0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Οπωσδήποτε, τα δυσπρόσιτα σχολεία πρέπει να εφαρμόσουν την εξ αποστάσεως διδασκαλία, έτσι κι αλλιώς! Πού είναι το κακό; Να περιμένουν π.χ. πληροφορικό τον Δεκέμβριο είναι η λύση;
Η λύση είναι προφανώς να φροντίζει το εκάστοτε υπουργείο να είναι οι καθηγητές στη θέση τους εγκαίρως!!!
Και οι εκπαιδευτικοί να είναι διατεθειμένοι να αφήσουν τη βολή τους και να δεχθούν τη θέση. Μέτρησε κανείς πόσες ειδικές προσκλήσεις έγιναν και πόσοι δεν αποδέχθηκαν την πρόσληψη; Αν η εξοικονόμηση ήταν τέτοια ώστε να γίνει αύξηση στον μισθό σου, θα είχες τις ίδιες αντιρρήσεις; Για να συνεχίσω τη δικηγορία τη διαβολική!Εδώ το θέμα μας όμως είναι άλλο. Συνάδελφοι, οι μαθητές σας ανταποκρίνονται; Συνήθισαν στον νέο ( τρόπο; Στις ξένες γλώσσες είναι πολύ διαδεδομένη μέθοδος. Δέχονται μαθήματα από εκπαιδευτικούς με μητρική την εκάστοτε γλώσσα από Αγγλία, Ισπανία μέχρι και Αργεντινή!!
Δεν έχω καμία πρόθεση να επιτεθώ σε κανέναν προσωπικά. Τις συμπεριφορές που δεν αρμόζουν σε εκπαιδευτικούς καυτηριάζω. Αν βλέπει κάποιος τον εαυτό του σε αυτές είναι δικό του θέμα. Καλό θα είναι να υπάρχει κάποια ιδέα για το θέμα στα μηνύματα που ανεβάζουμε. Αλλά αυτό είναι δουλειά των διαχειριστών να το ελέγχουν. Καλό βράδυ και καλή δουλειά!
Νομίζω με μόνιμους διορισμούς και υποχρέωση παραμονής θα λυνόταν το πρόβλημα πολύ εύκολα. Ευκολότερα από την τηλεκπαίδευση...
Για να επανέλθουμε στο θέμα, μια λύση είναι να ζητάμε από τους μαθητές να μας έχουν στείλει ό,τι έχουν γράψει σε φωτογραφία (η πληκτρολόγηση είναι πολύ χρονοβόρα). Μπορούμε να τα ανοίγουμε με τη ζωγραφική (!) για να υπογραμμίζουμε, να τικάρουμε τα σωστά, να διαγράφουμε με κόκκινο κλπ. Μπορούμε επίσης να κάνουμε κοινή χρήση οθόνης ή να στέλνουμε στα παιδιά τα τροποποιημένα φωτογραφικά αρχεία. Αν κάποιος έχει να προτείνει ένα πιο λειτουργικό πρόγραμμα, να τ΄ ακούσουμε.