0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για να συνοψίσουμε, (όπως είναι τα πράγματα στην πραγματικότητα) στην Ελλάδα ο εκπαιδευτικός1) Κάνει σύγχρονη και ασύγχρονη διδασκαλία (και μάλιστα πολλοί ήταν εκείνοι που ξεκίνησαν προτού καν την εξαγγείλει το Υπουργείο). Αυτό που επισημαίνει είναι -ότι έγινε χωρίς ουσιαστική οργάνωση από το Υπουργείο που είναι ο υπεύθυνος φορέας (να μην αναφέρω ξανά τα μύρια τεχνικά προβλήματα που υπήρχαν και υπάρχουν ακόμη) και όλο το βάρος το επωμίστηκαν οι εκπαιδευτικοί όπως πάντα-δεν υπήρξε ουσιαστική μέριμνα για τους μαθητές που έχουν περιορισμένη ή καθόλου πρόσβαση σε υπολογιστές (ξέρω περιπτώσεις μαθητών που όχι μόνο δεν έχουν υπολογιστή/tablet αλλά περίμεναν το απόγευμα τη μαμά να επιστρέψει από τη δουλειά για να τους δώσει το μοναδικό κινητό της οικογένειας και να κάνουν μάθημα με τον καθηγητή (που έκανε ξεχωριστά μάθημα επιπλέον, για να μη μεινει πίσω ο μαθητής).2. θέλει να γυρίσει στο σχολείο εφ'όσον έχουν εξασφαλιστεί ολες οι συνθήκες που θα διασφαλίσουν την υγεία μαθητών κι εκπαιδευτικών (χορήγηση υγειονομικού υλικού, απολυμάνσεις κλπ- μην τα ξαναλέμε).Το κράτος3. πληρώνει τους εκπαιδευτικούς τον μισθό τους με βάση το ΜΚ στο οποίο ανήκουν όπως όλοι οι υπόλοιποι υπαλληλοι (και είναι αρκετοί οι εκπαιδευτικοί που παίρνουν κάτω των 1000 ευρώ) για να κάνουν τη δουλειά τους. Εάν νομίζουν κάποιοι ότι η δουλειά του εκπαιδευτικού σε συνθήκες καραντίνας είναι μόνο 5 mail τον μήνα δεν έχουν ιδέα τι σημαίνει εκπαιδευτική διαδικασία. Μάλιστα για τις ανάγκες της σύγχρονης και της ασύγχρονης διδασκαλίας το ωράριο των εκπαιδευτικών είναι πλέον τόσο ξεχειλωμένο που εννοείται ξεπερνά τις ώρες (προετοιμασία μαθήματος, διδασκαλια, διορθωση εργασιών,επανατροφοδότηση μαθητών κλπ) προ καραντίνας4.Η Κεραμέως αποφεύγει να αναφερθεί σε αριθμητικά στοιχεία για τον αριθμό των μαθητών που παρακολουθούν τη σύγχρονη διδασκαλία, επειδή δε θέλει να αναφερθεί στους μαθητές που δεν έχουν πρόσβαση λόγω των οικονομικών περιορισμών της οικογένειας. (Προφανώς ένα ποσοστό μαθητών απέχει ή αποφεύγει τη σύγχρονη επειδή αδιαφορεί, αλλά και σε συνθήκες δια ζώσης μέσα στην τάξη, πάντα υπήρχε ένα τέτοιο ποσοστό μαθητών. Εδώ είναι θέμα των γονιών τι όρια θα θέσουν στο παιδί τους.)Πραγματικά, η λάσπη που πέφτει προς τους εκπαιδευτικούς δεν έχει όριο!Προφανώς ο καθένας μπορεί να έχει τη γνώμη του, αλλά καλό είναι πρώτα να γνωρίζει τι σημαίνει δημόσιο ελληνικό σχολείο στην πράξη. Εάν δε γνωρίζει, ας φροντίσει να μάθει πρώτα.
Συνάδελφοι κάποια στιγμή τα σχολεία θα ανοίξουν. Η επιστημονική κοινότητα πρέπει να δώσει ακριβείς οδηγίες για την ασφάλεια όλων.Εύχομαι να μην γίνει πεδίο κομματικής αντιπαράθεσης το θέμα αυτό, γιατί τότε η κατάσταση θα γίνει άκρως περίπλοκη.
γιατί απουσίες ΔΕΝ θα προσμετρώνται φυσικά-
Τι προσπαθείς να αποδείξεις λέγοντας αυτά που λες?
Διάβασε το άρθρο: "Η αβάσταχτη ελαφρότητα του να μην ξεχωρίζεις την κωλοφαρδία από την ικανότητα!!!!!!"Ειδικοί δεν είναι όσοι σου σερβίρουν τα συστημικά ΜΜΕ κανάλια.Ειδικός δεν είναι αυτός που αναμεταδίδει ότι ακούει από άλλους, που αναμεταδίδει σαν παπαγάλος ότι λέει ο παγκόσμιος οργανισμός υγείας. Ειδικός είναι αυτός που έχει την κρίση να φιλτράρει την σωστή από την λάθος πληροφορία από όπου και αν αυτή προέρχεται. Για να ανακαλύψεις τους πραγματικά ειδικούς, πρέπει να ανατρέξεις με συστηματικό τρόπο (και όχι επιπόλαια / δημοσιογραφικά) σε δηλώσεις τους στο παρελθόν, να δεις τι δήλωναν , και τι έγινε τελικά. Όλοι κάνουν λάθη, αλλά αυτός που έκανε τα λιγότερα στο παρελθόν είναι Ο ΕΙΔΙΚΟΣ, και αυτόν πρέπει να εμπιστευόμαστε.
Kρεσέντο!Όλοι αυτοί που αντιτίθενται στο άνοιγμα των σχολείων στις 11 Μαϊου (και χρησιμοποιούν και κενά, κατά τη γνώμη μου, επιχειρήματα), γιατί προτείνουν να ανοίξουν τα σχολεία τον Αύγουστο ή αρχές Σεπτεμβρίου;Τι θα αλλάξει τότε;Δεν θα είναι ''πείραμα'' τότε; Θα ήθελα μιαν απάντηση. Σε λίγες ώρες θα ξέρουμε οριστικά τι θα συμβεί με τα σχολεία.Θεωρώ οτι θα ληφθούν και κάποια προστατευτικά, όσο γίνεται, μέτρα.
Όλοι αυτοί που αντιτίθενται στο άνοιγμα των σχολείων στις 11 Μαϊου (και χρησιμοποιούν και κενά, κατά τη γνώμη μου, επιχειρήματα), γιατί προτείνουν να ανοίξουν τα σχολεία τον Αύγουστο ή αρχές Σεπτεμβρίου;Τι θα αλλάξει τότε;
Θα έχουν προχωρήσει οι έρευνες των επιστημόνων και θα γνωρίζουν περισσότερα πράγματα για την αντιμετώπιση του ιού. Αν δεν έχει βρεθεί εμβολιο, θα υπάρχουν πιο ολοκληρωμένες προτάσεις για φάρμακα που ανταποκρίνονται θετικά στην αντιμετώπιση του. Αυτά σε διεθνές επίπεδο.Ως προς την Ελλάδα, ευελπιστώ ότι θα υπάρξει ένα πραγματικά ολοκληρωμένο σχέδιο λειτουργίας των σχολείων με πρόβλεψη για τις αποστάσεις, τον διαγνωστικό έλεγχο, την καθημερινή απολύμανση κ καθαριότητα, τον τρόπο μεταφοράς των μαθητών, τις αίθουσες και ο,τι άλλο χρειάζεται για τη διασφάλιση της υγειας μαθητών κι εκπαιδευτικων!Επίσης, ευελπιστώ ότι θα διατεθούν χρήματα για τον εξοπλισμό του ΕΣΥ σε προσωπικό και ιατροφαρμακευτικο εξοπλισμό. Τα δύο τελευταία που αφορούν την Ελλάδα, προϋποθέτουν ένα κράτος που σέβεται και νοιάζεται όλους τους πολίτες του.