0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
, γονείς απόντες από σχολικές ενημερώσεις (προ καραντίνας) επί καθημερινής βάσεως ρωτούν για τον τρόπο ενημέρωσης των απόντων (με τις ευλογίες τους) παιδιών τους, απειλούν με καταγγελίες στο υπουργείο για την μη εφαρμογή από το σχολείο του "καμερομαθήματος" κλπ κλπ, πλήρης απαξίωση του δημόσιου σχολείου και του έργου μας, όποιος δεν θέλει να ζυμώσει δέκα χρόνια κοσκινίζει, όταν οι μαθητές απουσίαζαν επί ημέρες ή και εβδομάδες στις περιόδους της έξαρσης ιώσεων και εποχικής γρίπης, πώς ενημερώνονταν; και μάλιστα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από αυτό των 8-10 ημερών μαθημάτων αυτής της περιόδου; με επικοινωνία με συμμαθητές τους, απλά βρήκαν ευκαιρία τώρα, όπως και πολλοί άλλοι δυστυχώς..
Οι δάσκαλοι πάντως αποδείχθηκαν πιο σοβαροί και φάνηκαν στην κοινωνία πιο πρόθυμοι να εργαστούν. Ο πρόεδρος της ΔΟΕ πρώτο πρώτο έθιξε το γεγονός ότι η μεγάλου διαστήματος αποχή από τα μαθήματα προξενεί πολλά και πολλαπλά προβλήματα στα παιδιά και τόνισε την αξία του ανοικτού σχολείου, χωρίς βέβαια να παραλείψει να επισημάνει τους προβληματισμούς των δασκάλων για τα πρωτόκολλα. Κι έτσι καμία επίθεση δεν δέχτηκε από δημοσιογράφους, αφού κατέστησε σαφές ότι οι δάσκαλοι θέλουν ανοικτά σχολεία! Κάντε τις συγκρίσεις με τις πανικόβλητες οξυμμένες αντιδράσεις της ΟΛΜΕ.
Διαφέρουν κατά πολύ οι συνθήκες γι’ αυτό λογικό είναι να διαφέρουν και οι αντιδράσεις. Τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας άνοιξαν πρώτα, αμέσως μετά μια καραντίνα πολλών εβδομάδων και ήταν λογικό να υπάρξει φόβος, σύγχυση, σοκ. Τη μια βδομάδα μας απαγόρευαν να πάμε μια βόλτα στην εξοχή ή να ψήσουμε αρνί στην αυλή μας με την οικογένειά μας και την άλλη εβδομάδα μας έλεγαν να μπούμε με άλλα 15 άτομα, χωρίς μάσκες και χωρίς κανένα διαγνωστικό τεστ στις τάξεις για αρκετές ώρες. Η πρωτοβάθμια ανοίγει σε μια περίοδο που έχουμε εμπεδώσει πλέον τη χαλάρωση (έως και έλλειψη θα έλεγα) των μέτρων και αφού έχουν ήδη ανοίξει τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας. Επίσης, οι συνάδελφοι της Πρωτοβάθμιας παρατήρησαν τις αντιδράσεις της κοινωνίας αλλά και της κυβέρνησης και έχουν τη δυνατότητα να κινηθούν με μια διαφορετική επικοινωνιακή προσέγγιση.Ωστόσο θα μου επιτρέψεις να επισημάνω ότι τα μέτρα προστασίας για τα σχολεία είναι αστεία και θέτουν σε κίνδυνο όλους μας. Αυτό που μας σώζει μέχρι στιγμής είναι ότι υπάρχουν ακόμα λίγα κρούσματα στην κοινότητα, έτσι ενώ είμαστε σε συνθήκες που ευνοούν τη διάδοση του ιού, δεν διαδίδεται προς το παρόν παραπάνω γιατί δεν κυκλοφορούν πολλοί φορείς. Ωστόσο, αυτό δεν θα διατηρηθεί για πολύ, όπως είναι προφανές. Επίσης, επειδή δεν γίνονται προληπτικά τεστ στα σχολεία, θα πρέπει να αρρωστήσει κάποιος για να τον διαγνώσουν ως φορέα. Δεδομένου ότι τα περισσότερα παιδιά περνούν ελαφρά της ασθένεια, μάλλον εμείς οι εκπαιδευτικοί θα παίζουμε τον ρόλο του ¨καναρινιού¨στο ορυχείο.Αν το τι θα πει ο κόσμος είναι σοβαρότερο από την υγεία μας ή ακόμα και τη ζωή μας, τότε πάω πάσο.