*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 947897 φορές)

0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3500 στις: Ιανουάριος 14, 2021, 06:31:11 μμ »
Εγώ δεν έβαλα διαγώνισμα στο α΄ τετράμηνο κατόπιν συνεννοήσης με τον Σύλλογο. Κάποιοι όμως έβαλαν, παρά την απόφαση του Συλλόγου (συνεννόηση θα την έλεγα, όχι απόφαση γραπτή). Οπότε θα βάλω 2 στο 2ο τετράμηνο. Είναι αλήθεια ότι η πίεση που ασκείται για τους βαθμούς είναι τρομακτική. Επίσης υποψιάζομαι ότι κάποιοι γονέις εσκεμμένα στηρίζουν τα παιδιά τους στην αμάθεια, τα καλύπτουν δηλαδή. Π.χ. πήρα τηλέφωνο μητέρα και της ανέφερα ότι ο γιος της δεν έχει γραφτεί στο eclass. Από τότε πέρασαν 2 εβδομάδες και ακόμη να γραφεί. Έχω άλλους μαθητές που για 2,5 μήνες δεν μπόρεσα να τους ακούσω καθόλου. Άφαντοι παντού. Πείτε μου, σας παρακαλώ, αν πρέπει να τους βάλω βαθμό ή τι βαθμό να τους βάλω.

τον μικρότερο που μπορείς. Γιατί δεν είναι πως δεν συμμετέχουν ή δεν διαβάζουν, είναι που αδιαφορούν και αυτή η στάση είναι η χειρότερη για τη ζωή τους γενικότερα.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:52:58 »

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3501 στις: Ιανουάριος 14, 2021, 06:36:38 μμ »
Εγώ δεν έβαλα διαγώνισμα στο α΄ τετράμηνο κατόπιν συνεννοήσης με τον Σύλλογο. Κάποιοι όμως έβαλαν, παρά την απόφαση του Συλλόγου (συνεννόηση θα την έλεγα, όχι απόφαση γραπτή). Οπότε θα βάλω 2 στο 2ο τετράμηνο. Είναι αλήθεια ότι η πίεση που ασκείται για τους βαθμούς είναι τρομακτική. Επίσης υποψιάζομαι ότι κάποιοι γονέις εσκεμμένα στηρίζουν τα παιδιά τους στην αμάθεια, τα καλύπτουν δηλαδή. Π.χ. πήρα τηλέφωνο μητέρα και της ανέφερα ότι ο γιος της δεν έχει γραφτεί στο eclass. Από τότε πέρασαν 2 εβδομάδες και ακόμη να γραφεί. Έχω άλλους μαθητές που για 2,5 μήνες δεν μπόρεσα να τους ακούσω καθόλου. Άφαντοι παντού. Πείτε μου, σας παρακαλώ, αν πρέπει να τους βάλω βαθμό ή τι βαθμό να τους βάλω.
Βαθμούς θα καταθέσετε στα μαθήματα στα οποία δεν κάνατε διαγώνισμα ή θα παραδώσετε βαθμολογία στο β τετράμηνο;


Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3503 στις: Ιανουάριος 14, 2021, 09:36:18 μμ »
Το ότι τα παιδιά περιμένουν να χαρούν με τον βαθμό όμως είναι πρόβλημα. Είναι παθογένεια. Να χαρείς γιατί έγραψες καλά, προφανώς θα χαρείς, και προφανώς ο βαθμός είναι ένας εύκολος τρόπος να αποτυπώσεις ένα αποτέλεσμα, ειδικά σε μια γραπτή δοκιμασία. Εκεί είναι και μετρημένα κουκιά, προφανώς το 19 δείχνει ότι τη συγκεκριμένη μέρα οι απαντήσεις που έδωσες στις συγκεκριμένες ερωτήσεις είναι για 19, ενώ άλλου είναι για 13 κοκ. Αυτό όμως αποτυπώνει απλα και μόνο τη συγκεκριμένη μέρα, τις συγκεκριμένες συνθήκες και τις συγκεκριμένες ερωτήσεις, και αναφέρεται σε συγκεκριμένες δεξιότητες (γραπτού λόγου, διαχείρισης χρόνου, κατανόησης των ζητουμένων κλπ). Δεν αντικατοπτρίζει το διάβασμα γενικα, ούτε γενικα τις δεξιότητες του παιδιού ή το γενικό ενδιαφέρον του για το μάθημα. Αυτή η ποσοτικοποίηση της επίδοσης κ μάλιστα σε 20βαθμη κλίμακα, είναι προβληματική. Δεν υπάρχει κάτι αντικειμενικό που να λέει ότι αν εχεις κάνει αυτά κ αυτά δικαιούσαι 13 κ όχι 12 ή 14. (αναφέρομαι στον βαθμό του τετραμήνου, όχι στο γραπτό). Η περιγραφική από μόνη της μπορεί να ειναο ασαφής. θα μπορούσε να κατατμηθεί σε τομείς πχ συμμετοχή στο μάθημα, ασκήσεις για το σπίτι, γραπτή επίδοση, προφορική επίδοση κλπ κ να υπάρχει μια κλίμακα ΑΒΓΔ, ώστε να καταλαβαίνει κάποιος πού βρίσκεται, αλλά να μην κολλαει κιόλας στο αν πήρε 15 ή 16 ή 14. γι αυτό θεωρώ ότι όλη αυτήν την παρερμηνεία των γονέων σχετικά με το νόημα των βαθμών, που την περνάνε κ στα παιδιά, καλό είναι να μην τη συντηρούμε κι εμείς.

Και κάτι τελευταίο: αυτός που πήρε 19 δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πάλεψε περισσότερο σπ αυτόν που πήρε 13. Είναι ολόκληρο υπόβαθρο από πίσω που μπορεί να οδηγήσει στο 13 ή το 19. Συχνά αυτοί με μέτριες επιδόσεις έχουν παλέψει πολύ περισσότερο, τουλάχιστον στις πιο μικρές τάξεις. Ή κ σε πιο μεγάλες, μπορεί κάποιος να έκανε τεράστιο δρόμο για να φτάσει πχ σε ενα 14, ξεκινώντας από πολύ πιο χαμηλά, σε σχέση με κάποιον που του ήρθε πιο αβίαστα ένας επίσης μέτριος βαθμός.
Όλοι οι βαθμοί είναι καλοί. Η αδιαφορία και η μη προσπάθεια όμως; Στον βαθμό δίνουμε νόημα οι ίδιοι. Όλα αέρας είναι. Στο καθετί οι άνθρωποι δίνουμε αξία και νόημα. Για τον βαθμό λοιπόν γνωρίζουν καλά τι μετριέται και πόσο. Τόσο τα γραπτά τόσο τα προφορικά τόσο η συμμετοχή τόσο η συνέπεια τόσο οι εργασίες τόσο η ευστοχία τόσο τόσο... δεν γίνεται αλλιώς. Ένα άξιο 13 είναι αξιοθαύμαστο!! Κάποιοι πρέπει να πάρουν 1!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 21:52:58 »

Αποσυνδεδεμένος menandros

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1336
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1448
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3505 στις: Ιανουάριος 15, 2021, 09:45:32 μμ »
Δυστυχώς η μετάλλαξη της Βρετανίας δεν είναι η μόνη που απλώνεται στον κόσμο. Στην Βραζιλία υπάρχει μια ακόμη μετάλλαξη για την οποία σήμερα συνεδρίασε ο ΠΟΥ και φαίνεται να είναι ακόμα πιο μεταδοτική.
https://www.kathimerini.gr/world/561228799/dramatiki-ekklisi-gia-oxygono-se-klinikes-tis-vrazilias/
Και ο διευθυντής μας δέχεται παιδιά στο σχολείο που είναι άρρωστα επειδή οι γονείς λένε ότι είναι μια ιωσουλα. Η περιοχή έχει ένα δυο κρούσματα την ημέρα αλλά γονιός που εργάζεται στον ΕΟΔΔΥ δεν στέλνει το παιδί του στο σχολείο.
Can I skip tomorrow?

Αποσυνδεδεμένος Foufoutos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 692
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3506 στις: Ιανουάριος 15, 2021, 10:12:11 μμ »
Δυστυχώς η μετάλλαξη της Βρετανίας δεν είναι η μόνη που απλώνεται στον κόσμο. Στην Βραζιλία υπάρχει μια ακόμη μετάλλαξη για την οποία σήμερα συνεδρίασε ο ΠΟΥ και φαίνεται να είναι ακόμα πιο μεταδοτική.
https://www.kathimerini.gr/world/561228799/dramatiki-ekklisi-gia-oxygono-se-klinikes-tis-vrazilias/
Και ο διευθυντής μας δέχεται παιδιά στο σχολείο που είναι άρρωστα επειδή οι γονείς λένε ότι είναι μια ιωσουλα. Η περιοχή έχει ένα δυο κρούσματα την ημέρα αλλά γονιός που εργάζεται στον ΕΟΔΔΥ δεν στέλνει το παιδί του στο σχολείο.


Μα πραγματικά είναι αστείο που ακόμη ασχολούμαστε. Εδώ σου επιβάλλουν πρόστιμο αν δε φοράς μάσκα στο δρόμο αλλά θεωρούν το άνοιγμα των παραθύρων μέτρο για ασφαλές άνοιγμα σχολείων...Το λιγότερο γελοίο...!  :-\
stuDYING...!

Αποσυνδεδεμένος English

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1440
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3507 στις: Ιανουάριος 15, 2021, 10:31:31 μμ »
Εγώ πάντως σήμερα πάγωσα στο σχολείο και δεν είμαι και στη Βόρεια Ελλάδα. Εννοείται με ρούχα ζεστά κι πλήρως εξοπλισμένη.

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 917
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3508 στις: Ιανουάριος 15, 2021, 11:16:42 μμ »
Εγώ πάντως σήμερα πάγωσα στο σχολείο και δεν είμαι και στη Βόρεια Ελλάδα. Εννοείται με ρούχα ζεστά κι πλήρως εξοπλισμένη.
...Ντύσου Έλσα από το frozen και τραγούδα το let it go με τα πιτσιρίκια!!! Είναι το καλύτερο που έχεις να κάνεις μέσα στην όλη παρωδία...

Αποσυνδεδεμένος nipiagogos1988

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1386
  • Φύλο: Γυναίκα
  • μαζί με την οικονομική κρίση ήρθε και το πτυχίο,
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3509 στις: Ιανουάριος 16, 2021, 12:41:01 πμ »
Εγώ πάντως σήμερα πάγωσα στο σχολείο και δεν είμαι και στη Βόρεια Ελλάδα. Εννοείται με ρούχα ζεστά κι πλήρως εξοπλισμένη.

και εγώ, στη Θεσσαλονίκη εργάζομαι. Γενικά ανοίγω παράθυρα αλλα τώρα περισσότερο
Η ζωή είναι μικρή για να'ναι θλιβερή μωρό μου!!  8/2011

https://www.youtube.com/watch?v=3J2eeyOaYlY

Αποσυνδεδεμένος Δάφνη87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 473
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3510 στις: Ιανουάριος 16, 2021, 01:55:29 μμ »
Συνάδελφοι και εγώ φοβάμαι να γυρίσω στο σχολείο και εγώ θα ξεπαγιάσω αλλά δεν βλέπω να το γλιτώνουμε  ::) 20-25 σχεδόν ενήλικες σε μία τάξη για να μην συζητησουμε τι θα γίνει σε εσπερινα σδε κ ιεκ στις 8 το βράδυ με ανοιχτά παράθυρα και φουλ  ενήλικες που το πρωί είναι στη δουλειά είτε στα φανερά είτε στα κρυφά  :-X και μετά όοοοολοι μαζί σε μία τάξη πάλι. Μια ζωγραφιά.

Αποσυνδεδεμένος evaggelia1318

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 259
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3511 στις: Ιανουάριος 16, 2021, 02:46:18 μμ »
Συνάδελφοι λέτε η δευτεροβάθμια να ανοίξει 25 Ιανουαρίου;

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3512 στις: Ιανουάριος 16, 2021, 02:46:50 μμ »
Μα είναι δυνατό να έχουν ανοίξει τα σχολεία με τέτοιες συνθήκες; Ακόμη και νοτιότερα, παγώσαμε ...! Σκεφτείτε τι θα γίνει Δευτέρα και Τρίτη, που το κρύο θα είναι επίσης τσουχτερό! Απορώ ποιοι γονείς θα στείλουν τα παιδιά τους έτσι στο σχολείο... Να είναι ντυμένα σαν κρεμμύδια, να έχουν τις κουβέρτες τους από πάνω, ν' ανοίγουν κάθε τρεις και λίγο τα παράθυρα, να ξεπαγιάζουν και να έχουν και την απειλή του covid από πάνω, ειδικά στις περιοχές με τοπικό lockdown! Κι ύστερα, δηλώνει στα κανάλια με σιγουριά και χάρη η Υπουργός ότι είναι έτοιμα ν' ανοίξουν και τα υπόλοιπα σχολεία...! Δεν έχει συναίσθηση της κατάστασης ή εθελοτυφλεί; Πού έχουμε μπλέξει, λέω...
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5013
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #3513 στις: Ιανουάριος 16, 2021, 02:51:29 μμ »
Συνάδελφοι λέτε η δευτεροβάθμια να ανοίξει 25 Ιανουαρίου;
Η Κεραμέως το θέλει όσο τίποτε κι είναι σίγουρο πως θα πιέσει την επιτροπή, αλλά δε νομίζω πως θα αφήσουν οι λοιμωξιολόγοι μόνο 7 μέρες από το άνοιγμα των μαγαζιών και των καταστημάτων μέχρι το άνοιγμα της Δευτ/θμιας. Για αρχές Φλεβάρη, μάλλον κι έτσι όπως είναι τα πράγματα, δηλ. με συνεχή, καινούργια τοπικά lockdown, ούτε που θέλω να το σκέφτομαι ακόμη και τότε...
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158551
  • Σύνολο θεμάτων: 19199
  • Σε σύνδεση σήμερα: 575
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 503
Σύνολο: 525

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.