντισηπτικό. επιδης σε αρκετά επαγγέλματα θα μάθουν να φορούν κ κάποια προστατευτική στολή, άρα ευκαιρία να εξασκηθούν από τώρα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4122
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #137 στις: Αύγουστος 10, 2020, 02:38:05 μμ »
Για το δημοτικό, οκ. λογικό.
Για το γυμνάσιο το έδαφος είναι έτοιμο. Δεν περιμένουν να έρθει ο κορωνοιός για να ενεργοποιήσουν τις καθόλου αναθέσεις. Εύκολη λύση για συμπλήρωση ωραρίου :(. Στο σχολείο μου, την προηγούμενη χρονιά ο θεολόγος (ο οποίος δίδασκε σε σχολείο για πρώτη χρονιά στη ζωή του) τους έκανε μουσική, ενώ σε ένα άλλο σχολείο που ξέρω, ο θεολόγος τους έκανε καλλιτεχνικά!

Ενταξει θεωρητικά οτιδήποτε μπορεί να αφήσει κακή παρακαταθήκη, όπως κ η τηλεκπαίδευση εξάλλου. Το θέμα είναι τι ρισκάρουμε φέτος. Τα παιδιά πρέπει να πάνε σχολείο κ όλοι πρέπει να μείνουμε υγιείς. Και μείωση μαθητών να υπάρξει, δεν κερδίζουμε πολλά, θέλει μάσκα οπωσδήποτε με το που κλείσουμε τα παράθυρα, γιατί όχι κ νωρίτερα, κ περιορισμό των πολλών συναναστροφών κ μετακινήσεων.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #138 στις: Αύγουστος 10, 2020, 03:16:16 μμ »
Μάσκες, απολύμανση χεριών, αποστάσεις και τα σχολεία θα λειτουργήσουν. Εμείς ας κάνουμε καλού-κακού μια στοιχειώδη προετοιμασία για εξ αποστάσεως. Το υπουργείο πρέπει να καταστήσει σαφές και να το αντιληφθούν τόσο οι γονείς όσο και οι μαθητές ο,τι η εξ αποστάσεως διδασκαλία  θα ληφθεί υπόψη για την επίδοση τους. Επίσης το υπουργείο θα πρέπει να φροντίσει για την διανομή των tablet που ισχυρίζεται ότι έχει παραγγείλει και να φροντίσει για την ταχύτητα του διαδικτύου. Δικαιολογίες πλέον δεν υπάρχουν. Ο Σεπτέμβριος δεν είναι Μάρτιος.
Ποιες αποστάσεις, εννοείς, όταν στις αίθουσες θα βρίσκονται 25 και βάλε μαθητές;
Πρέπει να "σπάσουν" τα τμήματα σε υποτμήματα υποχρεωτικά, να μην έχουν κοινά διαλείμματα τα παιδιά και να μη λειτουργήσουν τα κυλικεία.
Να μπει κι η τηλεκπαίδευση (η ασύγχρονη διδασκαλία) ως επιβοηθητικό στοιχείο της κανονικής διδασκαλίας, εκεί όπου οι μαθητές θα βρίσκουν σημειώσεις, θα κατεβάζουν φωτοτυπίες κι ασκήσεις, εφόσον οι ανταλλαγές τετραδίων και βιβλίων δεν πρέπει να επιτρέπονται.
Τα αντισηπτικά και το άνοιγμα των παραθύρων δε θα προσφέρουν κάτι το σημαντικό. Όλοι οι ειδικοί τονίζουν την κοινωνική αποστασιοποίηση...
Κι όσο για την ύλη, τη βάζω σε δεύτερη μοίρα μπροστά στην υγεία. Ας γίνουν περικοπές και μειώσεις.
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4122
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #139 στις: Αύγουστος 10, 2020, 03:39:23 μμ »
Αυτό με την απαγόρευση των φωτοτυπιών εγώ το θεωρώ βλακεία και άχρηστο και δυσλειτουργικό.

Εμείς μπορούμε να μοιράσουμε μη μολυσμένες φωτοτυπίες: πλένουμε χέρια πριν τις πιασουμε από το φωτοτυπικό, τις βάζουμε σε φάκελο, πλένουμε χέρια πριν τις μοιράσουμε οι ίδιοι στους μαθητές. Για καλό και για κακό, δεν παίρνουμε συμπληρωμένες φωτοτυπίες και ίσως όχι τετράδια, αλλά στην πραγματικότητα η μόυνση από επιφάνειες είναι πολύ λιγότερο πιθανή σε σχέση με τα σταγονίδια της αναπνοής, εκτός πια αν το παιδί φτερνιστέι πάνω στο τετράδο και αμέσως το πιάσουμε εμείς και μετά τρίψουμε τη μύτη μας πριν πλύνουμε χέρια. Αλλά ας πούμε ότι για καλό και για κακό, δεν παίρνουμε πράγματα των παιδιών. Ας περιορίσουμε ή ας κόψουμε τα τεστ, και παίρνουμε μόνο εκθέσεις, ένα φύλλο χαρτί, το αφήνουμε 1-2 24ωρα και το διορθώνουμε μετά, και με τον ίδιον τρόπο τα διαγωνίσματα. ΥΠήρχξε μια εμμονή στο θέμα της υγιεινής των χεριών που λανθασμένα ερμηνεύτηκε ως ανάγκη να απολυμαίνουμε και τα ψώνια του σούπερμάρκετ, και η οποία οδήγησε σε παραμέληση της βασικής οδού μετάδοσης: στενή επαφή στον ίδιο χώρο με μολυσμένο άτομο ή συνωστισμός σε κλειστό ή ανοιχτό χώρο με πολλά άτομα. Γι αυτό δεν θα μας σώσουν ούτε τα παράθυρα ούτε τα μονά θρανία ούτε τα ανοιχτά παράθυρα ούτε οι 10 μαθητές στην αίθουσα, αν για ώρες είμαστε στον ίδιο χώρο κ μιλάμε, άρα εκμπέμπουμε σταγονίδια. Η μάσκα αν όχι από την αρχή της χρονιάς, πρέπει να είναι υποχρεωτική από μια ηλικία και μετά, μαζί με τα υπόλοιπα μέτρα εννοείται (διαλείμματα, μετακινήσεις κλπ)

Στις μικρές ηλικίες, ας μείνουν στο μέτρο των μη κοινόχρηστων αντικειμένων, τουλάχιστον να γλιτώσουμε καμιά άλλη ίωση.

Πολύ σωστό αυτό που αναφέρθηκε για τη δυσκολία στην περίπτωση που έχουμε ήπια συμπτώματα κρυολογήματος, που κανονικά θ απηγάιναμε σχολείο. Δεν θα μας κάνουν τεστ σε κάθε βηχαλάκι ούτε θα μπορούμε να λείπουμε έτσι από το σχολείο. Κανονικά βέβαια με τόσα μέτρα, ούτε άλλη ίωση πρέπει να κολλήσουμε...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159501
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 322
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 268
Σύνολο: 273

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.104 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.