0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα, μήπως μπορείς αυτό να το αναλύσεις λίγο περισσότερο; Να το κάνεις λίγο πιο λιανά; Απ'ό,τι κατάλαβα από τα λεγόμενά σου είμαι λίγο μεγαλύτερή σου. Αυτό που θυμάμαι είναι όταν εγώ τελείωνα το γυμνάσιο, δηλαδή το '98, η τότε Α' γυμνασίου έδωσε όντως κάποια μαθήματα τον Γενάρη-Φλεβάρη εν είδει χειμερινής εξεταστικής, χωρίς να καταργηθούν οι καλοκαιρινές εξετάσεις όμως! Πόσο καιρό διατηρήθηκε αυτό το σύστημα, δεν γνωρίζω. Επίσης μιά που ανέφερες την Ε' δημοτικού, το '94 που ήμουν εγώ, γράφαμε διαγωνίσματα σε κάθε τρίμηνο υποχρεωτικά, και είχαν μιά χροιά λίγο πιο επίσημη να το πω, στην ΣΤ' καταργήθηκαν. Κλείνοντας αυτό το ποστ με τις ανασκαφές στην μνήμη μου και βλέποντας ότι αναφέρθηκε το θέμα των διακοπών, θα ήθελα να δώσω το παράδειγμα της Γαλλίας. Εκεί έχουν συνολικά 16 εβδομάδες διακοπών μέσα στο ημερολογιακό έτος. 8 εβδομάδες το Καλοκαίρι και 6 μέσα στην χρονιά. Δηλαδή πρακτικά από την 1η Σεπτεμβρίου που αρχίζουν μέχρι τέλος Ιουνίου που τελειώνουν έχουν ανά δύο μήνες, 2 εβδομάδες διακοπών. Επίσης μέχρι πρότινος δεν είχαν μάθημα, ούτε τις Τετάρτες.
Δεν είχα επαφή με το γυμνάσιο για πολλά χρόνια. Φέτος λοιπόν συνειδητοποίησα πόσο σημαντικό είναι το δημοτικό. Καλύτερα θυμήθηκα. Ήρθαν στην α τάξη παιδιά από δυο δηματικά και φαινόταν τόσο έντονα το πώς δούλεψαν τα 6 χρόνια. Εκεί θαωρώ ότι έχουν φορτωθεί με πολλά αντικείμενα και τελικά τίποτα δεν μαθαίνουν. Τέχνες και γλώσσα και μαθηματικά αρκούν για τη βάση! Όλα τα άλλα σε αυτά πατούν!
Οι χειμερινες εξετεσεις στο γυμνασιο μπηκαν οταν εγω ημουν Β γυμνασιου, δηλαδη το σχ ετος 91-92. Δεν ξερω μεχρι ποτε κρατησαν, αλλα σιγουρα δυο χρονιες εδωσα διπλες εξετασεις.Επισης, οταν ημουν ή Α ή Β λυκειου ειχαν μπει εξετασεις στο δημοτικο απο τη Δ ταξη
Φαίνεται ότι δεν εχεις επαφή με γυμνάσιο κ δεν το λέω ειρωνικά. πολλοί καθηγητές λυκείου θεωρούν ότι αν τα παιδιά κόβονταν στο γυμνάσιο, στο λύκειο θα ήταν καλύτερα. δεν ισχύει όμως. το έγραψα κ πιο πάνω. δεν κόβεις κάποιον που δεν ξέρει ανάγνωση περιμένοντας ότι θα διαβάσει κ θα μάθει το καλοκαίρι την ύλη των αρχαίων. είναι πέρα από τις δυνάμεις του. δεν ευθύνεται πλέον γι αυτό. το λάθος έγινε κάπου νωρίτερα. αυτό το παιδί δεν πήρε ποτέ βαθμό με τη σέσουλα κ δεν θεώρησε ποτέ ότι το σχολείο είναι διακοπές. αυτό το παθδι πιθανότατα κάπου στη γ δημοτικού άρχισε να νιώθει ότι δεν μπορεί να ακολουθήσει τον ρυθμό του σχολείου, αυτό το παιδί υποφέρει στην τάξη, ξέρει ότι δεν τα καταλαβαίνει, ότι συλλαβίσει, ότι ο,τι κι αν πει είναι λάθος, ότι δεν μπορεί να γράψει πρόταση με πάνω από πέντε λέξεις, κι απ αυτές οι 4 θα έχουν ορθογραφικό λάθος. Το θέμα λοιπόν ειναο τι θα γίνει στο δημοτικό γι αυτό το παιδί. σίγουρα όχι εξετάσεις πάντως.
Το ότι παρά τα τόσα διαγωνίσματα, εξετάσεις κλπ, οι μαθητές δεν μπορούν να κατανοήσουν ένα κείμενο, δεν σε προβληματίζει αντίστροφα; Μήπως δεν είναι η λύση οι εξετάσεις; Γιατί τα παιδιά φεύγουν από το δημοτικό έχοντας ξεχάσει τα πάντα, ενώ έγραφαν επαναληπτικό σε κ άθε ενότητα και έκαναν τόνους φωτοτυπιών στο σπίτι; Μήπως γιατί η νοοτροπία της εξέτασης και του βαθμού έχει αποπροσανατολίσει και αντί να κοιτάνε να μάθουν στο μάθημα, κοιτάνε απλά τι βαθμό θα πάρουν;
Καλησπέρα, μήπως μπορείς αυτό να το αναλύσεις λίγο περισσότερο; Να το κάνεις λίγο πιο λιανά; Απ'ό,τι κατάλαβα από τα λεγόμενά σου είμαι λίγο μεγαλύτερή σου. Αυτό που θυμάμαι είναι όταν εγώ τελείωνα το γυμνάσιο, δηλαδή το '98, η τότε Α' γυμνασίου έδωσε όντως κάποια μαθήματα τον Γενάρη-Φλεβάρη εν είδει χειμερινής εξεταστικής, χωρίς να καταργηθούν οι καλοκαιρινές εξετάσεις όμως! Πόσο καιρό διατηρήθηκε αυτό το σύστημα, δεν γνωρίζω. Επίσης μιά που ανέφερες την Ε' δημοτικού, το '94 που ήμουν εγώ, γράφαμε διαγωνίσματα σε κάθε τρίμηνο υποχρεωτικά, και είχαν μιά χροιά λίγο πιο επίσημη να το πω, στην ΣΤ' καταργήθηκαν. Κλείνοντας αυτό το ποστ με τις ανασκαφές στην μνήμη μου και βλέποντας ότι αναφέρθηκε το θέμα των διακοπών, θα ήθελα να δώσω το παράδειγμα της Γαλλίας. Εκεί έχουν συνολικά 16 εβδομάδες διακοπών μέσα στο ημερολογιακό έτος. 8 εβδομάδες το Καλοκαίρι και 8 μέσα στην χρονιά. Δηλαδή πρακτικά από την 1η Σεπτεμβρίου που αρχίζουν μέχρι τέλος Ιουνίου που τελειώνουν έχουν ανά δύο μήνες, 2 εβδομάδες διακοπών. Επίσης μέχρι πρότινος δεν είχαν μάθημα, ούτε τις Τετάρτες.
Η απάντηση βρίσκεται σε μία φράση που αποδίδεται στον Αϊνστάιν, αλλά ακόμα και αν δεν το είπε πραγματικά αυτός, εξακολουθεί να είναι κάτι με το οποίο συμφωνώ απόλυτα.Όλοι οι άνθρωποι έχουμε μια μορφή ευφυίας αλλά αν πας να κρίνεις ένα ψάρι από την ικανότητά του να σκαρφαλώσει ένα δέντρο, θα περάσει όλη του τη ζωή νομίζοντας ότι είναι ηλίθιο.Πόσα παιδιά, πόσα μυαλά έχουν χαραμιστεί από αυτό το ηλίθιο εκπαιδευτικό σύστημα που προσπαθεί να τους βάλει όλους στο ίδιο καλούπι, το καλούπι που λανθασμένα θεωρεί ότι θα πρέπει να είμαστε όλοι μας ο κάθε ηλίθιος ....Πόσοι χαρισματικοί άνθρωποι που διαπρέπουν στο επάγγελμα που ακολουθούν αλλά δεν τα πάνε καλά με το ένα μάθημα ή το άλλο ή που δεν μπορούν να αποδώσουν σε γραπτές εξετάσεις. Όχι, εμείς, αντί να βρούμε έναν τρόπο να τους βοηθήσουμε να φτάσουν το μέγιστο των δυνατοτήτων τους και να διαπρέψουν στη ζωή τους, τους θεωρούμε αποτυχημένους και προσπαθούμε να τους στουμπώσουμε με το ζόρι στο καλούπι, στο σωρό, να γίνουν όλοι ίδιοι, φτιαγμένοι από τη μηχανή.
Συμφωνούμε εδώ. Αλλά δεν γίνεται να αγνοήσουν τις ελλείψεις του και να το αφήσουν να βυθίζεται. Δεν έχουν όλα τα παιδιά τον ίδιο ρυθμό. Δεν είναι στιγματισμός αυτό. Θυμάμαι στο δημοτικό ένας δάσκαλος είχε συζητήσει με τους γονείς ενός παιδιού της πέμπτης ότι πρέπει να ξεκινήσει από την αρχή. Το δέχτηκαν. Προχώρησε μετά πιο άνετα το παιδάκι. Ήμουν έκτη τότε και μου είχε φανεί σπουδαίο που νοιάστηκε αυτός ο δάσκαλος για την κατάσταση αυτού του μικρού παιδιού. Δεν το έχω ξανακούσει από τότε. Βέβαια χρειάζεται και από την οικογένεια πολύ θάρρος! Στο λύκειο πάντως μαθητής που είχα αφήσει γύρισε και με ευχαρίστησε και είναι συνάδελφος τώρα. Δεν το βίωσε άσχημα. Εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία. Είναι η μόνη ευκαιρία. Αν είχαμε ενισχυτικά μαθήματα θα υπήρχαν περισσότερες.
Εδώ έχουμε διακοπές 365 μέρες πες τους Γαλλους