0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οι καθηγητές γιατί ακριβώς βρήκαν την χαρά τους;
Τα δύο τελευταία σχολικά χρόνια, τα Ελληνόπουλα πέρασαν από τη μία τάξη στην άλλη, χωρίς να έχει γίνει κανένας απολύτως έλεγχος στην απόδοση τους. Κανένας δεν έλεγξε αν και τι μελέτησαν, αν και τι έμαθαν, αν και ποιες δεξιότητες απέκτησαν. Παράλληλα, τους οκτώ (μέχρι στιγμής – και συνεχίζεται…) από τους τελευταίους 12 μήνες, δάσκαλοι και μαθητές στερούνται τη δυνατότητα της προσωπικής επαφής, καθηλωμένοι μπροστά στις οθόνες των υπολογιστών τους. Από τον Μάρτιο του 2020, η Εκπαίδευσή μας παράγει αμορφωσιά και αγραμματοσύνη. Και όσο πιο χαμηλή η βαθμίδα εκπαίδευσης, όσο πιο μικρό το παιδί, τόσο χειρότερα. Οι παρεμβάσεις των οικογενειών που το συνειδητοποιούν και αντιστέκονται, σε αντίθεση με τους καθηγητές που βρήκαν την χαρά τους, ούτε αναιρούν την πραγματικότητα, ούτε αρκούν για να αντιστρέψουν το θλιβερό εκπαιδευτικό αποτέλεσμα.Το τρέχον σχολικό έτος, πρέπει να ολοκληρωθεί με δίκαιες προαγωγικές εξετάσεις. Και όχι μόνο αυτό. Οφείλουμε να εξηγήσουμε στα παιδιά μας, ότι η προσωπικότητά τους και η ανθρώπινη αξιοσύνη τους δεν θίγονται από τις (χαμηλές) σχολικές επιδόσεις τους, αλλά, αντιθέτως, μπορουν να αναπτύσσονται και να καταξιώνονται από αυτές (όταν είναι υψηλές). Οφείλουμε να ξεκαθαρίσουμε στα παιδιά μας, ότι δεν έχουν νόημα τα μαθητικά χρόνια που περνούν χωρίς μελέτη και χωρίς γνώση. Και μετά, χωρίς θλίψη και χωρίς μιζέρια, δικαιούμαστε να ζητήσουμε από εκείνα τα παιδιά μας που θα μας δείξουν ότι έμειναν πολύ πίσω, να επαναλάβουν την τάξη. Γιατί, για το μέλλον τους, η επανάληψη μιας τάξης, δεν σημαίνει απολύτως τίποτα. Αλλά το σπάσιμο και η απώλεια της αλυσίδας της γνώσης, μπορεί να σημαίνει τα πάντα.
θεωρείτε ότι στο γυμνασιο βγήκε η ύλη?ακούω από πολλούς ότι είναι στα μισά η λιγο πριν τα μισά.. πιστεύετε ότι θα ανοίξουν πριν το Πάσχα τα σχολεία?πιστεύετε ότι η Κεραμεως απλά δε θέλει να πει από τώρα ότι δε θα γίνουν προαγωγικες εξετασεις?
Ευχάριστα νέα!5/4, λοιπον!