0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εχεις αποδείξεις για όλα αυτά που αναφέρεις; Αν ναι να μας τις παρουσιάσεις για να γνωρίζουμε και εμεις οι αδαείς τι μας περιμενει, αν όχι σταμάτησε την τρομολαγνία και δώσε μας καποια χρήσιμη πληροφορία για τα προβλήματα με την εξ αποστάσεως διδασκαλία κλπ.
https://www.iefimerida.gr/stories/gioybal-noe-harari-o-kosmos-meta-ton-koronoioΟι σκέψεις ενός Εβραίου ιστορικού και στοχαστή.Δεν υπάρχουν στα ιστορικά γεγονότα μαθηματικές αποδείξεις.Όσον αφορά στην τηλεκπαίδευση, η οποία τόσο σας έχει απορροφήσει ήρθε και το υπουργείο θα προσπαθήσει να την μετατρέψει σε μόνιμο καθεστώς με ο,τι αυτό συνεπάγεται.
Κάπως έτσι το βλέπω κι εγώ αυτό το τελευταίο: η τηλεκπαίδευση ήρθε (ξαφνικά), για να μείνει, όμως.
Μια γνώμη ακόμη...Θεωρώ ανούσια την συζήτηση για το πότε θα ανοίξουν τα σχολεία. Δεν νομίζω ότι μπορεί κανείς να παίζει με ημερομηνίες ή να δίνει διαβεβαιωσεις για το αν θα χαθεί η χρονιά ή οι Πανελλήνιες. Η ψηφιακές τάξεις πρέπει να λειτουργήσουν και χρειάζεται να επικεντρωθουμε όχι στην ύλη ή στην εκπαιδευτική διαδικασία αλλά στην επαφή των παιδιών με το σχολείο ως σταθερά για να ανταπεξελθουν ψυχολογικά στην νέα τους πραγματικότητα. Όταν θα βγουν από το σπίτι, ο κόσμος τους και η ψυχοσύνθεση τους θα έχουν αλλάξει για πάντα. Για ποιον λόγο να γίνονται κάθε μέρα τόσες υποθέσεις και σενάρια και αναφέρομαι στις επίσημες δηλώσεις. Δεν νομίζω ότι βοηθάει κανέναν.
Καταρχάς, οι εκπαιδευτικές τάξεις, με (οι) ...Δεν έχεις δει, συνάδελφε, ότι στην ασύγχρονη εκπαίδευση υπάρχουν σχολεία, Γυμνάσια & ΓΕΛ, με ελάχιστα αρχεία ανεβασμένα, μόλις 7 και 8; Ας μη μιλήσω για τα Δημοτικά, που έχουν ανέβει μόνο κάτι βιντεάκια για τη Φυσική Αγωγή...Πώς θα λειτουργήσει, λοιπόν, όλο αυτό, έτσι από τη μια στιγμή στην άλλη; Και τι θα πει "πρέπει"; Όλη η προσπάθεια αυτή δεν είναι υποχρεωτική! Μας το έχουν δηλώσει καθαρά & μας το έχουν γράψει στα μέιλ μας...
Απλά παραπληροφορείς ....και απαξιώνεις συναδέλφους σου. Εσυ μην συμμετέχεις καθόλου αν το θεωρείς αυτό δίκαιο και σωστό. Πες ότι εχεις παιδιά και δεν προλαβαίνεις σαν δικαιολογία, όπως έγραψες σε παλαιότερο σχόλιο.
Για να περάσει αυτή η υγειονομική παγκόσμια κρίση απαιτείται "ανοσία αγέλης" στο συγκεκριμένο ιό (δλδ το 70% του πληθυσμού να έχει αντισώματα έναντι αυτού),αλλιώς κινδυνεύουμε ακόμα και το Σεπτέμβρη να ανοίξουν τα σχολεία.Η απαγόρευση συγχρωτισμού, ΝΑΙ μεν δίνει χρόνο στα συστήματα υγείας (προφανώς τα Δημόσια, τα Ιδιωτικά δεν έχουν συμφέρον ούτε την τεχνογνωσία τώρα στην αρχή της πανδημίας, και θα δούμε το ρόλο τους αφού περάσει όλο αυτό),Αλλά ΔΕΝ αφήνει περιθώριο απόκτησης αντισωμάτων (δλδ "νόσησης" χωρίς ή με συμπτώματα και ανάλογα το αποτέλεσμα ως και θάνατος , και τα ανάλογα στον καθένα κουσούρια που θα αφήσει).Αντισώματα αποκτούνται:Είτε με "νόσηση" , και πάλι "παίζει" κάποιοι λένε ότι είναι πιθανή και 2η "νόσηση" από το ίδιο παθογόνο Είτε με εμβολιασμό Ωστε το 70% του πληθυσμού να έχει ένα από τα παραπάνω ("ανοσία αγέλης").Εν κατακλείδει:ΔΕ προβλέπω ούτε Ιούνη να είναι ασφαλές (ειδικά για τις ομάδες υψηλού κινδύνου αυτοπροσώπως, πέρα το τι μεταφέρουν στα σπίτια τους! ) να ανοίξουν τα σχολεία.Προετοιμαστείτε για ασύγχρονο Σύλλογο λήξης διδακτικού έτους:ΚΑΙ τα ξαναλέμε από Σεπτέμβρη (ΚΑΙ ΑΝ.....)