*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 1116612 φορές)

0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4718 στις: Μαρτίου 19, 2021, 02:01:29 pm »
Καλησπέρα, μήπως μπορείς αυτό να το αναλύσεις λίγο περισσότερο; Να το κάνεις λίγο πιο λιανά; Απ'ό,τι κατάλαβα από τα λεγόμενά σου είμαι λίγο μεγαλύτερή σου. Αυτό που θυμάμαι είναι όταν εγώ τελείωνα το γυμνάσιο, δηλαδή το '98, η τότε Α' γυμνασίου έδωσε όντως κάποια μαθήματα τον Γενάρη-Φλεβάρη εν είδει χειμερινής εξεταστικής, χωρίς να καταργηθούν οι καλοκαιρινές εξετάσεις όμως! Πόσο καιρό διατηρήθηκε αυτό το σύστημα, δεν γνωρίζω. Επίσης μιά που ανέφερες την Ε' δημοτικού, το '94 που ήμουν εγώ, γράφαμε διαγωνίσματα σε κάθε τρίμηνο υποχρεωτικά, και είχαν μιά χροιά λίγο πιο επίσημη να το πω, στην ΣΤ' καταργήθηκαν.

Κλείνοντας αυτό το ποστ με τις ανασκαφές στην μνήμη μου και βλέποντας ότι αναφέρθηκε το θέμα των διακοπών, θα ήθελα να δώσω το παράδειγμα της Γαλλίας. Εκεί έχουν συνολικά 16 εβδομάδες διακοπών μέσα στο ημερολογιακό έτος. 8 εβδομάδες το Καλοκαίρι και 6 μέσα στην χρονιά. Δηλαδή πρακτικά από την 1η Σεπτεμβρίου που αρχίζουν μέχρι τέλος Ιουνίου που τελειώνουν έχουν ανά δύο μήνες, 2 εβδομάδες διακοπών. Επίσης μέχρι πρότινος δεν είχαν μάθημα, ούτε τις Τετάρτες.

Δεν θυμάμαι ακριβώς με το δημοτικό, μόνο ότι είχαμε γράψει κάτι επίσημο τον χειμώνα της 5ης ή της 6ης. 98 τελείωσα α λυκείου αν θυμάμαι καλά, ή γυμνάσιο; μπερδεύτηκα τώρα. στο γυμνάσιο πάντως δεν θυμάμαι χειμερινή εξεταστική.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:08:24 »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4723
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4719 στις: Μαρτίου 19, 2021, 02:06:00 pm »
Δεν είχα επαφή με το γυμνάσιο για πολλά χρόνια. Φέτος λοιπόν συνειδητοποίησα πόσο σημαντικό είναι το δημοτικό. Καλύτερα θυμήθηκα. Ήρθαν στην α τάξη παιδιά από δυο δηματικά και φαινόταν τόσο έντονα το πώς δούλεψαν τα 6 χρόνια. Εκεί θαωρώ ότι έχουν φορτωθεί με πολλά αντικείμενα και τελικά τίποτα δεν μαθαίνουν. Τέχνες και γλώσσα και μαθηματικά αρκούν για τη βάση! Όλα τα άλλα σε αυτά πατούν!

Φαίνεται ότι δεν εχεις επαφή με γυμνάσιο κ δεν το λέω ειρωνικά. πολλοί καθηγητές λυκείου θεωρούν ότι αν τα παιδιά κόβονταν στο γυμνάσιο, στο λύκειο θα ήταν καλύτερα. δεν ισχύει όμως. το έγραψα κ πιο πάνω. δεν κόβεις κάποιον που δεν ξέρει ανάγνωση περιμένοντας ότι θα διαβάσει κ θα μάθει το καλοκαίρι την ύλη των αρχαίων. είναι πέρα από τις δυνάμεις του. δεν ευθύνεται πλέον γι αυτό. το λάθος έγινε κάπου νωρίτερα. αυτό το παιδί δεν πήρε ποτέ βαθμό με τη σέσουλα κ δεν θεώρησε ποτέ ότι το σχολείο είναι διακοπές. αυτό το παθδι πιθανότατα κάπου στη γ δημοτικού άρχισε να νιώθει ότι δεν μπορεί να ακολουθήσει τον ρυθμό του σχολείου, αυτό το παιδί υποφέρει στην τάξη, ξέρει ότι δεν τα καταλαβαίνει, ότι συλλαβίσει, ότι ο,τι κι αν πει είναι λάθος, ότι δεν μπορεί να γράψει πρόταση με πάνω από πέντε λέξεις, κι απ αυτές οι 4 θα έχουν ορθογραφικό λάθος. Το θέμα λοιπόν ειναο τι θα γίνει στο δημοτικό γι αυτό το παιδί. σίγουρα όχι εξετάσεις πάντως.

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3830
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4720 στις: Μαρτίου 19, 2021, 02:20:56 pm »
Καλησπέρα, μήπως μπορείς αυτό να το αναλύσεις λίγο περισσότερο; Να το κάνεις λίγο πιο λιανά; Απ'ό,τι κατάλαβα από τα λεγόμενά σου είμαι λίγο μεγαλύτερή σου. Αυτό που θυμάμαι είναι όταν εγώ τελείωνα το γυμνάσιο, δηλαδή το '98, η τότε Α' γυμνασίου έδωσε όντως κάποια μαθήματα τον Γενάρη-Φλεβάρη εν είδει χειμερινής εξεταστικής, χωρίς να καταργηθούν οι καλοκαιρινές εξετάσεις όμως! Πόσο καιρό διατηρήθηκε αυτό το σύστημα, δεν γνωρίζω. Επίσης μιά που ανέφερες την Ε' δημοτικού, το '94 που ήμουν εγώ, γράφαμε διαγωνίσματα σε κάθε τρίμηνο υποχρεωτικά, και είχαν μιά χροιά λίγο πιο επίσημη να το πω, στην ΣΤ' καταργήθηκαν.

Κλείνοντας αυτό το ποστ με τις ανασκαφές στην μνήμη μου και βλέποντας ότι αναφέρθηκε το θέμα των διακοπών, θα ήθελα να δώσω το παράδειγμα της Γαλλίας. Εκεί έχουν συνολικά 16 εβδομάδες διακοπών μέσα στο ημερολογιακό έτος. 8 εβδομάδες το Καλοκαίρι και 6 μέσα στην χρονιά. Δηλαδή πρακτικά από την 1η Σεπτεμβρίου που αρχίζουν μέχρι τέλος Ιουνίου που τελειώνουν έχουν ανά δύο μήνες, 2 εβδομάδες διακοπών. Επίσης μέχρι πρότινος δεν είχαν μάθημα, ούτε τις Τετάρτες.

Οι χειμερινες εξετεσεις στο γυμνασιο μπηκαν οταν εγω ημουν
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος bloodymary195

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 317
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4721 στις: Μαρτίου 19, 2021, 02:42:32 pm »
Οι χειμερινες εξετεσεις στο γυμνασιο μπηκαν οταν εγω ημουν

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:08:24 »

Αποσυνδεδεμένος TimPap

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4722 στις: Μαρτίου 19, 2021, 02:51:52 pm »
Φαίνεται ότι δεν εχεις επαφή με γυμνάσιο κ δεν το λέω ειρωνικά. πολλοί καθηγητές λυκείου θεωρούν ότι αν τα παιδιά κόβονταν στο γυμνάσιο, στο λύκειο θα ήταν καλύτερα. δεν ισχύει όμως. το έγραψα κ πιο πάνω. δεν κόβεις κάποιον που δεν ξέρει ανάγνωση περιμένοντας ότι θα διαβάσει κ θα μάθει το καλοκαίρι την ύλη των αρχαίων. είναι πέρα από τις δυνάμεις του. δεν ευθύνεται πλέον γι αυτό. το λάθος έγινε κάπου νωρίτερα. αυτό το παιδί δεν πήρε ποτέ βαθμό με τη σέσουλα κ δεν θεώρησε ποτέ ότι το σχολείο είναι διακοπές. αυτό το παθδι πιθανότατα κάπου στη γ δημοτικού άρχισε να νιώθει ότι δεν μπορεί να ακολουθήσει τον ρυθμό του σχολείου, αυτό το παιδί υποφέρει στην τάξη, ξέρει ότι δεν τα καταλαβαίνει, ότι συλλαβίσει, ότι ο,τι κι αν πει είναι λάθος, ότι δεν μπορεί να γράψει πρόταση με πάνω από πέντε λέξεις, κι απ αυτές οι 4 θα έχουν ορθογραφικό λάθος. Το θέμα λοιπόν ειναο τι θα γίνει στο δημοτικό γι αυτό το παιδί. σίγουρα όχι εξετάσεις πάντως.
Συμφωνούμε εδώ. Αλλά δεν γίνεται να αγνοήσουν τις ελλείψεις του και να το αφήσουν να βυθίζεται. Δεν έχουν όλα τα παιδιά τον ίδιο ρυθμό. Δεν είναι στιγματισμός αυτό. Θυμάμαι στο δημοτικό ένας δάσκαλος είχε συζητήσει με τους γονείς ενός παιδιού της πέμπτης ότι πρέπει να ξεκινήσει από την αρχή. Το δέχτηκαν. Προχώρησε μετά πιο άνετα το παιδάκι. Ήμουν έκτη τότε και μου είχε φανεί σπουδαίο που νοιάστηκε αυτός ο δάσκαλος για την κατάσταση αυτού του μικρού παιδιού. Δεν το έχω ξανακούσει από τότε.

Αποσυνδεδεμένος dis_stam

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 108
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4723 στις: Μαρτίου 19, 2021, 03:24:30 pm »


Στο λύκειο πάντως μαθητής που είχα αφήσει γύρισε και με ευχαρίστησε και είναι συνάδελφος τώρα. Δεν το βίωσε άσχημα. Εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία. Είναι η μόνη ευκαιρία.
[/quote]
Συνέχιζε να μας διασκεδάζεις...

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1857
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4724 στις: Μαρτίου 19, 2021, 04:05:14 pm »
Το ότι παρά τα τόσα διαγωνίσματα, εξετάσεις κλπ, οι μαθητές δεν μπορούν να κατανοήσουν ένα κείμενο, δεν σε προβληματίζει αντίστροφα; Μήπως δεν είναι η λύση οι εξετάσεις; Γιατί τα παιδιά φεύγουν από το δημοτικό έχοντας ξεχάσει τα πάντα, ενώ έγραφαν επαναληπτικό σε κ άθε ενότητα και έκαναν τόνους φωτοτυπιών στο σπίτι; Μήπως γιατί η νοοτροπία της εξέτασης και του βαθμού έχει αποπροσανατολίσει και αντί να κοιτάνε να μάθουν στο μάθημα, κοιτάνε απλά τι βαθμό θα πάρουν;
Γιατί πολύ απλά έχουν σε όλα Α. Αν είχαν Γ θα υπήρχε κάποιο κίνητρο. Με όλα Α ενώ δεν ξέρουν προπαίδεια(δεν μιλάω για μαθησιακές) γιατί να προσπαθήσουν?

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1857
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4725 στις: Μαρτίου 19, 2021, 04:06:29 pm »
Καλησπέρα, μήπως μπορείς αυτό να το αναλύσεις λίγο περισσότερο; Να το κάνεις λίγο πιο λιανά; Απ'ό,τι κατάλαβα από τα λεγόμενά σου είμαι λίγο μεγαλύτερή σου. Αυτό που θυμάμαι είναι όταν εγώ τελείωνα το γυμνάσιο, δηλαδή το '98, η τότε Α' γυμνασίου έδωσε όντως κάποια μαθήματα τον Γενάρη-Φλεβάρη εν είδει χειμερινής εξεταστικής, χωρίς να καταργηθούν οι καλοκαιρινές εξετάσεις όμως! Πόσο καιρό διατηρήθηκε αυτό το σύστημα, δεν γνωρίζω. Επίσης μιά που ανέφερες την Ε' δημοτικού, το '94 που ήμουν εγώ, γράφαμε διαγωνίσματα σε κάθε τρίμηνο υποχρεωτικά, και είχαν μιά χροιά λίγο πιο επίσημη να το πω, στην ΣΤ' καταργήθηκαν.

Κλείνοντας αυτό το ποστ με τις ανασκαφές στην μνήμη μου και βλέποντας ότι αναφέρθηκε το θέμα των διακοπών, θα ήθελα να δώσω το παράδειγμα της Γαλλίας. Εκεί έχουν συνολικά 16 εβδομάδες διακοπών μέσα στο ημερολογιακό έτος. 8 εβδομάδες το Καλοκαίρι και 8 μέσα στην χρονιά. Δηλαδή πρακτικά από την 1η Σεπτεμβρίου που αρχίζουν μέχρι τέλος Ιουνίου που τελειώνουν έχουν ανά δύο μήνες, 2 εβδομάδες διακοπών. Επίσης μέχρι πρότινος δεν είχαν μάθημα, ούτε τις Τετάρτες.
Εδώ έχουμε διακοπές 365 μέρες πες τους Γαλλους

Αποσυνδεδεμένος math22

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1857
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4726 στις: Μαρτίου 19, 2021, 04:12:32 pm »
Η απάντηση βρίσκεται σε μία φράση που αποδίδεται στον Αϊνστάιν, αλλά ακόμα και αν δεν το είπε πραγματικά αυτός, εξακολουθεί να είναι κάτι με το οποίο συμφωνώ απόλυτα.

Όλοι οι άνθρωποι έχουμε μια μορφή ευφυίας αλλά αν πας να κρίνεις ένα ψάρι από την ικανότητά του να σκαρφαλώσει ένα δέντρο, θα περάσει όλη του τη ζωή νομίζοντας ότι είναι ηλίθιο.

Πόσα παιδιά, πόσα μυαλά έχουν χαραμιστεί από αυτό το ηλίθιο εκπαιδευτικό σύστημα που προσπαθεί να τους βάλει όλους στο ίδιο καλούπι, το καλούπι που λανθασμένα θεωρεί ότι θα πρέπει να είμαστε όλοι μας ο κάθε ηλίθιος ....

Πόσοι χαρισματικοί άνθρωποι που διαπρέπουν στο επάγγελμα που ακολουθούν αλλά δεν τα πάνε καλά με το ένα μάθημα ή το άλλο ή που δεν μπορούν να αποδώσουν σε γραπτές εξετάσεις. Όχι, εμείς, αντί να βρούμε έναν τρόπο να τους βοηθήσουμε να φτάσουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους και να διαπρέψουν στη ζωή τους, τους θεωρούμε αποτυχημένους και προσπαθούμε να τους στουμπώσουμε με το ζόρι στο καλούπι, στο σωρό, να γίνουν όλοι ίδιοι, φτιαγμένοι από τη μηχανή.
Πολύ συμπεριληπτικο μελόδραμα.Θα είχε ενδιαφέρον να δωσεις ένα παράδειγμα πως θα δουλέψει κάτι τέτοιο. Ασπουμε ένας μαθητής δεν διαβάζει καθόλου δημοτικό διότι δεν του αρέσει. Του αρέσει το μπάσκετ. Τι μπορεί να κάνει το κράτος γι αυτόν?

Αποσυνδεδεμένος dors

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Καταδικάζω τον πανικό από όπου και αν προέρχεται
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4727 στις: Μαρτίου 19, 2021, 04:23:22 pm »
https://www.esos.gr/arthra/72072/proagogikes-apolytiries-exetaseis-paratasi-didaktikoy-etoys-kai-enarxi-mathimaton-tin

Το δεύτερο σενάριο με την παράταση δύο εβδομάδων αφού  γίνουν οι εξετάσεις ποιος φωστήρας το σκέφτηκε; άντε εμείς θα ξενυχτήσουμε και θα τα διορθώσουμε τα γραπτά, τα παιδιά μετα τις εξετάσεις θα είναι τελείως οφ.
Α ρε Αγκάμπεν δίκαιο είχες

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3589
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4728 στις: Μαρτίου 19, 2021, 04:40:37 pm »
Αυτό που αναφέρει ο/η dors το ανέφερα σε παιδιά της Α΄ Γυμνασίου και "εξεγέρθηκαν" με παράπονο. Να ο διάλογος:
-Ποιος το σκέφτηκε αυτό, κυρία;
-Η υπουργός;
-Όχι παιδιά, οι σύμβουλοί της.
- Να πάρει εμάς συμβούλους, κυρία, να της πούμε, ποιο είναι το σωστό.

Αποσυνδεδεμένος Schoolikui

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1474
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4729 στις: Μαρτίου 19, 2021, 04:47:19 pm »
Δεν έχει καμία λογική να υποβαλλεις τους μαθητές στην διαδικασία "προαγωγικων" εξετάσεων με διαγνωστικό χαρακτήρα........ Είναι αντίθετο σε καθε παιδαγωγική προσέγγιση και θεωρία
Can I skip tomorrow?

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4730 στις: Μαρτίου 19, 2021, 06:03:00 pm »
Συμφωνούμε εδώ. Αλλά δεν γίνεται να αγνοήσουν τις ελλείψεις του και να το αφήσουν να βυθίζεται. Δεν έχουν όλα τα παιδιά τον ίδιο ρυθμό. Δεν είναι στιγματισμός αυτό. Θυμάμαι στο δημοτικό ένας δάσκαλος είχε συζητήσει με τους γονείς ενός παιδιού της πέμπτης ότι πρέπει να ξεκινήσει από την αρχή. Το δέχτηκαν. Προχώρησε μετά πιο άνετα το παιδάκι. Ήμουν έκτη τότε και μου είχε φανεί σπουδαίο που νοιάστηκε αυτός ο δάσκαλος για την κατάσταση αυτού του μικρού παιδιού. Δεν το έχω ξανακούσει από τότε.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #4731 στις: Μαρτίου 19, 2021, 06:06:49 pm »
Εδώ έχουμε διακοπές 365 μέρες πες τους Γαλλους
Πολύ καλό!!! Όντωςςςς

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182529
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 546
Σύνολο: 556

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.