0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Amanda24, α) ποιος ο λόγος να μην δώσει την έκθεση; Αφού του το ζητάει ο διευθυντής του σχολείου, έτσι δεν είναι; Εγώ, ως γονιός, αν δεν έδινε την έκθεση, θα του έκανα αναφορά στην πρωτοβάθμια. β) Το θέμα είναι γιατί πέρασε τόσος καιρός για να πάρει το παιδί μια αξιολόγηση. Από κει και πέρα, με το χαρτί του ΚΕΣΥ το παιδί έχει μια ευνοϊκή αντιμετώπιση από τους καθηγητές. Τα παιδιά με διάγνωση δεν μένουν στην ίδια τάξη, αυτό το λένε κατά κόρον οι σύμβουλοι. Ουσιαστική βοήθεια να δοθεί δύσκολο. Αν προτείνει το ΚΕΣΥ να μπει σε τμήμα ένταξης, θα πρέπει το σχολείο να έχει τμήμα ένταξης. Αν δεν έχει....γ) Η μόνη βοήθεια που βλέπω εγώ σε αυτά τα παιδιά είναι να περνούν την τάξη.Εκτός αυτού, αυτό που δέν ξέρουν πολλοί είναι ότι το παιδί μπορεί να απευθυνθεί και σε ιατροπαιδαγωγικά κέντρα ή νοσοκομεία τα οποία βγάζουν μια διάγνωση, π.χ. ΔΕΠΥ. Με αυτή την διάγνωση το παιδί δικαιούται κάποιες συνεδρίες, π.χ. από λογοθεραπευτή ή ειδικό παιδαγωγό. Οι γονείς καταθέτουν τις αποδείξεις στο ταμείο τους και κάποια στιγμή έχουν επιστροφή των χρημάτων.
Αν ο δάσκαλος γράψει την έκθεση, δεν θα δουν το παιδί πιο εύκολα. Το ίδιο το ΚΕΣΥ ζητάει από τους εκπαιδευτικούς στοιχεία, μια έκθεση δηλαδή και εμείς την στέλνουμε. Να μιλήσει στον διευθυντή και να πει ότι το ΚΕΣΥ ζητάει την έκθεση. Καλύτερα και γραπτή αίτηση με αριθμό πρωτοκόλλου, θα έλεγα. Εκεί θα αναγκαστούν. Ωραία κατάσταση και ωραίος δάσκαλος (ειρωνικά). Επίσης, τα ιατροπαιδαγωγικά κέντρα δέχονται με βάση τον τόπο κατοικίας. Αν δηλαδή μένεις Περιστέρι, θα σε δεχτούν στο τοπικό κέντρο, όχι σε κέντρο της Αθήνας. Δυστυχώς.
Amanda, δεν είναι η πρώτη επιλογή του γονιού η αίτηση με αριθμό πρωτοκόλλου. Πρώτα υπάρχει το αυτονόητο: Ζητάμε κάτι από τον εκπαιδευτικό, μέσω του διευθυντή, και ο εκπαιδευτικός δίνει μια σύντομη έκθεση. Δεν χρειάζεται να γράψει 10 σελίδες. Να περιγράψει τις αδυναμίες του μαθητή. Εμείς για έναν μαθητή γράψαμε μια σελίδα. Επίσης από ιατροπαιδαγωγικά κέντρα δίνουν ερωτηματολόγια και εμείς τα συμπληρώνουμε και τα δίνουμε στον διευθυντή. Αν όμως κωφεύει ο δάσκαλος και ο διευθυντής αδιαφορεί, μπορεί να κάνει αίτηση στο σχολείο ή να απευθυνθεί στην πρωτοβάθμια για να διαμαρτυρηθεί. Τότε θα δεις πώς θα τρέξουν να γράψουν την έκθεση. Πάντως, μου φαίνεται πρωτάκουστο όλο αυτό. Και τονίζω ότι η ιδέα για την αίτηση είναι δική μου, δεν είναι κάτι σύνηθες. Κάποιος από το φόρουμ ας μας δώσει κάποια άλλη ιδέα.