0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μόνο τους γιατρούς μας εμπιστευόμαστε. Δεν νομίζω κάποιος να επηρεάστηκε από αυτό το φόρουμ ή από τα σόσιαλ για να κάνει ή να μην κάνει το εμβόλιο! Ειδικοί είναι οι γιατροί. Οι οδηγίες και για τις εγκύους, και για όσους έχουν αυτοάνοσα και για τους απόλυτα (όπως νομίζουμε τουλάχιστπν) υγιείς πρέπει να δίνονται από τους γιατρούς.Οι εμβολιασμοί απελευθέρωσαν ήδη κάποια μέρη στη γη. Δείχνουν τον δρόμο. Ευτυχώς οι νεότεροι άνθρωποι φέρονται πιο λογικά. Έσπευσαν να κλείσουν ραντεβού. Πολύ αισιόδοξο αυτό.
Αρα υπονοείς οτι οσοι επιθυμούν να αποφυγουν τον εμβολιασμό λογω ασθενειας, εγκυμοσυνης, προγραμματισμού της , γενικότερης ανασφάλειας κτλ, οτι κλείνουν το δρόμο αντι να τον δειχνουν, οτι συμβάλουν στη μη απελευθέρωση από τον εγκλεισμό και οτι σκεφτονται παραλογα αφου δεν εσπευσαν να κλείσουν ραντεβου. Σωστα αποκωδικοποιώ το σκεπτικό σου;; Διότι, πως το κράτος θα μπορεί να αναγνωρίσει τους εκ πεποιθήσεως αρνητές των εμβολίων από τους ανθρώπους που διατηρούν σοβαρές επιφυλάξεις λόγω ειδικών συνθηκών; Για πες μας. Διοτι εισαι κι συ της λογικής μονο οι εμβολιασμένοι να κινήστε ελεύθερα τσουβαλιάζοντας όλους τους ανθρώπους στην κατηγορία ''αρνητής''.
Μόνο αν έρθει εγκύκλιος εγώ δεν θα βάλω διαγωνίσματα. Τα σιωπηρά δεν τα καταλαβαίνω. Και είναι λάθος να εξισώνουμε το διαδικτυακό διαγώνισμα με το διά ζώσης. Αν είναι έτσι, να γίνουν και διαδικτυακές Πανελλήνιες (που καθόλου δεν το αποκλείω στο μέλλον). Φανταστείτε πόσα χρήματα θα εξοικονομούσε το κράτος!!!!Εξάλλου, ένας τρόπος εμπέδωσης μέρους της ύλης για μεγάλο μέρος των μαθητών είναι το διαγώνισμα. Δεν το επικροτώ, αλλά έτσι έχει καθιερωθεί. Τελικά, φέτος πέσαμε στην παγίδα της τηλεκπαίδευσης με αρνητικές συνέπειες για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού. ...
mσ αρέσει δεν σ αρέσει, η πανδημία κ οι περιορισμοί απ αυτούς που εμβολιάστηκαν θα τελειώσουν. Εχεις κάθε δικαίωμα να επιλέγεις ρίσκο για τον εαυτό σου. Μην επιρρίπτεις ευθύνες όμως σ αυτούς που θα λύσουν το πρόβλημα κ εν τελει θα ωφελήσουν κ εσένα (ελπίζω δηλαδή ότι εκείνοι θα είναι τόσοι ώστε να αρκέσει ο εμβολιασμός τους κ να καλύψουν κ τους υπόλοιπους).
Σε διαδικτυακή συνάντηση με το σύμβουλο το Φλεβάρη μας πρότεινε να μην βάλουμε 2 διαγωνίσματα στο 2ο όσοι δεν προλάβαμε να βάλουμε στο 1ο τετράμηνο! Η λογική του ήταν ότι θα "πηξουν " οι μαθητές στα διαγωνίσματα χάνοντας πολύτιμο χρόνο από τα μαθήματα που εκείνο το διάστημα στο νομό εργασίας μου γίνονταν διά ζώσης!Τώρα που το ξανασκεφτομαι έχει λογικό έρεισμα η πρότασή του!Φαντάζεστε στις 5 περίπου εβδομάδες που μας μένουν κάθε εβδομάδα να γράφουν από 3 διαγωνίσματα οι μαθητές;Μήπως είναι καλύτερα να ολοκληρώσουμε την ύλη και στο χρόνο που θα μείνει-αν μείνει- να κάνουμε επαναλήψεις;
https://www.iatronet.gr/article/100674/a-manitakhs-ypohreotikos-emvoliasmos-giatron-kai-ekpaideytikonΑν έχει ξαναδημοσιευτεί εδώ, αγνοήστε το. Για δείτε πού οδηγούμαστε....
Το γενετικό υλικό των ιών δεν ανά συνδυάζεται με πρωτεινες. Οι ιοί όταν μολύνουν φυσικά το κυτταρο, μπορεί να ενσωματώνουν γενετικό υλικό τους στο δικό μας. Στην πραγματικοτητα, όλοι εχουμε ανά συνδυασμένο DNA, από υπολείμματα γενετικου υλικου ιών, που μας έχουν κατά καιρούς προσβαλει. Το βιβλίο της