0 μέλη και 8 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γιατί όχι; Σε λίγο, με αφορμή και την οικονομική στενότης.., θα διαφημίζουμε και προϊόντα στη διάρκεια του μαθήματος, όπως στις παλιές αμερικάνικες σειρές... θα μπει και σήμα "μάθημα με τοποθέτηση προϊόντος"!
Τα παιδιά που συμμετέχουν από κινητό πώς θα γράφουν διαγωνίσματα;Στα Αρχαία πώς θα σημειώσουν τα πνεύματα και τους τόνους; Εδώ εγώ και συνέχεια σταματώ το γράψιμο για εισαγωγή συμβόλου. Τα παιδιά πως θα τακαταφέρουν;
Ασημαντες λεπτομερειες για τις υπουργεσες μας!!!
Με συγχωρείτε βαθμολογείτε τον τονισμό; Υπάρχει λύση πάντως, σε παρένθεση να σημειώνουν τον τόνο. Από το κινητό είναι πιο εύκολο για τους μαθητές μας, γιατί το πληκτρολόγιο δεν το έχουν συνηθίσει. Τελείωσα με τα διαγωνίσματά μου και θα κάνω κάποια τεστ για βελτίωση βαθμών κάτι σαν δεύτερη (τρίτη και τέταρτη) ευκαιρία. Μην υποτιμάμε τους εαυτούς μας ούτε και τους μαθητές μας. Θα είμαστε κλειστά για καιρό εμείς της ββάθμιας. Πρέπει να αξιολογήσουμε και βαθμολογήσουμε, αλλιώς χάσαμε αυτή τη χρονιά εντελώς. Γίνεται σοβαρή δουλειά στην τηλεκπαίδευση και δεν είναι δίκαιο να την μηδενίζετε με κάθε σας κουβέντα. Δεν βοηθά τον κλάδο και φυσικά ούτε τους μαθητές. Έχουμε μάθει τόσα και αξιοποιούμε κάθε εργαλείο. Είναι προσβλητικό να υποτιμάτε την κρίση μας. Ξέρουμε χιλιάδες τρόπους να αξιολογούμε τους μαθητές μας, άλλους τόσους να τους παρακινούμε και να τους βοηθάμε. Είτε διά ζώσης είτε στην υποχρεωτική κατά συνθήκην τηλεκπαίδευση.
Νομίζω ότι κρίνεις με βάση τα δικά σου μαθήματα. Εννοείται ότι στα φιλολογικά μαθήματα -και ειδικά στα αρχαία- βαθμολογείται ο τονισμός. Είναι από τα πρώτα πράγματα στην ύλη της α' γυμνασίου. Στα γλωσσικά μαθήματα -ειδικά στη γλώσσα και στη λογοτεχνία-, οι μαθητές καλούνται να γράψουν κείμενο. Δεν έχουν νόημα οι ερωτήσεις κλειστού τύπου ούτε η πληκτρολόγηση κειμένου με διορθωτή. Ό,τι και να έχουμε μάθει, τα φύκια μεταξωτές κορδέλες δεν γίνονται. Δεν υποτιμούμε κανένα αν πούμε ότι αυτή τη στιγμή, με εγκύκλιο στις 9 Δεκεμβρίου, δίκαιη και αποτελεσματική αξιολόγηση δεν μπορεί να γίνει.
Και ετσι να ειναι,δεν στελνεις την εγκυκλιο στις 9 Δεκεμβριου το βραδυ.
Χωρίς αυτή την εγκύκλιο ίσχυε η προηγούμενη. Γιατί δεν την εφαρμόσατε; Δεν κατανοώ γιατί θα πρέπει να περιμένουμε το Υπουργείο να μας υποδείξει πώς να δουλέψουμε. Εμείς όπως λέτε γνωρίζουμε πώς γίνεται το μάθημα. Εμείς θα προσαρμόσουμε το μάθημα στις νέες συνθήκες. Αναπροσαρμόστε λίγο τον τρόπο εξέτασης.