0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
To κακό που εχει συντελεστεί (αν δεν το έχουμε εννοήσει) ειναι η καθίερωση του webex.Φυσικά, δεν αποφασίζουμε εμείς για το άνοιγμα/κλείσιμο των σχολείων. Όσο όμως επικρατεί η άποψη οτι «ενταξει, μωρε, καλύτερα κλειστά τα σχολεια, έχουμε ήσυχο το κεφάλι μας», τόσο θα γινει μια κανονικότητα το webex.Και φυσικά, θα έρθουν και άλλα μαζι...Ενδεικτικά αναφερω:3μηνες (που έγιναν) 6μηνες συμβασεις covid με το απολαυστικό τυρακι του 1,5μοριου.Αξιολόγηση σχολικης μοναδας (ω, ναι, με ΚΛΕΙΣΤΑ σχολεία) Δυστυχως, αντιμετωπίζουμε τα θεματα της εκπαιδευσης κοντοφθαλμα και συμφεροντολογικα.Κακά τα ψεματα, η πλειονοτητα των εκπαιδευτικών επιθυμει (για x,y,w λογους) το σχολειο να παρεμενει κλειστό.Αυτη ειναι η ωμή αλήθεια. Γι’αυτό και μας αντιμετωπιζουν σαν το τελευταιο κουμπι της ζωνης. Γι’αυτο εχουν να διορισουν απο το μακρινο 2008. Παντα τελευταιοι. Συνοριοφυλακες, προσωπικο ασφαλειας κ.α σπευδουν με ταχείες διαδικασιες-χωρις ιδιαιτερα προσοντα-να διοριζουν κι εμείς κοιταμε...
Τους τελευταίους μήνες έχω αρχίσει να αμβιβάλλω ως προς αυτό...
Ok, λοιπόν.Αν αύριο μας πουν webex για πάντα; Αν αύριο μας πουν webex και ένωση τμημάτων υπο έναν φιλόλογο, έναν φυσικό, έναν πληροφορικό, έναν μαθηματικό, έναν δάσκαλο για 300 (γιατί όχι και 1000) μαθητές, τι θα κάνουμε; Θα πουμε, φταινε εκείνοι. Αυτοί, οι άλλοι. Οι κακοί φταίνε.Θα γίνει 'κανονικότητα' να έχουμε τεράστια τμήματα που θα ακούνε μπροστά σε έναν υπολογιστή έναν καθηγητή.Και έτσι, θα πουν, δεν χρειαζόμαστε καθηγητές. Αρκεί ενας για καθε ειδικότητα. Αυτοί φταινε...Εμεις, τα θύματα.
Μπορείς να ρίξεις μια ματιά σε μέρη όπου υπάρχουν δικτατορίες για να πειστείς. Δεν αποτελεί πρόβλημα ο κορωνοιός εκεί, αφού οι ζωές τους ήταν ούτως ή άλλως σε κίνδυνο.
Tim αν θέλεις μου απαντάς