0 μέλη και 12 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ πάλι καταλαβαίνω ότι λέει τουλάχιστον να ανοίξουν τα φροντιστήρια....αλλά ακόμα κι αν έχεις καταλάβει εσύ σωστά κι όχι εγώ φαίνεται ότι αναγνωρίζει τη σημαντικότητα των πανελλαδικών και σε άλλες περιοχές που τα φροντιστήρια είναι πιο συγκεκριμένα και πιο λίγα από ότι στις μεγαλουπόλεις το σχολείο βοηθά τους εκεί μαθητές....όσο για την υπογραφή εφόσον δεν την εγραψαα εγώ την επιστολή δεν μπορώ να σου απαντήσω το σκεπτικό της ...ωστόσο δεν είναι κι υποχρεωμένη να δουν όλοι το όνομα της
Το ενδεχόμενο αντί για υπογραφή μαθήτριας να έμπαινε ένωση φροντιστηριουχων Ελλάδος (ή όπως αλλιώς λέγεται και αν υπάρχει) παίζει; Γιατί αν ανοίξουν στις κόκκινες περιοχές γιατί να μην ανοίξουν και στις πράσινες δηλαδή σε όλη την Ελλάδα. Και γιατί να μην ανοίξουν και για τις άλλες τάξεις...5 μαθητές είναι εξάλλου ανά τμήμα άντε 10 το πολύ...Λέω εγώ τώρα ο καχύποπτος
Από όσο γνωρίζω τουλαχιστον στην. Περιοχή μου τα φροντιστήρια μια χαρά και δουλεύουν εξ αποστάσεως και πληρώνονται κανονικότητα...αλλά και να υπολρλειτουργουσαν οι γονείς σε αυτή την τάξη δεν θα τα σταματούσαν και για ψυχολογικούς και για μαθησιακούς λόγους των παιδιών τους ...γιατί αν δεν γίνεται μια φορά σωστή δουλειά εξ αποστάσεως στα φροντιστήρια που είναι και λιγότεροι οι μαθητές και ίσως χρησιμοποιούν καλύτερες πλατφόρμες τότε στα σχολεία γίνεται κακη δουλειά εκατό φορές παραπάνω...οπότε δεν νομίζω ότι ισχύει αυτό που λες χωρίς βέβαια να βάζω και το χέρι μου στη φωτιά...πάντως δεν είναι η πρώτη τέτοιου είδους επιστολή...έχουν ξαναγραφτεί και δημοσιευτεί στην ίδια σελίδα και επώνυμα...αλλά κι η ένωση που λες να ήταν θα μπορούσε να γράψει ένα όνομα είτε τυχαιο-ποιος θα έμπαινε άραγε στην διαδικασία να το εξακριβωσει- η ένα όνομα υπαρκτό σε συνεννόηση φυσικά με ένα παιδί που θα συμφωνούσε να δημοσιευθεί το όνομα του ...δεν θα ήταν δύσκολο...εσύ δηλαδή εξακολουθείς να αμφισβητείς τη σημαντικότητα της συγκεκριμένης τάξης ενώ λίγες μέρες πριν έγραψες ότι αναγνωρίζεις ότι εσφαλες όταν έλεγες ότι δεν χρειάζεται κυρίως άνοιγμα λυκείου όταν ακούστηκε πως κάπου ανοίγουν μόνο τα γυμνασια
Υπάρχουν όμως και γονείς που έχουν σταματήσει αλλά φροντιστήρια σε μικρότερες τάξεις. Αν ανοίξει ένα φροντιστήριο τρέχα γυρευε ποιες τάξεις κάνουν.Εγώ θεωρώ σημαντικές όλες τις τάξεις του σχολείου. Όταν έγραψα περί σφάλματος αναφέρομουν στην έρευνα που έλεγε ότι τα παιδιά σε σχέση με τους εφήβους έχουν μικρότερη πιθανότητα να γίνουν φορείς. Ήταν λοιπόν λάθος μου να πιστεύω πως είχε βάση η συγκεκριμενη έρευνα ή και παρόμοιες στις αποφάσεις τους μιας και το άνοιγμα ΜΟΝΟ των Γυμνασίων δεν έχει λογική. Εξακολουθώ να λέω πως οδηγός ήταν το κόψιμο αδειών και για αυτό είπα έσφαλα που πίστεψα έστω και για λίγο ότι πατούσαν πάνω σε έρευνες για λήψη αποφάσεων
Οκ κατάλαβα λάθος λοιπόν σε αυτό που είχες γράψεις..τις τάξεις και την κάθε βαθμίδα κι εγώ τις θεωρώ όλες σημαντικές με τη διαφορά ότι σε έκτακτες περιπτώσεις όπως αυτή κάπου μπαίνουν προτεραιότητες τύπου στην ύλη της γ Λυκείου και δεν μπορώ να επέμβω παρά μόνο να τη μειώσω σε έναν βαθμό αλλά τα υπόλοιπα που θα μείνουν μεσαπρέπει να διδαχθούν κανονικά και δίνω εξετάσεις φέτος...ενώ στις άλλες τάξεις έχω το περιθώριο μιας κάποιας αναδιάρθρωσης της ύλης..αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θεωρώ σημαντικές τις άλλες τάξεις απλώς εκεί έχω άλλα περιθώρια δράσης κι ελιγμών...άλλο το ένα λοιπόν κι άλλο το άλλο..θεωρώ λοιπόν ότι πάνω από όλα η υγεία αν κινδυνεύουμε ας συνεχίσουμε εξ αποστάσεως ,αλλά αν υπάρχει -ΑΝ το τονιζω-περιθωριο κάτι να ανοίξει θεωρώ ότι αυτό πρέπει να γίνει εκεί που υπάρχει μεγαλύτερη πίεση λόγω καταστάσεων.....προφανώς εσύ έχεις άλλη άποψη ...οκ
Γιατί ανοίγεις μόνο τα άκρως απαραίτητα...αν τις ανοίξεις όλες θα υπαρχουν περισσότερα άτομα στο μπες βγες σε κοινόχρηστους χώρους όπως γραφεία κλπ η στην ίδια την τάξη όταν βγαίνει πχ η α λυκείου για να μπει η β ..αν ανοίξει το φροντιστήριο μόνο στη γ θα είναι άκρως συγκεκριμένα άτομα...επίσης σε επιφάνειες έλεγαν στο πρώτο κύμα πόσο μπορεί να επιβιώσει ο ιός ανά ώρες πχ σε ξύλινη επιφάνεια η τζαμί παραθύρου κλπ. Άρα προφανώς κολλάει αν ακουμπήσεις και δεν πλύνεις χέρια η δεν απολυμανεις αντικειμενα
Σαφώς κι αν υπάρχει κίνδυνος δεν ανοίγεις τίποτα απολύτως ...αυτό το έχω πει τόσες φορές ...αλλά όταν πας έστω κι ανιχνευτικά να ανοίξεις όλη την πρωτοβάθμια και τη μισή δευτεροβάθμια θεωρώ λάθος προτεραιότητα....όσο για το μπουφάν και σε σούπερ μάρκετ μπορεί να ακουμπήσεις είτε το χέρι του υπαλλήλου είτε το ταμείο είτε οτιδήποτε άλλο ...σε απόλυτη γυάλα δεν πρόκειται να μπειςμ.μσαφως κάπου πάνε να ελαχιστοποιήσουμε πιθανότητες αλλά αν λέω αν ανοίγεις από τις 14 τάξεις -2νηπιαγωγειου 6 δημοτικού κι έξι δευεροβαθμιας-τις 11κι αφήνεις τις 3κλειστες καλύτερα να γινόταν το αντίστροφο από όλες τις απόψεις και αριθμητικά και γνωστικά...επαναλαμβάνω αν υπάρχει ο κίνδυνος του αιώνα δεν ανοίγεις τίποτα...αλλά στην περίπτωση που κάτι ανοίγει άλλη είναι η λογική κατά εμε