*

Αποστολέας Θέμα: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων  (Αναγνώστηκε 519364 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Konstantinos83

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 229
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5894 στις: Μάιος 04, 2021, 09:43:34 πμ »
Μόνο τους γιατρούς μας εμπιστευόμαστε. Δεν νομίζω κάποιος να επηρεάστηκε από αυτό το φόρουμ ή από τα σόσιαλ για να κάνει ή να μην κάνει το εμβόλιο! Ειδικοί είναι οι γιατροί. Οι οδηγίες και για τις εγκύους, και για όσους έχουν αυτοάνοσα και για τους απόλυτα (όπως νομίζουμε τουλάχιστπν) υγιείς πρέπει να δίνονται από τους γιατρούς.

Οι εμβολιασμοί απελευθέρωσαν ήδη κάποια μέρη στη γη. Δείχνουν τον δρόμο. Ευτυχώς οι νεότεροι άνθρωποι φέρονται πιο λογικά. Έσπευσαν να κλείσουν ραντεβού. Πολύ αισιόδοξο αυτό.

  Αρα υπονοείς οτι οσοι επιθυμούν να αποφυγουν τον εμβολιασμό λογω ασθενειας, εγκυμοσυνης, προγραμματισμού της , γενικότερης ανασφάλειας κτλ, οτι  κλείνουν το δρόμο αντι να τον δειχνουν, οτι συμβάλουν στη μη απελευθέρωση από τον εγκλεισμό και οτι σκεφτονται παραλογα αφου δεν εσπευσαν να κλείσουν ραντεβου. Σωστα αποκωδικοποιώ το σκεπτικό σου;; Διότι, πως το κράτος θα μπορεί να αναγνωρίσει τους εκ πεποιθήσεως αρνητές των εμβολίων από τους ανθρώπους που διατηρούν σοβαρές επιφυλάξεις λόγω ειδικών συνθηκών; Για πες μας. Διοτι εισαι κι συ της λογικής μονο οι εμβολιασμένοι να κινήστε ελεύθερα τσουβαλιάζοντας όλους τους ανθρώπους στην κατηγορία ''αρνητής''.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2021, 09:52:59 πμ από Konstantinos83 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:00:58 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2424
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5895 στις: Μάιος 04, 2021, 09:55:57 πμ »
Μόνο αν έρθει εγκύκλιος εγώ δεν θα βάλω διαγωνίσματα. Τα σιωπηρά δεν τα καταλαβαίνω. Και είναι λάθος να εξισώνουμε το διαδικτυακό διαγώνισμα με το διά ζώσης. Αν είναι έτσι, να γίνουν και διαδικτυακές Πανελλήνιες (που καθόλου δεν το αποκλείω στο μέλλον). Φανταστείτε πόσα χρήματα θα εξοικονομούσε το κράτος!!!!
Εξάλλου, ένας τρόπος εμπέδωσης μέρους της ύλης για μεγάλο μέρος των μαθητών είναι το διαγώνισμα. Δεν το επικροτώ, αλλά έτσι έχει καθιερωθεί.
Τελικά, φέτος πέσαμε στην παγίδα της τηλεκπαίδευσης με αρνητικές συνέπειες για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού. ... :(
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2021, 09:58:17 πμ από erietta »

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1872
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5896 στις: Μάιος 04, 2021, 10:19:28 πμ »
  Αρα υπονοείς οτι οσοι επιθυμούν να αποφυγουν τον εμβολιασμό λογω ασθενειας, εγκυμοσυνης, προγραμματισμού της , γενικότερης ανασφάλειας κτλ, οτι  κλείνουν το δρόμο αντι να τον δειχνουν, οτι συμβάλουν στη μη απελευθέρωση από τον εγκλεισμό και οτι σκεφτονται παραλογα αφου δεν εσπευσαν να κλείσουν ραντεβου. Σωστα αποκωδικοποιώ το σκεπτικό σου;; Διότι, πως το κράτος θα μπορεί να αναγνωρίσει τους εκ πεποιθήσεως αρνητές των εμβολίων από τους ανθρώπους που διατηρούν σοβαρές επιφυλάξεις λόγω ειδικών συνθηκών; Για πες μας. Διοτι εισαι κι συ της λογικής μονο οι εμβολιασμένοι να κινήστε ελεύθερα τσουβαλιάζοντας όλους τους ανθρώπους στην κατηγορία ''αρνητής''.
mσ αρέσει δεν σ αρέσει, η πανδημία κ οι περιορισμοί απ αυτούς που εμβολιάστηκαν θα τελειώσουν.

Εχεις κάθε δικαίωμα να επιλέγεις ρίσκο για τον εαυτό σου.
Μην επιρρίπτεις ευθύνες όμως σ αυτούς που θα λύσουν το πρόβλημα κ εν τελει θα ωφελήσουν κ εσένα (ελπίζω δηλαδή ότι εκείνοι θα είναι τόσοι ώστε να αρκέσει ο εμβολιασμός τους κ να καλύψουν κ τους υπόλοιπους).

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1872
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5897 στις: Μάιος 04, 2021, 10:21:15 πμ »
Μόνο αν έρθει εγκύκλιος εγώ δεν θα βάλω διαγωνίσματα. Τα σιωπηρά δεν τα καταλαβαίνω. Και είναι λάθος να εξισώνουμε το διαδικτυακό διαγώνισμα με το διά ζώσης. Αν είναι έτσι, να γίνουν και διαδικτυακές Πανελλήνιες (που καθόλου δεν το αποκλείω στο μέλλον). Φανταστείτε πόσα χρήματα θα εξοικονομούσε το κράτος!!!!
Εξάλλου, ένας τρόπος εμπέδωσης μέρους της ύλης για μεγάλο μέρος των μαθητών είναι το διαγώνισμα. Δεν το επικροτώ, αλλά έτσι έχει καθιερωθεί.
Τελικά, φέτος πέσαμε στην παγίδα της τηλεκπαίδευσης με αρνητικές συνέπειες για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού. ... :(

Σαφώς κ δεν είναι το ίδιο τα ηλεκτρονικά. Μόνο κ μόνο η αμφιβολία ή η προσαρμογή ερωτήσεων ώστε να αποφύγεις αντιγραφή, κάνει τη διαδικασια προβληματική. απλώς ήταν λύση ανάγκης γιατί οι συνθήκες φέτος ήταν ιδιαίτερες.

Λογικά θα βγει εγκύκλιος που να λέει ότι πρέπει να έχει μπει έστω ένα τη χρόνια. δεν βγαίνει αλλιώς το πρόγραμμα!! κ δεν έχει κ νόημα να αναλωθούμε σε διαγωνίσματα αντί για κανονιοο μάθημα...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:00:58 »

Αποσυνδεδεμένος Konstantinos83

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 229
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5898 στις: Μάιος 04, 2021, 10:25:09 πμ »
mσ αρέσει δεν σ αρέσει, η πανδημία κ οι περιορισμοί απ αυτούς που εμβολιάστηκαν θα τελειώσουν.

Εχεις κάθε δικαίωμα να επιλέγεις ρίσκο για τον εαυτό σου.
Μην επιρρίπτεις ευθύνες όμως σ αυτούς που θα λύσουν το πρόβλημα κ εν τελει θα ωφελήσουν κ εσένα (ελπίζω δηλαδή ότι εκείνοι θα είναι τόσοι ώστε να αρκέσει ο εμβολιασμός τους κ να καλύψουν κ τους υπόλοιπους).

εμμονή σου έχει γινει το θέμα των εμβολιασμών συνανθρώπων σου. Διαφαίνεται από το γεγονός ότι περιμένεις ολη μέρα συνδεδεμενος κάνοντας refresh τη σελίδα. Get a life
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2021, 10:40:24 πμ από Konstantinos83 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2424
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5899 στις: Μάιος 04, 2021, 11:25:30 πμ »
https://www.iatronet.gr/article/100674/a-manitakhs-ypohreotikos-emvoliasmos-giatron-kai-ekpaideytikon

Αν έχει ξαναδημοσιευτεί εδώ, αγνοήστε το. Για δείτε πού οδηγούμαστε....

Αποσυνδεδεμένος lasard

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 464
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5900 στις: Μάιος 04, 2021, 11:38:57 πμ »
Μόνο αν έρθει εγκύκλιος εγώ δεν θα βάλω διαγωνίσματα. Τα σιωπηρά δεν τα καταλαβαίνω. Και είναι λάθος να εξισώνουμε το διαδικτυακό διαγώνισμα με το διά ζώσης. Αν είναι έτσι, να γίνουν και διαδικτυακές Πανελλήνιες (που καθόλου δεν το αποκλείω στο μέλλον). Φανταστείτε πόσα χρήματα θα εξοικονομούσε το κράτος!!!!
Εξάλλου, ένας τρόπος εμπέδωσης μέρους της ύλης για μεγάλο μέρος των μαθητών είναι το διαγώνισμα. Δεν το επικροτώ, αλλά έτσι έχει καθιερωθεί.
Τελικά, φέτος πέσαμε στην παγίδα της τηλεκπαίδευσης με αρνητικές συνέπειες για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού. ... :(
Σε διαδικτυακή συνάντηση με το σύμβουλο το Φλεβάρη μας πρότεινε να μην βάλουμε 2 διαγωνίσματα στο 2ο όσοι δεν προλάβαμε να βάλουμε στο 1ο τετράμηνο! Η λογική του ήταν ότι θα "πηξουν " οι μαθητές στα διαγωνίσματα χάνοντας πολύτιμο χρόνο από τα μαθήματα που εκείνο το διάστημα στο νομό εργασίας μου γίνονταν διά ζώσης!Τώρα που το ξανασκεφτομαι έχει λογικό έρεισμα η πρότασή του!Φαντάζεστε στις 5 περίπου εβδομάδες που μας μένουν κάθε εβδομάδα να γράφουν από 3 διαγωνίσματα οι μαθητές;Μήπως είναι καλύτερα να ολοκληρώσουμε την ύλη και στο χρόνο που θα μείνει-αν μείνει- να κάνουμε επαναλήψεις;

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1872
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5901 στις: Μάιος 04, 2021, 11:44:29 πμ »
Σε διαδικτυακή συνάντηση με το σύμβουλο το Φλεβάρη μας πρότεινε να μην βάλουμε 2 διαγωνίσματα στο 2ο όσοι δεν προλάβαμε να βάλουμε στο 1ο τετράμηνο! Η λογική του ήταν ότι θα "πηξουν " οι μαθητές στα διαγωνίσματα χάνοντας πολύτιμο χρόνο από τα μαθήματα που εκείνο το διάστημα στο νομό εργασίας μου γίνονταν διά ζώσης!Τώρα που το ξανασκεφτομαι έχει λογικό έρεισμα η πρότασή του!Φαντάζεστε στις 5 περίπου εβδομάδες που μας μένουν κάθε εβδομάδα να γράφουν από 3 διαγωνίσματα οι μαθητές;Μήπως είναι καλύτερα να ολοκληρώσουμε την ύλη και στο χρόνο που θα μείνει-αν μείνει- να κάνουμε επαναλήψεις;

κι εγω το πιστεύω αυτό γιατί το διαγωνισμα σημαίνει ότι το διάβασμα των υπολοίπων μαθημάτων της ημέρας θα γίνει πρόχειρα. καταστρέφεται δηλαδή όλη η διδασκαλία.

Οι σύμβουλοι θα μπορούσαν να προτείνουν να κάνουμε στην τάξη φύλλα εργασίας, όχι δλδ ασκγσεις για το σπίτι που οι μισοί δεν τις κάνουν, για να εξασφαλίσουμε ότι όλοι θα συμμετέχουν κ θα ασχοληθούν. είτε στην ύλη που απομένει είτε επαναληπτικά. σε μεγάλες τάξεις μπορούν να προτείνουν προσομοίωση εξεταστικού δοκιμίου σε 45λεπτο με μικρή ύλη ή ανοιχτό βιβλίο χωρίς άγχος βαθμού.

Αποσυνδεδεμένος dors

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5902 στις: Μάιος 04, 2021, 12:17:57 μμ »
  Αρα υπονοείς οτι οσοι επιθυμούν να αποφυγουν τον εμβολιασμό λογω ασθενειας, εγκυμοσυνης, προγραμματισμού της , γενικότερης ανασφάλειας κτλ, οτι  κλείνουν το δρόμο αντι να τον δειχνουν, οτι συμβάλουν στη μη απελευθέρωση από τον εγκλεισμό και οτι σκεφτονται παραλογα αφου δεν εσπευσαν να κλείσουν ραντεβου. Σωστα αποκωδικοποιώ το σκεπτικό σου;; Διότι, πως το κράτος θα μπορεί να αναγνωρίσει τους εκ πεποιθήσεως αρνητές των εμβολίων από τους ανθρώπους που διατηρούν σοβαρές επιφυλάξεις λόγω ειδικών συνθηκών; Για πες μας. Διοτι εισαι κι συ της λογικής μονο οι εμβολιασμένοι να κινήστε ελεύθερα τσουβαλιάζοντας όλους τους ανθρώπους στην κατηγορία ''αρνητής''.

Μα το είπε ο πάπας Φάουτσι και ο αρχιεπίσκοπος Χρούσος Konstantinos83, πως τολμάμε οι άσχετοι ψεκασμένοι να τους αμφισβητούμε;
Το ερώτημα είναι οι μακροχρόνιες επιπτώσεις για τις οποίες προς το παρόν δεν υπάρχουν δεδομένα. Η εφαρμογή external ανάλυσης σε βάθος τριετίας (φορείς-  πλατφόρμες έχουν χρησιμοποιηθεί σε γονιδιακή θεραπεία και οι παρενέργειες εμφανίστηκαν σε δύο με τρία χρόνια https://www.nature.com/articles/4401123a + βιολογία γ λυκείου σελ. 129) έχει εμφανή μεθοδολογικά σφάλματα που υποβαθμίζονται με πρόσχημα την κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Τα σφάλματα μεγενθύνονται αν ληφθεί υπόψη ότι το γενετικό υλικό των ιών έχει την τάση να ανασυνδυάζεται με πρωτεΐνες του ανθρώπινου γονιδιώματος οπότε είναι πιθανόν να προκαλέσει αυτοάνοσα (βιολογία β λυκείου τεύχος A, σελίδα 40)
Οπότε, αν ρίξει κανείς μια ματιά στα διαγράμματα του εοδυ https://eody.gov.gr/epidimiologika-statistika-dedomena/ektheseis-covid-19/, όπου το ποσοστό θανάτων και διασωληνωθέντων στις ηλικίες 0-17 είναι πρακτικά μηδέν (ο εοδυ  το γράφει όχι εγώ, γνωρίζω ότι υπήρξαν 3 θάνατοι και καταγράφεται στους πίνακες, σε σχέση με τους ελάχιστους από τις παρενέργειες των εμβολίων το αναφέρω) είναι τουλάχιστον περίαργος ο ενθουσιασμός της ιατρικής, και όχι μόνο,  κοινότητας για την επέκταση των εμβολιασμών σε αυτές τις ηλικίες.

Αποσυνδεδεμένος Jarvis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 275
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5903 στις: Μάιος 04, 2021, 12:42:45 μμ »
Το γενετικό υλικό των ιών δεν ανά συνδυάζεται με πρωτεινες. Οι ιοί όταν μολύνουν φυσικά το κυτταρο, μπορεί να ενσωματώνουν γενετικό υλικό τους στο δικό μας. Στην πραγματικοτητα, όλοι εχουμε ανά συνδυασμένο DNA, από υπολείμματα γενετικου υλικου ιών, που μας έχουν κατά καιρούς προσβαλει.
Το βιβλίο της Β δεν λέει αυτό που λες. Αν κ όσοι κάνουμε βιολογία κατεύθυνσης, δεν χρησιμοποιουμε καν το σχολικό γιατί είναι, μεταξυ άλλων, ξεπερασμένο.
Τέλος,εγώ κ πολλοι άλλοι εδώ, δεν θα χρησιμοποιουσαμε τις λέξεις "παπας" κ "αρχιεπίσκοπος" για να χαρακτηρίσουμε Fauci, Χρουσο,πολυ απλά γιατί θα μειώναμε την τεράστια αξία τους.

Αποσυνδεδεμένος Alarm

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5904 στις: Μάιος 04, 2021, 12:58:27 μμ »
https://www.iatronet.gr/article/100674/a-manitakhs-ypohreotikos-emvoliasmos-giatron-kai-ekpaideytikon

Αν έχει ξαναδημοσιευτεί εδώ, αγνοήστε το. Για δείτε πού οδηγούμαστε....
Ο υποχρεωτικός εμβολιασμός σε καθολικό επίπεδο αντίκειται σε οποιαδήποτε λογική.
1. Δεν σκέφτονται καν ότι μπορεί να κάνουν λάθος στις εκτιμήσεις τους για τους συγκεκριμένους εμβολιασμούς; Πώς είναι δυνατόν να έχουν τη βεβαιότητα ότι δεν θα υπάρξουν μακροπρόθεσμες επιπτώσεις; Αν αποδειχτεί ότι έκαναν λάθος, συνειδητοποιούμε τι θα σημαίνει αυτό;
2. Πώς είναι δυνατό να γίνεται λόγος για υποχρεωτικότητα από τη στιγμή που υπάρχουν παγκοσμίως καταγεγραμμένοι θάνατοι και σοβαρές παρενέργειες, που καθιστούν άτομα ανίκανα για ανεξάρτητη διαβίωση και ταυτοχρόνως οι εταιρείες που παράγουν τα εμβόλια να δηλώνουν ότι δεν είναι υπόλογες για οτιδήποτε συμβεί στον εμβολιασμένο; Δηλαδή με την υποχρεωτικότητα, όχι μόνο θα ρισκάρει κάποιος να είναι ανάμεσα σε αυτούς που άμεσα (γιατί για τις μακροπρόθεσμες συνέπειες δεν έχουμε ιδέα κατά γενική παραδοχή) θα αντιδράσει ο οργανισμός του επιζήμια για τους ίδιους, αλλά δεν θα μπορεί να διεκδικήσει και την παραμικρή αποζημίωση. Αντιλαμβάνεστε τι συζητάμε;

Αποσυνδεδεμένος dors

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5905 στις: Μάιος 04, 2021, 01:39:14 μμ »
Το γενετικό υλικό των ιών δεν ανά συνδυάζεται με πρωτεινες. Οι ιοί όταν μολύνουν φυσικά το κυτταρο, μπορεί να ενσωματώνουν γενετικό υλικό τους στο δικό μας. Στην πραγματικοτητα, όλοι εχουμε ανά συνδυασμένο DNA, από υπολείμματα γενετικου υλικου ιών, που μας έχουν κατά καιρούς προσβαλει.
Το βιβλίο της Β δεν λέει αυτό που λες. Αν κ όσοι κάνουμε βιολογία κατεύθυνσης, δεν χρησιμοποιουμε καν το σχολικό γιατί είναι, μεταξυ άλλων, ξεπερασμένο.
Τέλος,εγώ κ πολλοι άλλοι εδώ, δεν θα χρησιμοποιουσαμε τις λέξεις "παπας" κ "αρχιεπίσκοπος" για να χαρακτηρίσουμε Fauci, Χρουσο,πολυ απλά γιατί θα μειώναμε την τεράστια αξία τους.

Το ανασυνδυάζεται είναι λάθος επιλογής ρήματος, έχεις δίκαιο, είναι δυνατόν ο ιός να ενσωματώσει πρωτεΐνες στα περιβλήματα του και στην συνέχεια αυτές να αναγνωρισθούν ως ξένες με αποτέλεσμα την δημιουργία αυτοάνοσου. Ομολογώ ότι έχει περάσει πάνω από δεκαετία απο την τελευταία φορά που ασχολήθηκα με βιολογία (το λινκ απο το nature που αναφέρεται στην λευχαιμία ώς παρενέργεια της γονιδιακής θεραπείας είναι του 2006) , προχώρησε η έρευνα τόσο ώστε να είναι σίγουρο ότι οι πλατφόρμες (να χρησιμοποιήσω την πιο καινούργια ορολογία του παλαιότερου "φορείς" εφόσον το βιβλίο είναι ξεπερασμένο) γενετικού υλικού δεν δημιουργούν κανένα πρόβλημα; Από όσο ξερω δεν έχει εγκριθεί γονιδιακή θεραπεία για την κυστική ίνωση π.χ.
 Κάποιοι, στην πραγματική ζωή, για το φόρουμ δεν ξέρω, πιστεύουμε ότι ο Τζορντάνο Μπρούνο και ο Γαλιλαίο Γαλιλέι δεν θα αισθάνονταν ιδιαίτερα περήφανοι που οι απόγονοι τους ακολουθούν στα τυφλά αυθεντίες, οποιες και αν είναι αυτές, τοποθετώντας την επιστήμη στη θέση της θρησκείας.
Τέλος, για να μην το κουράζουμε έχω να θέσω ένα ξεκάθαρο ερώτημα. Μπορείς να εγγυηθείς ότι δεν θα υπάρξουν μακροχρόνιες παρενέργειες σε παιδιά και εφήβους;(που ξανατονίζω, πρακτικά δεν κινδυνεύουν απο τον κορονοιό, σύμφωνα με τα στοιχεία του  εοδυ, όχι με μένα )

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3496
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5906 στις: Μάιος 04, 2021, 01:41:09 μμ »
Μόνο αν έρθει εγκύκλιος εγώ δεν θα βάλω διαγωνίσματα. Τα σιωπηρά δεν τα καταλαβαίνω. Και είναι λάθος να εξισώνουμε το διαδικτυακό διαγώνισμα με το διά ζώσης. Αν είναι έτσι, να γίνουν και διαδικτυακές Πανελλήνιες (που καθόλου δεν το αποκλείω στο μέλλον). Φανταστείτε πόσα χρήματα θα εξοικονομούσε το κράτος!!!!
Εξάλλου, ένας τρόπος εμπέδωσης μέρους της ύλης για μεγάλο μέρος των μαθητών είναι το διαγώνισμα. Δεν το επικροτώ, αλλά έτσι έχει καθιερωθεί.
Τελικά, φέτος πέσαμε στην παγίδα της τηλεκπαίδευσης με αρνητικές συνέπειες για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού. ... :(
Πάντως οι εξετάσεις του κρατικού πιστοποιητικού γλωσσομάθειας θα γίνουν διαδικτυακά, έξυπνες εξετάσεις μέσω διαδικτύου τις ονομάζει η Υπουργός ;D
https://www.esos.gr/arthra/72716/exypnes-exetaseis-meso-diadiktyoy-gia-kratiko-pistopoiitiko-glossomatheias-etoimazei-i
δια βίου υπεράριθμος.....

Αποσυνδεδεμένος dors

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 50
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κορωνοϊός Covid-19 και λειτουργία Ελληνικών σχολείων
« Απάντηση #5907 στις: Μάιος 04, 2021, 01:49:17 μμ »
Μόνο αν έρθει εγκύκλιος εγώ δεν θα βάλω διαγωνίσματα. Τα σιωπηρά δεν τα καταλαβαίνω. Και είναι λάθος να εξισώνουμε το διαδικτυακό διαγώνισμα με το διά ζώσης. Αν είναι έτσι, να γίνουν και διαδικτυακές Πανελλήνιες (που καθόλου δεν το αποκλείω στο μέλλον). Φανταστείτε πόσα χρήματα θα εξοικονομούσε το κράτος!!!!
Εξάλλου, ένας τρόπος εμπέδωσης μέρους της ύλης για μεγάλο μέρος των μαθητών είναι το διαγώνισμα. Δεν το επικροτώ, αλλά έτσι έχει καθιερωθεί.
Τελικά, φέτος πέσαμε στην παγίδα της τηλεκπαίδευσης με αρνητικές συνέπειες για το επάγγελμα του εκπαιδευτικού. ... :(

Προσωπικά και εγκύκλιος να έρθει θα το ονομάσω αλλιώς και θα βάλω! Έχω ήδη συνεννοηθεί με τους μαθητές μου, αν περίμενα το υπουργείο ιδιαίτερα φέτος δεν θα είχανε μάθει τίποτα. Διάλεξα όσα θεωρώ απαραίτητα για τις επόμενες τάξεις, τους έδωσα και ελάχιστη δουλίτσα για τις διακοπές πάνω σε αυτά, δύο εβδομάδες τα δουλεύουμε στο σχολείο για να γίνουν κτήμα όλων και 24-28 γράφουν για να ξέρουν κυρίως οι ίδιοι που βρίσκονται.

 

Pde.gr, © 2005 - 2021

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 30372
  • Τελευταία: chrspap
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1063643
  • Σύνολο θεμάτων: 18025
  • Σε σύνδεση σήμερα: 530
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1737
  • (Σεπτέμβριος 06, 2014, 04:03:51 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 336
Σύνολο: 338

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.