0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και μέλος της επιτροπής. Που σημαίνει ότι υπάρχουν διαφωνίες και εντός της επιτροπής.
τελικα η εγκυκλιος υποχρεωνει σε διαγωνισμα διαδικτυακο στα γυμνασια η μονο σε αξιολογηση;δεν εχω καταλαβειοσοι ειστε σε γυμνασιο μποοειτε να μας πειτε τι κανατε;
Σύμφωνα με την εγκύκλιο δεν είναι υποχρεωτικό το διαγώνισμα.Υποχρεωτικη είναι η αξιολόγηση των μαθητών κ η βαθμολόγηση της επίδοσης τους για το παρόν τετράμηνο, με όλα τα διαθέσιμα μέσα (ασκήσεις σύγχρονες κ ασύγχρονες, προφορική εξέταση, κλπ). Σε περίπτωση που δεν γράψουν διαγώνισμα στο α τετραμηνο, θα πρέπει να γράψουν δύο διαγωνίσματα στο β τετράμηνο. Το τελευταίο ισχυε κ προ κορονοιου. Ο διευθυντής σας μάλλον πρέπει να διαβασει καλύτερα τις οδηγίες.
Γιατρός πάντως είναι. Από την Κεραμεως κάτι παραπάνω ξέρει. Κι από εμάς επίσης.
η ολμε δεν μας καλυπτει με την ανακοινωση που εβγαλε;
https://www.thes.gr/koinonia/scholeia-me-anoichta-parathyra-i-epanaleitourgia-giati-den-anoigoun-gymnasia-lykeia/amp/?__twitter_impression=trueΑν ήμουν υγειονομικός θα φοβόμουν το ίδιο αλλά νομίζω ότι η αίσθηση ότι κάνεις κάτι καλό μετριαζει την ανησυχία. Γιατί τώρα δεν νιώθω ότι αυτό, το λειτουργημα σύμφωνα με κάποιους, δεν είναι κάτι καλό; Γιατί νιώθω ότι εκτός από τον εαυτό μου κάνω κάτι που βλάπτει τους μαθητές μου; Δεν νιώθω μόνο φόβο και ανησυχία, αλλά ντροπή και ενοχή.Μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε τι καταλαβαίνετε εσείς από αυτό :Η κ. Παπαευαγγέλου επανέλαβε ότι δεν παρατηρείται μετάδοση μέσα στα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. «Δεδομένα από την ιχνηλάτηση έδειξαν ότι ακόμα και όταν τα σχολεία ήταν κλειστά, κατά τον μήνα Δεκέμβριο, υπήρχε ενδοοικογενειακή μετάδοση από τα παιδί, η οποία μάλιστα ήταν υψηλότερη από αυτή που είχε παρατηρηθεί όταν τα σχολεία ήταν ανοιχτά, επιβεβαιώνοντας ότι το ασφαλέστερο μέρος για τα μικρά παιδιά είναι το σχολικό περιβάλλον, εκεί που τηρούνται τα μέτρα ατομικής προστασίας».https://www.zougla.gr/greece/article/aksanonte-ta-krousmata-se-neares-ilikies---giati-den-aniksan-gimnasia-ke-likia
Από όλες τις δραστηριότητες μεταδίδεται ο ιός. Απλά περιορίζουν με το κλείσιμο κάποιες και κάποιες άλλες τις αφήνουν ελεύθερες με την άρση. Εγώ βλέπω και μία μάχη μεταξύ των υπουργών να ανοίξουν οι δραστηριότητες που είναι στο τομέα τους και φυσικά οδηγεί στο κλείσιμο κάποιων άλλων που ανήκουν σε άλλα υπουργεία. Αυτό μου θυμίζει το μοίρασμα της πίτας που όλοι θέλουν ένα κομμάτι (εμπόριο, σχολεία, εκκλησία, τουρισμός κλπ).Κάποιες δραστηριότητες όμως θα μπορούσαν να είναι μόνιμα ΄΄ανοιχτές΄΄ όπως το take away ή ακόμη και λειτουργία σχολείων-σταθμών με πολύ μικρής παιδιά αλλά το πρόβλημα το δημιουργεί ή συμπεριφορά του κόσμου και η έλλειψη παιδείας. Όπως για παράδειγμα οδηγούμε ή συμπεριφερόμαστε στον διπλανό έτσι κάνουμε και με τους κανόνες κοινωνικής αποστασιοποίησης. Τους γράφουμε κανονικά και φυσικά το εισπράττουμε πολλαπλά με τους περιορισμούς και τις συνέπειες αυτών. Θα το δείτε από Δευτέρα και μετά, έξω από τα βρεφικούς σταθμούς, τα Νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά στη συμπεριφορά των γονέων (των περισσότερων). Και μην τολμήσουμε να υπενθυμίσουμε κάποιον που τους παραβαίνει γιατί με τον διαταραγμένο ψυχισμό του καθένα δεν τα βγάζουμε πέρα! Πετάει ο γάιδαρος; Ναι, πετάει.