0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Η αληθεια ειναι μία.Άσχετα απο τη λειτουργια ή μη των σχολειων, εδω κι εναν χρονο ΔΕΝ ΖΟΥΜΕ.Ως πότε θα τραβηξει πια αυτο το βιολι;Δεν εχει νοημα το απαγορευτικο!Οχι αλλοι τηλεανθρωποι!!Σιχαθηκα πια!
Αν ίσχυε αυτό πάντως, θα σήμαινε ότι π.χ. σε ένα σχολείο θα είχε παράταση έτους ένα τμήμα για το οποίο δεν κατατέθηκε βαθμολογία αλλά όχι ένα άλλο για το οποίο κατατέθηκε; Ή ακόμα χειρότερα, αν 2 καθηγητές του τμήματος δεν κατέθεσαν βαθμολογία, θα υπάρξει παράταση μόνο γι’ αυτά τα 2 μαθήματα;Δεν μπορεί να στηριχθεί καμία παράταση πάνω στην μη κατάθεση βαθμολογίας. Επομένως, κάποιος άλλος είναι ο λόγος που ζητούν αυτή την πληροφορία τη δεδομένη χρονική στιγμή
Θα μπορούσε και θα κόστιζε λιγότερο. Θα ήταν και πιο δίκαιο. Το τέλειο θα ήταν να συγκεντρωθούν παιδιά και εκπαιδευτικοί που για όποιον λόγο δεν δούλεψαν και να κάνουν το Πάσχα, τον Ιούνη και όσο χρειάζονται για να μη μείνουν. Οι υπόλοιποι κουραστήκαμε. Ούτε εκδρομές ούτε χαμένη ώρα! Μόνο τις μέρες της κατάληψης χάσαμε στο σχολείο μας. Προχωρήσαμε κανονικά. Λογικά στα λύκεια θα απαιτηθεί περισσότερος διδακτικός χρόνος. Κατά τη γνώμη μου και για τις μικρές τάξεις του δημοτικού.
Γιατί, υπάρχει κάτι που έχουν αποφασίσει φέτος και να βγάζει νόημα;Όσο για την αύξηση διασωληνωμένων (τα κρούσματα είναι λιγότερο αντικειμενικός παράγοντας) και εισαγωγών στα νοσοκομεία, είναι επακόλουθο του "λοκντάουν από τα λιντλ". Τι περίμεναν μετά; Παρατεταμένο δήθεν λοκντάουν για να λένε ότι κάτι κάνουν (τίποτα δηλαδή).
Οι ευσυνείδητοι εκπαιδευτικοί δεν κουράζονται. Η μάθηση είναι χαρά. Η εργασια είναι χαρά. Εγω θα πρότεινε λοιπόν όποιος έχει κουραστεί να πάρει χαμηλό βαθμό στην αξιολόγηση κ να περάσει από σεμινάρια διαχείρισης χρόνου κ άγχους για επιμόρφωση.