0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και των μονίμων επίσης, για να μην χάσουν τα απογευματινά ιδιαίτερά τους.
Δεν μπήκαν στη λογική να σκεφτουν τίποτα.Ένα εναλλακτικό σενάριο για να το φέρουν στο τραπέζι και να ακουστουν απόψεις.π.χ Σπάω ένα τμήμα Δημοτικού στα 2. Το ένα έρχεται 8:15-12:25 και το άλλο 12:35-4 εκ περιτροπής. Το ολοήμερο αναγκαστικά για τα παιδιά μόνο που εκείνη τη μέρα έρχονται 8. Αναγκαστικά κόβω μαθήματα και ώρες από δασκάλους. Κόβω Θρησκευτικά, Μελέτη Περιβάλλοντος, Γεωγραφία, μία ώρα Ιστορία, μία ώρα Φυσικά, ΚΠΑ κλπ. Ωραία χρήσιμα μαθήματα αυτά αλλά τι να κάνουμε έχουμε ΠΑΝΔΗΜΙΑ. Αντί για 21-22-23-24 ώρες λοιπόν σε κάθε τμήμα ο δάσκαλος κάνει 13Χ2=26 ώρες και στα δύο τμήματα και το υπόλοιπο το πληρώνω υπερωρία που είναι και πιο φθηνή. Οι ειδικότητες και στα δύο ωράρια και αυτοί με υπερωρία 3-4-5 ώρες αν χρειαστει Τι νά κάνουμε ΜΟΝΙΜΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ μία χρονιά είναι βάλτε πλάτη για 3-4-5 ώρες παραπάνω ώστε να κάνετε μάθημα σε μικρότερες τάξεις γιατι κινδυνέυει η υγεία όλων. Δημιουργούνται προβλήματα σε αυτό; Ποια; Ωραία τι εναλλακτικές έχουμε......Έτσι κάνουν τα οργανωμένα κράτη. Συζητάνε υποθετικά σενάρια. Δεν ασχολούνται όλο το καλοκαίρι με νομοσχέδια για την ιδιωτική παιδεία, διορισμούς Δ/ντων Εκπαίδευσης και καταλήγουν στο παρά πέντε στο πιο απλό: Μάσκες για όλους σε 20αρια+ τμήματα.Και δεν εχουν απαντηθεί και άλλα ερωτήματα (ξέρω θα δοθούν αναλυτικές οδηγίες χαχαχα).Κρούσμα (επιβεβαιωμένο) σε τμήμα. Κλείνει το τμήμα. Οι εκπαιδευτικοί που μετακινούνται σε πολλά σχολεία τι κάνουν;Αδέρφια σε άλλα τμήματα; Δηλαδή το ένα παιδί θα είναι καραντίνα και το άλλο θα πηγαινοέρχεται κανονικά;Ανεβάζει παιδί πυρετό (μη επιβεβαιωμένο). Απαιτώ τεστ από γονείς; Με τι λεφτά; Πότε δέχομαι το παιδί πίσω;
Δεν γινεται αυτο που περιγραφεις για τους καθηγητες ειδικοτητων στο δημοτικο. Παω σε τεσσερα σχολεια και έχω 9 τμηματα ξένης γλωσσας απο 2 ωρες έκαστο. Με το σπασιμο, οπως το περιγραφεις παω στις 36 ωρες ασταματητου μαθηματος (εκ των οποιων οι 15 ωρες υπερωρια)!!
Αφού ισχυρίζεται ότι κατά μ.ο. 17 μαθητές είναι στο τμήμα (λες και παίζει ρόλο αυτό!!! σε ηλιθίους απευθύνεται) θα ήταν τόσο εύκολο και απλό για όσα δεν είναι με 17 μαθητές να απλωθούν και να προσλάβουν καθηγητές/δασκάλους. Σιγά λίγα τμήματα θα χουν πάνω από 17 στην επικράτεια ή 20 στα αστικά κέντρα!!! Όλα 20άρια λοιπόν.Μασάει όμως η κοινή γνώμη και αυτό είναι που μετράει.